FórumKasina96 Casino - všeobecná diskuze

96 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 měsíci od Djolenisko
|
7506 zobrazení 143 odpovědí |
|
1 2 3...8
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

myslím, že to není podvod. protože stránky in a br fungují dobře. má skvělé recenze na trustpilot. web br je stejný jako globální web, který používáme. Myslím, že nebyli připraveni spustit své globální stránky, dejte jim týden nebo dva.

Automaticky přeloženo:
bodesz
před 3 měsíci

To mi opravdu přijde velmi rozumné. 🤔 Přesto to situaci nevykompenzuje - ignorovat hráče je hrozná věc.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

můžete se k nim dostat nebo něco najít? Dostal jsem od nich odpověď pouze na twitteru, ale DM-s deaktivovali a znovu mi neodpovídají

https://twitter.com/96comglobal

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Omlouvám se, ale nemohu nabídnout další kontakty 🙁

file

Možná jste poslali zpět svůj snímek obrazovky, který ukazuje, že tato možnost se vám nezobrazuje?



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zadali kód pro transakci, ale teď nemám jak zadat telefonní číslo, protože bez telefonního čísla nemohu odeslat žádost o platbu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

wow.je tu určitý pokrok 😀

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zadali kód pro transakci, ale teď nemám jak zadat telefonní číslo, protože bez telefonního čísla nemohu odeslat žádost o platbu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, děje se mi to samé, mohl byste ověřit telefonní číslo?

Automaticky přeloženo:
bodesz
před 3 měsíci

Dobrý den, děje se mi to samé, podařilo se vám ověřit tel. číslo???

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

v tuto chvíli nikde. stačí počkat pár dní a myslím, že bude možnost.

na webu stále pracují.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

v tuto chvíli nikde. stačí počkat pár dní a myslím, že bude možnost.

na webu stále pracují.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkuji, pokud můžete, prosím, informujte mě

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Budeme vás informovat, ale stále nezadali telefonní číslo, měli by ho zadat za pár dní a my si budeme moci vybrat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

to by bylo úžasné 😀 Mám tuto kartu otevřenou už 5 dní

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Uvidíme, kdy nastoupí

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zadali kód pro transakci, ale teď nemám jak zadat telefonní číslo, protože bez telefonního čísla nemohu odeslat žádost o platbu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže jeden problém je vyřešen a pak je tu další, že nemůžete zadat telefonní číslo, ano?

Vypadá to jako škoda, ale zkusili jste se zeptat kasina, co byste měli v takovém případě dělat?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Budeme vás informovat, ale stále nezadali telefonní číslo, měli by ho zadat za pár dní a my si budeme moci vybrat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Samozřejmě, pokud se věci pohnou dopředu, určitě nás aktualizujte, myslím, že ostatní hráči to ocení. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Zkoušel jsem ale nedostávám odpověď, protože chat stále nefunguje...samozřejmě dám všem vědět až to opraví

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zkoušel jsem ale nedostávám odpověď, protože chat stále nefunguje...samozřejmě dám všem vědět až to opraví

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Díky, jsem si jistý, že to bude užitečné pro mnoho hráčů, protože v této situaci nejste sami.

Doufám, že se to co nejdříve vyřeší a peníze budete mít.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ahoj všichni, podařilo se mi vložit prostředky na výběr, ale zda přijdou nebo ne, je jiná otázka

Automaticky přeloženo:
japanesedemon
před 3 měsíci

pokud máš problém s heslem k platbě, tak zkus toto, mně to pomohlo:

Chcete-li změnit heslo transakce, postupujte podle těchto pokynů:


Krok 1 (Počítač) Klikněte na profilovou šipku dolů, která je nahoře na pravé straně.

(Telefon) Klikněte na účet, který je vpravo dole


Krok 2 Klikněte na „Nastavení zabezpečení" přejděte na „Heslo transakce"


Krok 3 Nastavte nové heslo, potvrďte ho a zadejte OTP. Kliknutím na „Potvrdit" úspěšně změníte své transakční heslo.

Automaticky přeloženo:
japanesedemon
před 3 měsíci

Chcete-li vybrat peníze, musíte nejprve provést vklad

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tvrdě jsem pracoval, abych splnil sázkové požadavky a minimální výběr 100 s bonusem bez vkladu 😢 Znamená to, že žádost o výběr, kterou nyní podávám, bude zrušena...(T^T)

Automaticky přeloženo:
1 2 3...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky