FórumKasinaCasinerX Casino - všeobecná diskuze

CasinerX Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Radka
|
16243 zobrazení 135 odpovědí |
|
12 3 4...8
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

ahoj Radko, kasino se omluvilo za to, co se stalo a připsalo mi účet, který jsem hrál a vyhrál nejprve, pak jsem to prohrál, moje chyba. Celkově je stránka velmi dobrá, rychlé hry bez chyb a zástupce kasina mi připadá jako opravdový chlap .vložím sem znovu .jedna chyba z kasina neznamená, že jsou špatné!!

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Ahoj.

Omlouvám se, že jsem do toho vstoupil, ale přečetl jsem si odpověď kasina - odpovědi uživatelů a, no,... zajímalo by mě, jak kasino identifikovalo váš účet.

Uvidíme, zda nám to zástupce kasina trochu vysvětlí. 🤔

Děkuji za upozornění.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

To by mě taky vážně zajímalo.

Vůbec nedokáže identifikovat můj účet, protože jak již bylo zmíněno, v kasinu používám úplně jiná data než zde na Guru.

Proto je sporné, že můj účet byl zkontrolován.

Také rozhodně nemám 2 účty, proto definitivně vylučuji cheatování, protože od včerejška nehraju a dávám si velký pozor, abych si NIKDY nevytvořil 2 účty, což jsem do dneška nikdy neudělal.

Proč bych si zde měl zakládat 2 účty?

To ale nevysvětluje, proč 10 dní neodpovídáte na chaty nebo e-maily.

Ale jak jsem řekl, je to za mnou, protože už mě tady nebaví hrát.

Chyby se stávají Naprosto souhlasím, protože jsme lidé, ale neodpovídáme po dobu 10 dnů a za předpokladu, že mám 2 účty, je pro mě lhostejnost.

Ale to nevadí, tady hrát nemusím.

Nemyslím to ve zlém, ale pro mě to není seriózní kasino.

Nyní je tolik špatných, kteří se zabývají pouze negativními věcmi, že už neřeším slova a sdílím své zkušenosti 1:1, protože je to moje zkušenost.

Kdybyste mi odpověděli jako ostatní, neměl bych žádné problémy.

Ale ignorovat zákaznické dny prostě není vhodné.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Požádal jsem zástupce kasina níže v komentářích, aby odpověděl na můj komentář, což neudělal.

Ostatním odpověděl, ale mně ne (viz historie 🙂).

Ale to je v pořádku.

Myslím, že je ošklivé, když několik dní nedostanete odpověď a přijdete s obviněními, která prostě nejsou pravdivá.

Nikdy nevytvářím 2 účty.

Každé kasino, ve kterém se zaregistruji, bez výjimky končí na mém notebooku, abych měl vždy přehled.

Rozhodně nemám 2 účty a podvádění rozhodně nepřipadá v úvahu, tak by mě zajímalo, kde se lidé dozvědí, že podvádím a zakládám 2 účty.

Neznají ani mé jméno.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od ygorjogosx byl odstraněn
Anonymized487
před rokem

To si opravdu vážíme – děkujeme za upřímnost. Také souhlasím s jednou chybou, kterou lze překonat. Mohlo to být mnohem horší, ne? 🙂

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Jo, cítím to stejně. Rád bych dodal, že konstatování „Jestli se domníváte, že to byla chyba, kontaktujte mě prosím prostřednictvím e-mailu a podívám se na to za vás" zní trochu divně. I kdybych učinil takové prohlášení, byl bych si na 99% jistý, že mám pravdu a vše bylo třikrát zkontrolováno, takže by nebylo třeba si krýt záda "chybou". Ale to je jen můj názor...

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

Mohla by to být chyba, objeví se nějaké varovné znamení nebo chyba, která se vám zobrazí, když se pokusíte znovu odstoupit?

Nejste jediný, kdo má problémy s kontaktováním kasina. Doufejme, že zástupce kasina zde odpoví, jako předtím. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ne a Bug, prostě řekli, že jsem stále nedosáhl požadavků na výběr, tak se ptám, co chybí, neodpovídají!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Částka, kterou jsem vyhrál, byla s registračním bonusem 10 $, maximální povolený zisk je 250 $ a také se tam píše, že musíte vložit 100 $, abyste si mohli vybrat tyto výdělky, ale ptám se jich, jestli je to 100 $ nebo a 100 realů mě nikdo neinformuje! Jsem trochu podezřelý, že žádám o značnou částku, abych mohl vybrat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poslední rozhovor, který jsem s nimi měl

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaký e-mail byste měli kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ten den jsem napsal e-mail a zatím jsem nic nedostal 🙂

Tolik k vážnosti kasina ^^

Dobře, že existuje mnoho dalších kasin, kde zákazníci stále něco znamenají. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nakonec kasino prohraje.

My hráči prostě hledáme slušná místa žádný problém 🙂

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

Neuvěřitelné, že vám odpovídají 😂 Na odpověď čekám skoro 2 týdny, ale zatím ani 1 odpověď z kasina 🙂

Zdá se, že jsou velmi motivovaní 😂🤪

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Odpovědi na otázku pak zmizí, po dvou dnech se znovu objeví...strašné kasino

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

Lepší než moje 😂 Nedostal jsem odpověď na žádnou ze svých otázek a obav 🤨🫣😂

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Složité, máte v kasinu zůstatek?

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

Ne, nemohu se přihlásit 14 dní nebo déle, protože stále čekám na e-mail od CasinerX, abych mohl ověřit svůj e-mail, abych se dostal k účtu 😅

V takovém kasinu, při vší úctě, neplatím ani cent, když neumí odpovědět vážně 🫡

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Mám v kasinu 2200 $, žádají mě, abych vložil 100 $, abych mohl vybrat, velmi vysoká částka na vložení, ještě více dolaru, v brazilském realu by to bylo 500 realů

Automaticky přeloženo:
12 3 4...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky