Dobrý den, náhodou má někdo další kontakt na Jozefa, jelikož s ním potřebuji komunikovat a od minulého týdne mi nereaguje na emaily, píšu na tento email: jozef@casino.guru Je stále aktivní? Vaše pomoc by nám velmi pomohla, děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti 😊
Hello, by chance someone has another contact for Jozef, since I need to communicate with him and since last week he has not responded to my emails, I write to this email: jozef@casino.guru Is it still active? Your help would be very helpful, thank you very much and sorry for the inconvenience 😊
Hola, por casualidad alguien tiene otro contacto de jozef, ya que necesito comunicarme con el y desde la semana pasada no responde mis correos, yo escribo a este correo: jozef@casino.guru, esta activo aun? Me serviría mucho tu ayuda, muchas gracias y disculpa las molestias 😊
Ahoj, jeho email je samozřejmě stále aktivní. Napsal jsem mu a doufám, že se vám ozve s tím, co řešíte.
Hezký den. 🙂
Hi, of course his email is still active. I have written to him and hopefully he will get back to you with what you are resolving.
Have a nice day. 🙂
Již jsem podal stížnost, kasino na ni nijak nereagovalo. Stížnost zůstala nevyřízena.
I have already filed a complaint, the casino has not responded to it in any way. The complaint remained unresolved.
Я уже подавал жалобу, казино никак не отреагировало на нее. Жалоба осталась неразрешенной.
Ach moje chyba, všiml jsem si toho až teď. Je mi líto, když kasino nereaguje a absolutně se nesnaží řešit žádné situace. Jediné, co si z takové situace vzít, je poučit se z ní a nevracet se tam. Ale to vám asi říkat nemusím. 😥
Oh my mistake I just noticed it now. I'm sorry when the casino doesn't respond and absolutely doesn't try to resolve any situations. The only thing to take from a situation like this is to learn from it and not go back there. But I probably don't need to tell you that. 😥
Dobré ráno! Web BetUs je hrozný a nečestný. Ukradli 231,10 USD, které jsem měl na svém poctivě vydělaném účtu. Píšu zde proto, abych varoval současné i možné budoucí zákazníky, kteří uvažují o tom, že si tam založí účet nebo vloží peníze, aby byli opatrní a tisíckrát si to rozmysleli, existují i jiné opravdu poctivé stránky. BetUs je podvod
Zaregistroval jsem tam svůj účet, aniž bych věděl, že jsou na černé listině AskGamblers. Každý, kdo je tam zákazníkem, buďte opatrní, mohli by vás také okrást, pokud získáte nějaké zisky. Pokud nejste zákazníkem, nikdy si tam nevytvářejte účet, hledejte jinou možnost, čtěte recenze zde a na jiných webech s recenzemi a zkušenosti hráčů
Stránka s neexistující a neefektivní podporou, zbytečným chatem, špatnými kurzy, nízkými limity a která, pokud uživatel vydělá, bezdůvodně zablokuje účet a nechá si zůstatek pro sebe. Podvod: mají rádi pouze zákazníky, kteří nemohou vydělat peníze
Vyhrál jsem tím, že jsem hrál poctivě. Poslal jsem své dokumenty, selfie fotky s dokumenty vedle mého obličeje, vše ostatní, co požadovali
Umožňují lidem hrát. Pokud člověk prohraje, s účtem se nic neděje. Pokud osoba získá nějaké zisky, zablokuje účet. Absurdní! To byla moje zkušenost na tomto hrozném webu
(Poznámka: Moje angličtina je špatná, protože ke čtení a psaní v tomto jazyce používám překladatelský program. Nevím, jak mluvit/poslouchat v angličtině)
Good morning! The BetUs website is horrible and dishonest. They stole 231.10 USD that I had in my honestly earned account. I write here to warn current and possible future customers who are thinking about creating an account there or depositing money, to be careful and think a thousand times before doing this, there are other really honest sites. BetUs is a scam
I registered my account there without knowing they were blacklisted by AskGamblers. Anyone who is a customer there, be careful, they could also steal from you if you make any gains. If you are not a customer, never create an account there, look for another option, read reviews here and on other review sites and player experiences
A site with non-existent and ineffective support, useless chat, bad odds, low limits and which, if the user makes a profit, blocks their account for no reason and keeps their balance for themselves. A scam practice: they only like customers who cannot make money
I won by playing honestly. I sent my documents, selfie photos holding my documents next to my face, everything else they requested
They allow people to play. If the person loses, nothing happens to the account. If the person makes any gains, they block the account. Absurd! This was my experience on this horrible site
(Note: My English is bad because I use a translation program to read and write in this language. I don't know how to speak/listen in English)
Neváhejte sem napsat ve svém jazyce, pokud si něčím nejste jisti. Na našem webu používáme automatický překladač, takže vašemu příspěvku bude rozumět každý.😉
A nyní k problému v tomto kasinu. Mohl byste být prosím konkrétnější v tom, na co poukazujete, že vám ukradli peníze?
Co se tam stalo a mohli bychom vám možná nějak pomoci?
Vidím, že došlo k nějakému problému s ověřením. Právo?
Čekáme na vaši odpověď, jsme připraveni vám v případě potřeby pomoci.
Please feel free to write here in your language if there is something you are unsure of. We use an auto-translator on our website, so everyone will be able to understand your post.😉
And now to the issue at this casino. Could you please be more specific in what you are pointing out as that they stole your money?
What happened there, and could we be helpful somehow, perhaps?
I can see that there has been some issue with the verification. Right?
We'll wait for your reply, ready to help you out if needed.
Je běžné nebo normální podmínky, že vklad kreditní kartou provede vaši žádost o výběr po dobu 72 hodin, i když jste tento vklad ztratili a provedli 2 různé krypto vklady po jednom v ten den a po jednom v další a nakonec jste s vkladem další den vyhráli několik stovek? den a nebylo mu dovoleno požádat o výběr dalších 48 hodin. Pak mi bylo řečeno, že je to standardní a běžná praxe, nikdy jsem to nezažil. Toto je podruhé, co mi odepřeli výběr peněz, druhý byl, že jsem vložil a ztratil několik set dolarů, konečně jsem vyhrál, zkusil jsem vybrat peníze, a chtějí můj doklad totožnosti Předložím svůj průkaz totožnosti a zjistím, že jeho platnost vypršela v den mých narozenin před 2 týdny, takže jsem obnoveno, nabídnout jim můj příjem a e-mail s ověřením mého obnovení a výpis z bankovního účtu, který ukazuje, že jsem zaplatil DMV, ale byl jsem samozřejmě zamítnut. Takže potom nabízím svůj rodný list své účty sociálního zabezpečení na své jméno své výplatní pásky z mé práce a všechno ostatní, co si vzpomenu na můj pas, jehož platnost vypršela, a starý odznak z doby, kdy jsem pracoval na výpisu z kreditní karty v kasinu pojištění auta registrace auta a žádný z toho bylo zamítnuto 😤, takže s radostí vezmou váš vklad bez otázek, ale v okamžiku, kdy požádám o výplatu, ověří vaši identitu. Proč byste nás nenechali ověřit 1. vkladem a nedovolili nám přijít o několik stovek, když byla výhra zamítnuta.
Is it common or normal terms for a credit card deposit to effect your withdraw request for 72 hrs even if you lost that deposit and made 2 different crypto deposits after one that day and one the next and finally won a few hundred with the deposit the next day and was not allowed to request a withdraw for 48 more hours . Then I'm told this is the standard and common practice I've never experienced this . This is the 2nd time they denied my cashout the other was I had deposited and lost several hundred dollars finally win try and cash out and they want my proof of identity I submit my I.D. and find out it expired on my birthday 2 weeks prior so I renewed it offer them my receipt and email verifying my renewal and bank statement showing I paid the DMV but of course I was denied . So I then offer my birth certificate my social security utility bills in my name my pay stubs from my work and everything else I can think of my expired passport and old badge from when I worked on a casino credit card statements car insurance car registration and none of it was denied 😤 so they happily will take your deposit no questions asked but the moment I request a payout it's verify your identity. Why wouldn't you have us verify with 1st deposit and not allow us to loose several hundred then when win denied .
Pak 30násobné přehrání, které odemkne 2. 30násobné přehrání u čehokoli, co vyhrajete, prvním přehráním, takže jsem například dostal bonus 40 $, potřeboval jsem přehrání 1200 $, dosáhl toho se zůstatkem 175 $, takže teď mám nový přehrání 5 250 $ jako wtf jaký druh bonusem je, že toto místo LMAO 2 play throughs je podvod a dělá vše, co může, aby neumožnil výběr
Then the 30x playthrough that unlocks a 2nd 30x playthrough on whatever you win with the 1st playthrough so for example I got a $40 bonus needed $1200 playthrough reached that with a balance of $175 so now I have a new playthrough of $5250 like wtf what kind of bonus is this 2 play throughs LMAO place is a scam and does anything it can to not allow a cashout
Zatím poslední věc, klikli jste někdy na slot, který kasino nabízí, a přesměruje vás to na špatnou hru? Stává se to tady a nikdy předtím jsem hru nehrál, takže jsem si toho pár minut opravdu nevšiml, ale po tolika zatočeních nevyhrál ani cent podívám se na výplaty a přečtu si popis A je to špatná hra, a tak říkám podpoře a Bylo mi řečeno, že je mou zodpovědností zajistit, aby hra byla správná. Obávám se, že o 5 dní později to stále dělá, a pokud k této chybě dojde, jak mohou říci, že hra funguje správně a správně
Last thing for now have you ever clicked on a slot the casino offers and it takes you to the wrong game before ? It happens here and I never played the game before so I didn't really notice for a few minutes but after so many spins of not a penny won I look at the payouts and read description And it's the wrong game and so I tell support and I'm told it is my responsibility make sure the game is the right one . My concern is 5 days later it still does this and if this error happenes how can they say the game is working fairly and properly
Je běžné nebo normální podmínky, že vklad kreditní kartou provede vaši žádost o výběr po dobu 72 hodin, i když jste tento vklad ztratili a provedli 2 různé krypto vklady po jednom v ten den a po jednom v další a nakonec jste s vkladem další den vyhráli několik stovek? den a nebylo mu dovoleno požádat o výběr dalších 48 hodin. Pak mi bylo řečeno, že je to standardní a běžná praxe, nikdy jsem to nezažil. Toto je podruhé, co mi odepřeli výběr peněz, druhý byl, že jsem vložil a ztratil několik set dolarů, konečně jsem vyhrál, zkusil jsem vybrat peníze, a chtějí můj doklad totožnosti Předložím svůj průkaz totožnosti a zjistím, že jeho platnost vypršela v den mých narozenin před 2 týdny, takže jsem obnoveno, nabídnout jim můj příjem a e-mail s ověřením mého obnovení a výpis z bankovního účtu, který ukazuje, že jsem zaplatil DMV, ale byl jsem samozřejmě zamítnut. Takže potom nabízím svůj rodný list své účty sociálního zabezpečení na své jméno své výplatní pásky z mé práce a všechno ostatní, co si vzpomenu na můj pas, jehož platnost vypršela, a starý odznak z doby, kdy jsem pracoval na výpisu z kreditní karty v kasinu pojištění auta registrace auta a žádný z toho bylo zamítnuto 😤, takže s radostí vezmou váš vklad bez otázek, ale v okamžiku, kdy požádám o výplatu, ověří vaši identitu. Proč byste nás nenechali ověřit 1. vkladem a nedovolili nám přijít o několik stovek, když byla výhra zamítnuta.
Is it common or normal terms for a credit card deposit to effect your withdraw request for 72 hrs even if you lost that deposit and made 2 different crypto deposits after one that day and one the next and finally won a few hundred with the deposit the next day and was not allowed to request a withdraw for 48 more hours . Then I'm told this is the standard and common practice I've never experienced this . This is the 2nd time they denied my cashout the other was I had deposited and lost several hundred dollars finally win try and cash out and they want my proof of identity I submit my I.D. and find out it expired on my birthday 2 weeks prior so I renewed it offer them my receipt and email verifying my renewal and bank statement showing I paid the DMV but of course I was denied . So I then offer my birth certificate my social security utility bills in my name my pay stubs from my work and everything else I can think of my expired passport and old badge from when I worked on a casino credit card statements car insurance car registration and none of it was denied 😤 so they happily will take your deposit no questions asked but the moment I request a payout it's verify your identity. Why wouldn't you have us verify with 1st deposit and not allow us to loose several hundred then when win denied .
Je to běžná kontrola KYC, řekl bych, a je zcela pochopitelné, že by neakceptovali ID s prošlou platností.
Domnívám se, že budete muset počkat, až dostanete nový, a to se může stát kdekoli, že by dokument s prošlou platností byl zamítnut.
Většina online kasin také zahajuje ověřování až po žádosti o výběr, protože by bylo opravdu časově náročné, kdyby ověřovalo každého hráče, který si přijde zahrát do jejich kasina. Představte si, že 100 hráčů vloží pouze minimální částku, zahraje si trochu a rozhodne se odejít z různých důvodů. Pokud by ověřili všechny, bylo by to opravdu zbytečné. Nemyslíte?🤷♀️
Kdy obdržíte obnovené ID? už to víš?
It is a common KYC check, I would say, and it is totally understandable that they would not accept an expired ID.
I believe that you will need to wait until you get a new one, and this could happen anywhere, that an expired document would be rejected.
Also, most online casinos start the verification only after the withdrawal request because it would be really time-consuming if they would verify every player who comes to play at their casino. Imagine 100 players only deposit the minimal amount, play a little bit, and decide to leave because of various reasons. If they would verify all of them, it would really be unnecessary. Don't you think so?🤷♀️
When will you receive the renewed ID? Do you know yet?
Pak 30násobné přehrání, které odemkne 2. 30násobné přehrání u čehokoli, co vyhrajete, prvním přehráním, takže jsem například dostal bonus 40 $, potřeboval jsem přehrání 1200 $, dosáhl toho se zůstatkem 175 $, takže teď mám nový přehrání 5 250 $ jako wtf jaký druh bonusem je, že toto místo LMAO 2 play throughs je podvod a dělá vše, co může, aby neumožnil výběr
Then the 30x playthrough that unlocks a 2nd 30x playthrough on whatever you win with the 1st playthrough so for example I got a $40 bonus needed $1200 playthrough reached that with a balance of $175 so now I have a new playthrough of $5250 like wtf what kind of bonus is this 2 play throughs LMAO place is a scam and does anything it can to not allow a cashout
Zatím poslední věc, klikli jste někdy na slot, který kasino nabízí, a přesměruje vás to na špatnou hru? Stává se to tady a nikdy předtím jsem hru nehrál, takže jsem si toho pár minut opravdu nevšiml, ale po tolika zatočeních nevyhrál ani cent podívám se na výplaty a přečtu si popis A je to špatná hra, a tak říkám podpoře a Bylo mi řečeno, že je mou zodpovědností zajistit, aby hra byla správná. Obávám se, že o 5 dní později to stále dělá, a pokud k této chybě dojde, jak mohou říci, že hra funguje správně a správně
Last thing for now have you ever clicked on a slot the casino offers and it takes you to the wrong game before ? It happens here and I never played the game before so I didn't really notice for a few minutes but after so many spins of not a penny won I look at the payouts and read description And it's the wrong game and so I tell support and I'm told it is my responsibility make sure the game is the right one . My concern is 5 days later it still does this and if this error happenes how can they say the game is working fairly and properly
Vážně? Určitě mi to přijde jako technická závada.
Doporučuji ihned kontaktovat poskytovatele hry.
Můžeš nám prosím říct, o jakou hru se jedná?
Oh, really? This sounds like a technical glitch to me for sure.
I would suggest contacting the game provider right away.
Could you tell us, please, which game it is?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.