Po 2 měsících čekání od 28. září čekám znovu na výběr, tvrdili, že mají problémy s výplatou na bankovní účty Revolut, ačkoli mě ověřili a přijali vklady od Revolutu. Našel jsem belgický bankovní účet, který jsem si vytvořil před několika lety, a nakonec jsem jim ho dal. Ani po 2 měsících nebyl jejich takzvaný problém se zpracováním do Revolutu stále vyřešen 🤔. Slíbili mi, že od 22. listopadu budou peníze na účtu za 1-5 dní. Od 6. prosince na svém bankovním účtu stále nic nevidím. Mnohokrát jsem kontaktoval jejich CS přes telefon a chat a řekli mi, že je vše v pořádku a peníze dostanu brzy, to je týden. Teď mě přerušili na chatu a už nejsou tak milí jako dřív, když jsem jim řekl, že už mě nebaví čekat. Slyším jen, že je mi to líto, ale nevidím rychlý a přesný způsob řešení situace. Je to opravdu únavné. Říkají mi, že jejich tým pro stížnosti se na to dívá „znovu", když je to ten samý tým, který mi po 2 měsících čekání slíbil, že dostanu peníze před více než týdnem. To je víc než směšné.
Dne 28. září nemohli zaplatit Revolutu kvůli problémům se zpracováním ze strany poskytovatele plateb, chystali se to opravit poté, co jsem podal stížnost, dodnes to neopravili. Tak jsem jim dal starý belgický IBAN, který jsem našel po vykopání. Řekli mi, že převedli peníze, ale do dnešního dne na mém bankovním účtu nic není. V tuto chvíli se na ně dívám jako na bandu lhářů. Minulý týden jsem jim řekl, že jsem nedostal peníze a jejich tým pro stížnosti se mi ozve zpět mezi 1-3 dny počínaje pátkem. Hádáte správně.. zase nic. Než se to stalo, vložil jsem více než 3700 EUR a jsem hluboce zklamán. Nevím, proč se ke mně takto chovají. Jdeme teď do 3. měsíce čekání. Hrál jsem na Unibetu a dostal jsem zaplaceno za pár sekund poté, co jsem požádal o výběr, nevím, co je s tímto kasinem, lžou a lžou. Moje důvěra v ně je úplně pryč. Přerušili mě v chatu a řekli mi, abych kontaktoval tým pro stížnosti, ale tým pro stížnosti už nereaguje. Požádal jsem je o důkaz, aby mi ukázali, že mi převedli peníze, jsem odpojen od chatu. Chovají se jako zlotřilé kasino.
After waiting 2 months since the 28th of September I'm waiting for a withdrawal again, they claimed to have problems paying out to Revolut bank accounts though they verified me with it and accepted deposits from Revolut. I found a Belgian bank account I made some years ago and finally gave it to them. Even after 2 months their so called processing problem to Revolut still wasn't solved 🤔. They promised me that from the 22nd of November the money would be in my account in 1-5 days. As of the 6th of December I still don't see anything in my bank account. I contacted their CS through the phone and chat many times and they told me that everything is fine and I would receive the money soon, that's a week ago. They cut me off in the chat now and aren't as nice as before now that I told them that I'm tired of waiting. All I hear is sorry this sorry that but I don't see a swift and precise method of handling the situation. It's really tiring. They tell me that their complaints team is looking at it "again" when it's that same team that promised me after waiting for 2 months already that I would get the money more than a week ago. This is beyond ridiculous.
They couldn't pay out to Revolut because of some processing difficulties by their payment provider on the 28th of September, they were gonna fix it after I filed a complaint still to this day they didn't fix it. So I gave them an old Belgian IBAN I found after digging it up. They told me they transferred the money but till this day there's nothing in my bank account. At this point I look at them as a bunch of liars. I told them previous week that I didn't receive the money and their complaints team would get back to me between 1-3 days starting from Friday. You guess it.. nothing again. I've deposited over 3700 euro before this happened and I'm gravely disappointed. I don't know why I'm treated this way by them. We are going to the 3rd month now of waiting. I was playing on Unibet and got paid in a few seconds after asking for a withdrawal, I don't know what's up with this casino, they lie and lie. My trust in them is completely gone. They cut me off in chat telling me to contact the complaints team, but the complaints team doesn't respond anymore. I asked them proof to show me they transferred the money to me, I get cut off from the chat. They act like a rogue casino.
Automaticky přeloženo: