FórumDiskuze stížnostíŽádost o výběr z Powbet

Žádost o výběr z Powbet (strana 2)

před rokem od aggelospap90
|
8403 zobrazení 52 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ahoj, dneska jsem podala žádost o výběr peněz z powbetu.

Dostal někdo někdy svůj výběr vůbec? Četla jsem šílené recenze na trustpilotu.

Jinak jak se tam dá ověřit?

Nikde jsem nenašla, kde mám nahrát dokumenty a informace jaké. Děkuji za radu.

barborasp
před 11 měsíci

Ahoj.

Nemohu mluvit za ostatní ohledně zkušeností, ale s verifikací by Ti rozhodně mělo poradit kasíno. Zkoušela jsi chat?

Dokumenty bývají zpravidla uvedené v pravidlech.

Poslala bych lepší info, ale nedaří se mi dostat se do kasína.🤔

Upraveno autorem před 11 měsíci
Radka
před 11 měsíci

Koukala jsem na to a nikde nejde nahrát id. Na mejl nikdo nereaguje. Podpora každý tam tvrdí něco jiného. Nevyznám se v tom.

barborasp
před 11 měsíci

Musím říct, že pokud se podpora nemůže shodnout na správném postupu, já bych osobně volila variantu provést to všemi způsoby, které byly navrhnuty. Ideálně odeslat fotku ID na každý dostupný email s vysvětlením, že děláš co můžeš, abys ID dodala.

Já vím, že to zní všelijak, ale něco by se podniknout mělo.

Můžeš zmínit jaké varianty ta podpora vlastne navrhla? Bylo něco z toho použitelné? 🤔

Radka
před 11 měsíci

Oni vlastně píšou, že verifikace není třeba pro výběr. Já zaslala foto id na jejich mejly. A zatím nic no.

před 11 měsíci

Chtěla bych se zeptat, jak podat stížnost na toto kasino ohledně výběru . Dnes jsou to 3 dny od váběru a jako stále nic, jsem z toho trochu zoufalá.

před 11 měsíci

Oni vlastně píšou, že verifikace není třeba pro výběr. Já zaslala foto id na jejich mejly. A zatím nic no.

před 11 měsíci

Aha, tak to je opravdu ještě lepší situace.

O jakou částku se vlastně jedná (pokud to nevadí)? Ono je reálně možné, že to ověření zatím není nezbytně nutné. Ovšem i v takovém případě by podpora měla předávat jasné informace. Vlastně mě ještě napadá jaký status má nyní ten výběr? Protože jestly je například "pending" tak by ta podpora také měla vysvětlit, proč se jím nikdo nezabývá, v čem je problém 🤔.

před 11 měsíci

Jde o 500 euro. Jinak stále nic nového. Každý píše něco jiného a support neodpovídá na email.

Jinak mě ještě napadlo askgambler.

Viděla jsem, že pár lidem pomohli.

Je to jeden obrovský podvod. Hodnocení na webu je jednoznačně.

Kontakt na finační oddělení neposkytují, přitom jiný operátor mi dal nefunkční mejl. Nechápu.

Potřebovala bych jakoukoliv pomoc.

před 11 měsíci

Chtěla bych se zeptat, jak podat stížnost na toto kasino ohledně výběru . Dnes jsou to 3 dny od váběru a jako stále nic, jsem z toho trochu zoufalá.

před 11 měsíci

Chápu, že to čekání je dost náročná záležitost. Je tu možnost zadat zdarma stížnost přímo na našem webu (odkaz zde - stačí nahoře vpravo přepnout na Češtinu) Reálně se ale obávám, že i tak budeš muset čekat, protože tým, který řeší stížnosti, dává kasínům celých 14 dní na nezbytné procedury. Pokud kasíno nedodrží tuto lhůtu, pak zasáhnou.

Není to ideální. 🙁

Radka
před 11 měsíci

Ano, to bych moc ráda, lepší než nic, ale tohle úžasné kasino jsem tam nenašla.

před 11 měsíci

Dobré ráno! Věřím, že zaplatí, protože jsem prošel stejnou situací v mém případě, když jsem dokončil 14 dní, kdy mi zaplatili, tady v Brazílii, Pow bet je skvělý dům, ale dochází k takovým zpožděním ve výběrech a ověřování.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, to bych moc ráda, lepší než nic, ale tohle úžasné kasino jsem tam nenašla.

před 11 měsíci

V seznamu na založení stížnosti jsem ho našla. Ale pokud by se stále nedařilo dá se použít varianta "nezmán casino" a vložit webovou adresu. Je to způsob jak obejít případný technický problém při podání stížmosti.

Já doufám, že se splní to, co psal hráč z Brazílie a je to jen otázka času. 🙏🤞

před 11 měsíci

Dobré ráno! Věřím, že zaplatí, protože jsem prošel stejnou situací v mém případě, když jsem dokončil 14 dní, kdy mi zaplatili, tady v Brazílii, Pow bet je skvělý dům, ale dochází k takovým zpožděním ve výběrech a ověřování.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj!

Děkuji za příspěvek. Také mám pocit, že kasino normálně platí, ale měli by věnovat více pozornosti svým službám. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Hlásím, že peníze dorazily. Sice jsem vložila 400 euro a 500 euro vyhrála, ale nakonec dorazilo tedy. Akorát tisíckrát psali, že až pošlou, tak přijde mejl a nic nepřišlo.

Kasino je docela fajn, ale měli by lépe proškolit support a dříve odesílat peníze.

barborasp
před 11 měsíci

Tak to je fantastická zpráva, protože vzhledem k tomu průběhu už jsem opravdu měla pocit, že to skončí průtahy a stížností. Děkujeme za parádní postřeh, kéž si to management kasína vezme k srdci!🙂

Radka
před 11 měsíci

Ano. Ano. Jinak musím říct, že kasino není špatně, klidně bych dala i 4 hvězdy, ale ty průtahy s výběrem nic moc.

barborasp
před 11 měsíci

No to naprosto chápu 😀. One je samozřejmě fajn když je kasino útulné, má super hry, VIP program a podobně. Ale všichni víme, že tohle je nám potom stejně k ničemu, když člověk týden trne u výběru.

Snad se to časem zpelší!

Teď mě vlastně napadá, co dál? Poohlédneš se jinde nebo jim dáš ještě šanci? 🙂

Radka
před 11 měsíci

Dám jim šanci a pak se uvidí.

barborasp
před 11 měsíci

V tom případě přeji schopnějši personál, až se zadaří vyhrát! ✨

No a samozřejmě i to štěstí ve hře!

před 7 měsíci

Dobrý večer,


Jsem v Powbetu nový, požádal jsem o výběr 31. srpna a žádost o výběr stále čeká na vyřízení. V zákaznickém servisu mi řekli, že jsou nějaké technické problémy s platbami a nebojte se. Má někdo jiný podobný problém?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky