FórumKasinaCocoa Casino - všeobecná diskuze

Cocoa Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od ilanapendell
|
5660 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Jaro
před 10 měsíci

Ne, zatím mi nedali žádný důvod. Minulý pátek agentka "eva" řekla, že se to bude řešit po víkendu. V úterý jsem napsal e-mail podpoře a dnes jsem od nich dostal e-mail s tímto:

"Milý Prilippe,

Vaše platba byla úspěšně dokončena.

s pozdravem

Váš tým zákaznických služeb

Cocoa Casino, kakaocasino.com"


Nyní jsem se přihlásil na web, podíval se na pokladnu a stále "probíhá" a je k dispozici pro zastavení výběru.


znovu mluvila s chatem, jiná agentka mi řekla, že vidí, že to stále probíhá, řekla by to svým manažerům a omluvila se za zpoždění, to je vše, co teď mohla udělat, a její manažer mě kontaktuje s aktualizací.



Automaticky přeloženo:
philippb2005
před 10 měsíci

Rozumím a proto jsem reklamaci doporučil, protože to trvá, řekl bych, docela dlouho.

Bude však vaším postupem po tomto e-mailu stále čekat na další vývoj situace, a tedy na odpověď od manažera? Nebo budete pokračovat a podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

chtěl bych podat stížnost. Teď to zkusím...

Automaticky přeloženo:
philippb2005
před 10 měsíci

Jsem rád, že se ti to povedlo. Jakmile naši specialisté stížnost posoudí, proces bude fungovat co nejlépe. Očekávám, že to bude docela brzy, v pondělí, vsadím se.

Přeji rychlé, ale spravedlivé řešení!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

TITO LIDÉ JSOU LHÁŘI A PODVODNÍCI - KRÁTCE POTÉ, co jsem se PŘIHLÁSIL - JSEM SE PODÍVAL NA AKCE A BYL ZAPLNĚN, JAK ZÍSKAT VÍCE BONUSY - VÍCE 24K - VĚDĚL JSEM, ŽE NĚCO JE. PAK MNĚ ZAVOLÁ CLÁK jménem MARK GOLDBERG. VŠECHNY TYTO E-MAILY PLNĚNÉ LEŽMI O POJIŠTĚNÍ A VRÁCENÍ VRÁTKY - ANO - NENÍ PRAVDA - JSOU TO PODVODNÍ UMĚLCI - LHAJÍ - PODVÁDĚJÍ - KRADOU - VŠECHNY E-MAILY VÍCE NEŽ RÁD POSKYTNU.

Automaticky přeloženo:
br22484ja
před 6 měsíci

Dobrý den, tak jaký byl prosím problém v kasinu? Vidím, že zmiňujete bonusy, ale nejsem si jistý, co se konkrétně děje. Je problém, že jim nabízejí až tak vysokou částku 24 tisíc? Omlouvám se, jestli jsem to špatně pochopil, ale můžete mi to vysvětlit.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Když jsem se poprvé přihlásil - Jen se rozhlížím. Šel jsem zkontrolovat možnosti vkladu a agent se právě objevil na mé obrazovce v chatu (trochu nepříjemné) - pak jsem byl vyměněn mezi agenty. Ariana mi nabídla, že když vložím 750 BTC, můj účet bude mít 2k s 0x odehráním plus řadu dalších věcí v jednu chvíli uvedla přes 24k v bonusech. Později mi volá Mark Goldberg. Připojím screenshot - několikrát nabízí to samé "pojištění" - O smluvních podmínkách však nic neříká. Jediné, co jsem musel udělat, bylo dát jim jeho kód. Udělal jsem. Takže když oslovím cashback – bylo mi řečeno, protože jsem použil bonus – nebyl k dispozici. Nyní - podívejte se na snímek obrazovky a řekněte mi, čemu byste věřili. Použil jsem Zelle svůj první vklad, takže chápu, že nedostávám cashback, protože se jedná o nabídku kryptoměn. Nicméně, když jsem použil krypto ........ Pak jsem naštvaný. Tito lidé lžou. Nereagují, byly to 4 dny, co jsem je oslovil – skutečně jsem šel za Rivalem a zahodil poznámku. Hraji v DuckyLuck (Golden Goose) a nikdy jsem nezažil takovou "prodejní" taktiku. Bylo to extrémně šílené - a nejhorší na tom bylo - chtějí tě prostě smeknout. Kakao/True Fortune/atd - stejné místo - Ariana byla ve 3, kdy jsem se odhlásila. Je to opravdu hrozné. Podívejte se na snímky obrazovky. Řekni mi, čemu bys věřil

filefile . file

Automaticky přeloženo:
br22484ja
před 6 měsíci

Připadá mi to opravdu podezřelé, abych řekl pravdu, když si přečtu celý příspěvek, který jste napsal. Komunikovali jste skutečně prostřednictvím oficiální e-mailové adresy kasina s někým, abyste se zeptali na všechny tyto nabídky, jen abyste se ujistili, že jsou legitimní?

Udělali jste správně, že jste podali stížnost zde s naším týmem a doufejme, že vám budou moci pomoci, i když si tím nejsem příliš jistý, když se podívám na toto:

file

Přeji vám hodně štěstí a také prosím aktualizujte svou stížnost, kdykoli to bude možné, kde od vás Veronika potřebuje odpovědi.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky