Dobrý den, hned na začátku bych neřekl, že kasino je podvod. Vidím, a také jste říkal, že váš výběr byl zpracován, takže pevně věřím, že se k vám peníze dostanou.
Mimochodem, byli jste v kontaktu s kasinem a snažili jste se zjistit, jaká je nyní situace? Dáváme jim 14 dní na vyřešení celého procesu a odeslání peněz. Už jste zde mohli ověřit svůj účet nebo to nebylo nutné?
Pokusil bych se být trpělivý a pokud se nic nezmění, náš tým se vám pokusí pomoci, protože máte otevřenou stížnost . 👍
Hello, I wouldn't say right from the beginning that the casino is a scam. I see, and you also said, that your withdrawal was processed, so I firmly believe that the money will reach you.
Anyway, have you been in contact with the casino and trying to find out what the situation is now ? We are giving them 14 days to sort the whole process out and send the money. Have you been able to verify your account here yet or was that not necessary ?
I would try to be patient and if nothing changes then our team will try to help you since you have open complaint. 👍
Automaticky přeloženo: