FórumKasinaCasinoWinBig - všeobecná diskuze

CasinoWinBig - všeobecná diskuze

před 2 roky od Spaderfyra
|
4843 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CasinoWinBig, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Mám pozitivní herní zkušenosti. Má potíže s pochopením nízké známky. V tom případě si chci stěžovat jen na nepřiměřeně dlouhé výplatní lhůty. Někdy až 3-4 dny.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před 48 hodinami jsem požádal o výběr 3000 EUR a také zaslal všechny dokumenty, které požadovali. Stále nepřijali dokumenty ani můj výběr. Dostanu peníze vůbec, je otázka?

Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Obávám se, že kasino nemá dobrou pověst, ale protože má licenci na Maltě, neřekl bych, že peníze jsou pryč. 48 hodin není zas tak moc, zvlášť když jde o menší kasino. Zkuste jim věnovat více času a připomeňte si to každý druhý den.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Co mám dělat, když se po chvíli nic nestane? Mohu svůj případ komukoli nahlásit?

Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Zde můžete podat stížnost , abychom mohli prošetřit - zda s námi kasino bude spolupracovat. V krajním případě můžete podat stížnost jejich licenčnímu úřadu.

Jen mějte na paměti, že Casino Guru Resolution Center umožňuje kasinům celé 2 týdny na zpracování KYC a platby, takže i když odešlete svou stížnost nyní, budete stále čekat na kasino.

Zůstaňte v kontaktu s kasinem ještě několik dní, jak navrhl Daniel.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mohu téměř zaručit, že to budou zdržovat schválně. Nejprve požadovali klasiku jako adresa občanského průkazu atd. Byli schváleni, ale pak požadovali, abych poslal svou fotku, když držím svůj občanský průkaz. Takže jsem udělal. Nyní uplynulo 46 hodin bez jakékoli odezvy z jejich strany.

Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Ahoj,

tento obrázek, na kterém držíte svůj průkaz totožnosti, je také docela běžný. Řekl bych, že srovnávají vaše skutečné já s obrázkem průkazu totožnosti. Na druhou stranu by to mohlo být rychlejší, řekl bych.

No, pojďme, jak dlouho potřebují.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, nyní je to celý týden, co jsem požádal o výběr. Všechny dokumenty byly odeslány, ale stále neobdrželi odpověď. Agenti v živém chatu vymýšlejí každý den různé výmluvy. Opravdu chci své peníze hned, jsem z toho tak unavený

Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Cítím tě 🙁.

Doporučil bych podat stížnost, ale jak jsem již zmínil, poskytujeme každému kasinu 2 celé týdny.

Jaká je nejnovější výmluva?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Poslední omluvou je, že právě teď mají mnoho výběrů a jejich zpracování trvá dlouho.

V jejich podmínkách je uvedeno, že výběr trvá 48 hodin u dokumentů a poté 5-7 dní v závislosti na způsobu výběru. Už je to 9 dní

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Speltorsken
před 2 roky

Upřímně, může to být i pravý důvod. Celou situaci to však neomlouvá. Špatné kasino se slušnou licencí, myslím, že můžete podat stížnost.

Stejně si asi počkáš. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to vyřešeno? Už jste někdy dostali své peníze Speltorsken?

Jsem uprostřed úplně stejného scénáře, 2800 €, protože nevyplácí a odmítají mi odpovědět.

Automaticky přeloženo:
Marve.game
před 2 roky

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂


Automaticky přeloženo:
Marve.game
před 3 měsíci

Ahoj,


Jsem zvědavý, i když je to rok od tohoto vydání. Dostali jste nakonec své prostředky? Podobnou situaci mám teď na jejich sesterském webu.

Automaticky přeloženo:
Sebbb
před 3 měsíci

Ahoj, taky čekáš na peníze z kasina? Je to ten, na který máte stížnost – SportEmpire ?

Jak dlouho jste čekali a řeklo vám kasino něco o tomto zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ahoj Jaro!


Ano, přesně ten. Můj třetí pokus o výběr čeká již 8 dní. Každý den jsem mluvil se zákaznickým servisem kasina a stále mi říkají, že pracují na tom, aby to vyřešili.


Už několik týdnů říkají, že moje problémy s výběry byly „vyřešeny", „v průběhu jednání probíhá výběr", „příslušné oddělení si je vědomo situace" a tak dále.


Před dvěma dny mi agent řekl, že moje peníze jsou v bezpečí a dostanu je. Zákaznický servis mi nyní říká, že nemohou nic dělat, protože nejsou příslušným oddělením.


co je zajímavé, je, že jsem na fóru zjistil, že jejich sesterské kasino dříve používalo stejný trik s hráči. Řekli, že došlo k „technickým problémům" s poskytovatelem plateb (Zimpler), ale když se na to hráč zeptal společnosti Zimpler, zjistili, že peníze společnosti Zimpler nikdy nedorazily. Takže v mém případě jsem používal bankovní převod, protože Visa nebyla k dispozici pro výběry.


Nedostávám žádné správné odpovědi od zákaznického servisu a oni mi říkají, abych počkal. Nyní je to více než tři týdny poté, co jsem udělal svůj první pokus o stažení.

Automaticky přeloženo:
Sebbb
před 3 měsíci

Viděl jsem, že na celý tento případ máte i stížnost, tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet. Podle toho, co jste do něj před pár minutami vložili, tento výběr selhal a doporučili vám výběr jinou alternativou. Po 3 týdnech bych se takhle nechtěla cítit. Zadáte však další výběr pomocí způsobu platby, který vám doporučili?

Je mi líto, že jste tak dlouho čekali, ale nevzdávejte to a hlavně si s penězi nic nedělejte, dokud si je nevyberete.

Pevně věřím, že vám budeme moci pomoci, když kasino kontaktujeme.

Přeji dobré nervy.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Právě jsem se pokusil o výběr se Skrill. Uvidí se, co se bude dít. Stále doufám, že někdo kontaktuje Casino z vaší strany.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

viz moje odpověď výše.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky