Oh, vítejte zpět! Skoro dva týdny, co říkáte? No, měl by být mnohem rychlejší, řekl bych.
No, od té doby už uběhla docela dlouhá doba, tak kde teď hraješ? Co se s tebou děje?
Slyšeli jste o nedávných událostech? Možná první turnaj s volnými sloty ? 🙂
Oh, welcome back! Almost two weeks you say? Well, should be much quicker, I'd say.
Well, it has been quite some time since, so where are you playing now? What's up with you?
Have you heard about the recent events? The first free slots tournament, perhaps? 🙂
Omlouváme se, ale také Vulkan Vegas nemá německou licenci, a proto zůstává nelegální. Bez zájmu. Získejte konečně německou licenci. Mezitím byla úspěšně zažalována první kasina na Curacau a po hráči lze požadovat peníze zpět.
Děkuji a nashledanou
Sorry, but also Vulkan Vegas, has no German license and therefore remains illegal. No interest. Finally get a German license. In the meantime, the first casinos on Curacao have been successfully sued and money can be demanded back from the player.
thank you and goodbye
Sorry aber auch Vulkan Vegas,hat keine deutsche Lizenz ubd bleibt somit weiterhin illegal. Kein Interesse. Besorgt euch endlich eine deutsche Lizenz . Mittlerweile wurden die ersten Casinos ,auf Curacao erfolgreich verklagt und Gelder können vom Spieler zurück verlangt werden.
Danke und auf Wiedersehen
Ano, mnoho kasin velkých značek nemá licenci „místně".
Mohu prosím vědět, která nešťastná kasina byla úspěšně zažalována? Je to upřímná otázka, ujišťuji vás. 🙂
Yes, many big brand casinos are not licensed "locally".
May I know which unhappy casinos were successfully sued, please? It's an honest question, I assure you. 🙂
Ahoj!
Kromě jiného byla všechna kasina se sídlem na Maltě v nějaké formě a Vulkan Vegas, loni od LG Hamburg, odsouzena ke splacení. Malta se mezitím snaží soudním sporům zabránit novou legislativou, ale Malta porušuje právo EU 😁😁.
Žádná licence nezůstává nelegální v zemi, kde je nabízena.
Hello!
Among other things, all casinos based in Malta, in some form, and Vulkan Vegas, last year by the LG Hamburg, were all sentenced to repayment. In the meantime, Malta is trying to prevent the lawsuits with new legislation, but Malta is violating EU law 😁😁.
No license remains illegal in a country where it is offered.
Hallo!
Unter anderem sämtliche Casinos, mit Sitz auf Malta, in irgendeiner Form, und Vulkan Vegas, letztes Jahr vom LG Hamburg, wurden alle zur Rückzahlung verurteilt. Mittlerweile versucht Malta, mit einer neuen Gesetzgebung, den Klagen vorzubeugen, aber damit verstößt Malta, gegen EU Recht 😁😁.
Keine Lizenz, in einem Land, wo es angeboten wird, bleibt Illegal.
Aha, vidím!
Myslím, že by vás mohlo zajímat připojení k tomuto vláknu o soudních popravách a soudních procesech:
https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23
Jsi ty? 🙂
Aha, I see!
I think you may be interested in joining this thread about legal executions and trials:
https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23
Are you? 🙂
Ahoj všichni! Před týdnem jsem na VulkanVegas vyhrál €10,000! Chtěl jsem si toto nechat vyplatit, bohužel výplata byla zamítnuta. Pak jsem si to chtěl nechat znovu vyplatit a pak mi bylo řečeno, že je potřeba ověřit můj účet. Ale to bylo před 3 lety. No a znovu jsem nahrál doklady, byly zamítnuty a výplata mi byla také opět zamítnuta. Znovu jsem nahrál dokumenty a nyní se znovu zpracovávají. Jelikož musím znovu zadat výplatu, už jsem nemohl zadat 10 000, ale pouze 5 000, pak jsem chtěl zadat další, která šla jen přes 3 000... už to trvá týden... Co se dá dělat ? Chci také svou výhru! s pozdravem
Hello everyone! I won €10,000 at VulkanVegas a week ago! I wanted to have this paid out, unfortunately the payout was rejected. Then I wanted to have it paid out again and then I was told my account needed to be verified. But that was it 3 years ago. Well, I uploaded the documents again, they were rejected and my payout was also rejected again. I uploaded the documents again and they are now being processed again. Since I have to enter the payout again, I could no longer enter 10,000 but only 5,000, then wanted to enter another one, which only went over 3,000... this has been going on for a week now... What can I do? I want my winnings too! Best regards
Hallo an alle! Ich habe bei VulkanVegas vor einer Woche 10.000 € gewonnen! Ich wollte mir diese auszahlen lassen, leider wurde die Auszahlung abgelehnt. Dann wollte ich mir die erneut auszahlen lassen und dann kam der Hinweis mein Konto müsste verifiziert werden. Das war es aber schon vor 3 Jahren.. Naja habe erneut die Unterlagen hochgeladen, diese wurden abgelehnt und meine Auszahlung wurde auch wieder abgelehnt. Habe nochmal Unterlagen hochgeladen und dass ist jetzt wieder in Bearbeitung. Da ich die Auszahlung erneut eingeben muss, konnte ich keine 10.000 mehr eingeben sondern nur 5.000, wollte dann noch eine eingeben, die ging nur über 3.000... das geht jetzt seit einer Woche so... Was kann ich tun? Ich möchte ja auch meinen Gewinn haben! Viele Grüße
Ahoj Saskio!
Je hezké, že jste vyhráli 10 000 eur. Ale jen pro vaše pochopení. Stejně jako kasino nemá právo na prohrané peníze, o které můžete žalovat, pokud v zemi, kde jsou nabízeny, neexistuje žádná licence, nemáte ani právo na výplatu, protože Vulkan Vegas nemá licenci v Německu . To znamená, že nemáte šanci získat žádnou výhru.
s pozdravem
Hello Saskia!
It's nice that you won 10,000 euros. But just for your understanding. Just as the casino has no right to the lost money, which you can sue for if there is no license in the country where it is offered, you also have no right to a payout because Vulkan Vegas does not have a license in Germany . This means you have no chance of claiming any winnings.
Best regards
Hallo Saskia!
Das ist schön, daß du 10.000 Euro gewonnen hast. Aber nur für dich zum Verständnis. So wie das Casino kein Recht hat, auf das verlorene Geld , was du einklagen kannst, wenn keine Lizenz in dem Land vorliegt, wo es angeboten wird, so hast du auch kein Recht auf Auszahlung weil, keine Lizenz für Vulkan Vegas vorliegt, in Deutschland. Du hast somit keine Chance, Gewinne einzuklagen.
Viele Grüße
Krajský soud (LG) Drážďany svým rozsudkem ze dne 13. září 2022 (Az. 10 O 2570/20) přiznal účastníkovi hry a sázkaři vrácení jeho sázkových vkladů ve výši cca 8 000,00 EUR, které zaplatil ze svého účet od srpna 2017 do června 2020 ztratil své bydliště v Drážďanech prostřednictvím zahraničního online portálu pro hazardní hry a sázení.
Provozovatelem online sportovního sázení a online hazardních her byla společnost Invicta Networks NV se sídlem v Curacau. Krajský soud (LG) Drážďany svým usnesením ze dne 13. září 2022 (č. j. 10 O 2570/20) nařídil účastníkovi hry a sázkaři vrátit své sázkové vklady ve výši cca 8 000,00 EUR, o které od srpna přišel. 2017 do června 2020 ze svého bydliště v Drážďanech prostřednictvím zahraničního online portálu pro hazardní hry a sázení.
Provozovatelem online sportovního sázení a online hazardních her byla společnost Invicta Networks NV se sídlem v Curacau.
In its judgment of September 13, 2022 (Az. 10 O 2570/20), the Regional Court (LG) Dresden awarded a game participant and bettor a refund of his betting stakes in the amount of around EUR 8,000.00, which he paid from his account from August 2017 to June 2020 had lost his residence in Dresden via a foreign online gambling and betting portal.
The operator of the online sports betting and online gambling was Invicta Networks NV, based in Curacao. In its ruling of September 13, 2022 (ref. 10 O 2570/20), the regional court (LG) Dresden ordered a game participant and bettor to refund their betting stakes in the amount of around EUR 8,000.00, which he had lost from August 2017 to June 2020 from his residence in Dresden, via a foreign online gambling and betting portal.
The operator of the online sports betting and online gambling was Invicta Networks NV, based in Curacao.
Das Landgericht (LG) Dresden hat mit Urteil vom 13.09.2022 (Az. 10 O 2570/20) einem Spielteilnehmer und Wettenden eine Rückzahlung seiner Wetteinsätze in Höhe von rund EUR 8.000,00 zugesprochen, welche dieser von August 2017 bis Juni 2020 von seinem Wohnsitz in Dresden, über ein ausländisches Online Glückspiel- und Wettportal, verloren hatte.
Betreiberin der Online-Sportwetten und des Online-Glückspiels war die Invicta Networks N.V. mit Sitz in Curacao.Das Landgericht (LG) Dresden hat mit Urteil vom 13.09.2022 (Az. 10 O 2570/20) einem Spielteilnehmer und Wettenden eine Rückzahlung seiner Wetteinsätze in Höhe von rund EUR 8.000,00 zugesprochen, welche dieser von August 2017 bis Juni 2020 von seinem Wohnsitz in Dresden, über ein ausländisches Online Glückspiel- und Wettportal, verloren hatte.
Betreiberin der Online-Sportwetten und des Online-Glückspiels war die Invicta Networks N.V. mit Sitz in Curacao.
Ahoj všichni! Před týdnem jsem na VulkanVegas vyhrál €10,000! Chtěl jsem si toto nechat vyplatit, bohužel výplata byla zamítnuta. Pak jsem si to chtěl nechat znovu vyplatit a pak mi bylo řečeno, že je potřeba ověřit můj účet. Ale to bylo před 3 lety. No a znovu jsem nahrál doklady, byly zamítnuty a výplata mi byla také opět zamítnuta. Znovu jsem nahrál dokumenty a nyní se znovu zpracovávají. Jelikož musím znovu zadat výplatu, už jsem nemohl zadat 10 000, ale pouze 5 000, pak jsem chtěl zadat další, která šla jen přes 3 000... už to trvá týden... Co se dá dělat ? Chci také svou výhru! s pozdravem
Hello everyone! I won €10,000 at VulkanVegas a week ago! I wanted to have this paid out, unfortunately the payout was rejected. Then I wanted to have it paid out again and then I was told my account needed to be verified. But that was it 3 years ago. Well, I uploaded the documents again, they were rejected and my payout was also rejected again. I uploaded the documents again and they are now being processed again. Since I have to enter the payout again, I could no longer enter 10,000 but only 5,000, then wanted to enter another one, which only went over 3,000... this has been going on for a week now... What can I do? I want my winnings too! Best regards
Hallo an alle! Ich habe bei VulkanVegas vor einer Woche 10.000 € gewonnen! Ich wollte mir diese auszahlen lassen, leider wurde die Auszahlung abgelehnt. Dann wollte ich mir die erneut auszahlen lassen und dann kam der Hinweis mein Konto müsste verifiziert werden. Das war es aber schon vor 3 Jahren.. Naja habe erneut die Unterlagen hochgeladen, diese wurden abgelehnt und meine Auszahlung wurde auch wieder abgelehnt. Habe nochmal Unterlagen hochgeladen und dass ist jetzt wieder in Bearbeitung. Da ich die Auszahlung erneut eingeben muss, konnte ich keine 10.000 mehr eingeben sondern nur 5.000, wollte dann noch eine eingeben, die ging nur über 3.000... das geht jetzt seit einer Woche so... Was kann ich tun? Ich möchte ja auch meinen Gewinn haben! Viele Grüße
Dobrý den, podle toho, co popisujete, musíte nejprve provést dodatečné ověření, abyste mohli peníze vybrat. Řeklo kasino také, proč byly vaše dokumenty zamítnuty? Upozorňuji, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takové situace a pokud se nic nezmění, pak bych vám doporučil podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Bylo by možné být trochu trpělivější a počkat, zda budou vaše dokumenty opět zamítnuty nebo jak se celá situace vyvine?
Dej mi vědět jak to jde.
Hi, according to what you describe you must first complete a additional verification to be able to withdraw the money. Did the casino also say why your documents were rejected? I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation and if nothing changes, then I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you. Would it be possible to be a bit more patient and wait and see if your documents are rejected again or how the whole situation develops ?
Let me know how it goes.
Ahoj Jaro. Moje dokumenty byly schváleny včera a poté jsem okamžitě obdržel další e-mail, který mi řekl, abych nahrál dokumenty. Podpora mi neodpovídá, ale zase jsem něco nahrál a v chatu se zeptal, proč v tom mám pokračovat. Dostávám jen odpověď, že mi nemohou pomoci a že bych se měl obrátit na podporu... velmi vtipné. už to mám. Ano, ještě týden bych počkal, protože o první výplatu jsem žádal před týdnem dnes... Pokud se do té doby nic nestane, podám reklamaci. Předem děkujeme za vaši podporu!
Hello Jaro. My documents were approved yesterday and then I immediately received another email telling me to upload documents. Support doesn't answer me, but I uploaded something again and asked in the chat why I should keep doing this. All I get is the answer that they can't help me and that I should contact support... very funny. I already have it. Yes, I would wait another week because I requested the first payout a week ago today... If nothing has happened by then, I will file a complaint. Thank you in advance for your support!
Hallo Jaro. Meine Dokumente wurden gestern genehmigt und dann habe ich gleich erneut eine Mail bekommen, dass ich Dokumente hochladen soll. Der Support antwortet mir nicht, ich habe trotzdem nochmal was hochgeladen und im Chat nachgefragt warum ich das ständig tun soll. Da bekomme ich nur die Antwort, dass die mir nicht weiterhelfen können und ich mich an den support wenden soll... sehr witzig. Hab ich ja schon. Ja ich würde dann noch eine Woche warten weil ich die erste Auszahlung heute vor einer Woche angefragt habe... Wenn sich bis dahin nichts getan, hat werde ich eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank schonmal für eure Unterstützung!
Dobrý den, právě jsem viděl, že VulkanVegas vyplácí mé výhry. Nicméně: Nemohl jsem požádat o 10 000, ale pouze jednou o 5 000 EUR a jednou o 3 000 EUR. Ale najednou jsem měl kredit jen 400 €. Ptal jsem se na chatu, kam zmizelo mých 1 600 €. Odpověděli, že jde o poplatky za výplatu! Zvolil jsem výběr s poplatky. Nikde jsem to ale nezadal a nikdy jsem neplatil žádné poplatky za výběr. a pak mi v chatu řekli, že musím svůj vklad vsadit dvakrát. Vyhrál jsem 10 000 EUR s vkladem 20 EUR. Čemu teď nerozumím? Pořídil jsem snímky historie chatu...
Hello, I just saw that VulkanVegas is paying out my winnings. However: I couldn't apply for 10,000, but only once for €5,000 and once for €3,000. But suddenly I only had credit of €400. I asked in the chat where my €1,600 went. They replied that these were fees for the payout! I have chosen withdrawal with fees. But I haven't entered it anywhere and I've never paid any fees for a withdrawal. and then I was told in the chat that I had to wager my deposit twice. I won €10,000 with a €20 stake. What don't I understand now? I took screenshots of the chat history...
Hallo, ich habe grade gesehen dass VulkanVegas meine Gewinne auszahlt. Allerdings: Ich konnte ja nicht 10.000 beantragen , sondern nur einmal 5000 und einmal 3000€. Plötzlich hatte ich aber nur noch Guthaben von 400€. Ich habe im Chat gefragt, wo meine 1.600€ geblieben sind. Da haben die geantwortet, dass das Gebühren sind für die Auszahlung! Ich habe Auszahlung mit Gebühren gewählt. Habe ich aber nirgendwo eingegeben und ich habe auch noch nie Gebühren für eine Auszahlung bezahlt. und dann sagte man mir im Chat noch, dass ich meine Einzahlung 2 mal umsetzen müsste. Ich habe die 10.000€ mit 20€ Einsatz gewonnen. Was verstehe ich da jetzt nicht? Ich habe Screenshots von dem Chatverlauf gemacht...
Podle toho, co píšete, jste provedli dva výběry, které již byly schváleny, ano?
Co se týče těch 1600€, tak si myslím, že je to na poplatky moc a po rozhovoru s kolegou bych doporučoval podat stížnost hned, protože si nemyslím, že je to v pořádku, pokud jste nebyli o ničem takovém informováni.
Chystáte se to udělat?
According to what you write, you have made two withdrawals that have already been approved, yes ?
As for the €1600, I think it is too much for the fees and after talking to my colleague I would recommend to file a complaint now, because I don't think it's okay if you have not been informed of anything like that.
Are you going to do it ?
Ano, podávám stížnost. Výplaty také běžely normálně, nic nenasvědčovalo tomu, že bych měl platit nějaké poplatky. Několikrát jsem vyhrál 1000 nebo 2000 a nikdy jsem nezaplatil žádné poplatky.
Yes, I am filing a complaint. The payouts also ran normally, there was no indication that I had to pay any fees. I've won 1000 or 2000 several times and never paid any fees.
Ja ich reiche eine Beschwerde ein. Die Auszahlungen liefen auch ganz normal, da gab es keinen Hinweis dass ich darauf Gebühren zahlen muss. Ich habe schon öfter mal 1000 oder 2000 gewonnen und habe nie Gebühren bezahlt.
Samozřejmě chápu, myslím si, že to jsou dost vysoké poplatky, takže uvidíme, kam se náš tým dostane ve stížnosti. Doufám, že se vše vykomunikuje a vyřeší. Budu držet palce. 🤞
Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Samozřejmě chápu, myslím si, že to jsou dost vysoké poplatky, takže uvidíme, kam se náš tým dostane ve stížnosti. Doufám, že se vše vykomunikuje a vyřeší. Budu držet palce. 🤞
Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞
To by bylo skvělé! Počkejme...
That would be great! Let's wait...
Das wäre toll! Warten wir mal ab...
Provedl dva výběry. Měl kredit přes 1700 EUR. Peníze nešly na můj běžný účet ani se nevrátily na můj hráčský účet.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
a
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
V chatu se dnes říká, že dnes mám na kreditu jen přes 500 €, samozřejmě, včera mi byly po výplatě strženy dvě 500 €, ale nikdy se mi nevrátily na běžný účet ani na hráčský účet. E-maily mám také jako potvrzení.
Made two withdrawals. Had over €1700 in credit. The money neither went into my checking account nor came back into my player account.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
and
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
In the chat today it is said that I only have over €500 in credit today, of course, yesterday two €500 were deducted after my payout, but they never came back to my checking account or the player account. I also have the emails as confirmation.
Habe zwei Auszahlungen getätigt. Hatte über 1700 € Guthaben. Das Geld ist weder auf mein Girokonto eingegangen noch auf mein Spielerkonto zurück gekommen.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
und
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
Im Chat wird heute gesagt ich habe heute ja nur über 500 € Guthaben, ja klar, gestern wurden 2x 500 € nach meiner Auszahlung abgezogen die aber weder auf mein Girokonto noch auf dem Spielerkonto zurück gekommen sind. Die E-Mails habe ich auch noch als Bestätigung.
Dobrý den, jsou tyto výběry potvrzeny ve vaší transakční historii? Hráli jste s bonusem nebo ne? Zkoušel jsi se zeptat podpory, kde máš zůstatek a jestli ti ho poslali nebo co?
Každopádně vidím, že máte stížnost , takže se vám náš tým pokusí pomoci. Doufám, že to bude jen nedorozumění a vše se co nejdříve vyřeší.
Dej mi vědět jak to jde.
Hello, are those withdrawals confirmed in your transaction history ? Did you play with the bonus or not ? Did you try to ask the support where your balance is and if they sent it or what ?
Anyway, I see you have a complaint, so our team will try to help you. I hope this will be just a misunderstanding and everything will be resolved as soon as possible.
Let me know how it goes.
Nyní bylo vyplaceno 1000 €. Vyhrál jsem peníze skutečnými penězi, ne bonusem. Stále chybí 500 €.
€1000 has now been paid out. I won the money with real money, not with a bonus. €500 is still missing.
1000 € wurden jetzt ausgezahlt. Das Geld habe ich mit Echtgeld gewonnen nicht mit Bonus. 500 € fehlen noch.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.