Co myslíš? Proč mi kasino zaplatilo? Myslíte si, že všechny mé výběry byly úspěšné? Už jsem to psal! Proto jsem zklamaný! Všechny výplaty fungovaly, jen už ne. Už jste na to včera odpovídali!!! Co se děje?
What do you mean? Why was I paid by the casino? Do you think all my withdrawals have been successful? I already wrote that! That's why I'm disappointed! All payouts worked, just not anymore. Yesterday you already responded to this!!! What's happening?
Wie meinen Sie das? Wieso wurde ich vom Casino bezahlt? Meinen Sie, dass alle meine Auszahlungen Erfolg hatten? Das hatte ich schon geschrieben! Deshalb bin ich ja enttäuscht! Es haben alle Auszahlungen funktioniert, nur plötzlich nicht mehr. Gestern sind Sie bereits darauf eingegangen!!! Was ist los?
Ahoj,
dovolte mi začít od začátku.
Zveřejnil jsi to:
"Nevěděl jsem, že už mám účet!!! Hrál jsem jen se svou novou e-mailovou adresou a nikdy s tou starou!"
Tak jsem nakonec odpověděl: "Jen měj na paměti, že jsi porušil pravidla. Smutné, ale pravdivé."
To je to, co myslím. Také jsem napsal, že:
"Vždy se snažíme kasina posunout o kousek dál a žádáme je, aby zvážili, zda hráč nezískal nějakou výhodu vytvořením dalšího účtu ."
Jako důvod pro podání stížnosti.
Vaše druhá otázka je "Proč mi kasino zaplatilo?" Nevím, ale už jsem to komentoval:
"Doufám, že bychom mohli kasinu připomenout, že také udělali chybu , takže by se měli snažit být přátelští a znovu zvážit zrušení výhry v plné výši."
Jako druhý důvod pro podání stížnosti.
Třetí otázka je "Myslíte si, že všechny moje výběry byly úspěšné?" Ano, kromě toho posledního. A to je poslední důvod pro podání stížnosti.
Upřímně, nerozumím tomu, co se děje a proč jste se vzdali výhry 4000 EUR, abyste odblokovali svůj účet. Promiň, nedává mi to smysl.
Doufal jsem, že se s kasinem dohodneme a ušetříme možná i vaše výhry, ale teď to asi není možné.
Také jsem nepochopil část o vydírání:
"V každém případě to považuji za vydírání!"
Pokud tomu dobře rozumím, už jste s návrhem souhlasili, nemám pravdu?
Hello,
let me start from the beginning.
You posted that:
"I didn't know I had an account already!!! I've only ever played with my new email address and never with the old one!"
So I lastly replied: "Just keep in mind that you violated the rules in the first place. Sad but true."
That's what I mean. I also wrote that:
"We always try to push casinos a little bit further and ask them to consider whether the player gained some advantage by creating another account."
As a reason for submitting the complaint.
Your second question is "Why was I paid by the casino?" I don't know, but I already commented that:
"I hope we could remind the casino that they made a mistake too so they should try to be friendly and reconsider voiding the winnings at full."
As a second reason for submitting the complaint.
The third question is "Do you think all my withdrawals have been successful?" Yes, except the last one. And this is the final reason for submitting the complaint.
Honestly, I do not understand what's happening and why you gave up €4000 winnings to unblock your account. Sorry, it does not make any sense to me.
I was hoping we can reason with the casino and save maybe even your winnings, but this is not possible now, I guess.
I also didn't get the part about blackmailing:
"In any case, I consider this to be blackmail!"
As far as I understand, you've already agreed to the proposition, am I right?