Ahoj, myslím, že 60 dní je dost času na výběr. Samozřejmě, pokud má kasino technické problémy, chápu, že výběr může být zpožděn, ale tak dlouho je katastrofa. 🙁
Taky s tebou sympatizuji a v tomto pripade bych doporucil par stranek, kde by se dalo reklamovat, protoze mi to prijde jako moc dlouhe na technicke problemy. Přikládám odkazy, které by vám mohly pomoci:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Kéž bychom mohli pomoci i vám, ale nezabýváme se sportovním sázením, takže nemáme znalosti a znalosti, abychom se s takovými problémy vypořádali. Každopádně děkujeme za sdílení vašich zkušeností s námi a ostatními hráči. Nikdy nevíte, někdo může narazit na váš příspěvek a říct, že tam nebude vkládat.
Nicméně, pokud vyzkoušíte některé z odkazů, které jsem přidal, mohl byste nám dát vědět výsledek? Byl bych vděčný.
Přeji hodně štěstí a snad se situace brzy vyřeší.
Hi, I think 60 days is plenty of time to withdraw. Of course, if the casino has technical problems, I understand that the withdrawal can be delayed, but that long is a disaster. 🙁
I also sympathize with you, and in this case I would recommend a couple of sites where you could file a complaint, because it seems like too long for technical problems. I am attaching links that might help you:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Wish we could help you too, but we don't deal with sports betting so we don't have the knowledge and insight to deal with such issues. Anyway, thank you for sharing your experience with us and other players. You never know, someone might come across your post and say they won't deposit there.
Nevertheless, if you try some of the links I added, could you let us know the result ? I would be grateful.
I wish you the best of luck and hopefully the situation will be resolved soon.
Automaticky přeloženo: