DomůFórumKasinaCasino1337 - všeobecná diskuze

Casino1337 - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od MaxbetHunter
|
2 221 zobrazení 12 odpovědí |
|
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino1337, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Toto kasino je špatné.

Neplatí můj výběr ve výši 1 300 €.

Hrál jsem podle T&Cs a převedl vkladový bonus, který má bo win cap, na skutečné peníze se sázkami 1€.

Ověření účtu se provádí podle podpory kasina.

Několikrát jsem přátelsky kontaktoval podporu kasina a také jsem je varoval, že tuto stížnost napíšu, pokud platbu nezpracují, ale vůbec nevypadali, že by měli zájem si situaci soukromě a spravedlivě vyjasnit.

Z tohoto kasina dostávám pouze poznámku, že mají „technické problémy" a nikdo mi nemůže a nikdy neřekne, kdy tyto „technické problémy" skončí. Jen pro informaci, každý v západním světě může provádět bankovní platby během několika sekund a vkládání + výběr jsou 2 ze 3 hlavních funkcí online kasina.


Moje dosavadní shrnutí bohužel může být jen to, že peníze hráče jsou po vkladu NAVŽDY FUNKCE a že toto kasino nevyplácí výhry vůbec.

Chtěl bych varovat všechny (a doufejme, že je to hodně lidí), kteří si to přečtou NIKDY TAM NEHRAJTE.

Automaticky přeloženo:
MaxbetHunter
před 10 měsíci

Ahoj.

Co takhle dát kasinu ještě pár dní? Chci říct, pokud opravdu mají technické problémy, jaké jiné vysvětlení hledáte?

Máte nějaký objektivní důvod předpokládat, že toto vysvětlení je nepravdivé?

Možná byste měli také zvážit, že technicky je Německo jednou z nejvíce regulovaných zemí v tomto odvětví a poskytovatelé plateb mají kvůli této skutečnosti komplikace.

Říkám, buď v klidu a dej tomu trochu času. Zdá se, že podpora kasina reaguje, a to je dobře.

Každopádně, mohu prosím vědět, kolik pracovních dní uplynulo od potvrzení vašeho odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den Radko,


Mohu říci - zdá se, že jste na straně tohoto kasina a snažíte se ho chránit.

Možná byste od toho mohli trochu ustoupit a zvážit, že kasina mají tři hlavní funkce: vkládat, hrát a vybírat.

Pokud to druhé nefunguje - v mém případě to nefunguje 8 dní - pak to obvykle souvisí s tím, že kasino jedná podvodně a nevyplácí výhry z chatrných důvodů. Jako většina hráčů s tím mám bohaté zkušenosti.

Mějte prosím také na paměti, že převody v Německu netrvají déle než jeden den a v blízké budoucnosti zaberou jen několik sekund. Regulace jistě není problém pro prostý převod a Vaše argumentace je tedy zcela neopodstatněná

Podpora kasina není užitečná a podle mého názoru poskytuje podporu kasinu spíše než hráčům. Kromě chabých výmluv jsem tu už několik dní nedostal žádnou pomoc.

Obracím se na tuto platformu, protože potřebuji pomoc a ne proto, že bych měl příliš málo pochopení pro (och-tak-ubohá) kasina, která jsou v defaultu.

Možná se můžete zaměřit na to, co propagujete – transparentnost pro hráče a podporu hráčů – spíše než jen vyjadřovat své chápání kasina.

S pozdravem!

Automaticky přeloženo:
MaxbetHunter
před 10 měsíci

Myslím, že ve stížnosti vám byla sdělena věc, totiž že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení celého tohoto procesu. Za tu dobu by mělo být kasino schopno udělat vše, co je potřeba, a zaplatit peníze. Pokud ne, pokusíme se vaši situaci vyřešit.

Nicméně, protože kasino vám řeklo, že má nějaké technické problémy, může to chvíli trvat, takže musíte být trochu trpěliví. Toto kasino je také docela nové, takže ještě nevíme, co můžeme očekávat, a tak bychom neměli být hned negativní.

Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět, ale zatím si budeme muset počkat. Doufám, že se vše spravedlivě vyřeší.

Automaticky přeloženo:
MaxbetHunter
před 10 měsíci

Ahoj!

Mám s nimi stejné problémy. Můj výběr čeká nyní 10 dní a vždy stejná odpověď na chatu, že mají technické problémy.

Automaticky přeloženo:
bacnikklemen
před 10 měsíci

Dobrý den, koukám, že nejste jediný, kdo má problémy s odběrem. Všiml jsem si, že se vám již podařilo otevřít stížnost , takže náš tým bude k dispozici, aby se vám pokusil pomoci.

Abychom byli spravedliví, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběru, takže zbývá ještě pár dní, než náš tým zasáhne. Je váš účet již ověřen v kasinu? Stále vám kasino říká pouze to, že má technické potíže?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj!

Můj účet je plně ověřen. Podporujte vždy odpovědi, které mají technické problémy s výběry. Čeká mě výběr kryptoměn, myslel jsem, že možná mají problémy s výběry kryptoměn. Takže navrhuji, že mohu změnit svůj výběr na skrill. Odpověď z chatu byla stejná: máme technické problémy s výběry.

Automaticky přeloženo:
bacnikklemen
před 10 měsíci

Ano, samozřejmě, takže v podstatě stále to samé. Každopádně, pokud to kasino tvrdí, bude asi nejlepší počkat a doufat, že se to podaří vyřešit.

Pokud ne a nedostanete své peníze a je to stále stejný starý příběh, náš tým se pokusí kontaktovat kasino a zjistit, co se dá dělat.

Zatím však budeme muset být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Můj výběr se nezměnil tento výběr čeká na více než 12 hodin, na můj bankovní účet nebyl odeslán účet F-1803937703355977495 moje ID objednávky prosím pošlete tyto peníze v mé bance

Automaticky přeloženo:
djdkhajdhn
před 5 měsíci

Prosím o zaslání těchto peněz na můj bankovní účet

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Můj výběrový účet ještě nedorazil do banky. Čekám už 12 hodin. To ještě nedorazilo. Řekněte obchodníkovi, aby odeslal můj výběr na účet. Moje ID objednávky F-1803937703355977495 MY MONEY INR 37375 POPLATEK 1625

Automaticky přeloženo:
djdkhajdhn
před 5 měsíci

Mohu se vás nejprve zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Máte nějaké informace o svém výběru na svém kasinovém účtu?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky