DomůFórumKasina20Bet Casino - všeobecná diskuze

20Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

 od Justo
|
42 714 zobrazení 182 odpovědí |
|
1...9 10
ferigulykas

Ahoj. Určitě se Ti pokusíme pomoci, ale předně, mohl bys tu situaci prosím popsat celou?

Například, kdy jsi zadal žádost o výběr. Co že Ti to vlastně kasino píše pořád dokola?

Ono je opravdu těžké poradit, když vlastně nic moc o situaci nevíme. Například poslední uživatelská recenze vyloženě zmiňuje, že support včetně chatu je pomalý, ignoruje hráče a casino celkově není z nejrychlejších.

Což by docela odpovídalo, soudě podle toho, co píšeš. Dej nám prosím vědět více detailů a uvidíme co se bude dát dělat.

Dobrý den, tým Casino Guru!


Píši vám se stížností na online kasino 20Bet, protože jsem narazil na vážný problém. Žádost o výběr ve výši 4 000 EUR jsem podal 14. března (ve 23:00), ale od té doby zůstala moje žádost ve stavu „nevyřízeno", i když uplynuly více než dva dny.


Můj účet byl plně ověřen, byly odeslány všechny požadované dokumenty a byly splněny všechny požadavky webu. Nedostal jsem však žádné jasné informace o tom, kdy bude můj výběr zpracován nebo co je příčinou zpoždění. Kasino mi nedalo žádné přesné termíny a stále odkládá rozhodnutí.


Bylo mi řečeno, že žádost o výběr je posuzována finančním oddělením a žádosti jsou zpracovávány podle zásady „kdo dřív přijde, je dřív na řadě", ale to není v souladu s uvedenými standardy kasina, protože webová stránka uvádí, že proces by měl trvat výrazně kratší dobu.


Považuji to za porušení pravidel a žádám o vaši pomoc při řešení tohoto problému. Mohu se spolehnout na vaši podporu, abych si vyjasnil, kdy budou mé prostředky převedeny, nebo že mi pomůžete kontaktovat regulátory, pokud se kasino nadále zdráhá tento problém vyřešit?


Předem vám děkujeme za pomoc!


s pozdravem

Popírá Synytsia


Automaticky přeloženo:
denya24112411

Hej, pokud počkáš ještě pár dní, nedělal bych z toho katastrofu. Byl víkend a to je často doba, kdy kasina nezpracovávají výběry, takže jsem rozhodně zvědavý, jak to bude probíhat ve všední dny. Pokud finanční oddělení provádí kontrolu výběrů, počkejte. Vzhledem k tomu, že jste ověřeni, nemělo by to být zbytečně prodlužováno a pokud ano, kasino by vám mělo být schopno říci proč. Pokud vám nevyplatí, dáváme kasinům 14 dní, pak se můžete spolehnout, že se vám pokusíme pomoci.

Ale zatím bych vydržel a počkal na odpověď z kasina.

Zvládneš to?

Automaticky přeloženo:
1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky