Dobrý den, náhodou má někdo další kontakt na Jozefa, jelikož s ním potřebuji komunikovat a od minulého týdne mi nereaguje na emaily, píšu na tento email: jozef@casino.guru Je stále aktivní? Vaše pomoc by nám velmi pomohla, děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti 😊
Hello, by chance someone has another contact for Jozef, since I need to communicate with him and since last week he has not responded to my emails, I write to this email: jozef@casino.guru Is it still active? Your help would be very helpful, thank you very much and sorry for the inconvenience 😊
Hola, por casualidad alguien tiene otro contacto de jozef, ya que necesito comunicarme con el y desde la semana pasada no responde mis correos, yo escribo a este correo: jozef@casino.guru, esta activo aun? Me serviría mucho tu ayuda, muchas gracias y disculpa las molestias 😊
Ahoj, jeho email je samozřejmě stále aktivní. Napsal jsem mu a doufám, že se vám ozve s tím, co řešíte.
Hezký den. 🙂
Hi, of course his email is still active. I have written to him and hopefully he will get back to you with what you are resolving.
Have a nice day. 🙂
Již jsem podal stížnost, kasino na ni nijak nereagovalo. Stížnost zůstala nevyřízena.
I have already filed a complaint, the casino has not responded to it in any way. The complaint remained unresolved.
Я уже подавал жалобу, казино никак не отреагировало на нее. Жалоба осталась неразрешенной.
Ach moje chyba, všiml jsem si toho až teď. Je mi líto, když kasino nereaguje a absolutně se nesnaží řešit žádné situace. Jediné, co si z takové situace vzít, je poučit se z ní a nevracet se tam. Ale to vám asi říkat nemusím. 😥
Oh my mistake I just noticed it now. I'm sorry when the casino doesn't respond and absolutely doesn't try to resolve any situations. The only thing to take from a situation like this is to learn from it and not go back there. But I probably don't need to tell you that. 😥
Dobré ráno! Web BetUs je hrozný a nečestný. Ukradli 231,10 USD, které jsem měl na svém poctivě vydělaném účtu. Píšu zde proto, abych varoval současné i možné budoucí zákazníky, kteří uvažují o tom, že si tam založí účet nebo vloží peníze, aby byli opatrní a tisíckrát si to rozmysleli, existují i jiné opravdu poctivé stránky. BetUs je podvod
Zaregistroval jsem tam svůj účet, aniž bych věděl, že jsou na černé listině AskGamblers. Každý, kdo je tam zákazníkem, buďte opatrní, mohli by vás také okrást, pokud získáte nějaké zisky. Pokud nejste zákazníkem, nikdy si tam nevytvářejte účet, hledejte jinou možnost, čtěte recenze zde a na jiných webech s recenzemi a zkušenosti hráčů
Stránka s neexistující a neefektivní podporou, zbytečným chatem, špatnými kurzy, nízkými limity a která, pokud uživatel vydělá, bezdůvodně zablokuje účet a nechá si zůstatek pro sebe. Podvod: mají rádi pouze zákazníky, kteří nemohou vydělat peníze
Vyhrál jsem tím, že jsem hrál poctivě. Poslal jsem své dokumenty, selfie fotky s dokumenty vedle mého obličeje, vše ostatní, co požadovali
Umožňují lidem hrát. Pokud člověk prohraje, s účtem se nic neděje. Pokud osoba získá nějaké zisky, zablokuje účet. Absurdní! To byla moje zkušenost na tomto hrozném webu
(Poznámka: Moje angličtina je špatná, protože ke čtení a psaní v tomto jazyce používám překladatelský program. Nevím, jak mluvit/poslouchat v angličtině)
Good morning! The BetUs website is horrible and dishonest. They stole 231.10 USD that I had in my honestly earned account. I write here to warn current and possible future customers who are thinking about creating an account there or depositing money, to be careful and think a thousand times before doing this, there are other really honest sites. BetUs is a scam
I registered my account there without knowing they were blacklisted by AskGamblers. Anyone who is a customer there, be careful, they could also steal from you if you make any gains. If you are not a customer, never create an account there, look for another option, read reviews here and on other review sites and player experiences
A site with non-existent and ineffective support, useless chat, bad odds, low limits and which, if the user makes a profit, blocks their account for no reason and keeps their balance for themselves. A scam practice: they only like customers who cannot make money
I won by playing honestly. I sent my documents, selfie photos holding my documents next to my face, everything else they requested
They allow people to play. If the person loses, nothing happens to the account. If the person makes any gains, they block the account. Absurd! This was my experience on this horrible site
(Note: My English is bad because I use a translation program to read and write in this language. I don't know how to speak/listen in English)
Neváhejte sem napsat ve svém jazyce, pokud si něčím nejste jisti. Na našem webu používáme automatický překladač, takže vašemu příspěvku bude rozumět každý.😉
A nyní k problému v tomto kasinu. Mohl byste být prosím konkrétnější v tom, na co poukazujete, že vám ukradli peníze?
Co se tam stalo a mohli bychom vám možná nějak pomoci?
Vidím, že došlo k nějakému problému s ověřením. Právo?
Čekáme na vaši odpověď, jsme připraveni vám v případě potřeby pomoci.
Please feel free to write here in your language if there is something you are unsure of. We use an auto-translator on our website, so everyone will be able to understand your post.😉
And now to the issue at this casino. Could you please be more specific in what you are pointing out as that they stole your money?
What happened there, and could we be helpful somehow, perhaps?
I can see that there has been some issue with the verification. Right?
We'll wait for your reply, ready to help you out if needed.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.