To by mě taky vážně zajímalo.
Vůbec nedokáže identifikovat můj účet, protože jak již bylo zmíněno, v kasinu používám úplně jiná data než zde na Guru.
Proto je sporné, že můj účet byl zkontrolován.
Také rozhodně nemám 2 účty, proto definitivně vylučuji cheatování, protože od včerejška nehraju a dávám si velký pozor, abych si NIKDY nevytvořil 2 účty, což jsem do dneška nikdy neudělal.
Proč bych si zde měl zakládat 2 účty?
To ale nevysvětluje, proč 10 dní neodpovídáte na chaty nebo e-maily.
Ale jak jsem řekl, je to za mnou, protože už mě tady nebaví hrát.
Chyby se stávají Naprosto souhlasím, protože jsme lidé, ale neodpovídáme po dobu 10 dnů a za předpokladu, že mám 2 účty, je pro mě lhostejnost.
Ale to nevadí, tady hrát nemusím.
Nemyslím to ve zlém, ale pro mě to není seriózní kasino.
Nyní je tolik špatných, kteří se zabývají pouze negativními věcmi, že už neřeším slova a sdílím své zkušenosti 1:1, protože je to moje zkušenost.
Kdybyste mi odpověděli jako ostatní, neměl bych žádné problémy.
Ale ignorovat zákaznické dny prostě není vhodné.
I'm seriously wondering that too.
It cannot identify my account at all because, as already mentioned, I use completely different data in the casino than here on Guru.
Therefore, it is questionable that my account has been checked.
I also definitely don't have 2 accounts, which is why I definitely rule out cheating because I haven't played since yesterday and I am very careful to NEVER create 2 accounts, which I have never done until today.
Why should I create 2 accounts here?
But that doesn't explain why you don't answer chats or emails for 10 days.
But as I said, it's over for me because I don't feel like playing here anymore.
Mistakes happen I totally agree because we are human but don't answer for 10 days & assuming that I have 2 accounts is a cheek for me.
But it doesn't matter, I don't have to play here.
I don't mean this in a bad way, but for me it's not a serious casino.
There are now so many bad ones that are only out for negative things that I don't mince my words anymore and share my experience 1 to 1 because it's my experience.
If you had answered me like others have, I wouldn't have any problems.
But ignoring the customer days just isn't appropriate.
Das frage ich mich ernsthaft auch.
Es kann mein Konto garnicht identifizieren da ich wie schon bereits erwähnte ganz andere Daten im casino verwende als wie hier auf Guru.
Vondaher ist es fraglich das man mein Konto überprüft hat.
Ich habe auch definitiv keine 2 Konten weswegen ich Betrug definitiv ausschließe da ich nicht seit gestern Spiele und sehr darauf achte NIEMALS 2 Konten zu erstellen was ich bis heute nie getan habe.
Wieso sollte ich ausgerechnet hier 2 Konten erstellen?
Das erklärt aber dennoch nicht wieso man 10 Tage weder im chat noch auf Emails antwortet.
Für mich hat es sich aber wie ich bereits sagte erledigt da ich keine Lust mehr habe hier zu spielen.
Fehler passieren dem stimme ich völlig zu da wir Menschen sind aber 10 tage nicht antworten & mir unterstellen das ich 2 Konten hätte ist für mich eine Frechheit.
Aber egal ich muss hier ja nicht spielen.
Ich meine dies echt nicht böse aber für mich ist es kein seriöses casino.
Es gibt mittlerweile so viele schlechte die nur auf negatives aus sind das ich mir kein Blatt mehr vor dem Mund nehme und meine Erfahrung 1 zu 1 teile da es meine Erfahrung ist.
Hätten Sie mir geantwortet wie andere auch hätte ich keinerlei Probleme.
Aber die Kunden Tage zu ignorieren ist einfach nicht angemessen.
Automaticky přeloženo: