FórumKasinaCampeonbet Casino - všeobecná diskuze

Campeonbet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od ECantu
|
7294 zobrazení 37 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj

Zpočátku to byl problém

Chtěli, aby můj účet za mobilní telefon byl na mé jméno

Koupit jeden

Poslal jsem to a řekli mi, že to není nutné

Že poskytnutých informací bylo více než dost

Mobil mám 10 let, platí ho manžel, poslala jsem jim oddací list a řekli mi, že je to v pořádku.

Poté jsem o nich už nikdy neslyšel a pak jsem to byl já, kdo sledoval ústup

Včera to zrušili, protože chtěli znovu můj průkaz

poslal jsem to

Dnes to zase ruší a žádají mě o občanku

Už jsem to poslal znovu

Nevím, co jiného dělat?

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Ahoj.

K problému s telefonem:

Chtěli vidět účet vašeho telefonního operátora, který vám byl přidělen a který obsahuje vaše celé jméno a adresu. Je to podobné jako u účtu za energie, ale místo elektřiny například platíte za mobilní služby.

Nechtěli, abyste si koupili nový mobilní telefon, abyste jim poskytli fakturu.

Bylo to nedorozumění.

Tuším, že něco podobného může být i u ID.

Musíte postupovat podle každého návodu a použít správný formát. Můžete se podělit o ty pokyny, prosím? Něco jako: Držte si ID blízko u obličeje, možná?

Je důležité správně dodržovat pokyny. Zkusme, jestli dokážeme přijít na to, co bylo špatně.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Ano, Radka

Znovu mě odmítli a neposlali mi ani e-mail

Nevím proč

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Ahoj,

V tomto případě se prosím zeptejte jejich živého chatu.

Typ:

"Dobrý den, dělám KYC a moje ID je neustále odmítáno. Co mám konkrétně udělat, abych to prošel, prosím?"

Až obdržíte odpověď, sdílejte ji zde.

Snad zjistíme, co je špatně.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko

Ano, a doufám, že mi odpoví. Nahrál jsem nějaké chaty.

Požadují pouze můj email a datum narození.

Zadají se na můj účet a doslovně říkají, že nepotřebuji posílat nic dalšího. Představuji si, že ti, kteří odpovídají na chat, mají automatické odpovědi a ti, kteří rozhodují o schválení platby, jsou jiní lidé. Dovoluji si připojit chat, který jsem měl pár dní, poté jsem s nimi nemohl komunikovat.

Přikládám mnoho obrazovek, doufám, že vám poslouží. Jsou staré, protože v poslední době neberou moji zprávu.


Omlouvám se, pokud se opakují.

Poslední byly všechny pokusy.

Poznámka: Udělal jsem první výběr, když mi řekli, že můj KYC byl ověřen

Od té chvíle se mě každé ráno ptají na nové informace a já se bojím, že už pošlu vše, co mám.

V některých to říká být trpělivý, že za 3 dny zbyde, ale třetí den to zamítnou a já jsem ten, kdo musí napsat, proč.

filefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Ahoj Ecantu.

Četl jsem to celé...

Teď už chápu, proč si toto kasino vysloužilo tak špatnou pověst.🙁.

Byli jste velmi trpěliví, laskaví a spolupracovali, přesto se kasino neprokázalo jako užitečné ve formě podpory.

Branislav se s nimi pokusí spojit a pomoci vám, doufejme, že se o to kasino postará natolik, aby s námi spolupracovalo.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

dobré ráno


Teď tohle


Vážený zákazníku:


Rádi bychom vás informovali, že vaše předchozí žádost o výběr byla zamítnuta.


Zašlete nám prosím svou digitální fotografii s vaším průkazem totožnosti nebo pasem v rukou blízko obličeje, abychom umožnili identifikaci.


Dokumenty/dokumenty použité pro proces identifikace musí být pouze úřední dokumenty a tytéž, které jste nám již zaslali.


Ujistěte se, že na fotografii je jasně uvedeno vaše datum narození a datum vydání a expirace.


Doufáme, že se nám brzy ozvete.


V případě potřeby další pomoci nás neváhejte kontaktovat. Měj hezký den.

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Ahoj Ecantu,

Přesně o tom jsem psala 🙂. Myslím, že se blížíme.

Stačí si pořídit selfie/fotku, kde svůj průkaz totožnosti/pas držíte velmi blízko u obličeje (můžete pořídit i dva snímky, abyste se ujistili, že jste uvedli všechny požadované údaje, protože se může stát, že je něco umístěno na zadní straně straně vašeho průkazu totožnosti. Nejsem si jistý – musíte to zkontrolovat sami).

Ujistěte se, že jsou tyto podrobnosti čitelné. 🙂👍

Udržet všechny detaily jasně viditelné může být při pořizování selfie docela náročné, proto požádejte někoho, aby vás pokud možno vyfotil.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Hráno na Compeonbet vloženo

100 eur hraných od srpna 2022

Nyní jsem do 850 eur

Když bych si vybral peníze, říkají, že účet neověřili.

Zaslali 30 dokumentů, které chtějí

Ale jsou tu nové e-maily od support@campeonbet.com

Musí mít nové doklady.

Bluff kasino Varování, že tam teď všichni nehrají, nedostanou peníze, které jste vyhráli


Compeonbet HANBA

Automaticky přeloženo:
morgandahl1972
před rokem

Ahoj,

30 kusů dokladů? Sám jsem nedokázal jmenovat ani 20...

Které dokumenty je třeba poskytnout?




Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ano, lžou, vymýšlejí si věci, neposílal jsem jim automatické e-maily compeonbet nejhorší ostuda oklamal mě, nikdy s nimi nejezdím, existují jejich dceřiné společnosti jsou stejné, že compeonbet prosperuje z podvádění lidí. vložit peníze později, když lidé musí vybrat, najdou si výmluvy Drželi mé peníze už 3 měsíce, když si stěžuji, že můj účet uzavřeli

Automaticky přeloženo:
před rokem

ano, lžou, vymýšlejí si, neposlal jsem je

automatické e-maily

compeonbet nejhorší ostuda

oklamal mě

nikdy s nimi nejezděte

existují jejich dceřiné společnosti jsou stejné

compeonbet prosperuje z podvádění lidí.

vložit peníze později, až budou lidé muset vybírat

Najdou si výmluvy

Drželi mi peníze 3 měsíce

teď, když si stěžuji, uzavřeli můj účet

Automaticky přeloženo:
morgandahl1972
před rokem

Nelžu, poslal jsem, ale poslal jsem vše, co nebylo moudré Nejhorší kasino, jaké jsem kdy byl v compeonbet ani si nedělám srandu Varuje lidi, aby tam nikdy nehráli, vyhrajete nebo vložíte peníze, nikdy nedostanete peníze

Automaticky přeloženo:
morgandahl1972
před rokem

Pokud máte pocit, že vám můžeme být jakkoli nápomocní, myslím, že byste měli podat stížnost. Více podrobností o celém procesu naleznete zde .

Dejte mi prosím vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Vyřešili tento problém nebo? mám stejný problém a našel jsem toto hm...

Automaticky přeloženo:
rahmboo
před 9 měsíci

Ahoj!

Pardon, jaký problém máte na mysli?

Pokud hledáte výsledky stížností, zkuste prosím tento odkaz 👈 Pokud se ale snažíte zeptat konkrétního hráče, klidně to udělejte pomocí tlačítka odpovědět.

Nejlepší by bylo, kdybyste mohl popsat, co vás zatím trápí.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Jestli dostali výběr nebo ne.

jak vidíte, mám stejný problém, že žádají o mnoho dokumentů, ale teď už nemají o co žádat, protože vše ověřuji, ale stále více než týden bez akceptovaného výběru.

Proto by mě zajímalo, jestli se sem dostal, nebo ne?


https://se.casino.guru/campeonbet-casino-spelarens-uttag-forsenat--kontoverifieringen

Automaticky přeloženo:
rahmboo
před 9 měsíci

Nazdárek.

No, víte, s takovým kasinem je to vždy velmi ošemetná záležitost. Pokud se mě ptáte, nikdo by neměl hrát na tak nebezpečných stránkách. Za předpokladu, že můžeme jen hádat, zda výplaty přijdou nebo ne.

Viděli jste jeho bezpečnostní index 👈

Doufejme, že kasino odpoví na vaši stížnost, až přijde čas.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky