Ahoj! Jsem nový a právě to sem dávám :)
Požádal jsem o výběr z kakaového kasina 19. 11. 23 poté, co jsem vyhrál 100 € pomocí bezplatných zatočení.
Aby bylo možné zahájit výběr, byl vyžadován vklad, který jsem provedl, a výběr byl „zahájen"
Druhý den, 20. listopadu. Měl jsem cashback na svém vkladu, zeptal jsem se na chatu, zda má cashback limit (odpověď: ne), vyhrál jsem asi 150 EUR a požádal o druhou výplatu 130 EUR.
Uběhlo pár dní a nic se nedělo, tak jsem požádal live chat, který mi řekl, abych předložil ten a ten dokument documents@cocoacasino.com (Doufám, že je to správně, ale stále mám ten e-mail.) odešlete, co jsem udělal. Po několika dnech bez odpovědi jsem se znovu zeptal na chatu a bylo mi řečeno, že musím poslat dokumenty support@cocoacasino.com odeslat, což jsem obratem udělal já. Po dalších pár dnech bez odezvy jsem se zeptal znovu na chatu, paní mi řekla, že se obrátí na finanční oddělení a dá mi vědět následující den, což také udělala.
"Ahoj Filipe,
Obdržel jsem odpověď z finančního oddělení. Zkontrolovali vaše dokumenty a nyní jsou ověřeny.
Podíval jsem se na váš profil a zjistil jsem, že jste požádali o výplatu 19. listopadu. Podle našich podmínek zpracování trvá 14-18 dní, než je proces dokončen.
s pozdravem
Váš tým zákaznických služeb
Cocoa Casino, kakaocasino.com"
Tato zpráva přišla 1. prosince. a právě teď, když píšu tento příspěvek, vidím, že první výplata ode dneška, 4. prosince. je nyní uveden jako „čekající" a již ne jako „v procesu" a již není označen jako vratný. Jsem zvědavý, zda bude zítra druhá platba uvedena jako neuhrazená a zda peníze skutečně dorazí.
Určitě bych hrál v kasinu častěji, pokud si mohu být jistý, že v případě výhry zaplatíte.
Hello! I'm new and just posting this here :)
I requested a withdrawal from cocoa casino on 11/19/23 after winning €100 with free spins.
In order to initiate a withdrawal a deposit was required which I made and the withdrawal was "initiated"
The next day, November 20th. I had a cashback on my deposit, asked in the chat whether the cashback had a limit (answer: no), won around €150 and requested a second payout of €130.
A few days went by and nothing happened, so I asked the live chat, which told me to submit this and that document documents@cocoacasino.com (I hope that's right, but I still have the email.) send what I did. After a few days with no response, I asked again in the chat and was then told I had to send in the documents support@cocoacasino.com send, which I did in turn. After another few days with no response, I asked again in the chat, the lady told me she would contact the finance department and let me know the following day, which she did.
"Hey Philip,
I have received a reply from the finance department. They have checked your documents and they are now verified.
I have looked at your profile and have seen that you have requested your payout on November 19th. According to our terms and conditions the processing takes between 14-18 days before the process is completed.
best regards
Your customer service team
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
This news came on December 1st. and right now, as I write this post, I see that the first payout since today, December 4th. is now listed as "pending" and no longer as "in process" and is no longer marked as reversible. I'm curious whether the second payment will be listed as outstanding tomorrow and whether the money will actually arrive.
I would definitely play in the casino more often if I can be sure that you will pay out if you win.
Hallo! Ich bin neu und poste das einfach mal hier 🙂
Ich habe am 19.11.23 bei cocoa casino eine Auszahlung beantragt, nachdem ich mit Freispielen 100€ gewonnen habe.
Um eine Auszahlung zu veranlassen, wurde eine Einzahlung verlangt, die ich auch tätigte, und die Auszahlung wurde "veranlasst"
Am nächsten Tag, 20.11. hatte ich ein Cashback auf meine Einzahlung, fragte beim Chat nach, ob der Cashback ein Limit habe(Antwort : nein) gewann damit ca. 150€ und beantragte eine zweite Auszahlung von 130€.
einige Tage gingen ins Land und nichts tat sich, also fragte ich beim Livechat nach, der sagte mir, ich solle diese und jene Dokumente an documents@cocoacasino.com(hoffe, das ist richtig, habe die mail aber noch.) schicken, was ich tat. Nach einigen Tagen ohne Reaktion fragte ich erneut im Chat nach, daraufhin wurde mir gesagt ich müsse die Dokumente an support@cocoacasino.com senden, was ich wiederum tat. Nach weiteren Tagen ohne Reaktion fragte ich erneut im Chat nach, die Dame sagte mir, sie wendet sich an die Finanzabteilung und sagt mir am folgenden Tag bescheid, was sie auch tat.
"Hey Philipp,
I have received a reply from the finance department. They have checked your documents and they are now verified.
I have looked at your profile and have seen that you have requested your payout on 19.11. according to our terms and conditions the processing takes between 14-18 days before the process is completed.
Best regards
Your customer service team
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
Diese Nachricht kam am 1.12. und gerade jetzt, wo ich diesen Beitrag schreibe, sehe ich, dass die erste Auszahlung seit heute 4.12. nun als "ausstehend" und nicht mehr als "in Bearbeitung" geführt wird und auch nicht mehr als rückbuchbar markiert ist. Bin gespannt ob somit morgen dann auch die zweite Auszahlung als ausstehend geführt wird und ob wirklich Geld ankommt.
Ich würde in dem Casino durchaus öfter spielen, wenn ich mir sicher sein kann, dass auch ausgezahlt wird, wenn man mal gewinnt.
Automaticky přeloženo: