DomůFórumKasinaAwbit Casino - všeobecná diskuze

Awbit Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 měsíci od franztheuerw
|
1 645 zobrazení 52 odpovědí |
|
1 2 3
před měsícem

udělal jsem výběr před více než 2 dny a neprošlo to, udělal jsem to znovu a zrušili to

Automaticky přeloženo:
filipebiel201
před měsícem

A vysvětlili vám důvod odmítnutí?

Je váš účet v tomto kasinu ověřen?

Zkuste nám o tom říct více, ať vám můžeme pomoci, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Už se to vyřešilo, přišel email, že výběr byl schválen a že bude trvat 3 až 5 dnů, než bude na účtu

Automaticky přeloženo:
filipebiel201
před měsícem

To je opravdu dobrá zpráva.

Určitě nás informujte, zda peníze obdržíte.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nemohu projít ověřením na tomto webu ještě ten týden. Podpora je opravdu mrtvá

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mnoho falešných recenzí z účtů, které jsou novinkami.

Ve skutečnosti je to mrtvé kasino, které neprovádí výběry.

Automaticky přeloženo:
nocheinbier548
před měsícem

A vysvětlili vůbec, o co jde?

Poslali jste všechny požadované dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě?

Mnohokrát je to důvod pro zpoždění ověření, víte. Samozřejmě nejlepším způsobem je, aby podpora dala hráči vědět, o jaký problém jde, a nenechala jej čekat a čekat. Že?🤷‍♀️

Jak je kontaktujete, mohu-li? Živá podpora nebo e-mailem?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, chápu, co tím uživatel přede mnou myslí, peníze jsem zde úspěšně vybral, několikrát [bez problémů] poté jsem byl požádán o ověření, což jsem také úspěšně zvládl. Před 2 dny jsem provedl výběr 900 €, nic se nestalo, teď přišla ta divná věc... 2 dny poté jsem provedl výběr 50 € na zkoušku a to bylo poté zpracováno a odesláno do mé kryptopeněženky... Takže Upřímně jsem velmi zmatený.


file

Automaticky přeloženo:
AleKing44
před měsícem

Ahoj,

Děkuji mnohokrát za pomoc. Mám toto právo – nebyl jste informován ani vám nebylo poskytnuto vysvětlení?

Zajímalo by mě, jestli to, že jste oba z Německa, není náhoda. V každém případě se domnívám, že v tuto chvíli je velmi důležité pokusit se kontaktovat podporu. Zkoušel jsi, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý den Radku, myslím, že je to náhoda, snažil jsem se kontaktovat podporu, ale marně, ale včera se mi podařilo někoho krátce zastihnout, ale najednou přestal odpovídat... řekl mi, že je potřeba ještě něco ověřit, a to „zdroj bohatství". Mohl bych to bez problému ověřit, ale pokud nedostanu nápovědu a/nebo odpověď, nemohu nic dělat...


Myslím, že je to škoda, protože v tomto kasinu vidím velký potenciál



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den Radku, myslím, že je to náhoda, snažil jsem se kontaktovat podporu, ale marně, ale včera se mi podařilo někoho krátce zastihnout, ale najednou přestal odpovídat... řekl mi, že je potřeba ještě něco ověřit, a to „zdroj bohatství". Mohl bych to bez problému ověřit, ale pokud nedostanu nápovědu a/nebo odpověď, nemohu nic dělat...


Myslím, že je to škoda, protože v tomto kasinu vidím velký potenciál



Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Mohu se tedy zeptat, zda vás již požádali o zaslání požadovaného dokumentu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

Zeptal jsem se přes live chat, proč byla moje platba zrušena, pak mi řekli, že chybí dokument, ale nemohu tento dokument nahrát do svého profilu, poté jsem jej poslal e-mailem a stále žádná odpověď, považuji to za extrémně nešťastné

Automaticky přeloženo:
AleKing44
před 3 týdny

Jo, chápu tvůj názor.

Proč jsi to nemohl nahrát na svůj profil? Existuje však tato možnost a zeptali jste se na to podpory?

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Je tam prostor pro nahrání a nazývá se to „AML dokumenty", ale když se pokusíte něco nahrát, nefunguje to

file

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Hej! Mám stejný problém s kasinem Awbit.

Provedl jsem výběr 5000 eur. Kasino mě požádalo o potvrzení mého účtu a já jsem poslal všechny potřebné dokumenty: doklad o adrese (účet za elektřinu), doklad o příjmu, doklad o mém vkladu v kasinu, pasovou fotografii a moje biometrické údaje. Web však ukazuje, že jsem některé dokumenty neposlal. Nedaří se mi je znovu odeslat prostřednictvím webu.

Všechny své dokumenty jsem znovu poslal do kasina e-mailem. Neodpověděli.

Také jsem třikrát e-mailem kontaktoval zákaznickou podporu, ale nedostal jsem žádnou odpověď. Chat zákaznické podpory není nikdy aktivní, když se je tímto způsobem pokouším kontaktovat. co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
Hannanen
před 3 týdny

Dobrý den, příteli, mám úplně stejný problém... žádná pomoc.. a žádné odpovědi

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Je tam prostor pro nahrání a nazývá se to „AML dokumenty", ale když se pokusíte něco nahrát, nefunguje to

file

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Chápu. V čem je tedy problém? Vysvětlila to podpora a možná to opravila?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Hej! Mám stejný problém s kasinem Awbit.

Provedl jsem výběr 5000 eur. Kasino mě požádalo o potvrzení mého účtu a já jsem poslal všechny potřebné dokumenty: doklad o adrese (účet za elektřinu), doklad o příjmu, doklad o mém vkladu v kasinu, pasovou fotografii a moje biometrické údaje. Web však ukazuje, že jsem některé dokumenty neposlal. Nedaří se mi je znovu odeslat prostřednictvím webu.

Všechny své dokumenty jsem znovu poslal do kasina e-mailem. Neodpověděli.

Také jsem třikrát e-mailem kontaktoval zákaznickou podporu, ale nedostal jsem žádnou odpověď. Chat zákaznické podpory není nikdy aktivní, když se je tímto způsobem pokouším kontaktovat. co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Je mi líto, že si touto zkušeností musíte projít také.

Mohu se prosím zeptat, kdy jste požádali o odstoupení od smlouvy?

Určitě bych vám doporučil podat stížnost zde a náš tým se pokusí co nejdříve zjistit, co se s vaším ověřením děje.

Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz .

Vysvětlete našemu týmu, co se přesně stalo, a doufejme, že se nám podaří věcem přijít na kloub a problém vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Hej! Děkuji za odpověď. Stížnost jsem podal. Nedovolilo by mi to přidat screenshoty. Pokusím se je přidat do této zprávy

filefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Ahoj, jednou se mi podařilo někoho kontaktovat, problém je, že už mi neodpověděla podpora, nejdou mi nahrát žádné dokumenty... nejde to... na emaily taky neodpovídá

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky