FórumKasinaCasino777 - všeobecná diskuze

Casino777 - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Beast777
|
6684 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
D-Rose
před rokem

Chápu, že jste váhali s podáním stížnosti z dobré vůle. Pojďme se s tím nyní vypořádat - doufám, že vám pomůžeme.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu, že jste váhali s podáním stížnosti z dobré vůle. Pojďme se s tím nyní vypořádat - doufám, že vám pomůžeme.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále žádná odpověď od takzvaného týmu stížností z casino777.nl

Došla mi slova. Skutečnost, že se chovají jako zlotřilé kasino, říká dost. Mají štěstí, že nejsem v Holandsku. Doslova bych jel do Belgie, kde se nachází jejich fyzické kasino.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Ahoj,

Je mi líto, že to zašlo tak daleko... Dovolte Nickovi nějaký čas, aby se vrátil k vaší stížnosti.

Nebudu lhát, celý tým je zavalen stížnostmi, ale dělají, co mohou. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Úplné ticho od Casino777, pravděpodobně to všechno byla fraška. Jen nechápu, proč by to riskovali. To má k důvěryhodnému chování daleko.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Co mohu říci? Možná kasino prostě neví, co teď říct - kdo ví. 🤯

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem si 100% jistý, že nebudou reagovat na otázku položenou vaším týmem. Už uplynulo několik dní.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Vím, že to teď nevypadá moc nadějně, ale uvidíme. Vydrž 👍.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že to teď nevypadá moc nadějně, ale uvidíme. Vydrž 👍.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zablokovali mi účet 🤣. Již se nelze přihlásit.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Nemůžu tomu uvěřit...

Kasino s perfektní reputací musí na stížnost odpovědět a vysvětlit situaci - v to věřím. 🤞🤞

Jinak by kasino zdaleka nebylo spravedlivé...


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemůžu tomu uvěřit...

Kasino s perfektní reputací musí na stížnost odpovědět a vysvětlit situaci - v to věřím. 🤞🤞

Jinak by kasino zdaleka nebylo spravedlivé...


Automaticky přeloženo:
před rokem

Najednou se můžu znovu přihlásit. Na stížnost zde ale stále neodpověděli. A jejich reklamační oddělení mě ignoruje rovnou 8 dní.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Upřímně se mi nelíbí, kam to směřuje. 🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Upřímně se mi nelíbí, kam to směřuje. 🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mluvil jsem s jejich normálním "zákaznickým servisem", který mimochodem není zdaleka jeden o situaci, a po měsících mi znovu řekli, že budu "kontaktován". Kontaktován kdy? Ano, protože to může trvat, jak dlouho chtějí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Věřili byste, že se ptám na místo přesunu před 30. listopadem. Je skoro konec prosince, neuvěřitelné. Kdo by si pomyslel, že se to stane s kasinem, které má být regulováno nizozemskou vládou. Velmi zklamaný.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Souhlasím, že pro takové kasino je to opravdu neuvěřitelný přístup. Upřímně netuším, jaké vysvětlení může ospravedlnit to, co se děje. Asi žádný... 🤯


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky