Udělali jste správnou věc, když jste zde odeslali svou stížnost .
Náš tým bohužel nemůže zasáhnout dříve, než uplyne 14denní lhůta ode dne, kdy jste požádali o výběr, takže zatím musíme jen počkat.
Mezitím, samozřejmě, pokud máte nějaké aktualizace z kasina, určitě nám dejte vědět.
Zkuste také zkontrolovat svůj e-mail, dokonce i složku se spamem, pokud od kasina nepřišla nějaká zpráva týkající se vašeho ověření. Ve skutečnosti se mnohokrát stává, že e-mail z kasina může skončit ve složce se spamem a hráči ho tam nevidí, víte.
Budeme čekat na každou zprávu.
You have done the right thing to submit your complaint here.
Unfortunately, our team is not able to intervene before the 14-day time period passes from the day you have requested your withdrawal, so for now we just need to wait.
In the meantime, of course, if you have any updates from the casino, surely let us know.
Try also to check your email, even the spam folder, if there is any message from the casino regarding your verification. It actually happens many times that an email from the casino can finish in the spam folder and players don't see it there, you know.
We'll wait for any news.
Automaticky přeloženo: