FórumDiskuze stížnostíVýplata Volcano Vegas

Výplata Volcano Vegas

před 4 roky od Saskia
|
26027 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2...4
před 4 roky

Huhu! Poprvé jsem se zaregistroval v online kasinu Vulkan Vegas 3. listopadu 2020. Rychle jsem vydělal přes 5 000 EUR ve skutečných penězích. Od středy se snažím o vyplacení částky. Účet ověřen, vše v pořádku Aaaaber ... při první výplatě bylo vše označeno jako zamítnuto. Poté jsem znovu podal žádost a v pátek jsem byl převeden na svůj Visa 500, - €. Nyní tyto tři výplaty vydělaly 500, ale dosud se nedostaly na můj účet ... Má někdo zkušenosti? Trvá to vždycky tak dlouho? Můj pocit mi říká, že si ze mě chtějí udělat srandu ... Protože kdykoli se na chatu zeptám, říkají, že bych měl počkat, všechno je v pořádku. Nebo není k dispozici žádný německy mluvící konzultant ... Chat skončil! Dnes mi bylo řečeno, že MOJE banka odmítla platbu, ale neobdržel jsem ani potvrzovací e-mail ... Něco je divného ... Možná jsem příliš netrpělivý ???

Automaticky přeloženo:
Saskia
před 4 roky

Dobrý den, 5 000 EUR je docela hodně. Některá kasina pouze rozdělí částku a pošlou ji v několika nižších částkách. Podle mých zkušeností by to vaše banka skutečně mohla odmítnout kvůli „podezřelému chování". Moc nechápu, proč to některá kasina dělají, ale měli jsme případy, kdy hráč vyhrál 5 000 EUR, kasino poslalo 10 x 500 EUR z 10 různých bankovních účtů - to je z pohledu vaší banky velmi zvláštní chování. Proč by vám 10 různých lidí z 10 různých zemí poslalo 500 EUR?

Neříkám, že to udělal Vulkan Vegas, ale může to tak být ... Říkáte, že jste požádali o výběr ve středu, takže měli 2 dny a pak víkend. Radím vám, buďte trpěliví, ale mějte aktuální informace. Protože říkáte, že často neexistuje žádný německý agent zákaznické podpory, zkuste jim poslat e -maily, protože agent odpoví, jakmile přijdou na směnu. Připravte se také, že může trvat několik týdnů, než peníze dostanete. Podle našich záznamů Vulkan Vegas nevypadá jako kasino, které by neplatilo hráčům, ale mohli mít jednoduše nějaké problémy s tím, že vaše banka blokuje platby atd.

Doporučuji vám tedy začít používat e -mailovou komunikaci, protože budete mít celou historii konverzace s agenty podpory. Není opravdu nutné je kontaktovat každý den. Jen počkejte na jejich odpověď. Dejte nám vědět, jak se to vyvinulo. Stížnost můžete kdykoli podat na našem webu, ale udělal bych to až ve chvíli, kdy kasino přestane reagovat delší dobu a vy nebudete mít své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Děkujeme za vaši odpověď. Jednou jsem poslal e-mailovou žádost, ale bohužel jsem nedostal odpověď. Budu i nadále hlásit, jak to pokračuje ...

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Dobré ráno přesně to samé i pro mě, je to asi 1200 EUR Nechal jsem to převést na svou MasterCard (500 EUR, 500 EUR, 200 EUR) byl v mé domácí bance (Sparkasse) můj bankovní poradce zavolal MasterCard a viděl je tam Bank von Vulkanvegas převedl platby, ale pak odmítl a podpora mi vždy říká, že moje banka odmítla, to je pravda, ale moje peníze nezmizely, nikde to nevidím a teď jsem tam pro období 16.10.2020 až do dneška, pokud máte Odpověď můžete mi napsat, že máte alespoň něco, co jsem nic nedostal ☹

S přátelským pozdravem

Tim

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Dobré ráno, Time, právě jsem zkontroloval svůj účet ... a vyšlo to na 1 500,00 EUR, takže celkem 2 000 EUR. Tři jsou stále otevřené, ale všechny z různých účtů ... Včera jsem se zkontroloval u Visa a je jim jedno, odkud peníze pocházejí, neblokují žádné příchozí platby. A pokud platba nebude přijata, budou mě informovat. Jsem zvědavý, kdy přijde zbytek. Pokud jsem to správně přečetl, mám 7 dní. Nejsou vaše peníze již na vašem zůstatku? Už jste zde podali stížnost? Myslím, že mohou docela pomoci. Nevzdal bych se, to je spousta peněz, které jsi vyhrál. Držte palce, aby se to dalo najít.

Automaticky přeloženo:
tim.d
před 4 roky

Ahoj, omlouvám se, co se s tebou děje. Rozdělení vašeho výběru na menší částky je přesně to, co jsem popsal výše. Každopádně si myslím, že byste se mohli setkat s „problémem Mastercard". Již jsem to na tomto fóru několikrát popsal. Jednoduše řečeno, některé karty Mastercard mají problémy s přijímáním výběrů, takže když kasino výběr schválí, peníze se odrazí zpět a nikdy se nedostanou do banky.

Jak vidíte na případu Saskia, zdá se, že kasino začalo peníze vyplácet, takže věřím, že váš případ bude podobný. Zkuste zkusit promluvit s kasinem a informovat je.

Automaticky přeloženo:
Saskia
před 4 roky

Ano, budu se toho držet, jsem opravdu závislá na těchto penězích, mám 3 děti a jsem vdaná, těžce postižené dítě a nakonec jsem přemýšlela o rozumných Vánocích a pak o něčem takovém ☹

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 roky

Hane už několikrát napsal podpoře a zavolal mému příteli, který rozumí rusky, který také volal navíc, a potom po 2 dnech znovu přišla pošta, moje banka by to odmítla, ale to je pravda, podle mého bankovního poradce a já jsem zavolal MasterCard a říkají vezmeme to Je to, ale banka kasina zrušila platby a teď je to pryč, nikde to nevidím, jen to, že platba byla provedena na straně kasina.

Automaticky přeloženo:
Saskia
před 4 roky

Opravdu, peníze už nejsou zaznamenávány na mém zůstatku a špatná věc je, že banka z kasina by musela požádat, ale podpora se nestará. Jsem opravdu zoufalý, protože to bylo už dávno, mám případ Opuštěný zde nevím, kdy bude vůle aktivována ☹

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ach člověče, je mi to opravdu líto. Vložili jsme 100 EUR jen pro zábavu, mysleli jsme si, že to zkusíme ... pokud to bude pryč, pak budeme mít opravdu štěstí, nikdy to nepočítáme. Dalších 500 EUR právě vyplatilo kasino, tentokrát bez dotazování, polovina je tam ... No, mám Visa, je to pravděpodobně kvůli Mastercard. Daniel mohl zasáhnout a promluvit si s kasinem ... Kasino musí mít nějaký druh důkazu, že peníze k nim proudily zpět ... Otevřete tento případ znovu!

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Hane už několikrát napsal podpoře a zavolal mému příteli, který rozumí rusky, který také volal navíc, a potom po 2 dnech znovu přišla pošta, moje banka by to odmítla, ale to je pravda, podle mého bankovního poradce a já jsem zavolal MasterCard a říkají vezmeme to Je to, ale banka kasina zrušila platby a teď je to pryč, nikde to nevidím, jen to, že platba byla provedena na straně kasina.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Každá transakce má své ID transakce. Peníze se zasekly mezi bankou kasina a vaší bankou. Kasino musí sledovat platbu a připsat peníze zpět na váš účet v kasinu. Pak můžete začít diskutovat o jiné platební metodě atd.

Jde o to, že to nikdy nejde rychle. Kasinu obvykle trvá několik dní, než si uvědomíte, že máte skutečně pravdu a že jste peníze opravdu nezískali. Musí také počkat, dokud nedostanou odpověď od poskytovatele plateb, poté se poskytovatel kontaktuje s platebním oddělením kasina a nakonec vás kontaktuje agent zákaznické podpory. Někdy jsou to velmi dlouhé procesy, ale stále věřím, že peníze nakonec získáte.

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 roky

Ahoj Daniel, ale je to od 16. října 2020, kdy jsem provedl platbu a teď tam stojím, mám sledovací čísla, pokud jsou v historii plateb v dolní části rohu téměř v platbách Podpora dwr mi říká, že pro moje banka by byla, ale ne tak to bylo několikrát v mé domácí bance a můj bankovní poradce zavolal reproduktor s MasterCard Také jsem vstoupil a znovu ověřil svůj běžný účet po několika dnech, ale peníze nelze najít a děkuji za odpovědi drahá Danieli

Automaticky přeloženo:
Saskia
před 4 roky

Ahoj drahá Saskia


Jsem opravdu rád, že s vámi věci pomalu postupují, ano, doufám, že to bude vyjasněno

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Do včerejška jsem dostal celkem 3 000 €. 500 bylo rezervováno každý den. Dnes nic nepřišlo a stále je otevřeno 2 000 €. Zeptal jsem se v živém chatu a nedostal jsem žádnou skutečnou odpověď nebo chat byl znovu ukončen. Poté, co mě několikrát otravoval, Olga mi napsala, že finanční oddělení chce spěchat ... Také jsem poslal e-mail na podporu, ale nedostal žádnou odpověď. Řekl jsem jim, že jejich podmínky stanoví, že do 5 pracovních dnů by mělo být vyplaceno až 5 000 EUR. V případě výplat 500,00 EUR to nemůže fungovat. Proč nepřenesou všechno najednou? Rád bych tam hrál znovu, ale nejdřív chci mít všechny své výhry ...

Automaticky přeloženo:
Saskia
před 4 roky

Musíte se na to dívat z pozitivního hlediska. Vyhráli jste a nic nenasvědčuje tomu, že by vám kasino nechtělo platit. Část peněz jste už dostali. Ano, kasino je velmi pomalé, ale je to pravděpodobně proto, že to z nějakého důvodu nedokáží rychleji (a pravděpodobně vám důvod neřeknou). Jen buďte trpěliví a věřím, že vše dostanete do konce příštího týdne.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Odtrhněte stranu, vyplatíte, ale stále můžete použít peníze na hraní. To je přesně to, co chtějí. Doporučuji všem, aby si okamžitě stanovili limit ztráty a počkali. Musel jsem navždy čekat na peníze ve Vulkanu a podpora je prostě robot, který vždy píše stejnou věc.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ahoj. Nechal jsem vyplatit celých 5 000 EUR. I když jen splátky 500 €, to trvalo přes týden, ale je to tam. Takže si opravdu nemohu stěžovat ...

Automaticky přeloženo:
Saskia
před 4 roky

Děkuji za aktualizaci! Jsem ráda za vás 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj všichni, na Vulkan Vegas jsem si něco vydělal, jak to teď vlastně vyplatím?


Automaticky přeloženo:
Marlon
před 3 roky

Provedli jste někdy vklad v kasinu?

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky