FórumDiskuze stížnostíVýběr finančních prostředků kasino Verde

Výběr finančních prostředků kasino Verde (strana 2)

před 3 měsíci od helenom807
|
2926 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Omlouvám se, úplně jsem nerozuměl prohlížeči. A VPN nepoužívám

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Danyo, všechno jsem vyčistil, VPN nepoužívám. A omlouvám se, ale nerozumím tomu, co mám s prohlížečem dělat

Automaticky přeloženo:
helenom807
před 3 měsíci

Jen ve svém prohlížeči nepoužívejte žádný automatický překlad. Mohl bys to zkusit zvládnout?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vůbec nechápu, jak to udělat. Omlouvám se, mám minimální znalosti internetu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zrušený automatický překlad stránky. Napsal jsem stížnost, ale další krok nefunguje. Nepřidává soubor s fotografií

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
helenom807
před 3 měsíci

Ahoj. Pokud problém stále zůstává stejný a nemůžete podat stížnost, napište prosím e-mail na complaints@casino.guru vysvětlení celé situace. Doufejme, že budou schopni pomoci. Dejte nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj!

Pozorně jsem si toto vlákno přečetl, a protože zatím nebyla zaregistrována žádná stížnost, myslel jsem si, že se vás zeptám, zda ještě potřebujete pomoc nebo zda byl problém s kasinem vyřešen.

Neváhejte a dejte nám vědět. I zde se snažíme pomoci i s technickými problémy.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Odeslal jsem stížnost pomocí odkazu, který jsem dostal výše. Ale už více než týden mi nepřicházejí žádné zprávy týkající se mé stížnosti.

Automaticky přeloženo:
helenom807
před 2 měsíci

Omlouváme se za to, ale nemáme zde od vás žádné stížnosti. Pokud jej stále potřebujete podat, použijte prosím tento odkaz a dejte nám co nejdříve vědět, zda byl úspěšný nebo zda potřebujete s něčím pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

,Zveřejnil jsem stížnost na Verde Casino. Uvedl jsem své jméno Gregory Gregoire a můj email gregori.gregoire02@gmail.com . Zkoušel jsem reklamaci odeslat znovu, ale píše to chyba, vypnul jsem automatický překlad prohlížeče, ale stále nemohu odeslat reklamaci

Automaticky přeloženo:
helenom807
před 2 měsíci

Stále nevidím žádnou stížnost pod vaším uživatelským jménem. Zkuste prosím napsat e-mail našemu týmu pro stížnosti, complaint@casino.guru a dejte nám vědět, zda bude problém vyřešen a zda můžete podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Toto není kasino, lžou lidem. Nikdy vám nezaplatí peníze. Vždy zablokují účty a najdou něco (jiná IP, 2 účty, špatné jméno, co každý), aby zablokovali váš účet. Nehrajte tam

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Verde kasino jsou podvodníci!!!

Automaticky přeloženo:
Engel1992
před 2 měsíci

Dobrý den, již jsem vám odpověděl zde v tomto vláknu: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644

Takže by bylo dobré se držet jednoho a nepsat to víc, díky! 😉

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky