My jsme nerozhodli v její prospěch; v té části se mýlíte.
"Vážený ivanvidalr1 , bohužel se nezabýváme stížnostmi souvisejícími s licenčními předpisy a zásadami. I když rozumím Vašemu názoru, bohužel nejsme schopni v této záležitosti poskytnout pomoc. Naší rolí je nezávislá databáze online kasin, která působí jako prostředník při řešení sporů hráčů, protože váš spor byl nyní zamítnut licenčním úřadem, nemohu vám dále pomoci , mohu vám pouze poradit, abyste tuto záležitost řešili právně a přeji vám hodně štěstí.
Chtěl bych vás požádat, zda byste mohli potvrdit, že váš účet byl obnoven. V takovém případě označím tuto stížnost za vyřešenou, protože problém sebevyloučení byl ten, na který jsme se ve stížnosti zaměřili.
Děkuji předem!"
Mně to nezní, jako bychom stáli na straně kasina.
We did not decide in its favor; in that part, you are mistaken.
"Dear ivanvidalr1, regrettably, we do not handle complaints related to licensing regulations and policies. While I understand your perspective, unfortunately, we are not in a position to provide assistance in this matter. Our role is that of an independent online casino database that acts as a mediator in resolving players' disputes. As your dispute was now rejected by the licensing authority I'm unable to assist further. I can only advise you to pursue this matter legally and I wish you good luck.
I would like to ask you if you could please confirm that your account has been reinstated in which case I will mark this complaint as resolved as the self-exclusion issue was the one we were focused on in the complaint.
Thank you in advance!"
To me, it does not sound like we sided with the casino.