FórumDiskuze stížnostíVýběry ve Vulkan Vegas

Výběry ve Vulkan Vegas (strana 2)

před 2 roky od schreiter1910
|
12454 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
před 2 roky

Co myslíš? Proč mi kasino zaplatilo? Myslíte si, že všechny mé výběry byly úspěšné? Už jsem to psal! Proto jsem zklamaný! Všechny výplaty fungovaly, jen už ne. Už jste na to včera odpovídali!!! Co se děje?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

dovolte mi začít od začátku.

Zveřejnil jsi to:

"Nevěděl jsem, že už mám účet!!! Hrál jsem jen se svou novou e-mailovou adresou a nikdy s tou starou!"

Tak jsem nakonec odpověděl: "Jen měj na paměti, že jsi porušil pravidla. Smutné, ale pravdivé."

To je to, co myslím. Také jsem napsal, že:

"Vždy se snažíme kasina posunout o kousek dál a žádáme je, aby zvážili, zda hráč nezískal nějakou výhodu vytvořením dalšího účtu ."

Jako důvod pro podání stížnosti.

Vaše druhá otázka je "Proč mi kasino zaplatilo?" Nevím, ale už jsem to komentoval:

"Doufám, že bychom mohli kasinu připomenout, že také udělali chybu , takže by se měli snažit být přátelští a znovu zvážit zrušení výhry v plné výši."

Jako druhý důvod pro podání stížnosti.

Třetí otázka je "Myslíte si, že všechny moje výběry byly úspěšné?" Ano, kromě toho posledního. A to je poslední důvod pro podání stížnosti.

Upřímně, nerozumím tomu, co se děje a proč jste se vzdali výhry 4000 EUR, abyste odblokovali svůj účet. Promiň, nedává mi to smysl.

Doufal jsem, že se s kasinem dohodneme a ušetříme možná i vaše výhry, ale teď to asi není možné.

Také jsem nepochopil část o vydírání:

"V každém případě to považuji za vydírání!"

Pokud tomu dobře rozumím, už jste s návrhem souhlasili, nemám pravdu?








Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Už jsem psal, že: Abych mohl pokračovat ve hře , musel jsem se vzdát své výhry!

Vidím to jako vydírání!

Ale protože to nebyla pravda s mými 2 účty, nebo jsem z toho neměl žádnou výhodu. Vyhrál jsem všechno správně! Vše je zaplaceno 1 rok. Prostě už ne!

Kasino také udělalo několik chyb.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Neměl jsem žádnou výhodu ze 2 účtů, protože jsem hrál pouze s novým.

Neměl jsem dostat zákaz!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už jsem psal, že: Abych mohl pokračovat ve hře , musel jsem se vzdát své výhry!

Vidím to jako vydírání!

Ale protože to nebyla pravda s mými 2 účty, nebo jsem z toho neměl žádnou výhodu. Vyhrál jsem všechno správně! Vše je zaplaceno 1 rok. Prostě už ne!

Kasino také udělalo několik chyb.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Četl jsem to - ale stejně tomu nerozumím. Nesouhlasíte s „vydíráním", ale už jste to přijali.

Co se stane, když vyhrajete hodně? Například - Vzdáte se řekněme jackpotu, abyste tam mohli hrát dál? Myslím, že můžete začít hrát zdarma.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Neměl jsem žádnou výhodu ze 2 účtů, protože jsem hrál pouze s novým.

Neměl jsem dostat zákaz!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Proto jsem vás vyzval k podání stížnosti.

Pokud je to tak, jak jste popsali, pokusíme se situaci kasinu vysvětlit prostřednictvím stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Podal jsem další stížnost kasinu. To bylo 6. Prostě nedostávám odpověď!


Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před 2 roky

Co tím myslíš, že můžu začít hrát zadarmo??? Nemůžu jen tak hrát zadarmo!

Vždy musíte vložit, pokud na účtu nic nemáte!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před 2 roky

Jak získám své vklady zpět? Neporušil jsem T&C, protože jsem hrál pouze s 1 účtem a nikdy jsem nepoužil 2 účty! Pouze to nejnovější, co bylo také ověřeno! Hrál jsem s tím 1 rok a neměl jsem žádný problém!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před 2 roky

Ahoj,

upřímně řečeno, registrací druhého účtu jste porušili podmínky.

Ale pokusíme se uvažovat s kasinem.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podal jsem další stížnost kasinu. To bylo 6. Prostě nedostávám odpověď!


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem si jistý, že na tom tým pro stížnosti pracuje.

Každopádně vidím zatím jen jednu podanou stížnost , (odesláno: 2. června 2022), je to ta, kde komunikujete s Petronelou.

Odeslali jste další?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Co tím myslíš, že můžu začít hrát zadarmo??? Nemůžu jen tak hrát zadarmo!

Vždy musíte vložit, pokud na účtu nic nemáte!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud se musíte vzdát svých výher, abyste mohli hrát v tomto kasinu, je to jako hrát zdarma. Vaše vklady však byly přijaty.

Připadá mi to směšné, a tak jsem svůj názor vyjádřil tím, že by bylo lepší, kdybyste hráli zdarma, místo abyste riskovali své možné výhry.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Měl jsem na mysli 6 stížností kasinu, oddělení stížností Vulkan Vegas!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky



originál


Odeslal jsem další stížnost kasinu . To bylo 6. Prostě nedostávám odpověď!

Kasino! Ne Petronella!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Podle obchodních podmínek jste měli okamžitě uzavřít 2. účet. Ale oni ne! 2. účet byl ověřen a hrál jsem s ním 1 rok! Jedině s tím!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko, psala jste to před 5 dny! Jak již bylo řečeno, neměl jsem z toho žádnou výhodu!!!


"Vždy se snažíme posunout kasina o něco dále a požádat je, aby zkontrolovali, zda hráč nezískal výhodu vytvořením dalšího účtu."

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před 2 roky

Ano, jen potřebujeme, aby kasino vidělo tuto situaci stejně.

Je mi líto, ale vzhledem k tomu, že původně píšete v německém jazyce, jsem si někdy docela jistý, že si úplně nerozumíme. Omlouvám se 🙂

Upřímně si myslím, že 6 stížností na nějaké "reklamační oddělení" kasina je docela dost a žádnou reakci to neurychlí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Umím jen německy. Angličtina jen trochu. Co bych měl dělat? Můžeš mi pomoci? Píšu pouze německy.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Musím se znovu hlásit. Vulkan Vegas mi dal částku, kterou jsem musel nejprve převést. Takže jsem musel prohrát peníze! Nerozumím tomu! Proč si nemůžu nechat vyplatit peníze hned?!? Vyhrál jsem!!!!!

Všechno jsem si popletl s účty. Vepředu i vzadu je to špatně.

Se stejným účtem, se kterým jsem vždy hrál, jsem také vkládal, vybíral a dostával bonusy.

To byl můj skutečný účet. To také nemělo být zablokováno a neměl jsem svou výhru použít na odblokování tohoto účtu!!!! Při zpětném pohledu je celý proces zavádějící, protože jsme mluvili mimo sebe. Založil jsem si druhý účet, protože se mi zhroutil e-mailový program. Ani jsem z toho neměl žádnou výhru, jak napsal sám Vulkan Vegas.

Zpětně můj první účet nebyl zablokován vůbec!!! A co 2. účet? Dostanu zpět své vklady? (google mail)

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před 2 roky

Pokud jsem informován, zaregistrovali jste dva účty a získali bonusy spojené s oběma účty. V takovém případě je normální, že všechny výhry jsou neplatné a všechny účty uzavřeny.

Pamatuji si, že jste psal, že jste nebral bonusy na oba účty, takže jsem si myslel, že byste měli dostat celou částku. Upřímně řečeno, už to není pravda, kasino dokázalo opak.

Toto kasino bylo dostatečně štědré, aby vám umožnilo hrát a dokonce vám dalo část vašich nelegitimních výher.

Chtěl jsi tam hrát dál – můžeš.

Berte tuto sumu jako šanci získat zpět své vklady zpět, normálně byste takovou šanci nedostali.

Beru to jako konec příběhu a přeji hodně štěstí!



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Hrál jsem pouze s jedním účtem. A to bylo správné.


Každopádně to pro mě byl průšvih, protože jsem začínal ze starého účtu.


Ale nebylo tomu tak. Jen nechápu, proč byl zablokován ten správný účet? Ale pokud jsem později pochopil, nebyl blokován vůbec žádný. Faktem je, že tento zmatek vedl k nedostatku porozumění.


Mám jen jednu otázku: Opravdu musím prohrát peníze, které byly připsány na můj herní účet, než je budu moci vybrat? To pro mě znamená, že jsem tyto peníze znovu ztratil.

Nerozumím tomu!

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky