Ahoj, tak jsme všichni moc rádi, že máš peníze. Doufám, že se vám bude líbit.
Co se týče vašich komentářů, na jednu stranu chápu, pokud je hráč v takové situaci a nemá téměř žádné informace o ničem. Na druhou stranu, když něco zkontroluje poskytovatel, může to nějakou dobu trvat a dokud se to neuzavře, kasino vám nemá co říct. Doporučuji tedy být v takových případech trpělivý a zachovat chladnou hlavu.
Nicméně důležité je, jak jste řekl, že se vše nakonec vyřešilo.
Stále budete hrát v tomto kasinu? 🙂
Hi, so we're all very glad you got your money. I hope you enjoy it.
As for your comments, on the one hand I understand if a player is in that situation and has almost no information about anything. On the other hand, when something is checked by the provider, it can take some time and until it is concluded, the casino has nothing to tell you. So I recommend to be patient and keep a cool head in such cases.
Nevertheless, the important thing is, as you said, that everything was resolved in the end.
Are you still going to play in this casino ? 🙂
Automaticky přeloženo: