FórumKasinaCatCasino - všeobecná diskuze

CatCasino - všeobecná diskuze

před rokem od nvlado7806
|
7417 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CatCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Vložil jsem v tomto kasinu bankovním převodem, který jsem vyhrál, a chtěl jsem vybrat částku 600 eur. Ukázalo se však, že mi tyto peníze nemohly být vyplaceny bankovním převodem. Pak jsem požádal o výběr peněz kreditní kartou, pokud je to možné ale bohužel se to tam nestalo pak jsem požádala přes e-peněženku.ale ani to nezabralo.bojuji už osm dní a každý den píše do chatu ale nedá se nic dělat.Každý den řekni mi, že mám počkat a hledat možnosti. Měl někdo podobný případ a mohl by mi poradit, co dělat?

Automaticky přeloženo:
nvlado7806
před rokem

Ahoj, našel jsem velmi podobný případ jako ty. Hráč je také z němčiny. Zdá se, že kasino má problémy s odesíláním peněz do Německa. Obávám se, že budete muset použít nějakou kryptoměnu, abyste z nich dostali své výhry.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je velmi zklamáním. Mají problémy, proč vůbec povolují hráče z Německa. jen aby si mohli vzít jejich peníze

Automaticky přeloženo:
nvlado7806
před rokem

Neřekl bych, že problém je způsoben pouze kasinem, řekl bych, že spíše kvůli všem

byrokracie, kterou místní zákony kladou na kasina, pokud jde o platby.

Myslím, že Daniel udělal dobře, když navrhl používat kryptoměnu.

Myslím, že bys to měl zkusit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

po 10 dnech bolesti a nervozity se mi konečně podařilo získat peníze

Automaticky přeloženo:
nvlado7806
před rokem

Vidět? Říkal jsem ti. 🙂

Omlouvám se, ale pro hráče z němčiny je to, předpokládám, složitější.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to složité pro všechny hráče! Protože kasino je zkorumpované! Je čas konečně seřadit reputaci! Můj účet byl mnou uzavřen! O sebevyloučení z důvodu problematického herního chování bylo nutné žádat několikrát a bylo provedeno až poté, co hrozilo soudní řízení! Nyní mi byla platba odmítnuta, protože můj účet je uzavřen! Ochrana hráče je ignorována! Zde se snaží donutit hráče, aby si znovu otevřeli své účty, aby tak prohráli svůj kredit! Morálně a právně velmi pochybné! Kasino navíc v mnoha zemích funguje nelegálně! Na co čekáš! Přečtěte si recenze a stížnosti a konejte konečně v zájmu hráčů!!

Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Ahoj,

udělali jste, co jste mohli, podáním stížnosti , teď by mě zajímalo, proč jste vkládali peníze v kasinu, které působí nelegálně na rakouském trhu, je nějaká šance, že jste to věděli, než jste vklady provedli?

Každopádně vás laskavě žádám, abyste se k týmům Casino Guru chovali vstřícněji , dejte stížnosti nějaký čas, aby postoupila dále, a všichni uvidíme, zda se kasino podle toho chová nebo ne.

Myslíte, že to dokážete?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Která část mé zprávy je neslušná? Ten, kde uvádím problémy s kasinem? Nebo ten, kde kritizuji dobrou pověst (kterou jiné platformy nerozdávají!)? Pokud provozujete veřejnou platformu, měli byste být schopni zvládnout kritiku? Nemyslíš? A pokud jde o vaši otázku: věděl jsem, že kasino nemá licenci: někdo pracující pro kasino platformu by měl být dostatečně vyškolen, aby věděl, že problémoví hráči této mezery využívají! Ale protiotázka: Casinoguru také ví, že v Rakousku je pouze jedna licence pro jedno kasino? Proč inzerujete tato kasina zveřejněním následujícího jasně viditelného upozornění: „Přijímá hráče z Rakouska"!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Pokud byste provozovali „veřejnou platformu" a platili lidem za pomoc hráčům zdarma, myslím, že ani takové „rady by nebyly vítány:

"Na co čekáte! Přečtěte si recenze a stížnosti a konejte konečně v zájmu hráčů!!"

Mám to? 🙂

Děláme věci jinak, spoléháme se pouze na stížnosti a informace shromážděné a vyhodnocené přímo našimi týmy.

Kromě toho, pokud použijete správný filtr, který vám zobrazí pouze kasina s licencí v Rakousku (s licencí AT), najdete jiný výsledek. Pokračujte a zkuste to, prosím.

file

Rozumím vašemu názoru, ale nerozumíte tomu, že kasina uvedená na našich webových stránkách slouží pro informativní účely – kasina neinzerujeme . Pokud tedy kasino přijímá hráče z Rakouska a je to uvedeno v podmínkách , poskytujeme tyto informace hráčům přesně . Na druhou stranu má každá země svou vlastní záložku v seznamu kasin, která zobrazuje pouze kasina licencovaná pro tuto konkrétní zemi .

Zní to teď všechno rozumněji? Doufám, že ano.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pozdravy,

Z technických důvodů bohužel momentálně nemůžeme vybírat na vaše karty. Děláme vše pro vyřešení tohoto procesu, ale vyžaduje to čas. Z tohoto důvodu ustupujeme k alternativním metodám, jako jsou: elektronické peněženky, kryptoměna a výběr na IBAN.

Automaticky přeloženo:
CatCasino
před rokem

Ahoj,

děkuji za tuto zprávu. Doufám, že problém bude brzy vyřešen. 🤞

Automaticky přeloženo:
CatCasino
před rokem

Máte stále stejný problém? Protože se už popáté snažím vyplatit výhru přes kreditní kartu, neustále mi to odmítá a na chatu mi pořád říkají, že si mám podat novou žádost. Váš příspěvek byl před 4 měsíci, ale problém stále přetrvává?

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Ahoj Gretche70.

Doufám, že kasino brzy odpoví, i když to beru jako krásné překvapení. Rozumím tomu správně, kromě kreditní karty vám nebyly navrženy žádné jiné možnosti? Mám pocit, že se nikam nedostaneš. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko, poslední 3 dny si chci vybrat 250 eur. Samozřejmě jsem si předem ověřil, jaké platební metody mají. Ze všech těchto metod jsem mohl použít pouze kreditní kartu, protože jiné metody nemám. Vložil jsem kreditní kartou a chtěl jsem zaplatit stejným způsobem. Platba je neustále odmítána a je mi pak opakovaně sdělováno, že si mám podat novou žádost. Poté mi bylo řečeno, abych rozdělil výplatu na 2-3 transakce. Už jsem to udělal 7x. Ptal jsem se jich, jestli by mi nemohli zaplatit peníze jen bankovním převodem, neodpověděli mi. Pořád to říká, vytvořte novou aplikaci. Také jsem poslal e-mail a znovu upozornil, zda existuje možnost zaplatit mi peníze bankovním převodem. Doposud jsem na tento e-mail nedostal odpověď. Žádnou jinou metodu mi nikdy nenabízeli, ale ani žádnou jinou nevlastním. Můj účet je ověřený a hrál jsem i bez bonusu. Jen pořád říkají, udělej novou aplikaci, proto se v tomhle chatu nemůžu dostat dál. Kreditní kartu jsem používal k provádění vkladů a výběrů v jiných kasinech, takže to také není moje karta.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

file to jsou způsoby výběru

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jo, a pokud je výběr odmítnut, nedostanete ani oznámení. Musíte neustále kontrolovat, zda jsou peníze konečně pryč nebo znovu zrušeny.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, kdybych si neudělal screenshot svých transakcí v tomto kasinu, nikdo by mi nevěřil. Nyní jsem se 9x pokoušel o vyplacení částky, 9x zamítnuto. A jediné, co říkají v živém chatu, je odeslat novou aplikaci, ze které jsem už udělal pár screenshotů. Opravdu nikdy, nikdy jsem nic takového nezažil v žádném jiném kasinu. Mohu jen opravdu všem doporučit, aby zde nehráli. Myslím, že nyní je čas podat stížnost, možná se pak najde řešení.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Ahoj Gretchen70.

Jak to vidím já, kasino má nějaké problémy. Navzdory této zřejmé skutečnosti se kasino rozhodlo postavit zeď nefunkčních řešení. Řekl bych, že je zbytečné zkoušet nové výběry znovu, musí to pro vás být strašně stresující! Bohužel si s největší pravděpodobností uvědomíte, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření a výběr, což mě přivádí do bodu KYC. Mohu vědět, zda byl váš účet v minulosti plně ověřen?

I přes těch 14 dní jste podáním reklamace udělali ten nejlepší krok, řekl bych. V nejlepším případě dostanete zaplaceno, v horším případě budete muset počkat, až se reklamace projeví. Stačí poskytnout všechny relevantní snímky obrazovky, e-maily nebo cokoli, co tam máte, a uvidíme, co se stane dál. 🤞🤞🤞

Neváhejte a aktualizujte mě také zde!

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky