FórumDiskuze stížnostíVýběry ve Vulkan Vegas

Výběry ve Vulkan Vegas

před rokem od schreiter1910
|
8212 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem

Vyhrál jsem 4 000 EUR a nedostávám výplatu. Měl jsem údajně 2 účty, ale vždy jsem hrál pouze s jedním. Na starém účtu nemám žádné vklady ani výběry a žádné body.

Ani nevím, jak se to jmenuje. Můj nový účet byl jednoduše zablokován, protože jsem porušil smluvní podmínky.

Ale o prvním účtu jsem nevěděl nic víc!

Za svůj herní čas jsem již vložil více než 4 000 €!

Chci vyplatit své výhry!


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Nejsem politicky exponovaná osoba!

Nevěděl jsem, že už mám účet!!! Vždy jsem hrál pouze se svou novou e-mailovou adresou a nikdy se starou!


Na starý účet jsem neprováděl žádné vklady ani výběry.

Právě jsem hrál s novým účtem. Měl hodně vkladů a výběrů! Nic z toho jsem neudělal vědomě ani úmyslně!

Chtěl bych své vyhrané peníze!

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před rokem

Jen předávám jejich podmínky. Nejlepší způsob, jak získat své peníze, je komunikovat s kasinem a vysvětlit situaci. Jak to, že když jste měli výběry dříve, než právě teď přinesly skutečnost, že jste měli 2 účty. 5.5.2 uvádí, že výhry budou zrušeny, ale vklady budou vráceny. Pokud jste vložili 4 000 EUR, máte nárok na své vklady zpět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Za svůj herní čas jsem vložil více než 4000 EUR.

Jen se divím, že všechny výplaty zatím fungovaly. Prostě už ne. Vždy jsem mluvil na podporu. To mi nepomůže.

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před rokem

Pak máte podle bodu 5.52 nárok na vrácení všech svých vkladů. Udělejte snímek obrazovky a pošlete jim e-mail a uveďte, že chcete vrátit všechny vklady

Automaticky přeloženo:
před rokem

To není v pořádku. Taky jsem mezitím něco vyhrál. Všechno bylo vždy vyplaceno; jen ne teď!!!

Taky chci hrát dál. Vulkan Vegas má velmi pěkné a zajímavé hry.

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před rokem

Pak je klíčem komunikace prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu a vysvětlete, že to byla skutečná chyba a nepamatujete si, že byste si otevřeli další účet, protože jste na něj nevložili peníze. Řekněte jim, jak rádi hrajete v kasinu, a uvidíte, co řeknou.

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před rokem

Pokud ne, existuje spousta dobrých online kasin a alespoň pokud vás nechtějí jako zákazníka, dostanete své vklady zpět, abyste mohli hrát jinde

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hraji od srpna 2021. Mít info, že nedostávám nic zpět, protože jsem porušil smluvní podmínky.

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Díky za tip.


LG

Ramona

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před rokem

Omlouvám se, že jsem si to ve spěchu špatně přečetl, ve skutečnosti to říká, že NEMÁ nárok na vrácení zálohy. Teď si nemyslím, že si to rozmyslí a pravděpodobně ti zavřou účet.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To není v pořádku. Taky jsem mezitím něco vyhrál. Všechno bylo vždy vyplaceno; jen ne teď!!!

Taky chci hrát dál. Vulkan Vegas má velmi pěkné a zajímavé hry.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Je mi líto, že slyším o vašem problému.

Vždy se snažíme kasina posunout o kousek dál a žádáme je, aby zvážili, zda hráč vytvořením dalšího účtu nezískal nějakou výhodu.

Pokud ne - žádný bonus bez vkladu nebyl vybrán dvakrát kvůli druhému účtu a tak dále, pak nebyla získána žádná výhoda.

Tento případ je zvláštní, protože jste již několikrát dostali zaplaceno, jak jste psali. Pokud kasino předtím přehlédlo druhý účet, považuji za velmi nespravedlivé pronásledovat, víte.

Pokud jsou věci tak, jak jste uvedl,

Myslím, že můžete zkusit podat stížnost , i když jste porušili pravidla, uvidíme, co s tím náš tým pro stížnosti může udělat, protože se domnívám, že kasino také udělalo chybu.






Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje stížnost již probíhá. Taky si to myslím! Ale podívej se, co napsal nigeljc ?

Potřebuji peníze. A také si myslím, že je to nespravedlivé. Nezískal jsem výhodu, protože jsem hrál pouze s jedním účtem!

Mám znovu podat stížnost na Vulkan Vegas nebo jak to myslíš?

Rád bych dodal, že platba byla nejprve schválena a poté stažena.

Ptal jsem se v chatu, zda mám platit individuálně? Pak jsem dostal odpověď: Pokud jde o mě, vy (nebo vy) můžete stáhnout všechno najednou.

Od té doby jsem byl ale moc pěkně namazaný. To se mi zdálo moc. Věděl jsem, že menší částky jdou rychleji. Ale jestli to říká chat, pomyslel jsem si, ví, co říká. Už mě to naučili lépe.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před rokem

Ahoj,

Jen mějte na paměti, že jste v první řadě porušili pravidla. Smutné ale pravdivé.

Doufám, že bychom mohli kasinu připomenout, že také udělali chybu, takže by se měli snažit být přátelští a znovu zvážit zrušení výhry v plné výši.

Zkuste podat stížnost znovu, jestli chcete, nejsem si jistý, jestli to pomůže, ale asi neuškodí.

Zkontroloval jsem vaši stížnost a zjistil jsem, že jste zapomněli uvést, že vám kasino v minulosti zaplatilo, to je důležité, proto jsem tyto informace přeposlal.

Doufám, že se s kasinem domluvíme.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Co myslíš? Proč mi kasino zaplatilo? Myslíte si, že všechny mé výběry byly úspěšné? Už jsem to psal! Proto jsem zklamaný! Všechny výplaty fungovaly, jen už ne. Už jste na to včera odpovídali!!! Co se děje?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám další otázku: měl jsem odemčený účet. Kvůli tomu jsem se musel vzdát své výhry! je to legální? Vidím to jako vydírání!!!

Abych mohl znovu hrát, udělal jsem to.

Co mohu nyní udělat, abych stále dostal své peníze?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před rokem

Rozhodně není legální vzdát se výher, abyste si odemkli účet. Proč byste tam vůbec chtěli pokračovat ve hře, kdyby vám vzali výhru, i když jste přesvědčeni, že jste neudělali nic špatného? nechápu to.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Obsahuje různé hry všech žánrů. Až do bodu, kdy mě obvinili z hraní se 2 účty, bylo všechno skvělé. V běžných případech výplaty obvykle netrvaly déle než 2 dny.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Vzhledem k tomu, že obvinění se 2 účty bylo špatné, zákaz není skutečný!

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky