Ahoj Ivane,
Věříme, že s tím není problém.
A vidíme, že jste měli úspěšné výběry na
31. května
1. června
Takže máme podezření, že problém je dočasný.
Buďte si jisti, že vaše prostředky jsou v bezpečí a že je dostanete.
🙂
Hey Ivan,
We believe you so no problem there.
And we can see that you had successful withdrawals on
31st May
1st June
So we suspect the problem is temporary .
Rest assured that your funds are safe and that you will receive them.
🙂
Vážený Ivane, vezměte prosím na vědomí, že jsme kontaktovali poskytovatele plateb (Coinpayment) ohledně vašich předchozích neúspěšných výběrů a v současné době od něj čekáme na informace. Do té doby zůstanou vaše poslední 2 výběry v nevyřízeném stavu. Než budeme moci zpracovat vaše aktuální výběry, musíme najít důvod, proč vaše předchozí výběry selhaly. Proto vás žádáme, abyste počkali a budeme vděční za vaši trpělivost a pochopení. Přijměte prosím naši omluvu za zpoždění a nepříjemnosti. Co nejdříve vás budeme informovat e-mailem. Dobrý den!
Dear Ivan, Please note that we have contacted the payment provider (Coinpayment) regarding your previous failed withdrawals and we are currently awaiting information from them. Until then, your last 2 withdrawals will remain in pending status. We need to find the reason why your previous withdrawals failed before we can process your current withdrawals. Therefore, we ask you to wait and will be grateful for your patience and understanding. Please accept our apologies for the delay and inconvenience. We will notify you by email as soon as possible. Good day!
Шановний Іване, Будь ласка, зверніть увагу, що ми зв’язалися з постачальником платежів (Coinpayment) щодо ваших попередніх невдалих вилучень, і зараз ми чекаємо від них інформації. До того часу ваші 2 останні зняття залишатимуться в статусі очікування. Нам потрібно знайти причину, чому ваші попередні зняття не вдалося, перш ніж ми обробимо ваші поточні зняття. Тому ми просимо вас зачекати та будемо вдячні за ваше терпіння та розуміння. Прийміть наші вибачення за затримку та незручності. Ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше. Гарного дня!
Vidím tedy, že se na tom pracuje a z odpovědi doufám, že se to co nejdříve vyřeší. Budete trpěliví a počkáte nebo jak budete postupovat? Věřím, že pokud byly předchozí odběry úspěšné, po odstranění nepříjemností dostanete další.
Budu ti držet palce. 🤞
I see, then, that they are working on it, and from the answer I hope that it will be solved as soon as possible. Will you be patient and wait or how will you proceed ? I believe that if the previous withdrawals were successful, you will get the next ones when the unpleasantness is removed.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Samozřejmě budete muset být trochu trpěliví. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže pokud se do té doby nic nezmění, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci. Dobrou zprávou je, že kasino s vámi komunikuje a snaží se odstranit překážky, které stojí mezi vámi a vašimi penězi.
Doufám, že se jim to podaří co nejdříve. 😉
Obviously you'll have to be a bit patient. We give casinos 14 days to resolve withdrawal, so if nothing changes by then, let us know and we'll try to help. The good news is that the casino is communicating with you and trying to remove the obstacles that stand between you and your money.
I hope they can do this as soon as possible. 😉
díky Jaro - věř mi, snažím se zjistit problém.
Jak říkám, čekáme na zpracovatele plateb, aby se vrátil k týmu CS.
Znovu však zdůrazňuji, že navzdory nepříjemnostem jsou Ivane vaše finanční prostředky v bezpečí jako domy!
🙂
thanks Jaro - believe me, I am trying to find out the problem.
Like I say we are waiting for payment processor to get back to the CS team.
But I re-emphasise that despite the inconvenience, Ivan your funds are as safe as houses!
🙂
Nejlepší je kontaktovat tým zákaznických služeb a zeptat se jich. Ale měly by existovat alternativní metody!
Best to contact the customer service team and ask them. But there should be alternative methods available!
díky Jaro - věř mi, snažím se zjistit problém.
Jak říkám, čekáme na zpracovatele plateb, aby se vrátil k týmu CS.
Znovu však zdůrazňuji, že navzdory nepříjemnostem jsou Ivane vaše finanční prostředky v bezpečí jako domy!
🙂
thanks Jaro - believe me, I am trying to find out the problem.
Like I say we are waiting for payment processor to get back to the CS team.
But I re-emphasise that despite the inconvenience, Ivan your funds are as safe as houses!
🙂
Doufám že brzy. Budu čekat na vaši aktualizaci. 😕
I hope soon. I will wait for your update. 😕
Vidíš, dobrá zpráva. Někdy to může nějakou dobu trvat kvůli různým okolnostem a ne vždy přijdou výběry tak rychle, jak by hráči očekávali. Myslím, že je nejvíce povzbudivé, že na ně nečekáte týdny a vždy přijdou, a podpora vás samozřejmě neignoruje, ale snaží se sdělit jakékoli problémy, se kterými se setkáte.
Doufám, že odteď už to bude jen lepší. 😊
See, good news. Sometimes it can take time due to different circumstances and not always the withdrawals come as fast as players would expect. I think it's the most encouraging that you don't wait weeks for them and they always come, and of course support doesn't ignore you but tries to communicate any encountered difficulties.
I hope it will only get better from now on. 😊
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.