FórumKasina96 Casino - všeobecná diskuze

96 Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od Djolenisko
|
7509 zobrazení 143 odpovědí |
|
1 2...8
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 96 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Jsem registrován v kasinu 96en.com, vyhrál jsem 200 usdt a nemohu vybrat peníze, protože to vyžaduje transakční heslo... agenti mi neodpovídají déle než 24 hodin, nemám možnost nastavit heslo kdekoli. Pošlu vám snímek obrazovky file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

stejné pro mě ! nemohu vybrat 100 $ na „ 96.com/en ".

Myslím, že transakční heslo by mělo být heslem účtu. ale to nepřijímá 😕

není tam žádný chat podpory v angličtině nebo něco, co si myslím :S

snažil jsem se ověřit, ale

ve FAQ říkají:

Napište nám na: support@96in.com

Živý chat na 96br.com


ok zkusil jsem obojí. E-mail podpory 96in je pouze pro indické hráče na 96in.com

zkusil live chat na 96br.com a stalo se to samé. pouze pro hráče br.


Název účtu: bodipeter

id:6000918731

prosím pomozte.

Příspěvek od bodesz Upravil Jaro
Důvod: CG odkaz přidán
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

U mě je to úplně stejné, takže mi není jasné, jak okamžitě reagují na 96/br.com, ale v angličtině mi na email nikdy neodpoví.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

„Opravdu nás mrzí váš problém.

Ujišťujeme vás, že naše chatovací a e-mailové systémy podpory jsou znovu aktivovány a brzy budou zpět. Mezitím nám prosím pošlete DM své kontaktní údaje, abychom mohli vaše obavy rychle řešit. Děkujeme vám za vaši trpělivost!"


@96comglobal DM-s jsou zakázány xD

tomu nemůžu uvěřit....

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kde ti to řekli? Jak vám poslali tuto zprávu?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

cvrlikání

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Věřím, že je to podvod, zkoušel jsem poslat zprávu, ale není možné mě kontaktovat na twitteru. Kdy ti to řekli, před kolika dny?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

žádné dny, bylo to jen před pár hodinami

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ok.. Jen nevím na koho jiného se obrátit, protože na chat neodpovídají

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jsem registrován v kasinu 96en.com, vyhrál jsem 200 usdt a nemohu vybrat peníze, protože to vyžaduje transakční heslo... agenti mi neodpovídají déle než 24 hodin, nemám možnost nastavit heslo kdekoli. Pošlu vám snímek obrazovky file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, neslyšel jsem o tom, že by kasino požadovalo od hráče transakční heslo. Je to jediný krok, který musíte udělat, abyste mohli vybrat peníze? Jak dlouho trvá vaše situace, kdy nemůžete odstoupit?

Samozřejmě bych neřekl nic, abych byl upřímný, a počkal bych na odpověď od kasina, co musíte poskytnout, a zkusil bych jim znovu napsat další e-mail nebo v živém chatu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

stejné pro mě ! nemohu vybrat 100 $ na „ 96.com/en ".

Myslím, že transakční heslo by mělo být heslem účtu. ale to nepřijímá 😕

není tam žádný chat podpory v angličtině nebo něco, co si myslím :S

snažil jsem se ověřit, ale

ve FAQ říkají:

Napište nám na: support@96in.com

Živý chat na 96br.com


ok zkusil jsem obojí. E-mail podpory 96in je pouze pro indické hráče na 96in.com

zkusil live chat na 96br.com a stalo se to samé. pouze pro hráče br.


Název účtu: bodipeter

id:6000918731

prosím pomozte.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, to znamená, že jste ještě neověřili svůj účet, že?

Pokud jde o to, že neexistuje podpora, která mluví anglicky, je to zvláštní, protože na našem webu máme uvedeno, že mají anglický live chat.

Každopádně by mě zajímalo, co znamená heslo transakce, protože si nejsem jistý, jestli to má být heslo k účtu. Nejlepší by bylo zjistit to v kasinu samotném a možná by se více hráčů vyhnulo nepříjemnostem s výběry.

Jak dlouho však vaše situace trvá? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení KYC i výběrů.

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pro hráče kryptoměn neexistuje klíč, ale pouze toto heslo a údajně říkají, že nemohou poskytnout 96in a 96br více informací o tom, jak nastavit heslo pro transakci. Stále nikdo nereaguje na e-mail a živý chat

Automaticky přeloženo:
Djolenisko
před 3 měsíci

Pokud mohu, mluvíte o kódu, který kasina někdy zasílají e-mailem nebo telefonem pro potvrzení výběru? To jen pro lepší pochopení toho, co tu řešíme.

Nedostatek podpory samozřejmě není pro web dobrou známkou.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Na brazilské podpoře mi neřekli, že musím nastavit platební kód na své osobní údaje.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ale nikde tu možnost nemám, poslali mi obrázek, že tato možnost existuje, ale pro mě neexistuje

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Proto jsem se snažil ověřit svůj účet, ale nemohu se s nimi spojit. to je šílené...

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

pokusil se poslat e-mail na adresu " support@96.com " . e-mail existuje, ale po 3 dnech stále žádná odpověď 😕

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

můžete se k nim dostat nebo něco najít? Dostal jsem od nich odpověď pouze na twitteru, ale DM-s deaktivovali a znovu mi neodpovídají

https://twitter.com/96comglobal

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Taky mi neodpovídají, ale je to podvodné kasino a to je vše...

Automaticky přeloženo:
1 2...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky