Ahoj Jaro!
Ano, přesně ten. Můj třetí pokus o výběr čeká již 8 dní. Každý den jsem mluvil se zákaznickým servisem kasina a stále mi říkají, že pracují na tom, aby to vyřešili.
Už několik týdnů říkají, že moje problémy s výběry byly „vyřešeny", „v průběhu jednání probíhá výběr", „příslušné oddělení si je vědomo situace" a tak dále.
Před dvěma dny mi agent řekl, že moje peníze jsou v bezpečí a dostanu je. Zákaznický servis mi nyní říká, že nemohou nic dělat, protože nejsou příslušným oddělením.
co je zajímavé, je, že jsem na fóru zjistil, že jejich sesterské kasino dříve používalo stejný trik s hráči. Řekli, že došlo k „technickým problémům" s poskytovatelem plateb (Zimpler), ale když se na to hráč zeptal společnosti Zimpler, zjistili, že peníze společnosti Zimpler nikdy nedorazily. Takže v mém případě jsem používal bankovní převod, protože Visa nebyla k dispozici pro výběry.
Nedostávám žádné správné odpovědi od zákaznického servisu a oni mi říkají, abych počkal. Nyní je to více než tři týdny poté, co jsem udělal svůj první pokus o stažení.
Hi Jaro!
Yes, exactly that one. My third withdraw attempt has been pending now 8 days. Ive talked with casino’s customer service every day and they keep telling me that they are working to get it sorted.
They have been telling now for weeks that my withdraws issues have been "resolved", "withdraw is being in process as we speak", "relevant department is aware of the situation" and so on.
Two days ago an agent told me that my money is safe and i will get it. Customer service is telling me now that there is nothing they can do because they are not the relevant department.
what is intresting is that i found out from a forum that their sistercasino has been using this same trick earlier with players. They have told that there were "technical issues" with the payment provider (Zimpler) but when the player asked about it from Zimpler they found out that the money had never arrived to Zimpler. So in my case i was using Bank Transfer because Visa wasnt available for withdraws.
i dont get any proper answers from customer service and they just tell me to wait. Well now its been more than three weeks after i made my first withdraw attempt.
Automaticky přeloženo: