Vážený Ivane, vezměte prosím na vědomí, že jsme kontaktovali poskytovatele plateb (Coinpayment) ohledně vašich předchozích neúspěšných výběrů a v současné době od něj čekáme na informace. Do té doby zůstanou vaše poslední 2 výběry v nevyřízeném stavu. Než budeme moci zpracovat vaše aktuální výběry, musíme najít důvod, proč vaše předchozí výběry selhaly. Proto vás žádáme, abyste počkali a budeme vděční za vaši trpělivost a pochopení. Přijměte prosím naši omluvu za zpoždění a nepříjemnosti. Co nejdříve vás budeme informovat e-mailem. Dobrý den!
Dear Ivan, Please note that we have contacted the payment provider (Coinpayment) regarding your previous failed withdrawals and we are currently awaiting information from them. Until then, your last 2 withdrawals will remain in pending status. We need to find the reason why your previous withdrawals failed before we can process your current withdrawals. Therefore, we ask you to wait and will be grateful for your patience and understanding. Please accept our apologies for the delay and inconvenience. We will notify you by email as soon as possible. Good day!
Шановний Іване, Будь ласка, зверніть увагу, що ми зв’язалися з постачальником платежів (Coinpayment) щодо ваших попередніх невдалих вилучень, і зараз ми чекаємо від них інформації. До того часу ваші 2 останні зняття залишатимуться в статусі очікування. Нам потрібно знайти причину, чому ваші попередні зняття не вдалося, перш ніж ми обробимо ваші поточні зняття. Тому ми просимо вас зачекати та будемо вдячні за ваше терпіння та розуміння. Прийміть наші вибачення за затримку та незручності. Ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше. Гарного дня!
Automaticky přeloženo: