FórumDiskuze stížnostíŽádost o výběr z Powbet

Žádost o výběr z Powbet (strana 3)

před 2 roky od aggelospap90
|
14065 zobrazení 58 odpovědí |
|
12 3
makisithaki
před rokem

Dobrý den vám přeji!

Je mi líto, že to slyším...

Abych našel nějaké reference, zkontroloval jsem sekci stížností; ve skutečnosti neexistuje žádná otevřená stížnost, takže ani žádné náznaky. Lepší výsledky najdete v sekci uživatelské recenze, pokud jde o výsledky, nikoli hodnocení. Přesvědčte se sami: https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-powbet-casino#tab=js-tab-reviews

Věřím, že dát kasinu ještě pár dní neuškodí; technicky zatím nemám lepší možnost.

Vyřešila by problém jiná možnost platby? Možná je to otázka, kterou stojí za to položit kasinu.

Tak či onak, počkám na vaši aktualizaci 🤞🤞🤞




Automaticky přeloženo:
před rokem

Vše v pořádku, platba proběhla

Automaticky přeloženo:
makisithaki
před rokem

Jakou radostnou zprávu slyšet! Jak dlouho vám tedy celkem trvalo získat výhru?

Byl to asi týden, ne?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, bylo to asi 6 dní, vše bylo v pořádku! Děkuji za reakci!

Automaticky přeloženo:
makisithaki
před rokem

🙂 Rádi vás podpoříme!

Doufejme, že při příštím odeslání žádosti bude platba mnohem hladší.

Když už jsme u toho, zůstáváš? Jaké je kasino kromě tohoto zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zatím je to velmi dobré, v kasinu je velké množství her a sázení netrvá dlouho, než se tikety vyřídí. Pokud se znovu nezpozdí se vzestupem, bude s nimi konec.

Automaticky přeloženo:
makisithaki
před rokem

Jistě! Můžete nabízet ty nejlepší nebo nejexkluzivnější hry a špičkovou podporu, ale pokud nevyplatíte hráče v rozumném čase, budete brzy odsouzeni k záhubě. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Totéž zde žádám o žádost o výběr z mé kreditní karty, jak je zmíněno, o několik dní později dostanu níže uvedenou zprávu:


Váš výběr 00000 EUR byl zrušen.


Pokud jste výběr zrušili sami, nejsou vyžadovány žádné další kroky.

Pokud jste žádost o výběr nezrušili, může být selhání způsobeno technickou chybou na straně poskytovatele platebních služeb.


Žádný způsob, jak získat jakékoli zdokumentované podrobnosti o transakci, která selhala! nikdo neví, proč to selhalo, zatímco to byla prostě refundace1 Nezadal jsem informace o své kreditní kartě ani žádné jiné informace. vše je uloženo na jejich webu


to je, když vás požádají, abyste vyzkoušeli jiný způsob výběru 🙂 nikdo neví proč1, zatímco ve svém e-mailu jasně uvádějí, že výběry budou provedeny pouze pomocí platební metody, která byla použita! při vkladu kreditní kartou vás požádají o bankovní převod


po quickwin1.com se zdá být novou technikou, která tato malá kasina používají, aby vás přiměla vrátit výběr a přijít o všechno


velmi dlouhé doby výběru, které končí bez důvodu zrušení.

Měl jsem tento problém již se 3 kasiny a 3 mi nebyla schopna poskytnout žádnou dokumentaci nebo důkazy, že mé výběry byly zpracovány a zrušeny nebo odmítnuty z důvodu technických chyb


jinými slovy


Drž se dál od tohoto kasina... Index skóre 9,5 pro kasino, kterému trvá týden, než zruší žádost o výběr, a má limit na výběr 500 USD za týden! kdo prosím hodnotí tato kasina?


Automaticky přeloženo:
jimtheglide
před 12 měsíci

Dobrý den, mrzí mě situace, do které jste se dostali. Pokud jde o alternativu ke způsobu výběru, použili jste ji nebo ne? Jak dlouho se tento případ táhne? Pokud vám kasino může říct pouze to, že je to vždy z technických důvodů, chápu, že se to může stát, ale nevím, zda je to trvalé.

Pokud by ale problém přetrvával a nedařilo se vám peníze vybrat, doporučoval bychpodat reklamaci zde . Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže pokud se nic nezmění a nemáte žádné nové informace, myslím, že by bylo dobré to zkusit.

Pokud jde o to, kdo kontroluje tato kasina, je to náš datový tým, který při kontrole bere v úvahu řadu faktorů. Pokud se chcete dozvědět více, zde je průvodce postupem

Dejte mi pak vědět, jestli jste reklamaci zkusili nebo ne. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj dobré ráno! To samé se mi děje! V Powbet jsem dal 250 € a teď mám 270 €, chci je vybrat a oni mi to nedovolí! Snažím se měsíc a nic, ruší mi všechny výběry.

Píše mi to, že nejsem ověřený a chci se ověřit, kontaktuji je, řeknu jim a oni mi řeknou, že ověření nepotřebují, ale samozřejmě bez něj nemohu získat peníze.

Vidíte, jsem velmi zoufalý a chtěl bych to dostat ven, protože potřebuji peníze.

Automaticky přeloženo:
aggelospap90
před 10 měsíci

Dobrý den, mám stejný problém a na ověření mě o nic nepožádali, řekli mi, že když něco potřebují, ať se mě zeptají. Jak jste se ověřili?

Automaticky přeloženo:
Samuelritzel
před 7 měsíci

Brácho, jak dlouho jsi čekal na výběr, mám 3x 500 €, první jsem udělal 31.3.2024 a stále mi nic nepřišlo na můj bankovní účet, každý podporovatel chatu mi řekl jiný příběh. Moje ověření stále nejsou potřeba. Dík !

Automaticky přeloženo:
Samuelritzel
před 7 měsíci

Prosím odpovězte mi

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, jak se ti povedlo provést ověření? Jsem ve stejné situaci

Automaticky přeloženo:
santigarciaaguilar
před 6 měsíci

Ahoj. Zkuste příště použít tlačítko "odpovědět". Hráč, kterému chcete napsat zprávu, bude tímto způsobem informován.😉

Možná byste nám chtěli sdělit něco více o problému, který máte s ověřením? Mohli bychom být schopni nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Požádal jsem o výběr před 10 nebo více dny a stále čeká na vyřízení. Četl jsem zde, že to samé se stalo lidem a bylo to proto, že účet není ověřený. Pokud přejdu do sekce ověření, říká mi, že není nutné ověřovat účet

Automaticky přeloženo:
santigarciaaguilar
před 6 měsíci

Nazdárek.

Zkusili jste se na to zeptat podpory kasina? Obvykle je ověření KYC (Know Your Customer) nutností, na druhou stranu vždy existují nějaké výjimky.

10 dní zní jako dostatečná doba na to, aby kasino mohlo pokročit s vaším požadavkem.

Určitě bych je kontaktoval, abych zjistil, zda na vaší straně není něco v nepořádku. Mohl byste nám laskavě dát vědět, jakmile dostanete vysvětlení?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Chat nefunguje a kontaktoval jsem je, ale nedostal jsem odpověď

Automaticky přeloženo:
santigarciaaguilar
před 6 měsíci

Ou to je moc špatné. Takže jsi jim poslal nějaké e-maily? Když chat nefunguje, myslíte tím, že nefunguje vůbec?

Mám pocit, že jsme stále blíž reklamaci, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru nebo KYC.

Byl bych rád, kdyby to nebylo nutné, ale pokud nedostanete žádnou odpověď, nevidím to růžově.

Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky