Dobrý den Radku, myslím, že je to náhoda, snažil jsem se kontaktovat podporu, ale marně, ale včera se mi podařilo někoho krátce zastihnout, ale najednou přestal odpovídat... řekl mi, že je potřeba ještě něco ověřit, a to „zdroj bohatství". Mohl bych to bez problému ověřit, ale pokud nedostanu nápovědu a/nebo odpověď, nemohu nic dělat...
Myslím, že je to škoda, protože v tomto kasinu vidím velký potenciál
Hello Radka, I think it's a coincidence, I tried to contact support, but to no avail, but yesterday I was able to reach someone briefly, but he suddenly stopped answering... he told me that something still needs to be verified, namely "source of whealth". I could verify it without any problem, but if I don't get help and/or a response, I can't do anything...
I think it's a shame because I see a lot of potential in this casino
Hallo Radka, ich denke es ist zufall, ich hab versucht den support zu kontaktieren, und das ohne erfolg, jedoch konnte ich gestern jemanden kurz erreichen, er hat aber plötzlich nicht mehr geantwortet... er meinte zu mir das noch etwas verifiziert werden muss, und zwar "source of whealth" Ich könnte es problemlos verifizieren, aber wenn mir nicht geholfen wird und/oder nicht geantwortet wird kann ich leider nichts machen...
Ich finde es schade, da ich in diesem casino viel potenzial sehe
Automaticky přeloženo: