DomůFórumDiskuze stížnostíVýběr z kasina Spinado

Výběr z kasina Spinado (strana 2)

 od mariadosacolao
|
4 422 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2

Doufám, že Casino promluví. Myslím si však, že se to pravděpodobně nestane. Toto je opomenutí ze strany kasina, včetně odmítnutí poskytovat zprávy o sázení.


Automaticky přeloženo:
Mariannesantos

Měli jste nějaké zprávy z kasina ohledně tohoto problému?

Automaticky přeloženo:

Sám jsem si vyžádal odpověď od manažerky, pak mi od ní zavolali. Odpověď, kterou jsem obdržel, byla, že oddělení odpovědné za konfiskaci mých výher trvá na tom, že je to legitimní. Dokonce i předložení všech důkazů, že kasino je protichůdné, včetně konverzací prostřednictvím chatu a e-mailu s podporou.


Ztrácím naději, že to kasino samo zvráti.

Automaticky přeloženo:
Romi

Den po hovoru jsem dostal e-mail od manažera s nabídkou bonusu, ale rychle jsem ho zamítl, protože v tomto kasinu opravdu nebudu vkládat.

Account managerka je k mému případu ochotná a pozorná, ale bohužel podle ní nemůže rozhodnout o vrácení zabavené částky.

Věřím, že jen s vaší pomocí je možnost to zvrátit. file

Automaticky přeloženo:
Mariannesantos

Myslím, že zní docela hezky, i když jsme ze zprávy získali velmi málo informací. Z mého pohledu, a jak zmínila Romi, je pro kasino klíčové, aby se zapojilo do diskuze nebo poskytlo úplné vysvětlení. Musíme jen počkat, až stížnost brzy dospěje do této fáze.

Také bych Vám chtěl poděkovat za tak komplexní popis celé situace.

Doufejme, že průlom je blízko.

Automaticky přeloženo:

děkuji 🙏🏼

Také doufám, že kasino zaujme stanovisko k této situaci zde na fóru.

Je to všechno velmi frustrující. V tomto kasinu se mi nic nezdá průhledné.

Automaticky přeloženo:
Mariannesantos

Jen se snažte zůstat v klidu a i zde je potřeba trocha trpělivosti. Budu držet palce, aby výsledek byl co nejlepší.🤞

Automaticky přeloženo:

Moc děkuji za ochotu mi pomoci🙏🏼



Automaticky přeloženo:
Mariannesantos

Jste vítáni, pokud se dozvíte něco nového nebo pokud se něco změní ve vaší stížnosti a kasino zareaguje, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:

Ahoj!


Postupujte podle e-mailu, který jsem právě obdržel z kasina. jsou neredukovatelné ve vztahu ke konfiskační pozici. file

Automaticky přeloženo:

file Jak jsem zde již zmínil dříve, sázky nad 9 R$ jsou kasino blokovány, takže není možné hrát s částkami nad limit. I tak mi zabavili VŠECHNY výhry se sázkami nižšími, než je limit, kvůli JEDNOMU ZABLOKOVANÉMU ZATOČENÍ

Automaticky přeloženo:
Mariannesantos

Chápu! Umístěním jedné sázky ve výši 10 R$ (místo 9 R$) jste porušili pravidlo maximální sázky a kasino považuje za spravedlivé zrušit vaši výhru. No, řekl bych, že je to příliš přísná aplikace.

Řekl bych, že jedna upřímná chyba by neměla být používána jako poslední omluva. Jsem moc rád, že jste stížnost odeslali, protože se vždy snažíme ke každému problému přistupovat individuálně. Tady opravdu doufám ve šťastný konec.



Automaticky přeloženo:

Zajímá mě, že kasino blokuje sázky nad 9 R$. Nemůžete si vsadit, i kdybyste chtěli. Takže i když někdo udělá hodně vysokých sázek, nejsou provedeny kvůli zablokování, které je generováno systémem. Ve skupině, do které patřím, došlo k mnoha konfiskacím ze strany SPINADO, nikdy jsem nic takového neviděl, sám jsem nikdy nerespektoval pravidla kasina, toto je poprvé, co mi byly zabaveny výhry.

Věřím, že toto je další chyba na straně kasina, které jej využívá pro svůj vlastní prospěch.

Podívejte, pokud se kasino bloky roztočí nad limit, pak sázky neprojdou, že? Proto nemohlo být zabaveno, protože nebyla uzavřena žádná sázka, i když šlo o jediné zatočení.


Chápu to tak, že aby byly konfiskace legitimní a v rámci podmínek, mělo by kasino kromě odhalení (i mimo podmínky) pravidel sázení spolu s trestem odstranit bloky u sázek s vyšší hodnotou, aby hráč být si vědom pravidel a rozhodnout se je porušit, mít účinné sázky a poté mohou být výhry zabaveny.

otočení blokovaná systémem nelze považovat za sázení.

Automaticky přeloženo:
Mariannesantos

To co jsi napsal mi dává smysl. Situaci by bylo mnohem snazší vyhnout se, kdyby všechna kasina byla schopna prosadit pravidlo maximální sázky na softwarové úrovni. Někteří to dokážou a někteří prostě ne, takže hráči zůstávají v dost nejisté pozici. Přečtení smluvních podmínek je stále nutností.

Souhlasil bych s tím, že zatočení blokovaná systémem nelze považovat za sázení. Zní to velmi rozumně a doufejme, že stížnost potvrdí váš názor.

Automaticky přeloženo:

Nicméně, i když to vše podrobně vysvětlím kasinu, dokonce i pošlete snímky obrazovky s pokyny, které jsem obdržel prostřednictvím chatu a e-mailu, kasino zůstává ve stejné pozici, a co je horší, nenese odpovědnost za pokyny poskytované samotnou podporou.

Nemyslím si, že Casino učiní veřejné prohlášení zde na fóru, nebo by tak již učinilo.

Opravdu nevím, jaké kroky podniknout tváří v tvář tomuto opomenutí. Je možné nahlásit stížnost tomu, kdo toto kasino reguluje?

Automaticky přeloženo:

filefile

Sledujte e-maily od manažera.

Automaticky přeloženo:
Mariannesantos

Takže s podporou bych nesouhlasil, protože když mě to stejně mohlo uvést v omyl a kasino za to nenese odpovědnost, tak kdo je? To je od nich dost benevolentní přístup.

Taky vidím, že ti jako výmluvu nabízejí bonus, ale to by mi nestačilo. Pokud by kasino takto zacházelo s každým případem, podpora by mohla zavést každého hráče a bylo by to pro ně v pořádku. Takže si myslím, že nemají dobrou pověst.

Počkejme si tedy, co Branislav ve vaší stížnosti zjistí a zda stihne kasino odpovědět ve vláknu stížnosti. Pokud ne, poradí vám, co byste mohli udělat, tedy napsat licenčnímu úřadu.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky