FórumKasinaCrypto Casino - všeobecná diskuze

Crypto Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od dxlive86
|
4350 zobrazení 65 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Uživatelské jméno: 9234768


Měl jsem problém se sázkovou kanceláří a stěžoval jsem si. Okamžitě jsem pak dostal e-mailovou odpověď od admina a vše mi podrobně vysvětlili a problém velmi rychle vyřešili k mé spokojenosti. Doporučuji, aby uživatelé v případě problémů poslali e-mail přímo adminovi. Velmi dobré řešení problému!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsem rád, že se vám podařilo tuto situaci rychle vyřešit a admin byl nápomocný. Doufám, že takových zážitků budete mít co nejvíce. Hodně štěstí. 😊☘️

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od vitalikstrong0 byl odstraněn správcem Jaro
Důvod: Reklama
před 3 měsíci

ahoj, toto kasino je trochu nepochopitelné, dvakrát mi bylo dáno vybrat peníze a potřetí nemohu vybrat peníze, dvakrát jsem se pokusil vybrat peníze a jsou vráceny na můj účet a kasino mi vždy řekne, že to nezná důvod, jak to může být ......moje přihlášení je 8634927

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Jakému správci?

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Oh, moc mě mrzí tvoje situace. Jak dlouho nyní čekáte na výběr, nebo lépe řečeno, jak dlouho se pokoušíte vybrat peníze? Určitě by bylo užitečné mít důvod, proč se peníze stále vracejí na váš účet a kasino by takové věci mělo vědět. Zajímalo by mě, zda existuje možnost nahradit platební metodu a zkusit jinou, abyste viděli, zda dostanete stejný výsledek. Samozřejmě bych nejprve kontaktoval kasino, abych zjistil, zda by to bylo možné.

Pokud jde o administrátora, nevím, s kým hráč komunikoval, ale můžete odpovědět na jeho příspěvek a třeba se vám ozve a dá vám vědět.

Pokud budou problémy i nadále, můžete u nás podat reklamaci a uvidíme, kam se to vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vážený Ivane, vezměte prosím na vědomí, že jsme kontaktovali poskytovatele plateb (Coinpayment) ohledně vašich předchozích neúspěšných výběrů a v současné době od něj čekáme na informace. Do té doby zůstanou vaše poslední 2 výběry v nevyřízeném stavu. Než budeme moci zpracovat vaše aktuální výběry, musíme najít důvod, proč vaše předchozí výběry selhaly. Proto vás žádáme, abyste počkali a budeme vděční za vaši trpělivost a pochopení. Přijměte prosím naši omluvu za zpoždění a nepříjemnosti. Co nejdříve vás budeme informovat e-mailem. Dobrý den!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Ivan/Vanya

Je nám líto, že máte problémy.

Platby provádí třetí strana.

Pokusím se zjistit, co se děje.

CC

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

proč mi přes ten řádek prošlo více než jedna platba!!!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file to je důkaz, že přijímám platby na místě

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Ahoj Ivane,


Věříme, že s tím není problém.

A vidíme, že jste měli úspěšné výběry na

31. května

1. června


Takže máme podezření, že problém je dočasný.

Buďte si jisti, že vaše prostředky jsou v bezpečí a že je dostanete.

🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

dočasně, ale už týden od vás nemůžu dostat peníze (((((

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vážený Ivane, vezměte prosím na vědomí, že jsme kontaktovali poskytovatele plateb (Coinpayment) ohledně vašich předchozích neúspěšných výběrů a v současné době od něj čekáme na informace. Do té doby zůstanou vaše poslední 2 výběry v nevyřízeném stavu. Než budeme moci zpracovat vaše aktuální výběry, musíme najít důvod, proč vaše předchozí výběry selhaly. Proto vás žádáme, abyste počkali a budeme vděční za vaši trpělivost a pochopení. Přijměte prosím naši omluvu za zpoždění a nepříjemnosti. Co nejdříve vás budeme informovat e-mailem. Dobrý den!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vidím tedy, že se na tom pracuje a z odpovědi doufám, že se to co nejdříve vyřeší. Budete trpěliví a počkáte nebo jak budete postupovat? Věřím, že pokud byly předchozí odběry úspěšné, po odstranění nepříjemností dostanete další.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkuji


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vůbec nechápu, co se děje, proč mi nejsou vyplaceny peníze ((((


Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Samozřejmě budete muset být trochu trpěliví. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže pokud se do té doby nic nezmění, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci. Dobrou zprávou je, že kasino s vámi komunikuje a snaží se odstranit překážky, které stojí mezi vámi a vašimi penězi.

Doufám, že se jim to podaří co nejdříve. 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

také doufám

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

díky Jaro - věř mi, snažím se zjistit problém.

Jak říkám, čekáme na zpracovatele plateb, aby se vrátil k týmu CS.

Znovu však zdůrazňuji, že navzdory nepříjemnostem jsou Ivane vaše finanční prostředky v bezpečí jako domy!

🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

mohu vybrat své peníze jiným způsobem?

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Nejlepší je kontaktovat tým zákaznických služeb a zeptat se jich. Ale měly by existovat alternativní metody!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

díky Jaro - věř mi, snažím se zjistit problém.

Jak říkám, čekáme na zpracovatele plateb, aby se vrátil k týmu CS.

Znovu však zdůrazňuji, že navzdory nepříjemnostem jsou Ivane vaše finanční prostředky v bezpečí jako domy!

🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nemáš zač, doufám, že se to podaří vyřešit a všechny strany budou spokojené. 😉

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky