Oh, moc mě mrzí tvoje situace. Jak dlouho nyní čekáte na výběr, nebo lépe řečeno, jak dlouho se pokoušíte vybrat peníze? Určitě by bylo užitečné mít důvod, proč se peníze stále vracejí na váš účet a kasino by takové věci mělo vědět. Zajímalo by mě, zda existuje možnost nahradit platební metodu a zkusit jinou, abyste viděli, zda dostanete stejný výsledek. Samozřejmě bych nejprve kontaktoval kasino, abych zjistil, zda by to bylo možné.
Pokud jde o administrátora, nevím, s kým hráč komunikoval, ale můžete odpovědět na jeho příspěvek a třeba se vám ozve a dá vám vědět.
Pokud budou problémy i nadále, můžete u nás podat reklamaci a uvidíme, kam se to vyvine.
Oh, I'm so sorry about your situation. How long have you been waiting for a withdrawal now, or rather, how long have you been trying to cash out ? It would certainly be useful to have a reason why money keeps getting returned to your account and the casino should know such things. I wonder if there is a possibility to replace the payment method and try some other one to see if you get the same result. Of course I would contact the casino first to see if that would be possible.
As for the administrator, I don't know who the player has communicated with, but you can reply to his post and maybe he will get back to you and let you know.
If there are still problems, you can file a complaint with us and we'll see where it goes.
Automaticky přeloženo: