FórumKasinaCampeonbet Casino - všeobecná diskuze

Campeonbet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od ECantu
|
7279 zobrazení 37 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Campeonbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nemohu vybrat svůj zisk. Je tak snadné vyhrát a tak nemožné odstoupit. Ale já to nevzdám. file

Vítěz měsíce bez peněz. Jak ironické

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Ahoj ECantu,

zní to jako smutná ironie, ale i tak, pokud jste neudělali nic špatného, mohli bychom vám být schopni pomoci nebo alespoň prošetřit.

Jen mějte na paměti, že KYC je zásadní a musí být plně dokončeno, aby bylo možné váš výběr autorizovat a pokračovat. Pokuste se spolupracovat a poskytnout každý dokument, který můžete - to je nejjednodušší způsob.

Ještě bych rád upozornil, že toto kasino nepatří mezi nejférovější, takže doufám, že budou ke KYC přistupovat jako k ověření, ne jako k příležitosti najít důvod k uzavření účtu.

Existuje nějaký konkrétní dokument, který nemůžete poskytnout?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko

Dobrý den

Campeonbet má veškerou dokumentaci

potřebuješ to tímto způsobem? Pokud ano, vše vám pošlu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ve skutečnosti byl KYC kompletní. Problémy nastaly při pokusu o první ústup. Nechci, aby byl můj účet zrušen, udělám, co bude nutné, abych dostal své peníze zpět, protože se mi nezdá fér, že vklad je okamžitý a nekonečný seznam podmínek (všechny dané) pro výběr. Díky za vaši pomoc. Neváhejte mě požádat o informace

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem vstoupil a oni odmítli můj výběr, ale již neposílali oznámení na můj e-mail.

udělal jsem to znovu

Doufám, že to dovolí

file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Znovu já, odevzdejte všechny Radky. Nakonec chtěli výpis mého mobilu s mým jménem, podrobně jsem vysvětlil, že registrovaný telefon má účet na manželovo jméno, ale v adrese je naprosto jasné, že se shoduje s adresou mého občanského průkazu, já poslala jim důkaz, že jméno na účtu je můj manžel. Ale nic. Koupil jsem si nový mobil na své jméno a už ho mám, ale teď to číslo nemůže být, protože není od začátku registrované a nemohou provádět změny. Jak jsem již zmínil, můj účet byl již ověřen, KYC byl ověřen, pokračujte v jeho výběru, řekl e-mail, ale když jsem to udělal, začali klást překážky. Nevím, jestli vy jako zprostředkovatelé potřebujete, abych vám také zasílal informace. Dnes už mi od nich nepřišla pošta, jen jsem viděl, že můj výběr zrušili. Požádal jsem o to znovu.

Toto jsem obdržel 9. června

Milá Emilie,



Rádi bychom vás informovali, že váš účet byl k dnešnímu dni ověřen.


Navíc ve srovnání se snímkem obrazovky, který jste nám zaslali, může být způsob výběru, který si přejete vybrat, pouze stejný jako způsob platby, který jste zvolili pro provedení vkladu podle našich zásad AML, v tomto ohledu musíte požádat o výběr prostřednictvím vaší karty, kde provedli jste svůj vklad pomocí.


V případě potřeby další pomoci nás neváhejte kontaktovat. Měj hezký den.

Tehdy jsem výběr zrušil a provedl bankovním převodem a tam celý problém začal.


Pokud máte kam poslat dokumenty soukromě, pošlu vám je do schránky nebo poštou.


Předem vám děkuji a doufám, že mi to pomůžete vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Znovu já, odevzdejte všechny Radky. Nakonec chtěli výpis mého mobilu s mým jménem, podrobně jsem vysvětlil, že registrovaný telefon má účet na manželovo jméno, ale v adrese je naprosto jasné, že se shoduje s adresou mého občanského průkazu, já poslala jim důkaz, že jméno na účtu je můj manžel. Ale nic. Koupil jsem si nový mobil na své jméno a už ho mám, ale teď to číslo nemůže být, protože není od začátku registrované a nemohou provádět změny. Jak jsem již zmínil, můj účet byl již ověřen, KYC byl ověřen, pokračujte v jeho výběru, řekl e-mail, ale když jsem to udělal, začali klást překážky. Nevím, jestli vy jako zprostředkovatelé potřebujete, abych vám také zasílal informace. Dnes už mi od nich nepřišla pošta, jen jsem viděl, že můj výběr zrušili. Požádal jsem o to znovu.

Toto jsem obdržel 9. června

Milá Emilie,



Rádi bychom vás informovali, že váš účet byl k dnešnímu dni ověřen.


Navíc ve srovnání se snímkem obrazovky, který jste nám zaslali, může být způsob výběru, který si přejete vybrat, pouze stejný jako způsob platby, který jste zvolili pro provedení vkladu podle našich zásad AML, v tomto ohledu musíte požádat o výběr prostřednictvím vaší karty, kde provedli jste svůj vklad pomocí.


V případě potřeby další pomoci nás neváhejte kontaktovat. Měj hezký den.

Tehdy jsem výběr zrušil a provedl bankovním převodem a tam celý problém začal.


Pokud máte kam poslat dokumenty soukromě, pošlu vám je do schránky nebo poštou.


Předem vám děkuji a doufám, že mi to pomůžete vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

zdá se mi, že pouze opakujete stejnou chybu výběrem nesprávné možnosti výběru. Z nějakého důvodu kasino v tomto případě není ochotno ověřit jiný způsob výběru.

Proveďte nový výběr a vyberte kartu jako preferovanou platební možnost, jak vám navrhlo kasino.

Mělo by to fungovat.

Dejte mi prosím vědět, zda to vyřešilo váš problém.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

žádná možnost karty

Dnes jsem obdržel toto:


milá Emily,


Rádi bychom se omluvili za tento proces a jak dlouho trval.


Rádi bychom vás informovali, že není třeba měnit telefonní číslo na vašem účtu, protože jste nám poskytli potřebné dokumenty a další.


Telefonní číslo může zůstat na vašem účtu tak, jak je, a váš výběr by měl v tuto chvíli probíhat jako obvykle, protože příslušné dokumenty týkající se vašeho telefonu jsou ověřeny, jak již víte.


Prosíme vás, abyste byli ještě jednou trpěliví, dokud nebude výběr zpracován v našem systému během následujících tří pracovních dnů.


Děkujeme, že jste postupovali podle pokynů v procesu ověření.


V případě potřeby další pomoci nás neváhejte kontaktovat. Měj hezký den.


Tým technické podpory

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Zní to slibně, doufejme, že odteď půjde vše hladce

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Doufám, že vás budu informovat

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Dobrý den, netrpělivě čekám na vaše konečné potvrzení. 🙂

Myslím, že už by to mělo být v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj výběr čeká na stav výběru. Doufám, že je autorizován a připsán na můj účet.

Informuji 🙏

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Je stále v nevyřízeném stavu?

Neřekl bych, že je již zpracován. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Výběr jsem provedl 20. a oni odeslali poštu 21

stále čeká

Pošlu vám e-mail

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Ahoj,

Pokud je výběr stále ve stavu nevyřízeného, měli byste se zeptat kasina znovu, řekl bych.

Podle vámi sdíleného e-mailu by výběr měl být zpracován během následujících 3 pracovních dnů. Myslím, že dnes je třetí den, že?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už jsem to poslal Radku

Dnes v noci jsou to 3 dny

Doufám, že to zůstane

Zatím stále čeká na stažení.

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Domnívám se, že důvodem může být to, že jste proces ověření dokončili teprve nedávno. Buďte prosím trpěliví a dejte kasinu nějaký čas.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ano jsem trpělivý

Jde o to, že od 9. června je to ověřeno

a platební oddělení jaksi nedbá na to, co se stane s mým účtem za mobilní telefon

Proto trvám na tom, abyste to zkontrolovali

kasino mi říká, abych počkal

doufám, že tentokrát, pokud povolí mé stažení

děkuji, že jste ve střehu

Automaticky přeloženo:
ECantu
před 2 roky

Ahoj ECantu,

Přečetl jsem si vaši stížnost a všiml jsem si, že došlo k nějakému problému s telefonem, ale nemohl jsem přijít na to, proč jste si museli koupit nový mobilní telefon.

Každopádně uvidíme, co zjistíme.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky