FórumKasinaBetUS Casino - všeobecná diskuze

BetUS Casino - všeobecná diskuze

před rokem od zena5755
|
3577 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BetUS Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Zvláštní situace se stala minulou noc. Vložil jsem a myslel jsem, že jsem si vzal bonus. Poté, co byl můj vklad vložen, jsem si všiml, že bonus se nepřipojil. Kontaktoval jsem zákaznický servis a dal mu svůj účet # a kód PIN. To je vše, co jsem kdy potřeboval mluvit se zákaznickým servisem. Zástupce chatu mě požádal o heslo k mému účtu. Přišlo mi to trochu divné a odmítl jsem mu to dát. Odpověděl mi a řekl, že abych mohl vyhledat váš účet, potřebuji heslo. Řekl jsem mu, že svá hesla nikdy neprozradím. To vám umožní vidět můj platební účet a další věci. Odmítl jsem a hrál jen se svým vkladem.

Všiml jsem si, že na stránce stížností byl hráč, který tvrdil, že je krádež identity.

Jakýkoli příspěvek bude oceněn


Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Rozhodně není normální, aby po vás někdo žádal heslo!!! Nikdy by podpora od žádného kasina neměla vyžadovat hesla!!!! Podpora a jakékoli související oddělení vidí naprosto vše na vašem účtu, herní transakce, vklady a výběry, historii bonusů, osobní údaje, IP, zařízení a naprosto vše, co souvisí s vaším účtem, proč by někdo potřeboval vaše heslo? Představte si, že když sdílíte své heslo a vaše prostředky náhle zmizí, protože se někomu podařilo vybrat váš zůstatek, nenese odpovědnost, pokud se tak stane! Určitě byste měli kontaktovat podporu a říct jim, že někdo z jejich týmu požádal o vaše přihlašovací údaje, stačí jim uživatelské jméno/registrovaná pošta, aby zkontrolovali vše na vašem účtu, jen ne heslo, buďte opatrní, doporučoval bych co nejdříve stáhnout a zavřít Váš účet

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Dík. Můj účet neměl žádné prostředky. V této věci budu kontaktovat podporu.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Bylo velmi moudré odmítnout poskytnout heslo. Zní to jako podvod! Také bych se na tuto situaci zeptal kasina. Aktualizoval byste nás s odpovědí?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kontaktoval jsem je emailem, ale neozvali se mi. Včera jsem kontaktoval jiného zástupce chatu. Zeptal jsem se, proč mě poslední zástupce požádal o heslo?. Je to standardní otázka, kterou hráčům kladete? Odpověděl a řekl, že už známe vaše heslo, jen kontrolujeme, jestli znáte správné heslo pro svůj účet. Řekl jsem tedy, kde je zabezpečení mého účtu?.

Kvůli tomu už tam nechci vkládat.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Zvláštní, použil jsem služby, které vás varují, že pokud ztratíte své heslo (například peněženka, která vyžaduje pouze klíče a heslo, ale ne e-mail nebo telefonní číslo), není absolutně nic, co byste měli udělat pro obnovení přístupu na stránku /service protože nikdo kromě vás by to heslo neměl znát a nikdo vám není schopen pomoci v případě ztráty/zapomenutí hesla, pokud zná vaše heslo, co vám zaručí, že s vaším účtem nikdo nebude manipulovat? Představte si, že by se někdo z jejich týmu rozhodl vybrat vaše prostředky, například pokud jste k vkladu použili jakoukoli kryptoměnu, lupič potřebuje pouze adresu pro výběr prostředků, s elektronickou peněženkou by to bylo složitější, protože platební metody by se neshodovalo, ale stále existuje riziko! Je to úplně poprvé, co něco takového vidím, je všeobecně známo, že hesla by se nikdy neměla s nikým sdílet, včetně podpory. Myslím, že nedělat další vklady je moudré rozhodnutí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zvláštní, použil jsem služby, které vás varují, že pokud ztratíte své heslo (například peněženka, která vyžaduje pouze klíče a heslo, ale ne e-mail nebo telefonní číslo), není absolutně nic, co byste měli udělat pro obnovení přístupu na stránku /service protože nikdo kromě vás by to heslo neměl znát a nikdo vám není schopen pomoci v případě ztráty/zapomenutí hesla, pokud zná vaše heslo, co vám zaručí, že s vaším účtem nikdo nebude manipulovat? Představte si, že by se někdo z jejich týmu rozhodl vybrat vaše prostředky, například pokud jste k vkladu použili jakoukoli kryptoměnu, lupič potřebuje pouze adresu pro výběr prostředků, s elektronickou peněženkou by to bylo složitější, protože platební metody by se neshodovalo, ale stále existuje riziko! Je to úplně poprvé, co něco takového vidím, je všeobecně známo, že hesla by se nikdy neměla s nikým sdílet, včetně podpory. Myslím, že nedělat další vklady je moudré rozhodnutí

Automaticky přeloženo:
před rokem

přesně tak. Myslím, že tam zavřu svůj účet. Něco je stinné!

Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Nikdy jsem nic takového neslyšel a taky by mě naštvala odpověď: „Vaše heslo už známe, jen kontrolujeme, jestli znáte správné heslo ke svému účtu"!

Co to k sakru? Pokud nic míň, díky podpoře byste se tam měli cítit bezpečně.

Byl byste tak laskav a poskytl mi snímek obrazovky, prosím? Rád to předložím datovému týmu k upozornění.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Položil jsem jim 2dílnou otázku. první o automatech, které nemají návrat k hráči, a další o hesle k účtu. Standardní odpovědí odpověděli pouze na otázku ne návrat k hráči. "Náš systém běží na RNG. Nemáme žádnou kontrolu nad výsledkem." Tuto odpověď bych měl zarámovat. Všichni chodí do stejných škol.

Pokud jde o otázku hesla účtu, neodpověděli. Zopakoval jsem jim svou otázku dnes ráno. Pojďme se podívat, co se stane.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostal jsem další odpověď.

Děkujeme, že jste kontaktovali tým BetUS.com.


Pokud jde o vaši nejnovější stížnost, mějte na paměti, že účty našich klientů chráníme bezpečně. Pokud jde o přístup k vašemu účtu, nemáme přístup k účtům žádného z našich klientů, číslo účtu a heslo požadujeme pouze z bezpečnostních důvodů. Pokud se necítíte na odpověď pomocí svého hesla, můžeme potvrdit vaši identifikaci pomocí dalších 4 otázek týkajících se vaší adresy, telefonního čísla, narozenin a vašeho e-mailu. Upozorňujeme také, že bez těchto informací vám nemůžeme poskytnout žádnou pomoc.

Číslo účtu a heslo jim neumožňují přístup. Nerozumím tomu vysvětlení, i když raději nechám, aby mi položili 4 otázky.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Ahoj!

Souhlasím. Heslo plus číslo účtu znamená přístup. Myslím, že jejich politika je dost trapná. Taky bych vzal ty čtyři otázky. Bylo by to jiné, kdyby bylo heslo nastaveno výhradně pro druhé ověření, mám na mysli vytvoření jiného hesla nebo PIN kódu nad rámec obvyklého hesla používaného pouze pro přihlášení.

Ale mám pocit, že to není to, co ten e-mail říká... 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Nikdy jsem se do takové situace nedostal a nejsem spokojený s kasinovou částí BetUs. Zdá se mi, že když kombinujete sportovní sázení a kasino, jedno z nich není vždy tak důležité. Zdá se, že kasino část zde ztrácí pozornost.

Poohlédnu se po jiném náhradním kasinu se stejným typem her a pak se rozhodnu, zda zůstat nebo ne.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Jo, jistá věc. Takže šťastný lov a dejte vědět závěr. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Myslím, že jsem našel jiné místo, které má stejné hry a mnoho dalších, a řekli mi, abych použil VPN, abyste neměli žádné omezení ve hraní všech her. Název kasina je Bet ODDS

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Ahoj.

Je to BetODDS Casino náhodou? Jsme informováni, že VPN není povolena...🤔

Neváhejte napsat další užitečný příspěvek do tohoto vlákna, pokud se vám líbí:

https://casino.guru/forum/casinos/betodds-casino---general-discussion


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pro hráče z Ruska (a možná i jiných zemí) – pozor, kasino přijímá vaše vklady, ale může odmítnout vyplacení. Hledejte jiné kasino, neopakujte tyto chyby file

Automaticky přeloženo:
Cintrol
před 5 měsíci

Dobrý den, v tomto případě doporučuji ihned reklamaci. Pokud kasino přijímá vklady, mělo by být schopno peníze vyplatit a to se mi nezdá jako nejsprávnější řešení celé situace.

Náš tým se vám pokusí pomoci a doufejme, že úspěšně. Také jsem nic takového nenašel ve smluvních podmínkách, viděli jste něco takového?

Tak co, chcete si stěžovat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobrý den, náhodou má někdo další kontakt na Jozefa, jelikož s ním potřebuji komunikovat a od minulého týdne mi nereaguje na emaily, píšu na tento email: jozef@casino.guru Je stále aktivní? Vaše pomoc by nám velmi pomohla, děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Již jsem podal stížnost, kasino na ni nijak nereagovalo. Stížnost zůstala nevyřízena.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky