FórumKasinaCasinoWinBig - všeobecná diskuze

CasinoWinBig - všeobecná diskuze

před 2 roky od Spaderfyra
|
3085 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CasinoWinBig, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Mám pozitivní herní zkušenosti. Má potíže s pochopením nízké známky. V tom případě si chci stěžovat jen na nepřiměřeně dlouhé výplatní lhůty. Někdy až 3-4 dny.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před 48 hodinami jsem požádal o výběr 3000 EUR a také zaslal všechny dokumenty, které požadovali. Stále nepřijali dokumenty ani můj výběr. Dostanu peníze vůbec, je otázka?

Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Obávám se, že kasino nemá dobrou pověst, ale protože má licenci na Maltě, neřekl bych, že peníze jsou pryč. 48 hodin není zas tak moc, zvlášť když jde o menší kasino. Zkuste jim věnovat více času a připomeňte si to každý druhý den.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Co mám dělat, když se po chvíli nic nestane? Mohu svůj případ komukoli nahlásit?

Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Zde můžete podat stížnost , abychom mohli prošetřit - zda s námi kasino bude spolupracovat. V krajním případě můžete podat stížnost jejich licenčnímu úřadu.

Jen mějte na paměti, že Casino Guru Resolution Center umožňuje kasinům celé 2 týdny na zpracování KYC a platby, takže i když odešlete svou stížnost nyní, budete stále čekat na kasino.

Zůstaňte v kontaktu s kasinem ještě několik dní, jak navrhl Daniel.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mohu téměř zaručit, že to budou zdržovat schválně. Nejprve požadovali klasiku jako adresa občanského průkazu atd. Byli schváleni, ale pak požadovali, abych poslal svou fotku, když držím svůj občanský průkaz. Takže jsem udělal. Nyní uplynulo 46 hodin bez jakékoli odezvy z jejich strany.

Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Ahoj,

tento obrázek, na kterém držíte svůj průkaz totožnosti, je také docela běžný. Řekl bych, že srovnávají vaše skutečné já s obrázkem průkazu totožnosti. Na druhou stranu by to mohlo být rychlejší, řekl bych.

No, pojďme, jak dlouho potřebují.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, nyní je to celý týden, co jsem požádal o výběr. Všechny dokumenty byly odeslány, ale stále neobdrželi odpověď. Agenti v živém chatu vymýšlejí každý den různé výmluvy. Opravdu chci své peníze hned, jsem z toho tak unavený

Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Cítím tě 🙁.

Doporučil bych podat stížnost, ale jak jsem již zmínil, poskytujeme každému kasinu 2 celé týdny.

Jaká je nejnovější výmluva?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Poslední omluvou je, že právě teď mají mnoho výběrů a jejich zpracování trvá dlouho.

V jejich podmínkách je uvedeno, že výběr trvá 48 hodin u dokumentů a poté 5-7 dní v závislosti na způsobu výběru. Už je to 9 dní

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Upřímně, může to být i pravý důvod. Celou situaci to však neomlouvá. Špatné kasino se slušnou licencí, myslím, že můžete podat stížnost.

Stejně si asi počkáš. 🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to vyřešeno? Už jste někdy dostali své peníze Speltorsken?

Jsem uprostřed úplně stejného scénáře, 2800 €, protože nevyplácí a odmítají mi odpovědět.

Automaticky přeloženo:
Marve.game
před rokem

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky