FórumDiskuze stížnostíVýběr z kasina Spinado

Výběr z kasina Spinado

před 6 měsíci od mariadosacolao
|
3137 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2
před 6 měsíci

filefile Spinado Casino nechce provést platbu

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokaždé, když se rozhodnu hrát a vyhrát, mám problém se stáhnout

Automaticky přeloženo:
mariadosacolao
před 6 měsíci

Dobrý den, je nám líto, že máte potíže s výběrem. Ale rád bych začal tím, že bych vás požádal, zda byste nám mohli poskytnout url adresu, abychom mohli přidat toto kasino a zkontrolovat ho, protože ho nemáme v naší databázi.

Pokud jde o e-mail, který vám poslali, napsali vám o pravidle více účtů. Měli jste někdy jiný účet v kasinu? Pokud je to to, na co odkazují, pak je zjevně problém, proč nemůžete vybrat peníze. Víte o něčem takovém?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Poslali mi e-mail s omluvou a s tím, že to byla chyba a že platbu provedou. Děkuji


Automaticky přeloženo:
mariadosacolao
před 6 měsíci

Vidím to dobré zprávy, takže bych byl rád, kdybyste nás informovali, až dorazí peníze, a pokud dodrží, co řekli.

Každopádně bychom mohli použít odkaz na kasino, abychom ho mohli přidat do naší databáze. Bylo by možné to zveřejnit prosím? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj! Věřím, že je to stejné kasino, kde zabavili mé výhry a nemohl jsem podat stížnost, protože jsem je nemohl najít na seznamu.


https://spinado.com

Upravil Jaro před 5 měsíci
Důvod: Udělal odkaz pasivní
Automaticky přeloženo:
Mariannesantos
před 5 měsíci

Dobrý den, váš problém stále přetrvává nebo ne? Jak dlouho je to od situace s vašimi penězi?

Rád bych dodal, že pokud kasino není v naší databázi, můžete si vybrat jakékoli jiné kasino a popsat, co se vám stalo a v popisu uvést, o jaké kasino se jedná. Náš tým to následně přepíše do reklamace a bude se jím dále zabývat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj!

Můj zůstatek byl zabaven kasinem SPINADO na základě toho, že jsem vyhrál obcházením pravidel bonusového sázení.

Provedl jsem vklad a obdržel jsem částku bonusu, ale podle podmínek je skutečný zůstatek použit před zůstatkem bonusu. Po pár hodinách hraní jsem nashromáždil částku 10 000,00 R$, tak jsem zavolal na podporu kasina, abych zjistil, zda by bylo možné zrušit bonus a provést výběr, protože jsem ho nevyužil. V chatu mi potvrdili, že mohu zrušit a vybrat částky, informovali, že se ztratí pouze bonusový zůstatek. A přesně to se stalo, bonus jsem zrušil a částka bonusu byla odepsána z mého účtu. Po žádosti o výběr 3 000,00 R$, protože to byla maximální povolená částka, zůstal požadavek nevyřízený přibližně hodinu, dokud jsem neobdržel e-mail s informací, že můj zůstatek byl zabaven za to, že jsem vsadil více než 9,00 R$ s bonusem.

Při sázce vyšší než 9,00 R$ nebyly získány žádné výhry, žádné! Sázky v hodnotě vyšší než 9 R$ jsou v tomto kasinu blokovány, generují vyskakovací upozornění a zabraňují roztočení, protože přesně to se stalo, když jsem NEDOBEZDOBĚ navýšil sázku na R$10 v GATES OF OLYMPUS, kde jsem měl první výhru a sázku ve výši 6 R$. Ano, bylo to JEN JEDNO ZATOČENÍ a bylo zablokováno, právě jsem zkontroloval všechny své sázky ze včerejška.


Bonusový zůstatek jsem ani nevyužil. Mám screenshoty všech výher a dokonce i chatové konverzace potvrzující, že bonus nebyl využit a oprávnění ke zrušení.

Pravidla tohoto kasina jsou NESPRÁVNÁ a ODPORUČNÁ, ke svému překvapení jsem to zjistil během chatu, když jsem se snažil vyřešit částku, kterou NEPRÁVNĚ zabavili.

Přesná slova agenta v chatu byla:

"V tomto případě není povoleno vsadit více nebo méně než dvojnásobek poslední sázky, když máte aktivní bonus. Pokud například sázíte 9 realů, není povoleno vsadit méně než polovinu této částky na další kolo

musíte postupně snižovat

Marianne" Jsem tím ohromen,

a během her není žádné varování.

PORUŠENÍM PRAVIDEL NEZÍSKALI ŽÁDNÉ VÝHRY!

9 000,00 R$ bylo zabaveno z mého zůstatku po žádosti o výběr, po několika hodinách hraní se na mém účtu objeví pouze částka vkladu.


Žádám o pomoc Casino Guru, abych to vyřešil.


Kasino "Spinado.com" jsem v seznamu nenašel, abych mohl otevřít stížnost.



Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Mariannesantos
před 5 měsíci

Jak jsem popsal ve své předchozí odpovědi, podejte stížnost a vyberte si jakékoli kasino a vysvětlete svůj problém, včetně názvu kasina, kde se vám to stalo.

Z toho, co jsem pochopil, jste bonus zrušili a nakonec jste si s ním nehráli. Bylo 12 sázek reias, které jste uzavřeli, když jste měli bonus, nebo poté, co jste ho zrušili? Připadá mi legrační, že ti řekli, že je všechno v pořádku, a pak řekli, že ne, a vzali ti výhru. Stejně dobře je, že máte důkaz, takže ho budete potřebovat.

Také, že druhá sázka musí být vždy o polovinu menší, četl jste to někde v pravidlech bonusu?

Otevřete stížnost zde na tomto odkazu a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj! Děkuji za odpověď.

Zkontroloval jsem své sázky a ve skutečnosti to bylo JEDNO zatočení R$10, které bylo ve stejnou dobu zablokováno kasinem a vygenerovalo vyskakovací upozornění.

Zeptal jsem se podpory kasina, proč mi nezabavili mé první výhry, protože to bylo ve stejné hře, kde mě obvinili ze sázení nad limit a odpověď byla:

„Ahoj, Marianne!

Pravidlo zmiňuje pouze sázky s hodnotou vyšší než 9 realů, zisk získaný sázkou 7,50 nepředstavuje přerušení."


Všechny mé výhry byly se sázkami pod 9 R$, takže podle jejich odpovědi žádná z nich nepředstavuje přestávku. Pořád mi zabavili výhru


Mám zde vystavený důkaz o tom všem.


Otevřu stížnost

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj!

Ano, problém přetrvává. Částky nebyly vráceny a Casino trvá na tom, že se mýlím, i když jsou na jejich straně rozpory.

Včera jsem otevřel stížnost s podrobnostmi o tomto případu a připojil jsem všechny přílohy, které bylo možné odeslat.

Automaticky přeloženo:
Mariannesantos
před 5 měsíci

To mi přijde jako dost nesmyslné vysvětlení. Koneckonců, pokud mluvíme o maximální sázce, neměla by odkazovat na to, kolik vyhrajete. Pokud toto pravidlo porušíte, pak bych pochopil, co kasino říká, ale pokud jste porušili maximální sázku a nevyhráli jste tedy z toho roztočení více než 9reia, tak se podle kasina nic nestalo, přijde mi to absolutní nesmysl.

Takže to byl dobrý krok, když jste podal stížnost a uvidíme, kam se náš tým dostane. Doufám, že se nám podaří vnést trochu světla do celého tohoto případu.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj!

přesně tak. Myslím, že vše, co Casino udělalo, je absurdní, proto jsem sem přišel požádat o pomoc při řešení této situace.

Jak jsem již zmínil, díky naprosté neopatrnosti při úpravě sázky jsem provedl JEDNO zatočení v hodnotě 10 R$ a na obrazovce se objevilo vyskakovací okno s upozorněním na limit sázky. Nebyly získány žádné výhry s hodnotou vyšší než limit a podle samotného kasina výhry se sázkami nižšími než limit 9 R$ nepředstavují porušení pravidla. Chápu tedy, že žádné výhry nemohly být zabaveny, protože všechny výhry byly získány v souladu s limitem sázek, jak je uvedeno v přílohách přiložených ke stížnosti.

V tomto vlákně odpovím s požadovanými údaji k prošetření. Dík!!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file

Tento e-mail obdržený od kasina uvádí, že zabavilo všechny výhry, které obdrželi oprávněně za umístění sázky 10 R$, a že je to v souladu s pravidly kasina. Podmínky však nejsou jasné, které výhry budou zabaveny, pokud budou některá pravidla porušena.

při čtení podmínek po zabavení výher se říká „výhry mohou být zabaveny" a pravidla, která k tomu mohou vést. Podle mého názoru ne jasným a objektivním způsobem, vše se zdá být mezi řádky, aby to kasino použilo tak, jak se mu to hodí. filefile

Automaticky přeloženo:
Mariannesantos
před 5 měsíci

Ano, myslíte to dobře a dáte vše potřebné týmu, který vyřizuje vaši reklamaci a také mě můžete aktualizovat na fóru, protože mě docela zajímá, jak se to vyřeší. Uvidíme, kam to povede, protože to vypadá jako docela zvláštní situace.

Díval jsem se také na vaše screenshoty a je od vás jistě hezké, že je posíláte. Pokud hráč poruší maximální sázku, tak chápu, že kasino výhru zabaví, ale každý případ je individuální a myslím, že musíte vzít v úvahu, že jste z té sázky nic nevyhráli a celkově shledávám některé argumenty trochu nelogické ze strany kasina.

Počkejme si tedy, jak se reklamace vyvine a co naši odborníci zjistí. Budu doufat v pozitivní výsledek.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj!

Děkuji za ochotu pomoci mi tuto situaci co nejlépe vyřešit.

Pokyny kasina jsou jistě značně rozporuplné. Vzhledem k tomu, že v podmínkách je uvedeno, že zůstatek je oddělený (skutečný a bonusový) a nemusí nutně zahrnovat konfiskaci nebo jaké výhry budou zabaveny atd. Jak jsem již zmínil, v podmínkách kasina není nic jasné.

Zavolal mi můj account manager, který o případu až do hovoru nevěděl, protože z toho, co jsem pochopil, změnili vedení mého účtu v kasinu a tuto situaci nekontrolovali. Byla z toho všeho také docela zmatená. Popsal jsem případ manažerce, která informovala, že se „pokusí" tuto situaci vyřešit, ale bez slibu vrácení peněz.

Každým dnem jsem zmatenější a doufám, že to vyřeším a dostanu své výhry zpět.

Automaticky přeloženo:
Mariannesantos
před 5 měsíci

Abych řekl pravdu, taky bych se v tom ztrácel, protože když budeš pořád dostávat nějakou jinou odpověď, asi to nebudeš stíhat sledovat. Pojďme se tedy podívat, s čím kasino přijde a zda to dokážou nějak vyřešit nebo ne. Ale asi by bylo nejlepší, kdyby to udělali.

Každopádně počkám na vaši další aktualizaci a uvidíme.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj!

Od manažerova hovoru uplynul týden a já se neozvala. Myslím si, že je nepravděpodobné, že by to Casino mohlo zvrátit samo. bohužel

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Několikrát jsem si vyžádal zprávu o všech mých sázkách v den, kdy mi zabavili výhry, a kasino mi je odmítá poskytnout s tím, že si to mohu zkontrolovat na platformě.

Chtěl bych poznamenat, že kasino změnilo podmínky, včetně pravidla, že nemůžete hrát automaty s RTP nad 97% s aktivním bonusem. Mimo jiné změny.

což opakuje zneužití omezení, protože v každé hře není VIDITELNÉ procento RTP. Brzy bude dalším pravidlem, které kasinu prospěje, zabavit výhry. Toto pravidlo bylo zahrnuto po konfiskaci mých výher, ale předkládám ho zde jako další důkaz "ošidnosti" podmínek.


Přiložil jsem obrázky her, které dokazují, že RTP her není v otevřené stížnosti vidět.



Automaticky přeloženo:
Mariannesantos
před 5 měsíci

Jen doufám, že náš tým pro stížnosti bude moci získat více informací z kasina. Hlavní věc je, že kasino s námi musí komunikovat a být schopno poskytnout všechny potřebné informace. Počkejme a uvidíme. Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky