DomůFórumDiskuze stížnostívýběr powbetu

výběr powbetu

před 11 měsíci od jesustorna01
|
3 556 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
před 11 měsíci

Dobrý den, mám peníze v PowBet a všichni je ruší. Provádím výběry peněz a všichni je zruší. Později

Jdu na ověření a napíše mi to, že nejsem ověřený a mluvím s nimi a oni mi říkají, že nic nepotřebují a nenechají mě se ověřit. Chci vybrat peníze, které jsem vložil. Nedostal jsem žádný bonus nebo tak něco, chci jen dostat své peníze zpět a jsem zoufalý, děkuji

Automaticky přeloženo:
jesustorna01
před 11 měsíci

Ahoj!

Vysvětlili důvod? Možná máte duplicitní účet nebo používáte VPN? Není možné pouze uzavřít účet bez vysvětlení důvodu

Automaticky přeloženo:
becksback
před 11 měsíci

Dobrý den, nic, neříkají mi důvod ani nic.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám zkušenost, kdy mi byl účet uzavřen jen "na rozhodnutí administrativy", myslím proto, že jsem vyhrál více než 15 000, ale účet uzavřeli (bylo to v jiném kasinu) po výběru mých peněz

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ne, nejsem ověřený a říkají mi, že nepotřebují ověření nebo tak něco a neřeknou mi, proč mi ruší peníze.

Automaticky přeloženo:
jesustorna01
před 11 měsíci

Vzhledem k tomu, že se vám podařilo podat stížnost sami, řekl bych, že máme nějaký čas na to, abychom se ve vašem problému dále ponořili, dokonce i zde na fóru.

Mohu se vás zeptat, o čem jste naposledy mluvili s někým z kasina? Neváhejte a podělte se o snímek obrazovky konverzace nebo e-mailu. Jaké hry jsi hrál? Stalo se něco neobvyklého?

Možná bylo nějaké vodítko k této záhadě. Musím přiznat, že to zní, jako by s vámi kasino prostě nechtělo jednat, ale nedělejme unáhlené předpoklady.

Dejte mi vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Poslední věc, o které jsem mluvil, bylo prostřednictvím živého chatu, který nabízejí od Powbet, s žádostí o vysvětlení, proč jsem měl další špatný výběr. Od Powbet mi řekli, abych počkal 1-3 dny, a nic jiného mi neřeknou, ani mi neposkytnou vysvětlení nebo podrobnosti o výběru.

Hrál jsem sportovní sázku a vyhrál, aniž bych bral nějaké bonusy nebo něco podobného.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file

Pošlu jim e-mail, dny plynou a nedostávám odpověď.

Automaticky přeloženo:
jesustorna01
před 10 měsíci

Ahoj, určitě není správné, když s tebou kasino nekomunikuje a neodpovídá a ani ti neuvede důvod, proč stále nemáš svůj výběr a čeká se na něj. Vidím, že jste nahráli své peníze prostřednictvím sportovního sázení a my se tím bohužel v CasinoGuru nezabýváme, takže si myslím, že vámi podaná stížnost pravděpodobně nebude úspěšná.

Mohu se vám však předem pokusit pomoci a pošlu vám odkazy, kde můžete také zkusit podat stížnost.

Najdete je zde:


https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Pokud do toho půjdete, dejte mi vědět, jak to jde a jestli jste dostali své peníze nebo ne.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

podařilo se vám nakonec získat své peníze??

Automaticky přeloženo:
Veronica10
před 9 měsíci

Laskavě použijte tlačítko odpovědět, kdykoli budete chtít napsat nebo položit otázku, aby mohla být informována správná osoba. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mám stejný problém. Každý den píšu na Live-Chat a nemají žádnou odpověď, proč finanční oddělení nedokončilo mé ověření. Také jsem požádal o kontakt na herní komisi, které jsou vystaveny a neodpoví mi. Dají mi svou e-mailovou adresu VIP@powbet.com

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Mám stejný problém s POWBET. Každý týden odkládají odpověď na mou certifikaci. Poslal jsem všechny dokumenty. Prý 3 dny, ale trvalo to týdny.

Automaticky přeloženo:
lferg49
před 8 měsíci

Dobrý den, řeklo vám kasino nějaký důvod, proč to trvá tak dlouho a proč jste ještě nedokončili ověření? Je s vašimi dokumenty něco v nepořádku a byly zamítnuty nebo nedošlo k žádnému pokroku od doby, kdy jste je odeslali?

Každopádně pokud říkáte, že to trvá už pár týdnů, pak bych vám doporučilpodat stížnost zde na tomto odkazu a uvidíme, co se dá dělat.

Pokud také chcete vědět, co můžete od tohoto procesu očekávat, stačí se podívat na tuto příručku - Centrum řešení stížností .

Doufám, že se vám podaří ověřit a vybrat si peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Powbet nedodržují svůj vlastní konec dohody. Měsíc jsem měl problémy s výběrem a oni s tím nic neudělali, dokud jsem nebyl schopen najmout firmu (hyper capital limited), která je pod tlakem, dokud jsem nedostal své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
valentinekaren56
před 8 měsíci

Jsem opravdu rád, že jste s tím našli nějakou pomoc a dostali své peníze. Pokud příště budete potřebovat pomoc, dejte nám prosím vědět. Přečtěte si prosím o našem centru pro řešení stížností zde .

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vložil jsem přes 1500 € a vybral 500 €. Moje peníze byly pozastaveny 5 dní a odpovědi jsou vždy stejné

Automaticky přeloženo:
jesustorna01
před měsícem

Dostali jste nakonec své peníze?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky