FórumKasinaCashiMashi Casino - všeobecná diskuze

CashiMashi Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Anonymized518
|
1210 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CashiMashi Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý den, bohužel zde na guru vidím, že hráči z Německa jsou přijímáni! To je dle bonusových podmínek zakázáno!!! !



file


děkuji lajk by mě potěšil 🙂 vylepšit si body za můj profil moc děkuji

Automaticky přeloženo:
Anonymized518
před rokem

Ahoj. 🙂

Jen úvaha, je možné, že pro Německo jsou vyloučeny pouze bonusy?

Někdy země není plně omezena. Jen se ptám. Můžete se zeptat operátora chatu? To by bylo zajímavé.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni,


Jen rychlý dotaz, minulý čtvrtek jsem si vytvořil účet u Cashimashi, v pátek byl ověřen a přes víkend (pátek - neděle) jsem požádal o několik výběrů. Jejich podmínky uvádějí, že budou zpracovány do 2 pracovních dnů. Kontaktoval jsem je prostřednictvím živého chatu a nyní tvrdí, že čekají na ověření poskytovatele hry, což může trvat až 3 dny, kdy jsem hrál pouze živé kasino. Myslel jsem, že poskytovatelé her mají s výběry něco společného pouze tehdy, když jste vyhráli jejich velký jackpot nebo tak něco? Stalo se to někomu jinému v kasinu Cashimashi?


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před 3 měsíci

Ahoj, dokud si kasino ověřuje výhru u poskytovatele, neviděl bych na tom zatím nic špatného. Zvlášť, když vám řeknou odhad, jak dlouho by to mělo trvat, což je podle mě také dobře, a že s vámi kasino komunikuje. Zkuste být v tomto případě trpěliví a až dostanete od kasina odpověď, v jaké fázi jsou vaše výběry, dejte nám určitě vědět.

Pevně věřím, že vše bude v pořádku a budete moci odstoupit. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,


Musím říct, že jsem Cashimashi docela ohromen. Jak bylo uvedeno, požádal jsem o výběry od pátku do neděle a v úterý odpoledne jsem je dostal na svůj účet mifinity. Dokonce mi řekli, že dnes zaplatí mé nevyřízené žádosti o výběr. Pokud to zvládnou, budu opravdu ohromen a určitě zanechám dobrou recenzi (i když to už zní jako dobrá recenze haha)


Měl jsi pravdu Jaro, a omlouvám se, že jsem o nich na vteřinu pochyboval!

Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před 3 měsíci

Jsem vděčný, že vše nakonec dobře dopadlo.

Vzhledem k tomu, že jste měli mírné obavy, netrapte se tím. Někdy to tak prostě je a nemůžete si pomoci, ale nejlepší radou je vždy být chvíli trpělivý, protože věci mohou časem fungovat, jako tomu bylo ve vašem případě.

Každopádně, zůstaneš v tomto kasinu? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ještě jednou ahoj Jaro,


Myslím, že ano. Ještě mi nevyplatili druhou várku výběrů, ale to bylo proto, že jsem dosáhl týdenního limitu, takže by se to mělo stát dnes nebo zítra.


Pomocný personál je velmi přátelský. Hry jsou dobré, ale stejně hraji jen živé hry. A jakmile zaplatí, je to okamžitě na mém účtu, což je skvělé!

Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před 2 měsíci

Zní to dobře a opravdu si vážíme postřehů, které jste přinesli do tohoto kasina 🐱‍🏍.

Dejte nám vědět, až všechny vaše výběry projdou. Jen pro případ.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dosud jsem neobdržel své výběry, což znamená, že nedodržují své vlastní podmínky a tvrdí, že stále čekají na ověření od poskytovatele hry, i když se jedná o stejného poskytovatele hry, se kterým jsem hrál minule. Také jsem nikdy neslyšel, že by jiná kasina nevyplácela, protože poskytovatel hry musí něco ověřit. Doufám, že se výběry brzy vyjasní. Budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před 2 měsíci

Pokud poskytovatel hry při výhře něco zkontroluje, nemusíte se hned bát. Pokud vaše hra projde všemi kontrolami, jsem si jistý, že své peníze dostanete. Pro kasino to není nic neobvyklého, takže se snažte být trpěliví a až bude mít kasino aktualizaci, pravděpodobně vám ji poskytne.

Určitě nám dej vědět, jak to jde. Pevně věřím, že vše co nejdříve skončí a vy budete mít své finanční prostředky. 👍

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

„Finance stále čekají na zpětnou vazbu od poskytovatele plateb ohledně kola ověření"


Nevím proč, ale dobře. Je to týden, co jsem požádal o výběry, začíná to být trochu otravné, ale budu trpělivý.

Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před 2 měsíci

Dobrý den, podle mého názoru je to trochu jiné než kontrola poskytovatele hry. Je toto vaše poslední vysvětlení?

Chtěl bych se zeptat, které kontroly stále probíhají a které jste úspěšně absolvovali. Jen abych věděl, jestli ty informace sedí. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Osoba zákaznické podpory, se kterou jsem včera mluvil, se mýlil, jak řekli dnes odpoledne:


„V současné době probíhá ověření výhry od poskytovatele hry. Bohužel to může v současné době trvat několik dní. Výběr bude zpracován, jakmile obdržíme potvrzení o výhře. '


Některé dny jsou v pořádku, ale výběry byly požadovány ve čtvrtek 15.. Celý dnešní večer jsme se je také snažili zastihnout na živém chatu, ale zdá se, že nejsou k dispozici. Jsem jediný ve frontě a po 15 minutách čekání mi hlásí: „Právě teď nejsou k dispozici žádní agenti, kteří by s vámi mohli chatovat. Prosím zkuste to znovu později.' Asi šli všichni domů dřív.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před 2 měsíci

Nebo vám možná nemají co říct, dokud nepromluví poskytovatel hry. I když je to docela neslušné chování,...

Opravdu se omlouvám, ale podle mého názoru si musíme počkat na poskytovatele hry. Doufejme, že touto kontrolou projdete bez dalších problémů. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni, o víkendu jsem dostal výplatu a teď si připadám trochu hloupě, že posílám všechny tyto zprávy.


Důležité je, že zaplatili! Velmi šťastný.

Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před 2 měsíci

Ahoj, tak jsme všichni moc rádi, že máš peníze. Doufám, že se vám bude líbit.

Co se týče vašich komentářů, na jednu stranu chápu, pokud je hráč v takové situaci a nemá téměř žádné informace o ničem. Na druhou stranu, když něco zkontroluje poskytovatel, může to nějakou dobu trvat a dokud se to neuzavře, kasino vám nemá co říct. Doporučuji tedy být v takových případech trpělivý a zachovat chladnou hlavu.

Nicméně důležité je, jak jste řekl, že se vše nakonec vyřešilo.

Stále budete hrát v tomto kasinu? 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky