FórumKasinaBons Casino - všeobecná diskuze

Bons Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od pamelapop9105
|
491 zobrazení 10 odpovědí |
|
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bons Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Nedoporučuji vám hrát v tomto kasinu, které jsem vložil před 9 dny a stále jsem neobdržel peníze, toto kasino je velký podvod file

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105
před měsícem

Dobrý den, tyto případy jsou poměrně obtížně řešitelné. Zvláště, když je zapojena 3. strana, a tudíž je kasino závislé i na nich. Nicméně dva týdny by mi stačily.

Ale nevzdávej to a viděl jsem, že jsi podal stížnost, tak se ti náš tým pokusí pomoci a snad to dopadne dobře a zálohu budeš mít co nejdříve.

Pokud se něco změní, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file 13 dní čekání

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105
před měsícem

No, věci se pohnuly kupředu a čekáme na odpověď z kasina, takže věřím, že se věci pohnou a oni se nám ozvou.

Do té doby budeme muset být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Také se ptám hráčů, kteří vkládají kryptoměny, zda je normální, že mi po 18 dnech čekání řeknou, že v transakci nemohou najít svou adresu 🤣🤣 opět jsem je našel za 2 sekundy a i s důkazem to nepřijímají kradou lidem peníze filefile

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105
před měsícem

Připadá mi to docela smutná situace a myslel jsem si, že to bude snadné vyřešit, ale vidím, že těch problémů je prostě víc. Kasino ani neodpovědělo a časovač byl na vaši stížnost prodloužen. Bylo by užitečné, kdyby to udělali a situaci Petrovi objasnili.

Ale jen čas ukáže a já soucítím s tebou a tím, že je to docela směšné.

Je mi líto, že si tím procházíte a doufám, že se to nějak vyřeší.



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Musíte jít dolů na bod z 10, protože toto kasino kradlo vklady hráčů

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105
před 4 týdny

Pokud se to, co se děje, bude dít i nadále a kasino nebude řešit žádné stížnosti, předpokládám, že se tak stane.

Je mi líto, že to takto dopadlo a doufám, že tento problém nebudete mít v budoucnu a vždy si zkontrolujte, do kterého kasina jdete vkládat. 😥

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Obecně platí, že když to vypadá jako nové kasino, přijdu a získám informace od guru kasina poprvé, a pokud vidím negativní recenze, neotvírám si účet, ale tentokrát jsem si to nezaložil

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105
před 3 týdny

Chápu, že někdy může hráč mít pocit, že nové kasino může být jiné než ostatní. Pravdou je, že když máme kasino jako čerstvé a neexistují žádné uživatelské recenze ani stížnosti, je těžké mít herní zážitek. V takových případech bych byl obzvlášť opatrný a pravděpodobně bych v jednom nehrál, dokud neuvidím, jak se tam daří ostatním.

Někdy je ale také nutné se poučit. 🤔

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky