Znovu já, odevzdejte všechny Radky. Nakonec chtěli výpis mého mobilu s mým jménem, podrobně jsem vysvětlil, že registrovaný telefon má účet na manželovo jméno, ale v adrese je naprosto jasné, že se shoduje s adresou mého občanského průkazu, já poslala jim důkaz, že jméno na účtu je můj manžel. Ale nic. Koupil jsem si nový mobil na své jméno a už ho mám, ale teď to číslo nemůže být, protože není od začátku registrované a nemohou provádět změny. Jak jsem již zmínil, můj účet byl již ověřen, KYC byl ověřen, pokračujte v jeho výběru, řekl e-mail, ale když jsem to udělal, začali klást překážky. Nevím, jestli vy jako zprostředkovatelé potřebujete, abych vám také zasílal informace. Dnes už mi od nich nepřišla pošta, jen jsem viděl, že můj výběr zrušili. Požádal jsem o to znovu.
Toto jsem obdržel 9. června
Milá Emilie,
Rádi bychom vás informovali, že váš účet byl k dnešnímu dni ověřen.
Navíc ve srovnání se snímkem obrazovky, který jste nám zaslali, může být způsob výběru, který si přejete vybrat, pouze stejný jako způsob platby, který jste zvolili pro provedení vkladu podle našich zásad AML, v tomto ohledu musíte požádat o výběr prostřednictvím vaší karty, kde provedli jste svůj vklad pomocí.
V případě potřeby další pomoci nás neváhejte kontaktovat. Měj hezký den.
Tehdy jsem výběr zrušil a provedl bankovním převodem a tam celý problém začal.
Pokud máte kam poslat dokumenty soukromě, pošlu vám je do schránky nebo poštou.
Předem vám děkuji a doufám, že mi to pomůžete vyřešit.
Me again, hand over all Radka. In the end they wanted a statement of my cell phone with my name, I explained in detail that the registered phone has the bill in my husband's name, but in the address it is perfectly clear that it coincides with the address of my ID, I sent them proof of that the name on the bill is my husband. But nothing. I bought a new cell phone in my name and I already have it, but now that number cannot be because it is not registered from the beginning and they cannot make changes. As I mentioned before, my account was already verified, KYC was verified, proceed to withdraw it, the email said, but when I did it was when they started to put obstacles. I don't know if you as intermediaries need me to send you the information as well. Today I no longer received mail from them, I only saw that they had canceled my withdrawal. I requested it again.
On June 9 I received this
Dear Emilia,
We would like to inform you that your account was verified as of today.
Additionally, compared to the screenshot you sent us the withdrawal method you wish to choose can only be the same to the payment method you chose to make your deposit as per our AML policies, in that regard, you have to request withdrawal via you card where you made your deposit with.
Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
That's when I canceled the withdrawal and made it through a bank transfer, and that's where the whole problem started.
If you have a place to send you the documents privately, by inbox or mail I will send them to you.
I thank you in advance and I hope you can help me solve this.
Otra vez yo, entregue todo Radka. A final querían un estado de cuenta de mi celular con mi nombre, les explique detalladamente que el telefono registrado tiene la factura a nombre de mi esposo, pero en la dirección se ve perfectamente que coincide con la dirección de mi ID, les mande comprobante de que el nombre de la factura es mi esposo. Pero nada. Compré un nuevo celular a mi nombre y ya lo tengo, pero ahora ese numero no puede ser porque no esta registrado desde el inicio y ellos no pueden hacer cambios. Como te mencione antes, mi cuenta ya estaba verificada, KYC fue verificada, proceda a su retiro, decía el correo, pero cuando lo hice fue cuando empezaron a poner trabas. No sé si ustedes como intermediarios necesiten que yo les mande tambien la información. Hoy ya no recibí correo por parte de ellos, solo vi que hab´´ian cancelado mi retiro. Volvi a solicitarlo.
El 9 de junio recibi esto
Dear Emilia,
We would like to inform you that your account was verified as of today.
Additionally, compared to the screenshot you sent us the withdrawal method you wish to choose can only be the same to the payment method you chose to make your deposit as per our AML policies, in that regard, you have to request withdrawal via you card where you made your deposit with.
Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
Fue cuando cancelé el retiro y lo hice por medio de una transferencia bancaria, y ahí empezó todo el problema.
Si tienes un lugar donde mandarte los documentos en forma privada, por inbox o correo te los hago llegar.
Te agradezco de antemano y confío que puedan ayudarme a solucionar esto.
Automaticky přeloženo: