Dostal jsem další odpověď.
Děkujeme, že jste kontaktovali tým BetUS.com.
Pokud jde o vaši nejnovější stížnost, mějte na paměti, že účty našich klientů chráníme bezpečně. Pokud jde o přístup k vašemu účtu, nemáme přístup k účtům žádného z našich klientů, číslo účtu a heslo požadujeme pouze z bezpečnostních důvodů. Pokud se necítíte na odpověď pomocí svého hesla, můžeme potvrdit vaši identifikaci pomocí dalších 4 otázek týkajících se vaší adresy, telefonního čísla, narozenin a vašeho e-mailu. Upozorňujeme také, že bez těchto informací vám nemůžeme poskytnout žádnou pomoc.
Číslo účtu a heslo jim neumožňují přístup. Nerozumím tomu vysvětlení, i když raději nechám, aby mi položili 4 otázky.
I received another response.
Thank you for contacting The BetUS.com Team.
In regards to your most recent claim, be aware that we safeguard our clients accounts safely. Regarding access to your account, we do not have access to the accounts of any of our clients, we ask account number and password only for security proposes. If you do not feel comfortable responding with your password, we can confirm your identify with other 4 questions about, your address, telephone number, birthday and your email. Also be advised that without this information we can not provided you any help.
Doesn't the account number and password give them access. I don't understand there explanation though I rather have them ask me the 4 questions.
Automaticky přeloženo: