Chápu, že se cítíte zklamaný.
Přesto tu nejsme především proto, abychom kasina zařadili na černou listinu. Místo toho je udržujeme viditelné se všemi varováními, abychom hráčům dali šanci se jim vyhnout. I vaše nevyřešená stížnost sehrála svou roli v procesu snížení hodnocení. Naším cílem je informovat, ne skrývat.
Dovolte mi říci, že doposud byly na toto kasino podány pouze 3 stížnosti prostřednictvím našich webových stránek a u obou dvou nevyřešených stížností bylo hodnocení nižší podle závažnosti problému.
Souhlasím, že ti to teď nepomůže. Ale může to pomoci ostatním, protože obě stížnosti jsou volně přístupné a viditelné na hlavní stránce. Takže každý, kdo chce kasino prozkoumat, je všechny najde.
Je nám líto, že jsme vám nemohli pomoci.
I understand you feel disappointed.
Yet we are not here to blacklist casinos in the first place. Instead, we keep them visible with all warnings, in order to give players a chance to avoid them. Even your unresolved complaint played its part in the process of lowering the rating. We aim to inform, not hide.
Allow me to say that so far, there have been just 3 complaints submitted against this casino through our website, and per both two unresolved complaints the rating was lower according to the severity of the issue.
I agree it won't help you now. But it may help others since both complaints are freely accessible and visible on the main page. So, everyone who wants to investigate the casino will find all of them.
I'm sorry we could not help you.
Automaticky přeloženo: