FórumKasina31bet Casino - všeobecná diskuze

31bet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od ktm79
|
3199 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 31bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Výplata je pokaždé zamítnuta!!! Protože e-mailová adresa by se neměla shodovat!?!?! Pak těmto podvodníkům dokáži, že vše sedí, oni se omluví a řeknou mi, ať to zkusím znovu a pak po hodinách/dnech kontroly mají najednou zase stejný problém!!!! Absolutní podvodníci!!

Teď zkouším jiný platební prostředek, jsem zvědavý, jakou výmluvu pak mají

Automaticky přeloženo:
ktm79
před rokem

Dobrý den, chápu vaši frustraci, ale dovolte mi, abych vás poznamenal a zeptal se vás na pár slov. Ve které zemi jste se prosím registroval? Podle našich informací toto kasino nepřijímá hráče z Rakouska a neumožňuje používání VPN, jak můžete vidět zde . Nemůže tato skutečnost souviset s vaším problémem? Hádám správně, že váš účet ještě nebyl plně ověřen?

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Účet je ověřen!!! Viz screenshot a Rakousko není na seznamu blokovaných zemí!!! filefilefile


Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže nedávejte tomuto pochybnému kasinu takové nápady!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

file K dostání v Rakousku!!!

Automaticky přeloženo:
ktm79
před rokem

Děkuji za rychlou odpověď a screenshoty. Máš naprostou pravdu. Právě jsem zkontroloval zakázané země na jejich webových stránkách a verze T&C je z 2. srpna. Stejné datum jako aktualizace na našem webu. Budu o tom informovat naše kolegy. Omlouvám se, asi jim to omylem uniklo.

No, koukám, že už jsi podal stížnost , což je skvělé. Počkejte prosím na Kristininu odpověď, doufám, že vám bude schopna pomoci. Přeji hodně štěstí!✨

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dík!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám problém s výběrem z tohoto kasina. Všechny údaje uvádím správně a oni odmítají s tím, že zadávám údaje špatně nebo že ruším výběr. účet je ověřen a stále odmítají můj výběr.

Automaticky přeloženo:
nandinmendes
před rokem

Ahoj,

Četl jsem stížnost a zdá se mi, že kasinu jako čerstvému chybí zkušený personál, alespoň pokud jde o vyřizování výběrů. Myslím, že za tímto problémem není opravdu vážný důvod.

Doufám, že vám budeme moci brzy pomoci. 🤞



Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám problémy s tímto kasinem, pokud jde o výběr mých peněz, odmítají je bez jakéhokoli odůvodnění a neposkytují mi žádné informace, myslím, že ztrácí čas a nezaplatí mi, nějaké řešení?

Automaticky přeloženo:
Jorcafer
před rokem

Již jste učinili krok k řešení odesláním své stížnosti .

Domnívám se však, že byste měli být konkrétnější a problém vysvětlit podrobněji, abychom mohli adekvátně reagovat.

Kdy přesně jste výběr provedl, prosím? Je to váš první výběr z tohoto kasina? Byl váš účet plně ověřen?

Každopádně kasino před pár hodinami aktualizovalo vlákno vaší stížnosti – řeklo, že na tom pracují.

Dobrá snaha, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pozor na toto kasino 31bet, při výběru nedodržuje dohodnuté podmínky, snaží se vám lhát a nikdy vám nezaplatit, nahlaste toto kasino, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, zaregistroval jsem se včera v tomto kasinu, ale pokud názory a recenze říkají, že neplatí, myslím, že nic nevložím.

Pokud nezaplatí, je to špatné, ačkoli Guru tomu dává dobré skóre.

Co nám zbývá, v dobrém kasinu nebo je to špatné kasino, které neplatí?

Automaticky přeloženo:
canaberto
před rokem

Ahoj a vítej zpět!

Zkoušel jste procházet uživatelské recenze a stížnosti ? Myslím, že je to nejlepší způsob, jak vyplnit mezeru mezi bezpečnostním indexem a vašimi otázkami. 🙂

Měli byste také myslet na to, že kasino je považováno za čerstvé, a proto místo toho neexistuje žádné „dobré hodnocení":

"Důkladně jsme zkontrolovali 31bet Casino a označili je jako nové online kasino. Nefunguje dostatečně dlouho, takže je příliš brzy na to, abychom mu dali normální hodnocení indexu bezpečnosti, které dáváme zavedeným kasinům."

Nikdo nemůže předpovědět budoucnost čerstvého kasina. Nesouhlasili byste?

Byl bych opatrný, preferuji zavedené a prověřené kasina, osobně.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni,

Jmenuji se Francisco, na účtu mám 807 eur a rád bych je vybral. Provádím všechna ověření, která po mě požadují, ale způsob platby neprošel testem, protože karta, kterou jsem použil, je virtuální, z mé banky. Žádají mě o výpis o platbě 200 eur, kterou jsem provedl 16.12.23 a já je bez problému pošlu, ale pánům je to k ničemu, protože se tam neuvádí moje jméno, (jaké je moje chyba, že se na výpisech z banky Santander nezobrazuje jméno?), tak jsem jim poslal s pdf ten screenshot, kde vidíte seznam všech mých pohybů včetně platby na jejich webu, kde je moje jméno, příjmení, čísla karet tady... ale zdá se, že to taky nefunguje, tak jsem požádal banku o potvrzení o vlastnictví karty, kde jsou všechny moje údaje a údaje na kartě, ale ani to jim nepomohlo, já neodmítli nic poslat, ve skutečnosti mě mohou požádat o cokoli chtějí, ať už z mé karty nebo čehokoli jiného, pokud něco takového existuje, okamžitě to pošlu.

Nevím, koho požádat o pomoc, protože jsem tu nový, moc děkuji za toto fórum, doufám, že mě prosím kontaktujete, budu aktualizovat další informace, jak budu postupovat, děkuji.

Pozdravy

Francisco

Automaticky přeloženo:
travonig25
před 10 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte problém s ověřením účtu. Ale z toho, co jsem od vás četl, to vypadá, že jste se snažili udělat vše pro to, abyste se ujistili, že dokument, který kasino chce, je v pořádku. Psal jsi, že první problém byl, že nebylo vidět tvé jméno a příjmení. Když jste doručili dokument tam, kde byl viditelný, jaký byl tehdy problém kasina? Řekli vám, proč byl váš dokument zamítnut? Jak dlouho celý tento proces ověření účtu trvá?

Každopádně jsem viděl, že jste otevřeli stížnost a nemyslím si, že to byl vůbec špatný krok, pokud nemáte žádnou odpověď, proč kasino neakceptuje vaše dokumenty. Odpověď by se určitě hodila, abyste věděli, co dělat. Také abych nezapomněl, zde je návod , co můžete od reklamace v případě zájmu očekávat.

Náš tým se vám v této situaci pokusí pomoci a snad budete nakonec úspěšní a své peníze dostanete.

Pokud máte něco nového, určitě mě aktualizujte, budu čekat.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky