DomůFórumKasinaCasino777 - všeobecná diskuze

Casino777 - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Beast777
|
7 378 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
D-Rose
před 2 roky

Chápu, že jste váhali s podáním stížnosti z dobré vůle. Pojďme se s tím nyní vypořádat - doufám, že vám pomůžeme.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu, že jste váhali s podáním stížnosti z dobré vůle. Pojďme se s tím nyní vypořádat - doufám, že vám pomůžeme.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále žádná odpověď od takzvaného týmu stížností z casino777.nl

Došla mi slova. Skutečnost, že se chovají jako zlotřilé kasino, říká dost. Mají štěstí, že nejsem v Holandsku. Doslova bych jel do Belgie, kde se nachází jejich fyzické kasino.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
D-Rose
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že to zašlo tak daleko... Dovolte Nickovi nějaký čas, aby se vrátil k vaší stížnosti.

Nebudu lhát, celý tým je zavalen stížnostmi, ale dělají, co mohou. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Úplné ticho od Casino777, pravděpodobně to všechno byla fraška. Jen nechápu, proč by to riskovali. To má k důvěryhodnému chování daleko.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
D-Rose
před 2 roky

Co mohu říci? Možná kasino prostě neví, co teď říct - kdo ví. 🤯

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem si 100% jistý, že nebudou reagovat na otázku položenou vaším týmem. Už uplynulo několik dní.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před 2 roky

Vím, že to teď nevypadá moc nadějně, ale uvidíme. Vydrž 👍.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vím, že to teď nevypadá moc nadějně, ale uvidíme. Vydrž 👍.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zablokovali mi účet 🤣. Již se nelze přihlásit.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před 2 roky

Nemůžu tomu uvěřit...

Kasino s perfektní reputací musí na stížnost odpovědět a vysvětlit situaci - v to věřím. 🤞🤞

Jinak by kasino zdaleka nebylo spravedlivé...


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemůžu tomu uvěřit...

Kasino s perfektní reputací musí na stížnost odpovědět a vysvětlit situaci - v to věřím. 🤞🤞

Jinak by kasino zdaleka nebylo spravedlivé...


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Najednou se můžu znovu přihlásit. Na stížnost zde ale stále neodpověděli. A jejich reklamační oddělení mě ignoruje rovnou 8 dní.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před 2 roky

Upřímně se mi nelíbí, kam to směřuje. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Upřímně se mi nelíbí, kam to směřuje. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mluvil jsem s jejich normálním "zákaznickým servisem", který mimochodem není zdaleka jeden o situaci, a po měsících mi znovu řekli, že budu "kontaktován". Kontaktován kdy? Ano, protože to může trvat, jak dlouho chtějí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Věřili byste, že se ptám na místo přesunu před 30. listopadem. Je skoro konec prosince, neuvěřitelné. Kdo by si pomyslel, že se to stane s kasinem, které má být regulováno nizozemskou vládou. Velmi zklamaný.

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před 2 roky

Souhlasím, že pro takové kasino je to opravdu neuvěřitelný přístup. Upřímně netuším, jaké vysvětlení může ospravedlnit to, co se děje. Asi žádný... 🤯


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky