Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaBetnuvo Casino - všeobecná diskuze

Betnuvo Casino - všeobecná diskuze

 od sssssssskkkkkkk
|
2 858 zobrazení 16 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betnuvo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Dobrý den, vidím, že jste se dostali do nepříjemné situace.

Musím vás ale zklamat, že se sportovním sázením nezabýváme, protože na to nemáme odborníky a nemáme obor. Je nám tedy líto, že vám nebudeme moci pomoci.

Snad alespoň malou nápovědou by však mohlo být, že mám nějaké odkazy na stránky, kde se sportovní sázení zabývají a kde byste mohli zkusit podat stížnost.

Zde jsou odkazy:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Každopádně mi přijde docela divné, že nejdřív byl nejmenší povolený kurz 1,30 a pak se to změnilo na 1,40. Neměl jsi někde screenshot starších termínů? Asi proto by mě odradilo hrát si s bonusy, protože mám pocit, že občas se takové případy mohou stát a netěšilo by mě to.

Pokud se tedy rozhodnete reklamovat, určitě mi dejte vědět, jak se situace vyvíjí.

Automaticky přeloženo:

jen abych informoval lidi, doporučil bych, aby se tomuto kasinu vyhýbali, jsou na velmi riskantním konci stupnice, bez licence, strašně pomalý zákaznický servis s téměř neexistujícími odpověďmi od nich a jako jiní uvedli ve stížnostech na trustpilot, pokud máte problém s hazardními hrami, udělají vše, co je v jejich silách, aby NEUZAVŘIL váš účet, a to ani když požádáte o vyloučení. Hazardní hry zde prostě nestojí za riziko pro vaše duševní zdraví a stres z toho, že nedostanete výplatu, pokud od nich nejste ochotni čekat měsíce mindráků.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized630

Děkuji za péči a poskytnutí informací. Získali jste nějaké zkušenosti z tohoto kasina, o které byste se chtěli podělit nebo se kterými byste chtěli pomoci?

Automaticky přeloženo:
Romi

jste velmi vítáni, je mi potěšením poskytnout recenze a sdílet své osobní zkušenosti s vámi a ostatními v této komunitě. Nepotřebuji pomoc, protože jsem přestal hrát v tomto kasinu, ale hlavním problémem, kterému jsem na betnuvo.com čelil, bylo zaprvé to, že nevlastní licenci, a když jsem se jich na to zeptal, odmítli se k tomu vyjádřit. hmota. Za druhé, vnutili mi bonus za vklad, který jsem nechtěl, a neviděl jsem žádnou možnost bonusy odmítnout/zakázat, takže to automaticky přešlo na můj zůstatek na účtu, problém s tím byl, že mají velmi vysoký požadavek na sázení, který musíte splnit, než budete moci vůbec vybrat skutečné peníze. zatřetí, požádal jsem je, aby uzavřeli můj účet, protože už nechci na jejich stránce sázet, a také jsem jim řekl, že hraji příliš mnoho a mám pocit, že se chci úplně vyloučit, řekl člověk na podpoře živého chatu: musíte nám poslat e-mail, ve kterém nás informujete, že chcete zrušit svůj účet" po mnoha e-mailech v průběhu týdne jsem od nich nedostal žádnou odpověď a dokonce i dnes., stále se mohu přihlásit do účet, který neuzavřeli. všechny tyto problémy dohromady, dělá to pro mě velmi stinné kasino hrát. v současné době zde mají zatím hodnocení 6,2/10, což plně chápu, proč jim to dáváte, protože o této společnosti ještě nebylo mnoho recenzí, ale mám pocit, že časem toto hodnocení půjde ještě níže, protože nemají zdají se mi ryzí a pravděpodobně jsou vytvořeny proto, aby braly lidem peníze a nikdy nevyplácely.

Automaticky přeloženo:
Anonymized630

Normálně bych byl rád, že Safety Index splňuje „kvality" kasina, ale když to vezmete z pohledu hráče, jako jste to právě udělali, pocity jsou zcela opačné.

Nutit hráče, zejména na softwarové úrovni, aby brali bonusy, není dobrý nápad; nutit je brát nevýhodné bonusy je nespravedlivé, řekl bych. Nedostatek spolupráce, když někdo žádá o uzavření účtu, je to nejhorší! Možná byste měli zájem podat stížnost? Můžeme se vám alespoň pokusit pomoci s uzavřením účtu a prozkoumat jejich úsilí a poctivost na cestě.

Dejte mi vědět, jestli vás to zajímá.



Automaticky přeloženo:
Radka

ano, myslím, že budu pokračovat a podám oficiální stížnost, možná také, a uvidíme, zda se s vámi nebo se mnou skutečně spojí a zavřou účet. ještě jednou děkuji

Automaticky přeloženo:
Anonymized630

Nemáš zač, dej pak prosím vědět, jak to dopadlo. 🙂

Automaticky přeloženo:

Dobré odpoledne, mám nejhorší zkušenost, jakou jsem kdy měl v kasinu s Betnuvo, udělal jsem sázku, ve které dotyčný tým nedohrál zápas a ta byla zrušena, kdekoli jinde by to byla okamžitá refundace , ale ne, tady se rozhodli vzít moje peníze. Živý chat je navíc extrémně nepříjemný a hrubý, nejsou ani na stejné stránce, říkají si různé věci. Doufám, že se to rychle vyřeší.

Automaticky přeloženo:

Rozhodně nedoporučujeme. Jeho SCAM. Kasino nemá licenci, takže není nikým regulováno, podpora chatu je otravná a pomalá; nemluvě o e-mailových odpovědích (absolutně žádné). Když se podíváte na historii výher (dole na jejich webové stránce), uvidíte, že ve skutečnosti hrajete sami a sami. Neskutečné výhry, aby mohli zakroužkovat peníze. Tato společnost má příšerná hodnocení na téměř všech webech s recenzemi, takže se nenechte zmást hodnocením na trustpilotu – je naprosto nesmyslné. Jo a na "ověření účtu" si počkáš víc jak 72 hodin...a pak ty výběry stejně nikdy neuvidíš :D Naštěstí jsem do hry investoval jen 20 EUR, chlapi se tam radši ani neregistruj ;)

Automaticky přeloženo:

Dobré odpoledne, mám nejhorší zkušenost, jakou jsem kdy měl v kasinu s Betnuvo, udělal jsem sázku, ve které dotyčný tým nedohrál zápas a ta byla zrušena, kdekoli jinde by to byla okamžitá refundace , ale ne, tady se rozhodli vzít moje peníze. Živý chat je navíc extrémně nepříjemný a hrubý, nejsou ani na stejné stránce, říkají si různé věci. Doufám, že se to rychle vyřeší.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, taky je nějak řešíš nebo se o to alespoň snažíš? Vím, že někdy, když se vsadím, je to tak, jak říkáte, ale někde to tak podle toho, co popisujete, nemusí být. Taky ti to vysvětlili nebo ti někde ukázali jak to mají pokrytý ?

Automaticky přeloženo:

Vidím, že mnoho stížností na tuto sázkařskou stránku nebylo vyřešeno kvůli nedostatečné spolupráci ze strany samotné sázkařské stránky. Stalo se s nimi vůbec někomu něco pozitivního? Říkají, že „kontrolují historii mého účtu", protože jsem v poslední době vyhrával mnoho sportovních sázek a nashromáždil velký bank. To znamená, že tam nemám přístup k ničemu jinému mému účtu a historii transakcí. Nemohu uzavírat žádné sázky ani používat jejich kasino. Poslal jsem všechny potřebné papíry na e-mailovou adresu, která vám, jak se zdá, nikdy neodpověděla, a živý chat je k ničemu.


Zajímal by mě někdo, komu se úspěšně podařilo nechat si vybrat nějakou výhru.

Automaticky přeloženo:
fierychariot81

Můžu se prosím zeptat, jak dlouho to už trvá? Kdy přesně jste zahájili proces ověřování?

Není nic neobvyklého, že kasino během vyšetřování neumožní hráči přístup k jeho účtu. Hlavní je však o tom hráče informovat.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dokumenty jsem odeslal v pátek, na jejich stránkách je uvedeno 72 hodin. Můj účet byl v neděli zablokován. Právě jsem byl na jejich živém chatu, ale byl jsem přerušen se zprávou, že uživatel je nyní zablokován. Stále se mohu přihlásit ke svému účtu a zobrazit svůj zůstatek, ale nemám přístup k žádné z jejich oblastí sportovních sázek nebo kasin. Funkční tlačítko živého chatu už tam není ani dost vtipné. Očividně nechtějí, abych jim dál posílal zprávy.


Automaticky přeloženo:
fierychariot81

Ahoj!

Souhlasím, že jsi to řekl velmi dobře. V žádném případě se nesnažím, aby kasino vypadalo dobře. Pokud na tuto situaci použiji chladnou logiku, předpokládám, že kasino skutečně nechce, abyste kladli otázky. Kromě toho, že udržují komunikační kanály otevřené během vyšetřování účtu, vyhýbají se otázkám tím, že zabraňují „útokům" – ztlumením vašeho chatu.

Je smutné, že není potřeba, abyste se cítili jako zákazník nebo zmírňovali stres z věcí, které nevědí. To je podle mého názoru špatný hovor. Co dělá většina hráčů v podobných situacích? Domnívám se, že většina hráčů se snaží najít místo, kde mohou vyjádřit své stížnosti, přičemž často předvídají to nejhorší. Nejhorší na tom je, že to všechno docela odpovídá strašně nízkému indexu bezpečnosti, který toto kasino získalo. 🙁


Automaticky přeloženo:
Radka

Funkce živého chatu se vrátila včera, ale účet je stále „v kontrole". Už je to přes 72 hodin. Vidím plné zaškrtnutí pro mé ověření, takže se zdá, že to bylo provedeno, i když žádný e-mail, který by to potvrdil, a nepotvrdili by to ani na živém chatu, místo toho řekli, že jim budu muset poslat e-mail a zeptat se na to....proč ?


Můj postoj je takový, že pokud mě zablokují a zabrání mi, abych se mohl pokusit vybrat peníze, tak proč prostě úplně nezablokovat můj účet. Byl bych raději, kdyby to udělali, abych věděl, že jsou to podvodníci.

Automaticky přeloženo:
fierychariot81

Věřím, že je to proto, že live chat mnohokrát nemá žádné informace týkající se výběrů nebo vyšetřování, víte. Proto je nejlepší způsob, jak získat jakékoli informace e-mailem. Podpora by vám měla odpovědět s některými aktualizacemi.

Tak co, zkusili jste je už kontaktovat?


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky