DomůFórumKasina20Bet Casino - všeobecná diskuze

20Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

69 968 zobrazení 250 odpovědí |
před 3 roky
|
1...9 10 11...13
Přidat příspěvek
ferigulykas
před rokem

Ahoj. Určitě se Ti pokusíme pomoci, ale předně, mohl bys tu situaci prosím popsat celou?

Například, kdy jsi zadal žádost o výběr. Co že Ti to vlastně kasino píše pořád dokola?

Ono je opravdu těžké poradit, když vlastně nic moc o situaci nevíme. Například poslední uživatelská recenze vyloženě zmiňuje, že support včetně chatu je pomalý, ignoruje hráče a casino celkově není z nejrychlejších.

Což by docela odpovídalo, soudě podle toho, co píšeš. Dej nám prosím vědět více detailů a uvidíme co se bude dát dělat.

před 9 měsíci

Dobrý den, tým Casino Guru!


Píši vám se stížností na online kasino 20Bet, protože jsem narazil na vážný problém. Žádost o výběr ve výši 4 000 EUR jsem podal 14. března (ve 23:00), ale od té doby zůstala moje žádost ve stavu „nevyřízeno", i když uplynuly více než dva dny.


Můj účet byl plně ověřen, byly odeslány všechny požadované dokumenty a byly splněny všechny požadavky webu. Nedostal jsem však žádné jasné informace o tom, kdy bude můj výběr zpracován nebo co je příčinou zpoždění. Kasino mi nedalo žádné přesné termíny a stále odkládá rozhodnutí.


Bylo mi řečeno, že žádost o výběr je posuzována finančním oddělením a žádosti jsou zpracovávány podle zásady „kdo dřív přijde, je dřív na řadě", ale to není v souladu s uvedenými standardy kasina, protože webová stránka uvádí, že proces by měl trvat výrazně kratší dobu.


Považuji to za porušení pravidel a žádám o vaši pomoc při řešení tohoto problému. Mohu se spolehnout na vaši podporu, abych si vyjasnil, kdy budou mé prostředky převedeny, nebo že mi pomůžete kontaktovat regulátory, pokud se kasino nadále zdráhá tento problém vyřešit?


Předem vám děkujeme za pomoc!


s pozdravem

Popírá Synytsia


Automaticky přeloženo:
denya24112411
před 9 měsíci

Hej, pokud počkáš ještě pár dní, nedělal bych z toho katastrofu. Byl víkend a to je často doba, kdy kasina nezpracovávají výběry, takže jsem rozhodně zvědavý, jak to bude probíhat ve všední dny. Pokud finanční oddělení provádí kontrolu výběrů, počkejte. Vzhledem k tomu, že jste ověřeni, nemělo by to být zbytečně prodlužováno a pokud ano, kasino by vám mělo být schopno říci proč. Pokud vám nevyplatí, dáváme kasinům 14 dní, pak se můžete spolehnout, že se vám pokusíme pomoci.

Ale zatím bych vydržel a počkal na odpověď z kasina.

Zvládneš to?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, jak získám kasino 20bet, aby mi vyplatilo výhru? Už asi týden žádám o stažení a odmítají mě. A už jsem nahrál účtenky, které požadovali. A stále více se vymlouvají. Nyní chtějí, aby účtenka Astro Play byla z počítače, o kterém jsem jim řekl, že ho nemám. Poslední vklady, které jsem provedl, byly z Mercado Pago a také jsem poslal účtenky. A přesto mi stále nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
Marcela.1986
před 8 měsíci

Mohu se však zeptat, co myslíš tím počítačem? Nejsem si jistý, jestli tomu rozumím.

Řekli vám, v jakém formátu to musí být, nebo to nahrajete rovnou ze svého kasinového účtu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Musel jsem z počítače přejít na web Astro Play a odtud ukrást počítač na obrázku. Ale to nedává smysl. Protože jsem to udělal a oni stále odmítali platbu. Abych to udělal, musel jsem své informace předat jiné důvěryhodné osobě, která má počítač. Udělali to pro mě. A pořád je to stejné jako dostat účtenku mobilem. Jen se vymlouvají, aby se vyhnuli placení.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci



file To jsou některé z věcí, které mi řekli. Protože jsem si stěžoval, že moje vklady byly provedeny přes Mercado Pago a ne Astro Play. A také jsem neměl možnost odstoupit touto metodou. A časy, kdy vyšly Mercado Pago, stále popíraly můj odchod.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file Chystám se nahrát rozhovor, který jsem měl s jedním z nich, který šel od jednoho k druhému a nikdo mi nepomohl vyřešit moji situaci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file Musím je vystavit, protože se cítím zaseknutý

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file Jsou nestydatí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file Byla to ztráta času. Nedoporučuji 20bet, protože jsou to podvodníci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file a tak jsem strávil více než týden snahou dostat zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file bez lhářů

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file Jak můžete jasně vidět datum a starý převod, který jsem tam provedl, protože ostatní dva časy byly přes Mercado Pago?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file a tak mě nechali čekat

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kasino vyzkouším a v budoucnu vám dám zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file a tak mě nechali čekat

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je mi líto, že tomu musíte čelit.

Je smutné, že někdy prostě nemůžete použít stejnou platební metodu pro vklad a výběr a kasino hledá alternativy.

Pravděpodobně také budete muset poskytnout oficiální prohlášení, abyste prošli ověřením, takže pokud počítač nepoužíváte často nebo jej nemůžete získat, není to chyba kasina. Přesto stále věřím, že existuje ještě něco jiného – že?

Vkládali jste někdy místo toho pomocí "Astro Play", možná Astropay? Protože pokud jste to udělali nebo chtěli použít jako podstatnou možnost platby za nějak nedostupné "MercadoPago", je vlastně jedno, zda schvalujete nutnost prohlášení. Počítám, že to v první řadě musíte poskytnout.

Ve stížnosti jste uvedl, že některé recepty byly schváleny, zatímco jiné nikoli. víš proč?

Opravdu chci pochopit, co se děje. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

filefilefile Zablokovali mi účet. Vydělal jsem 1 000 eur a nevrátí mi nic z peněz, které jsem tam vložil.

Automaticky přeloženo:
ticalaioan25
před 7 měsíci

Věřím, že nejlepším způsobem, jak tohle všechno vyřešit, je nejprve odpovědět na všechny otázky, které vám položil pracovník pro řešení stížností, protože jinak nebudeme moci s vaší stížností pokračovat. 🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:
ticalaioan25
před 7 měsíci

Z obrázku jsem viděl, že od tebe chtěli e-mailovou adresu. Poskytl jsi jim ji? Řekli ti, proč ti nakonec zablokovali účet? Z téhle konverzace vlastně nevím, proč se tak stalo. Můžeš mi prosím říct víc?

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.