FórumKasinaCasino777 - všeobecná diskuze

Casino777 - všeobecná diskuze

před 2 roky od Beast777
|
6680 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino777, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Existuje také diskusní médium pro 777.NL .. Vložil jsem recenzi a stížnost sem a na trustpilot .. jen by mě zajímalo, jestli je více lidí se stejnými problémy .... moje stížnost potřebuje schválení (doufám). Zítra mi zavolá manažer (říkají) …. Ale udělal jsem nějaký průzkum a důvod nevyplácení sázek není v pořádku… doufám, že někteří z moderovaných uvidí moje screenshoty.


s pozdravem Dave

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Beast777
před 2 roky

Ahoj,

prosím zkontrolujte toto vlákno , už jsem vám tam odpověděl.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po 2 měsících čekání od 28. září čekám znovu na výběr, tvrdili, že mají problémy s výplatou na bankovní účty Revolut, ačkoli mě ověřili a přijali vklady od Revolutu. Našel jsem belgický bankovní účet, který jsem si vytvořil před několika lety, a nakonec jsem jim ho dal. Ani po 2 měsících nebyl jejich takzvaný problém se zpracováním do Revolutu stále vyřešen 🤔. Slíbili mi, že od 22. listopadu budou peníze na účtu za 1-5 dní. Od 6. prosince na svém bankovním účtu stále nic nevidím. Mnohokrát jsem kontaktoval jejich CS přes telefon a chat a řekli mi, že je vše v pořádku a peníze dostanu brzy, to je týden. Teď mě přerušili na chatu a už nejsou tak milí jako dřív, když jsem jim řekl, že už mě nebaví čekat. Slyším jen, že je mi to líto, ale nevidím rychlý a přesný způsob řešení situace. Je to opravdu únavné. Říkají mi, že jejich tým pro stížnosti se na to dívá „znovu", když je to ten samý tým, který mi po 2 měsících čekání slíbil, že dostanu peníze před více než týdnem. To je víc než směšné.

Dne 28. září nemohli zaplatit Revolutu kvůli problémům se zpracováním ze strany poskytovatele plateb, chystali se to opravit poté, co jsem podal stížnost, dodnes to neopravili. Tak jsem jim dal starý belgický IBAN, který jsem našel po vykopání. Řekli mi, že převedli peníze, ale do dnešního dne na mém bankovním účtu nic není. V tuto chvíli se na ně dívám jako na bandu lhářů. Minulý týden jsem jim řekl, že jsem nedostal peníze a jejich tým pro stížnosti se mi ozve zpět mezi 1-3 dny počínaje pátkem. Hádáte správně.. zase nic. Než se to stalo, vložil jsem více než 3700 EUR a jsem hluboce zklamán. Nevím, proč se ke mně takto chovají. Jdeme teď do 3. měsíce čekání. Hrál jsem na Unibetu a dostal jsem zaplaceno za pár sekund poté, co jsem požádal o výběr, nevím, co je s tímto kasinem, lžou a lžou. Moje důvěra v ně je úplně pryč. Přerušili mě v chatu a řekli mi, abych kontaktoval tým pro stížnosti, ale tým pro stížnosti už nereaguje. Požádal jsem je o důkaz, aby mi ukázali, že mi převedli peníze, jsem odpojen od chatu. Chovají se jako zlotřilé kasino.

Automaticky přeloženo:
před rokem

AHOJ,


jsou stejné jako casino777.be?

Automaticky přeloženo:
Tamera
před rokem

Ano.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále žádná odpověď z oddělení o tom, kde je moje platba...dostanou zpět za 1-3 dny, teď je to 4.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Dobrý den, D-Rose, kvůli lepší orientaci jsem přesunul vaše příspěvky z "Casino777.nl zpoždění platby téměř 3 měsíce" sem do tohoto obecného vlákna Casino777.be, protože jste nám objasnili, o jakém kasinu mluvíme.

Je mi líto, že slyším o vašem problému. A souhlasím, že je to otravný a únavný proces. 😕 Zajímalo by mě, jestli vám kasino nabídlo alternativní platební metodu, ne? To, co zde popisujete, je opravdu nevhodné chování, jak se chovat k hráčům a je mi to líto.

V tomto případě bych vám určitě doporučil podat stížnost . Už v tom máte zkušenosti, jak vidím na našem webu. Pokud potřebujete jinou pomoc, neváhejte se zeptat.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Jsou super seriozní. Vím také, že můžete mít své peníze v hotovosti, pokud půjdete do kasinového cirkusu v Belgii. Nevím, jestli to dokážete, ale je to pro vás řešení, jak dostat své peníze.

Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Jde o to, že už jsem s nimi měl interní stížnost, která byla "vyřešena", když zaplatili, ale od 24. listopadu mi řekli, že peníze budou na mém bankovním účtu mezi 3-5 dny. Právě mi poslali e-mail, že jejich poskytovatel plateb uvedl, že s mým výběrem nejsou žádné nesrovnalosti. Ptali se mě, jestli jsem to už dostal, na což jsem odpověděl, že ne.

Automaticky přeloženo:
Tamera
před rokem

To mi nikdy neřekli..

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Kontaktujte je prostřednictvím chatu, abyste věděli, zda je to možné. Chodil jsem do "Casino cirkusu" (mají jich několik), abych měl peníze.

Máte také "Casino de Spa"

Automaticky přeloženo:
Tamera
před rokem

Jde o to, že tvrdí, že peníze převedli už dávno, ale na mém účtu doslova nic není...

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Poslali důkaz? Bylo číslo vašeho účtu správné?

Ve Francii některé banky blokují bankovní převody a prošetřují peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vše ověřili a já jsem jim poslal výpis z banky ve formátu PDF.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To mi řekla podpora z banky.

file


Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Ahoj D-Rose,

Pokud kasino poslalo peníze, řekl bych, že kasino by vám mělo poslat ID transakce a potvrzení. 🤔

Zajímalo by mě, zda by vám pomohlo odeslání stížnosti prostřednictvím našeho centra pro řešení problémů, klidně si přečtěte o procesu a rozhodnutí nechám na vás.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jsem z nich velmi zklamaný, teď ubíhá další týden a stále nic. Za pár hodin bude víkend, opravdu to nesnáším, je to nechutné dělat to někomu, kdo tolik prohrál a nakonec něco vyhrál, pak začnou problémy.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Myslím, že byste měli podat stížnost. Vzhledem k tomu, jak dlouho jste čekali, bych to udělal mnohem dříve.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podal jsem stížnost. Důvod, proč jsem nepodal stížnost, je ten, že mě ujistili, že to vyřeší. Na to už odpověď znáte. Slyšel jsem od nich jen lítost, že od vás žádám tolik trpělivosti, což je nepříjemné.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky