Dobrý den, je nám líto, že máte potíže s výběrem. Ale rád bych začal tím, že bych vás požádal, zda byste nám mohli poskytnout url adresu, abychom mohli přidat toto kasino a zkontrolovat ho, protože ho nemáme v naší databázi.
Pokud jde o e-mail, který vám poslali, napsali vám o pravidle více účtů. Měli jste někdy jiný účet v kasinu? Pokud je to to, na co odkazují, pak je zjevně problém, proč nemůžete vybrat peníze. Víte o něčem takovém?
Hi, I'm sorry you're having trouble withdrawing. But I would like to start by asking you if you could please provide us with the url address to add this casino and review it, because we don't have it in our database.
Regarding the email they sent you, they wrote you about the multiple accounts rule. Have you ever had another account at the casino ? If this is what they are referring to, then obviously this is the problem why you can't withdraw money. Are you aware of anything like this ?
Poslali mi e-mail s omluvou a s tím, že to byla chyba a že platbu provedou. Děkuji
They sent me an email apologizing and saying it was a mistake and that they will make the payment. Thank you
Eles me mandaram um imail pedindo descupas e falando que foi um erro e que vão efetuar o pagamento Obrigada
Vidím to dobré zprávy, takže bych byl rád, kdybyste nás informovali, až dorazí peníze, a pokud dodrží, co řekli.
Každopádně bychom mohli použít odkaz na kasino, abychom ho mohli přidat do naší databáze. Bylo by možné to zveřejnit prosím? 🙂
Good news as I see it, so I would be glad if you would update us when the money arrives, and if they kept what they said.
Anyway, we could still use a link to the casino so we can add it to our database. Would it be possible to post it please ? 🙂
Ahoj! Věřím, že je to stejné kasino, kde zabavili mé výhry a nemohl jsem podat stížnost, protože jsem je nemohl najít na seznamu.
https://spinado.com
hello! I believe this is the same Casino where they confiscated my winnings and I was unable to file a complaint because I couldn't find it on the list.
https://spinado.com
ola! Acredito que trata-se do mesmo Casino onde confiscaram meus ganhos e não consegui abrir uma reclamação pois não encontrei na lista.
https://spinado.com
Dobrý den, váš problém stále přetrvává nebo ne? Jak dlouho je to od situace s vašimi penězi?
Rád bych dodal, že pokud kasino není v naší databázi, můžete si vybrat jakékoli jiné kasino a popsat, co se vám stalo a v popisu uvést, o jaké kasino se jedná. Náš tým to následně přepíše do reklamace a bude se jím dále zabývat.
Hi, did your problem still persist or not ? How long has it been since the situation with your money ?
I would like to add that if the casino is not in our database, you can choose any other casino and describe what happened to you and mention in the description what casino it concerns. Our team will then rewrite it in the complaint and deal with it further.
Ahoj!
Můj zůstatek byl zabaven kasinem SPINADO na základě toho, že jsem vyhrál obcházením pravidel bonusového sázení.
Provedl jsem vklad a obdržel jsem částku bonusu, ale podle podmínek je skutečný zůstatek použit před zůstatkem bonusu. Po pár hodinách hraní jsem nashromáždil částku 10 000,00 R$, tak jsem zavolal na podporu kasina, abych zjistil, zda by bylo možné zrušit bonus a provést výběr, protože jsem ho nevyužil. V chatu mi potvrdili, že mohu zrušit a vybrat částky, informovali, že se ztratí pouze bonusový zůstatek. A přesně to se stalo, bonus jsem zrušil a částka bonusu byla odepsána z mého účtu. Po žádosti o výběr 3 000,00 R$, protože to byla maximální povolená částka, zůstal požadavek nevyřízený přibližně hodinu, dokud jsem neobdržel e-mail s informací, že můj zůstatek byl zabaven za to, že jsem vsadil více než 9,00 R$ s bonusem.
Při sázce vyšší než 9,00 R$ nebyly získány žádné výhry, žádné! Sázky v hodnotě vyšší než 9 R$ jsou v tomto kasinu blokovány, generují vyskakovací upozornění a zabraňují roztočení, protože přesně to se stalo, když jsem NEDOBEZDOBĚ navýšil sázku na R$10 v GATES OF OLYMPUS, kde jsem měl první výhru a sázku ve výši 6 R$. Ano, bylo to JEN JEDNO ZATOČENÍ a bylo zablokováno, právě jsem zkontroloval všechny své sázky ze včerejška.
Bonusový zůstatek jsem ani nevyužil. Mám screenshoty všech výher a dokonce i chatové konverzace potvrzující, že bonus nebyl využit a oprávnění ke zrušení.
Pravidla tohoto kasina jsou NESPRÁVNÁ a ODPORUČNÁ, ke svému překvapení jsem to zjistil během chatu, když jsem se snažil vyřešit částku, kterou NEPRÁVNĚ zabavili.
Přesná slova agenta v chatu byla:
"V tomto případě není povoleno vsadit více nebo méně než dvojnásobek poslední sázky, když máte aktivní bonus. Pokud například sázíte 9 realů, není povoleno vsadit méně než polovinu této částky na další kolo
musíte postupně snižovat
Marianne" Jsem tím ohromen,
a během her není žádné varování.
PORUŠENÍM PRAVIDEL NEZÍSKALI ŽÁDNÉ VÝHRY!
9 000,00 R$ bylo zabaveno z mého zůstatku po žádosti o výběr, po několika hodinách hraní se na mém účtu objeví pouze částka vkladu.
Žádám o pomoc Casino Guru, abych to vyřešil.
Kasino "Spinado.com" jsem v seznamu nenašel, abych mohl otevřít stížnost.
Hello!
My balance was confiscated by Casino SPINADO on the grounds that I had won by circumventing the bonus betting rules.
I made a deposit and received the bonus amount, however according to the terms the actual balance is used before the bonus balance. After a few hours of playing, I accumulated the amount of R$10,000.00, so I called Casino support to find out if it would be possible to cancel the bonus and make the withdrawal, as I hadn't used it. In the chat they confirmed that I could cancel and withdraw the amounts, they informed that only the bonus balance would be lost. And that's exactly what happened, I canceled the bonus and the bonus amount was debited from my account. After requesting a withdrawal of R$3,000.00, as it was the maximum amount allowed, the request remained pending for approximately an hour until I received the email informing me that my balance was confiscated for having bet over R$9.00 with a bonus.
No winnings were obtained with a bet greater than R$9.00, none! Bets worth more than R$9 are blocked at this casino, generating a pop-up warning and preventing spins, as that is exactly what happened when I CARELESSLY increased the bet to R$10 at GATES OF OLYMPUS, where I had the first win and bet of R$6. Yes, it was JUST ONE SPIN and it was blocked, I just reviewed all my bets from yesterday.
I didn't even use the bonus balance. I have screenshots of all winnings and even the chat conversation confirming that the bonus was not used and the authorization to cancel.
The rules of this Casino are ABUSIVE and CONTRADICTORY, to my surprise I found out during the chat when I was trying to resolve the amount they IMPROPERLY confiscated.
The agent's exact words in the chat were:
"In this case, it is not allowed to bet more or less than double the last bet when you have an active bonus. For example, if you are betting 9 reais, it is not allowed to bet less than half of that on the next round
you need to gradually reduce
Marianne" I'm amazed by this,
and during games there is no warning about.
NO WINNINGS WERE OBTAINED BY INFRINGING THE RULES!
R$9,000.00 was confiscated from my balance after requesting the withdrawal, after playing for hours only the deposit amount appears in my account.
I request help from Casino Guru to resolve this.
I did not find the casino "Spinado.com" in the list to open a complaint.
Olá!
Meu saldo foi confiscado pelo Casino SPINADO com justificativas de que eu teria ganhado burlando as regras de apostas com bônus.
Fiz um depósito e recebi o valor de bônus, porém de acordo com os termos o saldo real é usado antes do saldo de bônus. Após algumas horas jogando acumulei o montante de R$10.000,00, então chamei o suporte do Casino para saber se seria possível cancelar o bônus e efetuar o saque, já que não havia utilizado. No chat confirmaram que eu poderia cancelar e sacar os valores, informaram que apenas o saldo de bônus seria perdido. E foi exatamente o que aconteceu, cancelei o bônus e o valor do bônus foi debitado da minha conta. Após solicitar o saque de R$3.000,00, pois foi o valor máximo permitido, a solicitação ficou pendente por aproximadamente uma hora até que recebi o e-mail informando que meu saldo foi confiscado por ter apostado acima de R$9,00 com bônus.
Nenhum ganho foi obtido com aposta superior a R$ 9,00, nenhum! As apostas de valor superior a R$9 são bloqueadas nesse cassino, gerando um aviso em pop-up e impedindo os giros, pois foi exatamente o que ocorreu quando eu POR DESCUIDO aumentei a aposta para R$10 no GATES OF OLYMPUS, onde tive o primeiro ganho e na aposta de R$6. Sim, foi APENAS UM GIRO e foi bloqueado, acabei de rever todas minhas apostas de ontem.
Sequer usei o saldo de bônus. Tenho capturas de tela de todos os ganhos e inclusive da conversa no chat onde confirma que o bônus não foi usado e a liberação para cancelar.
As regras deste Casino são ABUSIVAS e CONTRADITÓRIAS, para minha surpresa fiquei sabendo durante o chat quando estava tentando resolver o valor que confiscaram INDEVIDAMENTE.
aa palavras exatas do agente no chat foram:
"No caso não é permitido apostar mais ou menos que o dobra da ultima aposta quando se tem bonus ativo. Por exemplo, se você esta apostando 9 reais não é permitido apostar menos da metade disto na proxima rodada
é preciso diminuir aos poucos
Marianne" estou espantada com isso,
sendo que durante os jogos não há nenhum aviso sobre.
NENHUM GANHO FOI OBTIDO INFRINGINDO AS REGRAS!
R$9.000,00 foi confiscado do meu saldo após solicitar o saque, após jogar por horas apenas o valor do depósito consta em minha conta.
Solicito ajuda do Casino Guru para resolver isso.
não encontrei o casino "Spinado.com" na lista para abrir uma reclamação.
Jak jsem popsal ve své předchozí odpovědi, podejte stížnost a vyberte si jakékoli kasino a vysvětlete svůj problém, včetně názvu kasina, kde se vám to stalo.
Z toho, co jsem pochopil, jste bonus zrušili a nakonec jste si s ním nehráli. Bylo 12 sázek reias, které jste uzavřeli, když jste měli bonus, nebo poté, co jste ho zrušili? Připadá mi legrační, že ti řekli, že je všechno v pořádku, a pak řekli, že ne, a vzali ti výhru. Stejně dobře je, že máte důkaz, takže ho budete potřebovat.
Také, že druhá sázka musí být vždy o polovinu menší, četl jste to někde v pravidlech bonusu?
Otevřete stížnost zde na tomto odkazu a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.
Well then, as I described in my previous reply, file a complaint and choose any casino and explain your problem, including the name of the casino where it happened to you.
From what I understand, you cancelled the bonus and did not play with it after all. Were the 12 reias bets you made when you had the bonus or after you cancelled it ? I find it funny that they told you everything was fine and then said it wasn't and took your winnings. It's just as well that you have proof so you'll need it.
Also that the second bet must always be half the size less, did you read that somewhere in the bonus rules ?
Make sure you open a complaint here on this link and let's see if we can help you.
Ahoj! Děkuji za odpověď.
Zkontroloval jsem své sázky a ve skutečnosti to bylo JEDNO zatočení R$10, které bylo ve stejnou dobu zablokováno kasinem a vygenerovalo vyskakovací upozornění.
Zeptal jsem se podpory kasina, proč mi nezabavili mé první výhry, protože to bylo ve stejné hře, kde mě obvinili ze sázení nad limit a odpověď byla:
„Ahoj, Marianne!
Pravidlo zmiňuje pouze sázky s hodnotou vyšší než 9 realů, zisk získaný sázkou 7,50 nepředstavuje přerušení."
Všechny mé výhry byly se sázkami pod 9 R$, takže podle jejich odpovědi žádná z nich nepředstavuje přestávku. Pořád mi zabavili výhru
Mám zde vystavený důkaz o tom všem.
Otevřu stížnost
Hello! Thanks for responding.
I checked my bets and it was actually ONE spin of R$10 which was blocked by the Casino at the same time, generating a pop-up alert.
I asked Casino support why they didn't confiscate my first winnings, as it was in the same game where they accused me of betting over the limit and the answer was:
"Hi, Marianne!
The rule only mentions bets with a value greater than 9 reais, the gain obtained with the bet of 7.50 does not constitute a break."
All my winnings were with bets below R$9, so according to their response none of them constitute a break. They still confiscated my winnings
I have proof of all this exposed here.
I will open a complaint
Olá! Obrigada por responder.
Verifiquei minhas apostas e na verdade foi UM giro de R$10 que inclusive foi bloqueado pelo Casino na mesma hora, gerando um alerta em pop-up.
Questionei o suporte do Casino o motivo de então não terem confiscado o meu primeiro ganho, já que foi no mesmo jogo onde me acusam de apostar acima do limite e a resposta foi:
"Oi, Marianne!
A regra menciona apenas apostas com valor superior a 9 reais, o ganho obtido com a aposta de 7,50 não configura a quebra."
todos os meus ganhos foram com apostas abaixo de R$9, então segundo a resposta deles nenhum configura quebra. Mesmo assim confiscaram meus ganhos
tenho provas de tudo isso exposto aqui.
irei abrir uma reclamação
Ahoj!
Ano, problém přetrvává. Částky nebyly vráceny a Casino trvá na tom, že se mýlím, i když jsou na jejich straně rozpory.
Včera jsem otevřel stížnost s podrobnostmi o tomto případu a připojil jsem všechny přílohy, které bylo možné odeslat.
Hello!
Yes, the problem persists. The amounts were not returned and Casino insists that I am wrong even though there are contradictions on their part.
I opened a complaint yesterday detailing this case and attaching all the attachments that were possible to send.
Olá!
sim, o problema persiste. Os valores não foram devolvidos e o Casino insiste que estou equivocada mesmo havendo contradições da parte deles.
abri uma reclamação ontem detalhando este caso e anexando todos anexos que foram possíveis enviar.
To mi přijde jako dost nesmyslné vysvětlení. Koneckonců, pokud mluvíme o maximální sázce, neměla by odkazovat na to, kolik vyhrajete. Pokud toto pravidlo porušíte, pak bych pochopil, co kasino říká, ale pokud jste porušili maximální sázku a nevyhráli jste tedy z toho roztočení více než 9reia, tak se podle kasina nic nestalo, přijde mi to absolutní nesmysl.
Takže to byl dobrý krok, když jste podal stížnost a uvidíme, kam se náš tým dostane. Doufám, že se nám podaří vnést trochu světla do celého tohoto případu.
Budu držet palce. 🤞
That strikes me as a pretty nonsensical explanation. After all, if we're talking about maximum bet, it shouldn't refer to how much you win. If you break this rule then I would understand what the casino is saying, but if you broke the max bet and therefore you didn't win more than 9reias from that spin then nothing happened according to the casino, it makes absolute nonsense to me.
So it was a good move when you lodged a complaint and let's see where our team gets to. I hope we can shed some light on this whole case.
I'll keep my fingers crossed. 🤞
Ahoj!
přesně tak. Myslím, že vše, co Casino udělalo, je absurdní, proto jsem sem přišel požádat o pomoc při řešení této situace.
Jak jsem již zmínil, díky naprosté neopatrnosti při úpravě sázky jsem provedl JEDNO zatočení v hodnotě 10 R$ a na obrazovce se objevilo vyskakovací okno s upozorněním na limit sázky. Nebyly získány žádné výhry s hodnotou vyšší než limit a podle samotného kasina výhry se sázkami nižšími než limit 9 R$ nepředstavují porušení pravidla. Chápu tedy, že žádné výhry nemohly být zabaveny, protože všechny výhry byly získány v souladu s limitem sázek, jak je uvedeno v přílohách přiložených ke stížnosti.
V tomto vlákně odpovím s požadovanými údaji k prošetření. Dík!!
Hello!
exactly. I think everything that Casino did is absurd, that's why I came here to ask for help to resolve this situation.
As I mentioned, due to complete carelessness when adjusting the bet, I made ONE spin worth R$10 and a pop-up appeared on the screen notifying me of the bet limit. No winnings were obtained with a value greater than the limit and according to the casino itself, winnings with bets lower than the limit of R$9 do not constitute a breach of the rule. So I understand that no winnings could have been confiscated, as all winnings were obtained respecting the betting limit, as per the attachments included in the complaint.
I will be responding in that thread with the requested data for investigation. Thanks!!
Olá!
exatamente. Acho um absurdo tudo isso que o Casino fez, por isso vim aqui solicitar ajuda para resolver esta situação.
como mencionei, por absoluto descuido na hora de ajustar a aposta dei UM giro no valor de R$10 e apareceu na tela um pop-up avisando o limite de aposta. Nenhum ganho foi obtido com valor superior ao limite e de acordo com o próprio casino, os ganhos com apostas inferiores ao limite de R$9 não caracterizam quebra da regra. Então entendo que nenhum ganho poderia ter sido confiscado, pois todos os ganhos foram obtidos respeitando o limite de apostas, conforme anexos que inclui na reclamação.
estarei respondendo naquele tópico com os dados solicitados para apuração. Obrigada!!
Tento e-mail obdržený od kasina uvádí, že zabavilo všechny výhry, které obdrželi oprávněně za umístění sázky 10 R$, a že je to v souladu s pravidly kasina. Podmínky však nejsou jasné, které výhry budou zabaveny, pokud budou některá pravidla porušena.
při čtení podmínek po zabavení výher se říká „výhry mohou být zabaveny" a pravidla, která k tomu mohou vést. Podle mého názoru ne jasným a objektivním způsobem, vše se zdá být mezi řádky, aby to kasino použilo tak, jak se mu to hodí.
This email received from the casino says that they confiscated all winnings received legitimately for placing the R$10 bet and that it is in accordance with the Casino's rules. However, the terms are not clear which winnings will be confiscated if any rules are broken.
when reading the terms after having the winnings confiscated it says "winnings may be confiscated" and the rules that can lead to this. Not in a clear and objective way in my opinion, everything seems to be between the lines for the Casino to use in the way it suits it.
este e-mail recebido do cassino diz que confiscaram todos os ganhos recebidos de forma legítima por ter feito a aposta de R$10 e que está de acordo com as regras do Casino. Entretanto, nos termos não está explícito quais ganhos serão confiscados caso haja quebra de alguma regra.
ao ler os termos após ter os ganhos confiscado ali que consta "podem haver confisco de ganhos" e as regras que podem levar a isso. Não de forma clara e objetiva ao meu ver, tudo parece entrelinhas para que o Casino use da forma que lhe convém.
Ano, myslíte to dobře a dáte vše potřebné týmu, který vyřizuje vaši reklamaci a také mě můžete aktualizovat na fóru, protože mě docela zajímá, jak se to vyřeší. Uvidíme, kam to povede, protože to vypadá jako docela zvláštní situace.
Díval jsem se také na vaše screenshoty a je od vás jistě hezké, že je posíláte. Pokud hráč poruší maximální sázku, tak chápu, že kasino výhru zabaví, ale každý případ je individuální a myslím, že musíte vzít v úvahu, že jste z té sázky nic nevyhráli a celkově shledávám některé argumenty trochu nelogické ze strany kasina.
Počkejme si tedy, jak se reklamace vyvine a co naši odborníci zjistí. Budu doufat v pozitivní výsledek.
Yes, you think well and give everything you need to the team that handles your complaint and you can also update me on the forum, because I'm quite interested in how it will be solved. Let's see where this goes because this seems like a pretty strange situation.
I've been looking at your screenshots as well and it's certainly nice of you to post them. If a player breaks the max bet then I understand that the casino will confiscate the winnings, but each case is individual and I guess you have to take into account that you didn't win anything from that bet and overall I find some of the arguments a bit illogical from casino's side.
So let's wait and see how the complaint develops and what our experts find out. I will hope for a positive outcome.
Ahoj!
Děkuji za ochotu pomoci mi tuto situaci co nejlépe vyřešit.
Pokyny kasina jsou jistě značně rozporuplné. Vzhledem k tomu, že v podmínkách je uvedeno, že zůstatek je oddělený (skutečný a bonusový) a nemusí nutně zahrnovat konfiskaci nebo jaké výhry budou zabaveny atd. Jak jsem již zmínil, v podmínkách kasina není nic jasné.
Zavolal mi můj account manager, který o případu až do hovoru nevěděl, protože z toho, co jsem pochopil, změnili vedení mého účtu v kasinu a tuto situaci nekontrolovali. Byla z toho všeho také docela zmatená. Popsal jsem případ manažerce, která informovala, že se „pokusí" tuto situaci vyřešit, ale bez slibu vrácení peněz.
Každým dnem jsem zmatenější a doufám, že to vyřeším a dostanu své výhry zpět.
Hello!
Thank you for your willingness to help me resolve this situation as best as possible.
Certainly, the casino's guidance is quite contradictory. Since it is stated in the terms that the balance is separate (real and bonus) and it does not necessarily include confiscation or which winnings will be confiscated, etc. As I mentioned earlier, there is nothing clear about the casino terms.
I received a call from my account manager, who was not aware of the case until the call, because from what I understand, they changed the management of my account at the casino and did not review this situation. She was also quite confused by all of this. I detailed the case to the manager who informed that she would "try" to resolve this situation, but without promising a refund.
I'm more confused every day and I hope I can resolve this and get my winnings back.
Olá!
Agradeço a disposição em me ajudar a resolver essa situação dentro do possível.
certamente, a orientação do cassino é bastante contraditória. Visto que consta nos termos que o saldo é separado(real e bônus) e não consta obrigatoriamente o confisco ou qual ganho será confiscado, etc. Conforme mencionei anteriormente, não há nada claro nos termos do casino.
recebi uma ligação da gerente da minha conta, que não estava ciente do caso até a ligação, pois pelo que entendi, mudaram a gerência da minha conta no casino e não repassaram essa situação. A mesma também ficou bastante confusa com tudo isso. Detalhei o caso a gerente que informou que "tentaria" resolver essa situação, mas sem promessa de devolução.
estou cada dia mais confusa e espero conseguir resolver isso e receber meus ganhos de volta.
Abych řekl pravdu, taky bych se v tom ztrácel, protože když budeš pořád dostávat nějakou jinou odpověď, asi to nebudeš stíhat sledovat. Pojďme se tedy podívat, s čím kasino přijde a zda to dokážou nějak vyřešit nebo ne. Ale asi by bylo nejlepší, kdyby to udělali.
Každopádně počkám na vaši další aktualizaci a uvidíme.
To tell you the truth, I'd get lost in it too, because if you keep getting some other answer, you probably won't be able to keep track of it. So let's see what the casino comes up with and whether they can somehow resolve it or not. But it would probably be best if they did.
Anyway, I'll wait for your next update and we'll see.
Ahoj!
Od manažerova hovoru uplynul týden a já se neozvala. Myslím si, že je nepravděpodobné, že by to Casino mohlo zvrátit samo. bohužel
Hello!
It's been a week since the manager's call and I haven't heard back. I think it's unlikely that Casino will reverse this on its own. Unfortunately
Olá!
já se passou uma semana desde a ligação da gerente e não tive mais retorno. Acho improvável que o Casino reverta isso por conta própria. Infelizmente
Několikrát jsem si vyžádal zprávu o všech mých sázkách v den, kdy mi zabavili výhry, a kasino mi je odmítá poskytnout s tím, že si to mohu zkontrolovat na platformě.
Chtěl bych poznamenat, že kasino změnilo podmínky, včetně pravidla, že nemůžete hrát automaty s RTP nad 97% s aktivním bonusem. Mimo jiné změny.
což opakuje zneužití omezení, protože v každé hře není VIDITELNÉ procento RTP. Brzy bude dalším pravidlem, které kasinu prospěje, zabavit výhry. Toto pravidlo bylo zahrnuto po konfiskaci mých výher, ale předkládám ho zde jako další důkaz "ošidnosti" podmínek.
Přiložil jsem obrázky her, které dokazují, že RTP her není v otevřené stížnosti vidět.
I have requested an Excel report of all my bets on the day they confiscated my winnings several times and the casino refuses to provide it, saying I can check it on the platform.
I would like to note that the casino has changed the terms, including a rule that you cannot play slots with RTP above 97% using the active bonus. Among other changes.
which reiterates abuse of limitations as there is no VISIBLE RTP percentage in each game. Soon it will be another rule that benefits the casino to confiscate winnings. This rule was included after the confiscation of my winnings, but I am exposing it here as further proof of the "trickery" of the terms.
I attached images of the games, which proves that the RTP of the games is not visible in the open complaint.
solicitei diversas vezes o relatório em Excel de todas as minhas apostas no dia em que confiscaram meus ganhos e o cassino se nega a fornecer, dizendo que posso consultar na plataforma.
aproveito para registrar que o casino alterou os termos, incluindo inclusive uma regra que não pode jogar em slots com RTP acima de 97% usando o bônus ativo. Entre outras alterações.
o que reitera abuso nas limitações pois não há porcentagem de RTP VISÍVEL em cada jogo. Logo será mais uma regra que beneficia o casino para confiscar ganhos. Esta regra foi incluída após o confisco dos meus ganhos, mas estou expondo aqui como mais uma comprovação da "malandragem " dos termos.
anexei imagens dos jogos, onde comprova que não está visível o RTP dos jogos na reclamação em aberto.
Jen doufám, že náš tým pro stížnosti bude moci získat více informací z kasina. Hlavní věc je, že kasino s námi musí komunikovat a být schopno poskytnout všechny potřebné informace. Počkejme a uvidíme. Budu držet palce.🤞
I just hope that our complaint team will be able to get more information from the casino. The main thing in this is that the casino has to communicate with us and be able to provide all the information needed. Let's wait and see. I will keep my fingers crossed.🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.