Dobře, jsem připraven vynést verdikt nad Casinonic.
Můj závěr je: Pokud víte, co je pro vás dobré, hrajte jinde!
Problém nastal, když došlo na ověření mé platební metody. Používám Revolut a vkládám s jejich virtuální kartou Mastercard. Protože se jedná o virtuální kartu, zjevně neexistuje žádná fyzická kopie, je k dispozici pouze v aplikaci. Vyfotil jsem to a poslal jsem to spolu s mým výpisem z účtu Revolut z května, kde jsou jasně uvedeny moje osobní údaje a také informace o transakci ukazující kartu použitou pro vklad do Casinonic.
Oni to odmítli. Trvali na tom, že musím vytvořit fotografii fyzické karty. Pak jsem s nimi mluvil a vysvětlil jim, jak to funguje. Znovu to odmítli a znovu trvali na tom, aby viděli fyzickou kopii... Pamatujte, žádná fyzická kopie tohoto neexistuje.
To, co jsem poslal, bylo více než dost dokumentace a přesně tytéž dokumenty mě ve skutečnosti plně ověřily u takových jako bitStarz, King Billy, betheat, Rocketplay, co si jen vzpomenete...!
Ani rozhovor s podporou nebyl moc příjemný zážitek. Nebyli přímo hrubí, ale rozhodně v nich chyběla zdvořilost. Také mi zakázali chat. Jediné, co jsem udělal, bylo, že jsem to ohodnotil palcem dolů, protože to chtělo hodnocení. Nebyl jsem vůbec urážlivý.
Takže je lepší přejít od těchto kluků také dál. Existuje tolik dobrých kasin, že už nebudu plýtvat energií na někoho takového.
Ok, I'm ready to pass a verdict on Casinonic.
My conclusion is: If you know what is good for you, play somewhere else!
The problem arose when it came to the verification of my payment method. I use Revolut and deposit with their virtual Mastercard. Since this is a virtual card, obviously there is no physical copy, it is only available in the app. I took a photo of it and sendt it in along with my Revolut account statement from May which clearly indicates both my personal details as well as transaction info showing the card used for the deposit to Casinonic.
They declined it. They insisted I needed to produce a photo of the physical card. Then, I spoke with them explaining how it works. They refused it again, once more insisting to see the physical copy... Remember, no physical copy of this exists.
What I had sendt in was more than enough documentation, and these exact same documents have in fact gotten me fully verified with the likes of bitStarz, King Billy, betheat, Rocketplay, you name it..!
Speaking to support wasn't a very pleasant experience either. They weren't directly rude but there was certainly an abscense of politeness. Also, they disabled the chat for me. All I did was rate it with a thumbs down, because it asked for a rating. I was not offensive at all.
So, better to just move on from these guys as well. There are so many good casinos out there, I'm not wasting any more energy on someone like this.
Automaticky přeloženo: