FórumKasinaAwbit Casino - všeobecná diskuze

Awbit Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 měsíci od franztheuerw
|
1113 zobrazení 46 odpovědí |
|
12 3
AleKing44
před 2 dny

Jo, taky mi neodpoví. Poslal jsem několik e-mailů a vše, co jsem obdržel, je jedna zpráva z minulého pátku, která říkala: „Biometric and Source of Wealth chybí a selhal". Nic jiného. Hrozný zákaznický servis...

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Hej! Děkuji za odpověď. Stížnost jsem podal. Nedovolilo by mi to přidat screenshoty. Pokusím se je přidat do této zprávy

filefile

Automaticky přeloženo:
včera

Udělali jste správnou věc, když jste zde odeslali svou stížnost .

Náš tým bohužel nemůže zasáhnout dříve, než uplyne 14denní lhůta ode dne, kdy jste požádali o výběr, takže zatím musíme jen počkat.

Mezitím, samozřejmě, pokud máte nějaké aktualizace z kasina, určitě nám dejte vědět.

Zkuste také zkontrolovat svůj e-mail, dokonce i složku se spamem, pokud od kasina nepřišla nějaká zpráva týkající se vašeho ověření. Ve skutečnosti se mnohokrát stává, že e-mail z kasina může skončit ve složce se spamem a hráči ho tam nevidí, víte.

Budeme čekat na každou zprávu.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj, jednou se mi podařilo někoho kontaktovat, problém je, že už mi neodpověděla podpora, nejdou mi nahrát žádné dokumenty... nejde to... na emaily taky neodpovídá

Automaticky přeloženo:
včera

rozumím.

Z vašeho příspěvku a toho druhého výše jsem si začal myslet, že možná mají nějaký technický problém nebo co. Co myslíte?🤔

Dobře, že jste zde podal stížnost , takže se náš tým pokusí přijít na kloub. Nyní musíme jen počkat, až budeme schopni zasáhnout ve vašem případě.

Pokud jsou nějaké aktualizace, dejte nám prosím vědět a zkuste si zkontrolovat svůj e-mail, jestli tam není nějaká zpráva z kasina. Pro jistotu se podívejte také do složky se spamem. Dobře?

Budeme tu čekat 🙂

Automaticky přeloženo:
Romi
včera

Ahoj. Problém je, když je platba zrušena. Musíte znovu čekat 14 dní? Pokud ano, bude to trvat věčnost, až dosud byly platby zrušeny --

Automaticky přeloženo:
AleKing44
před 8 hodinami

Záleží na tom, kdo by platbu zrušil.

Myslíte tím, že kasino odmítlo?

V takovém případě se 14denní lhůta samozřejmě počítá od data, kdy jste o odstoupení požádali.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 hodinami

A co když to budou pořád rušit? Pak se mi nikdy nedostane pomoci

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 hodinami

Také jsem podal svou první žádost o výběr minulé úterý, před 9 dny. Několikrát to zrušili s odvoláním na nedostatečné dokumenty. Pokaždé jsem však žádost odeslal znovu, naposledy v pondělí. Ještě to nezrušili.


Včera jsem jim znovu poslal e-mail se všemi dokumenty. Stále žádná odezva.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky