FórumKasinaBetstro Casino - všeobecná diskuze

Betstro Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Esmeradil2
|
7494 zobrazení 63 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Esmeradil2
před rokem

Dobrý den, Esmeradil2,

Vaši reklamaci jsem prověřil a osobně mám pocit, že ověřování ještě neskončilo. Zdá se mi, že kasino nyní „pouze" kontroluje poslední dokument – ten, o který vás požádali, když byl výběr opět zamítnut. Řekl bych, že dokud to nebude hotové, nebude stažení uvolněno.

Jsem zvědavý, co se bude dít dál. 🤞



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko

11. listopadu. Witdraw zároveň nahraji všechny dokumenty, vše, co kasino potřebuje.

Automaticky přeloženo:
Husje300
před rokem

Ahoj,

jen laskavá poznámka, použijte prosím tlačítko odpovědět 🙂, děkuji.

Dobře, jste si jistý, že kasino nečeká na další dokument? Když je váš výběr zamítnut, dostanete vysvětlení jako Esmeradil2? Snažím se najít nějaké stopy...

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Před 2 dny musím nahrát druhé ID a telefonní účet. Dne 11. listopadu nahraji své ID se selfie a 6měsíčním výpisem z bankovního účtu a 6měsíčním výpisem z práce.

Výběr zamítnut po 72 hodinách musím použít jinou platební metodu Udělal jsem to o 72 hodin později znovu zamítnut, musím znovu použít jinou platební metodu. A včera jsem dostal e-mail, že finanční oddělení je zaneprázdněné a kontrola dokumentů trvá déle. Pffffff

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Můj výběr byl 3x zamítnut. Pak vždy stejná otázka, že musím nahrát selfie se svým id. Už jsem to udělal 2x.

Automaticky přeloženo:
Husje300
před rokem

To je pěkný příběh 🙁.

Takže toto je vysvětlení, výběr musí být nejprve zkontrolován a poté přijat finančním dluhem. Teprve poté jsou peníze uvolněny. Dovolte mi říci, že i lepší kasina mají problémy s poskytovateli plateb, to není omluva, jen konstatování, že tento problém pomalu narůstá.🤔

Musím také říci, že i když to trvá tak dlouho, jsem docela překvapen, že kasino s tak nízkou reputací je s vámi stále v kontaktu. To je dobré.

Pevně doufám, že se brzy dočkáte výhry!🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji za vaše vysvětlení. Také doufám. Musíme počkat a zjistit.

Automaticky přeloženo:
Esmeradil2
před rokem

Bohužel si také myslím, že v tuto chvíli nemůžeme nic moc dělat. Laskavě nás informujte o všech aktualizacích, pokusím se samozřejmě čas od času vaši stížnost zkontrolovat. Zůstaňte pozitivní 🙏



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes se přihlásím, abych zkontroloval svůj stav a co vidím, můj výběr byl opět bezdůvodně zrušen. Nedostal jsem žádný email nic. Pffffffff

Automaticky přeloženo:
Husje300
před rokem

Myslím, že opakované žádat o výběry zde nepomůže. Zkuste kasino pravidelně kontaktovat a zeptat se na důvod. Řekněte jim, že jim chcete poskytnout vše, co požadují, ale musíte vědět, co jim chybí nebo jaký je problém.

Na konci dne mají licenci na Maltě, což vám dává dobrou šanci získat pomoc od licenčního úřadu, ale zkuste to prozatím vyřešit bez kontaktování úřadu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem obdržel výběr ve výši 1000 EUR. Nyní velmi šťastný!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Wow dobrá práce a teď zbytek brácho.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je také dobrá zpráva pro vás. Dostanete svou výhru!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Doufám, že nejprve bude můj účet ověřen a pak snad můj výběr

Automaticky přeloženo:
Esmeradil2
před rokem

Dobrý den, Esmeradil2!

Gratulujeme 🙂. Vidět? Pokud spolupracujete a dbáte na požadované dokumenty, v nepříliš slušných kasinech to někdy funguje 👍. mám z tebe radost!

Automaticky přeloženo:
Husje300
před rokem

Připadá mi docela zvláštní, že nedostáváte žádné informace o zrušených výběrech jako Esmeradil2. Jste si jisti, že nic nezasáhlo vaši složku se spamem nebo košem?

Už je to 14 dní, že? V této situaci bych příští týden podal stížnost zde na Casino Guru, pokud nebudete kontaktováni.🤔

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Je to velmi zvláštní Radka, já vím. Počkám 1 týden a pak začnu reklamovat. Myslím, že je nejlepší

Automaticky přeloženo:
Husje300
před rokem

Příští týden se na vás podívám a uvidíme. Jen cítím, že by se ti brzy mohla hodit nějaká pomoc.

Dejte mi vědět, pokud si to rozmyslíte 🙂 nebo pokud od kasina dostanete nějaké informace, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dostal jsem e-mail, nyní se znovu ptají na mé ID, toto je třikrát, co jsem nahrál své ID. TOTO TRVÁ DLOUHO VĚŘ MI

Automaticky přeloženo:
Husje300
před rokem

Dobrý den Husje300, opravdu dlouhý proces 😕, ale Esmeradilův případ byl nakonec úspěšný. Spolupracujte nyní s kasinem a informujte nás. 🤞

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky