Za prvé, licence Curacao je falešná!
Za druhé: moji stížnost nezamítli, kasino 1xbet odpovídá vlastní licencí, která je falešná!
Za třetí: všichni v sázkařské skupině, více než 500 tisíc lidí, se mnou souhlasili a viděli celý výsledek webu 1xbet, který nyní také hromadně přijde o zákazníky.
First the Curacao license is fake!
Second: they didn't reject my complaint, 1xbet casino responds with its own license which is fake!
Third: everyone in the betting group, more than 500 thousand people, agreed with me and saw the entire outcome of the 1xbet website, which will now also lose customers en masse.
Primeiro a licença de Curaçao é falsa!
Segundo: eles não rejeitou minha reclamação, o cassino 1xbet responde pela sua própria licença que é falsa!
Terceiro: todos no grupos de apostas mais de 500 mil pessoas me deu razão e viu todo o desfecho do site 1xbet, que agora também vai perder clientes em massa.
Za třetí: Jak pravděpodobně chápete, dalších 500 lidí v nějaké skupině nemá s naším procesem nic společného, dokud nepodají své vlastní stížnosti. Toto prohlášení nemá žádnou hodnotu, ale chápu, že to stejně musíte zmínit.
Za druhé + Za prvé: To, čemu říkáte falešná licence, je spíše skutečností, že licenční úřad rozhodl tak, jak rozhodl. To však neznamená, že samotná licence – produkt – je falešná.
Pokud chcete v konverzaci pokračovat tímto způsobem, zkuste alespoň použít vhodné významy.
Kromě toho jsme vás téměř při každé příležitosti požádali o poskytnutí příslušných důkazů; pokud to nedokážete, je celý tento rozhovor opět bezpředmětný.
Vzhledem k tomu, že stížnostní tým vám nemohl pomoci se stížností, a pokud jde o licenční úřad na základě informací: "Vaši stížnost na regulátora jsem také projednal s kasinem a po vynesení rozsudku nebyli regulátorem znovu kontaktováni který byl podán 19/10/23, takže se zdá, že regulátor zamítl i vaši stížnost na sebevyloučení."
Řekl bych, že se stále pohybujeme v kruzích, kde nás obviňujete z podpory kasin. Soustřeďte se prosím na kurt, každopádně to byla vaše volba. Snažili jsme se pomoci, ale prostě to nešlo.
Poslední varování, myslím to vážně.
Third: As you probably understand, the other 500 people in some group have nothing to do with our process until they submit their own complaints. This statement possesses no value, but I understand you need to mention that anyway.
Second + First: What you call a fake license is more likely a fact that the licensing authority decided the way they did. But it does not mean the license itself—the product—is fake.
If you want to carry on this way with the conversation, try to at least use appropriate meanings.
Furthermore, we've asked you to provide relevant proofs on almost every occasion; if you can't do that, this whole conversation is again pointless.
Since the Complaint Team could not help you with the complaint, and when it comes to the licensing authority based on the info:"I have also discussed your complaint to the regulator with the casino and they were not contacted by the regulator again after the ruling that was made on 19/10/23, so it seems the regulator has rejected your self-exclusion complaint as well."
I'd say, we are still running in circles where you are accusing us of supporting casinos. Focus on the court, please, it was your choice anyway. We tried to help, but it simply didn't work.
Last warning, I'm serious.
Není to 500 lidí, je to 500 tisíc lidí, já mám skupinu více než 1 milionu lidí, tak mi nevyhrožujte, udělejte to!
It's not 500 people, it's 500 thousand people, I have a group of more than 1 million people, so don't threaten me, do it!
Não são 500 pessoas, são 500 mil pessoas, eu tenho um grupo de mais de 1 milhão de pessoas, então não me ameaça, faça!
Chlapci trvalo 1 měsíc, než obdržel 700 realů, hahaha, jaká úžasná sázková kancelář hahaha
It took the boy 1 month to receive 700 reais hahaha what a wonderful betting house hahaha
Demorou 1 mês pro rapaz receber 700 reais kkkkk que casa de aposta maravilhosa kkkkkkkkk
Není to 500 lidí, je to 500 tisíc lidí, já mám skupinu více než 1 milionu lidí, tak mi nevyhrožujte, udělejte to!
It's not 500 people, it's 500 thousand people, I have a group of more than 1 million people, so don't threaten me, do it!
Não são 500 pessoas, são 500 mil pessoas, eu tenho um grupo de mais de 1 milhão de pessoas, então não me ameaça, faça!
Skupina lidí, se kterými jsme nikdy nebyli v kontaktu, není v tuto chvíli relevantní. Alespoň to je poměrně zřejmé
Vzhledem k tomu, že neustále nechápete logiku jakýchkoli odpovědí, už na vás nebudu reagovat.
Dodržujte pravidla, nebo uvidíte, že váš přístup do fóra je omezený.
A group of people we have never been in touch with is not relevant at this point. At least this is rather obvious
Since you consistently fail to comprehend the logic behind any kind of responses, I won't respond to you anymore.
Adhere to the rules, or see your access to the forum restricted.
Přiveďte sem chlapce, aby podal stížnost nebo předložil své důkazy.
Tak jednoduché.
Bring the boy here to submit a complaint or present his proofs.
Simple as that.
Podívejte se na tento web pro stížnosti v Brazílii, možná se probudíte a uvidíte, že web 1XBET je zkorumpovaný a podvodný, a sami uvidíte, kolik lidí je webem 1XBET okradeno 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Take a look at this complaints website in Brazil, maybe you will wake up and see that the 1XBET website is corrupt and fraudulent and see for yourself how many people are robbed by the 1XBET website 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Da uma olhadinha nesse site de reclamações do Brasil talvez você acorde e veja que o site 1XBET é corrupto e fraudulento veja você mesmo o tanto de pessoas roubadas pelo site 1XBET 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Omlouvám se, ale musím reagovat.
Opravdu byste se měli pokusit zaměřit svou energii na to, abyste sem tyto lidi přivedli – na jednom místě – pokud opravdu chcete něco dokázat. To by mohlo změnit.
Pokud nepochopíte tuto jednoduchou myšlenku, chci v této záležitosti ztrácet čas.
I'm sorry but I have to respond.
You should really try to focus your energy on bringing these people here - on one spot - if you really want to prove something. That could make a difference.
Unless you comprehend this simple thought, I want to waste my time on that matter.
Viz 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Vložím odkaz na kasino Guru, tolik stížností na web 1xbet nevyřešíte!
See 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
I'm going to put the link to the Guru casino, you won't be able to resolve so many complaints about the 1xbet website!
Veja 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Eu vou colocar o link do cassino Guru, vocês não vai dar conta de resolver tantas reclamações do site 1xbet!
Nedává mi to smysl, protože to vypadá, že se snažíte držet ostatní hráče jako teoretické rukojmí.
Omlouvám se, na to už není prostor.
Nyní vás omezujeme ve fóru.
It makes little sense to me, because it seems like you try to keep other players as theoretical hostages.
I'm sorry, there is no room for that anymore.
Restricting you from the forum now.
Mohl byste odblokovat můj původní účet zde na Guru, (ivanvidalr1), protože nejsem dvoutvárný, mám jen jeden a díky bohu, že jsem měl dobré vzdělání, a nechodit do blokování lidí, aniž bych jim dal pravomoc rozhodovat? teď jak moc k chingamentu ano, proklínal jsem, protože jsem byl oklamán, Nebo se mě bojíš, protože mluvím pravdu, ano jsem takový se mnou neexistuje žádný střed, kdybych to udělal, přiznám to, teď mi nedej zbabělost, osvoboď můj účet od Gurua, prosím!
Could you unblock my original account here on Guru, (ivanvidalr1) because I'm not two-faced, I only have one, and thank God I had a good education, and not go around blocking people without giving them the power to decide, now how much to the chingamento yes I cursed, because I was deceived, Or are you afraid of me, because I speak the truth, yes I am like that with me there is no middle ground, if I did it I will admit it, now don't give me cowardice, free my account from the Guru please!
Poderia desbloquear minha conta original aqui no Guru, (ivanvidalr1) pois eu não sou duas caras, eu tenho somente uma, e graças a Deus tive uma boa educação, e não sair bloqueando as pessoas sem dar a elas o poder de devesa, agora quanto ao chingamento sim eu xinguei, pois eu fui enganado, Ou você tem medo de mim, por eu falar a verdade, sim eu sou assim comigo não tem meio termo, se eu fiz eu assumo, agora não me venha com covardia, libera minha conta do Guru por favor!
Ahoj,
Abych byl zcela nestranný, dotázal jsem se celého týmu, zda bychom měli vzít vaši žádost v úvahu. Abych byl upřímný, nikdo tě nedoporučil. Váš příspěvek nás nepřesvědčil, že jste se posunuli z minulosti. Tehdy jsme se rozhodli zakázat váš účet a omezit vás na fóru v důsledku vašeho přístupu.
Zdá se, že to zůstalo stejné.
Je mi opravdu líto, že totéž musím udělat znovu s vaším druhým účtem.
Hello,
To be totally impartial, I polled the entire team to see if we ought to take your request into consideration. To be honest, nobody recommended you. We were not persuaded by your post that you have moved on from the past. We back then we decided to ban your account and restrict you from the forum as a result of your approach.
It appears to have remained the same.
I'm truly sorry I have to do the same again with your second account.
Jsem velmi frustrovaný z 1Xbet, čeká mě na výběr, bude to 5 dní a právě mě likvidují s tím, že se platba vrátila, a čekají na odpověď z plateb d3 a že jsou specialisté oddáni. Požádali mě o 48 hodin, které již uplynuly, pak požádali o dalších 24 hodin, které již uplynuly. Obávám se, že v dohledné době nedostanu výplatu.
I'm very frustrated with 1Xbet, I have a withdrawal pending, it's going to be 5 days, and they're just winding me up, saying that the payment has come back, and they're waiting for a response from the d3 payments system and that the specialists are committed. They asked me for 48 hours, which has already passed, then they asked for another 24 hours, which has already passed. I'm afraid I won't get paid any time soon.
Estou muito frustrado, com a 1Xbet, tenho um saque pendente vai completar 5 dias, e só me enrolam, dizendo que o pagamento voltou, e estão aguardando resposta do sistema d3 pagamentos e que os especialistas estão empenhados. Me pediram prazo de 48h, que já venceu, depois pediram mais 24hrs que venceu. Estou com medo de não receber já.
Je to prosím váš první pokus o výběr v tomto kasinu, nebo jste už nějaký měli? Jak je to s ověřením vašeho účtu? Je to potřeba?🤔
Doufám, že se jim brzy podaří problém vyřešit a pošlou vám vaše výhry. Dejte nám prosím vědět o případných aktualizacích.
Is this your first withdrawal attempt at this casino, please, or have you had any before? What about the verification of your account? Is it needed?🤔
I hope that they will be able to fix the issue soon and send you your winnings. Please let us know about any updates there.
Už jsem provedl 5 nebo 6 výběrů, které dorazily za méně než 15 minut.
Tenhle čeká 5 dní,
Chodím každý den na podporu a říkají, že "specialisté řeší můj problém s platebním stykem" nerozumím, víte o tom víc?
Zde v Brazílii existuje webová stránka, kde si lidé stěžují na jakoukoli společnost, a tato stránka je spotřebiteli široce používána k hodnocení společností před konzumací. A 1xbet vidím, že za posledních 10 dní si tam stěžuje nespočet uživatelů se stejným problémem jako já.
Začínám se obávat, že nedostanu svou výhru
I've already made 5 or 6 withdrawals that arrived in less than 15 minutes.
This one has been waiting for 5 days,
I go to support every day and they say that "specialists are solving my problem with the payment system" I don't understand, do you know more about this?
There is a website here in Brazil where people make complaints about any company, and the site is widely used by consumers to evaluate companies before consuming. And 1xbet I see that in the last 10 days there are countless users with the same problem as mine complaining there.
I'm getting worried that I won't receive my winnings
Já fiz uns 5, 6 saques que chegam em menos de 15 minutos.
Esse completa neste momento 5 dias aguardando,
Vou no suporte todos os dias e eles disseram que "especialistas estão a resolver o meu problema que o sistema de pagamento" não entendi, você sabe mais sobre isso?
Tem um site aqui no Brasil onde as pessoas fazem reclamações de qualquer empresa, e o site é muito usado por consumidores para avaliar as empresas antes de consumir . E a 1xbet vejo que nos últimos 10 dias são inúmeros usuários com o mesmo problema que o meu reclamando lá.
Estou ficando preocupado de não receber meus ganhos
Můžete mi pomoci pochopit můj problém? Je to normální?
Can you help me understand my problem? Is it normal?
Você pode me ajudar a entender o meu problema? É normal?
Pokud mohu přidat svůj pohled na věc, vysvětlení je celkem jednoduché:
Vše, co jste dosud zmínili, mě nutí věřit, že tato společnost řeší neočekávaný problém s poskytovatelem plateb. Jak to vidím já, snaží se to vyřešit; všichni hráči tedy dostanou stejné vysvětlení jako vy a výběry jsou zpožděny.
Skutečnost, že všechny vaše předchozí výběry prošly bez problémů, prohlašuje, že současná situace zaměstnance kasina zaskočila. Je to jen logické; potřebují nějaký čas, aby to vyřešili.
Víte, pro kasina je velmi běžné používat nezávislé poskytovatele plateb třetích stran pro zpracování všech transakcí, takže zaměstnanci kasina se mohou zaměřit na hráče a jejich potřeby. Upřímně řečeno, když takový problém nastane, jeho řešení zabere více času. Vím, že je to frustrující, ale zkus být trpělivý, prosím.
Existuje nějaká alternativní možnost platby, kterou byste případně mohli využít? Nejběžnější možností „poslední záchrany" je kryptoměna, i když ne každý hráč je na to zvyklý.
If I may add my point of view, the explanation is quite simple:
Everything you have mentioned so far makes me believe this company is dealing with an unexpected payment provider issue. The way I see it, they try to resolve it; hence, all players get the same explanation as you did, and the withdrawals are delayed.
The fact that all your previous withdrawals made it through without any issues declares that this current situation caught the casino staff by surprise. It's only logical; they need some time to resolve it.
You see, it's very common for casinos to use independent third-party payment providers to handle all transactions, so the casino staff may focus on players and their needs. Frankly, when such problem arise, dealing with it takes more time. I know it's frustrating, but try to be patient, please.
Is there any alternative payment option you could use eventually? The most common "last resort" option is crypto, though not every player is used to that.
No a po 6 dnech mi příkaz vrátili na zůstatek na účtu a mohl jsem velmi rychle vybrat, byla to úleva.
Děkuji za pochopení možných problémů, které mohly nebo nastanou s platebním systémem.
Ale myslím, že mi měli lépe vysvětlit problém, říct mi, co se děje, místo toho, aby vytvořili termíny 24 nebo 48 hodin, které nedodrželi.
Důležité ale je, že vše klaplo.
Ale poté jsem velmi opatrný vkládat velké částky s 1xBet znovu
Well, after 6 days they returned the order to my account balance and I was able to withdraw very quickly, it was a relief.
Thank you for making me understand the possible problems that may have arisen or will arise with the payment system.
But I think they should have explained the problem to me better, told me what was happening instead of creating deadlines of 24 or 48 hours that they didn't meet.
But the important thing is that everything worked out.
But after that I'm very wary of depositing large amounts with 1xBet again
Bom após, 6 dias eles devolveram o pedido ao saldo da minha conta e consegui sacar bem rápido, foi um alívio.
Obrigado por me fazer entender os possíveis problemas que possam ter surgido ou surgir com sistema de pagamentos.
Mas penso eu que eles deveriam ter me detalhado melhor o problema, dizer o que acontecia em vez de criar prazos de 24, 48h onde não cumpriam.
Mas o importante é que tudo deu certo.
Mas depois disso estou muito receoso em voltar a depositar grandes valores na 1xBet
Tak to je skvělé, že vše dobře dopadlo.
Jsme opravdu rádi, že jsme vám mohli pomoci lépe pochopit možné důvody. Radka docela dobře vysvětluje, ne?😉
Opravdu by bylo lepší, kdyby kasino čelilo hráčům a řeklo jim, co se přesně děje. To je správně.
Hodláte tam ale vůbec dál hrát? Co myslíš?
So that is great that everything worked out well.
We are really glad that we could help you understand the possible reasons better. Radka is pretty good in explaining, right?😉
It would really be better if the casino would face the players and tell them exactly what was happening. That is right.
But are you going to continue playing there at all? What do you think?
No, chci tam ještě zkusit hrát, protože jsem tam měl štěstí. Ale počkám pár týdnů, než se dostanu přes stížnosti mnoha uživatelů ohledně výběrů/vkladů.
Znáte kasino? Co mi o nich můžete říct?
Well, I still want to try playing there, because I've been lucky there. But I'm going to wait a few weeks until I get over the complaints many users have been making about withdrawals/deposits.
Do you know the casino? What can you tell me about them?
Bom, eu quero ainda tentar jogar lá, pois eu dei sorte lá. Mas vou esperar algumas semanas, até passar essas reclamações que muitos usuário vem fazendo com eles sobre saques/depósitos .
Você conhece o Cassino? O que sabe me dizer sobre eles?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.