FórumKasinaCocoa Casino - všeobecná diskuze

Cocoa Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od ilanapendell
|
5056 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Cocoa Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Za svůj krátký čas jako online hráč jsem hrál značné množství různých kasin, přečetl jsem si stovky recenzí a zjistil jsem, že jako u většiny věcí v životě existují pozitiva i negativa. Ale toto kasino a jeho tři klony si zcela získaly mou důvěru. Výplaty jsou pomalejší než některé, ale jsou konzistentní. Ale četl jsem článek o tom, jak poznat falešná kasina a výplata 7 dní je u většiny DŮVĚRYHODNÝCH kasin standardní. Vyhrával jsem u ostatních a dostal jsem zaplaceno tentýž den, ale pouze jednou a hry byly po nějaké době povrchní se zjevnými změnami v přistání na poslední chvíli. Jak již bylo řečeno, kakao a jeho klony se v tomto odvětví zdají být standup. Zákaznický servis je skvělý, jakmile se k vám zahřejí. Předtím se zdálo, že reagují docela roboticky, ale po chvíli jsou osobnější. Ryan je nejlepší !! Bonusy jsou opravdu spravedlivé, i když obvykle vkládám čisté bez bonusů. Mají však hotovost zpět, ale k dispozici další den plus pravidelné věrnostní žetony. Hry jsou podle mě zábavné a na svou platformu vždy přidávají další. Vyplatil jsem asi 5 nebo 6krát a vždy jsem obdržel 7 den. O této sadě webů nemohu říci dost dobrého! Jsem velmi vděčný za důvěru, kterou zde mohu vkládat.

Automaticky přeloženo:
ilanapendell
před 3 roky

Děkujeme za podrobnou recenzi. Věděli jste, že zde můžete dokonce zveřejnit svoji recenzi? https://casino.guru/cocoa-casino-review#tab=js-tab-reviews

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

youtube.com sakra

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Opravdu souhlasím s Ilanou, kakao je senzační, super spolehlivé a služba je úžasná. Mám hrůzu z toho, že se dostanu do problémů, a místo toho, abych se bavil, skončí s bolestí hlavy při řešení problémů, čekání na platbu, strachu z robotů, z toho, že vás někdo posere ... každopádně je to něco, co je třeba hodně zkoumat, mít hodně opatrnosti. Jsem tak šťastný, že jsem objevil cocoacasino.com, to jsou moji dva oblíbenci, a prozatím už nebudu raději riskovat. Děkuji moc za vynikající služby, objímám všechny!

Upravil Daniel před 3 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
Johnston
před 3 roky

Myslíte profil v Cocoa Casino? Kontaktovali jste kvůli tomu jejich zákaznickou podporu?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Čekal jsem od 28. září 21 na jednoduchou výplatu 50 $ a nic. Opravdu nechápu, co trvá tak dlouho na zpracování tak malé platby. Na chatu jsou extrémně hrubí. Už tu nebudu hrát. Nemáte 3 týdny na to, abyste mi vzali peníze, ale chcete, aby vám to trvalo měsíc, než je pošlu.

Automaticky přeloženo:
Jerryshaw219
před 3 roky

Zajímalo by mě, máte už svůj účet ověřený? Jakou platební metodou jste vybrali výhru?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Velmi špatné kasino čeká na platbu 18 dní, pokaždé pouze klamou, že zaplatí

Automaticky přeloženo:
worklu
před 2 roky

Ahoj,

Pokud je váš účet již plně ověřen, řekl bych, že 18 dní je poměrně dlouhá doba na platbu.

Pokud rozumíte, neuvedli vám žádný důvod pro toto zpoždění, mám pravdu?

V tomto případě si myslím, že byste měli podat stížnost, můžete tak učinit zde:

https://casino.guru/complaints/create


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Napsali, aby provedli vklad dalších 25 eur, rozhodl jsem se prostě všechno prohrát a zapomenout na toto kasino

Automaticky přeloženo:
worklu
před 2 roky

Chápu, že tam nechceš dál hrát.

Ale zajímalo by mě, jaký je účel tohoto vkladu?

Jen pro představu: Rozhodli jste se pro jinou možnost platby než původně? Žádný jiný rozumný důvod mě nenapadá.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Na začátku řekli proveďte vklad 20 eur v bitcoinech, udělal jsem vše, řekli, že je vše v pořádku, počkejte na platbu, počkejte 18 dní, pak napíšou, že to potřebujeme znovu, vaše dokumenty a další vklad 25 eur, pak zahájíme platbu) úplně šílené.

Automaticky přeloženo:
worklu
před 2 roky

Jen mě napadá, hráli jste s nějakým bonusem?

Pokud ano, měl nějaký maximální výběr? Stává se, že abyste dosáhli minimální částky výběru, musíte provést vklad, protože vyhraná částka je příliš nízká na to, aby byla splněna minimální částka výběru. Rád bych našel nějaké vysvětlení, ale nic lepšího mě nenapadá.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže aktualizace mého původního příspěvku... Jsem teď trochu ostřílenější a dovolte mi, abych vám řekl, že jejich sesterská stránka Davincis Gold mi opravdu udělala chybu a chystám se o tom napsat na příslušné místo. Výše zmíněná stránka kasinového guru.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj! Jsem nový a právě to sem dávám :)


Požádal jsem o výběr z kakaového kasina 19. 11. 23 poté, co jsem vyhrál 100 € pomocí bezplatných zatočení.

Aby bylo možné zahájit výběr, byl vyžadován vklad, který jsem provedl, a výběr byl „zahájen"

Druhý den, 20. listopadu. Měl jsem cashback na svém vkladu, zeptal jsem se na chatu, zda má cashback limit (odpověď: ne), vyhrál jsem asi 150 EUR a požádal o druhou výplatu 130 EUR.


Uběhlo pár dní a nic se nedělo, tak jsem požádal live chat, který mi řekl, abych předložil ten a ten dokument documents@cocoacasino.com (Doufám, že je to správně, ale stále mám ten e-mail.) odešlete, co jsem udělal. Po několika dnech bez odpovědi jsem se znovu zeptal na chatu a bylo mi řečeno, že musím poslat dokumenty support@cocoacasino.com odeslat, což jsem obratem udělal já. Po dalších pár dnech bez odezvy jsem se zeptal znovu na chatu, paní mi řekla, že se obrátí na finanční oddělení a dá mi vědět následující den, což také udělala.


"Ahoj Filipe,

Obdržel jsem odpověď z finančního oddělení. Zkontrolovali vaše dokumenty a nyní jsou ověřeny.

Podíval jsem se na váš profil a zjistil jsem, že jste požádali o výplatu 19. listopadu. Podle našich podmínek zpracování trvá 14-18 dní, než je proces dokončen.

s pozdravem

Váš tým zákaznických služeb

Cocoa Casino, kakaocasino.com"


Tato zpráva přišla 1. prosince. a právě teď, když píšu tento příspěvek, vidím, že první výplata ode dneška, 4. prosince. je nyní uveden jako „čekající" a již ne jako „v procesu" a již není označen jako vratný. Jsem zvědavý, zda bude zítra druhá platba uvedena jako neuhrazená a zda peníze skutečně dorazí.


Určitě bych hrál v kasinu častěji, pokud si mohu být jistý, že v případě výhry zaplatíte.

Automaticky přeloženo:
philippb2005
před 9 měsíci

Dobrý den, děkujeme za váš popis zážitku, který v kasinu stále probíhá. Co se týče vašich výběrů, pevně věřím, že nakonec dorazí a snad bez dalších problémů. Mohli byste nás prosím informovat, až se to stane nebo až budete mít nějaké nové informace o svém případu?

Každopádně si nemůžu nevšimnout, že kasino má docela nízký bezpečnostní index a nemálo varování a funguje bez licence. Viděli jste to taky? Myslím, že bych byl opatrnější ohledně vkladu zde a jsem docela zvědavý, jestli vám výběry projdou a peníze dostanete. Pokud nám nedají vědět. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobrý den, děkuji za odpověď.

Stav prvního výběru je nyní označen jako "dokončeno", druhý je stále "v procesu", budu aktualizovat, pokud budu mít novinky.

Nevěděl jsem, že mají falešnou licenci nebo žádnou licenci, abych byl upřímný, jen jsem použil nějaké bezplatné hry a poprvé se mi podařilo vsadit a vyhrál jsem maximální částku, kterou jsem se právě pokusil vybrat, víte?


/edit : Peníze z prvního výběru byly dnes na mém bankovním účtu.


Druhý stav výběrů se zatím nezměnil.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Už jsou to více než 3 týdny, co jsem objednal 2. výběr dne 20. listopadu.

Zatímco první z 19. listopadu byl zpracován, druhý stále čeká na vyřízení, i když mají všechny moje dokumenty a několikrát jsem žádal livechat a také podporu prostřednictvím pošty...Chat řekl, že to řeknou finančnímu oddělení, mailová podpora vůbec neodpovídala.


co byste mi doporučili udělat?

Automaticky přeloženo:
philippb2005
před 9 měsíci

V tomto případě bych doporučoval podat reklamaci, protože 3 týdny už jsou docela hodně řekl bych. Můžete tak učinit zde na tomto odkazu .

Kromě toho, co říká podpora, máte nějaký další důvod, proč tento výběr ještě nebyl zpracován? Jenom že to přesouvají na finanční oddělení ?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky