Děkuji za bližší popis situace. Ze všeho, co jsem se dočetl, bych doporučoval reklamaci ihned u nás.
Můžete tak učinit na tomto odkazu . ⬅️
Pokud si myslíte, že vás kasino falešně obvinilo z více účtů, pak by to byl nejlepší krok. Pamatujete si však, zda jste zde byli v minulosti registrováni? Když jsme mluvili o ověření účtu, udělali jste to tady nebo ne? Předpokládám, že v tomto procesu by mohlo dojít k takovému obvinění.
Také se mi nezdá správné říkat, že peníze nemůžete vybrat, ale vložit a hrát dál.
Takže budete pokračovat a podat stížnost? Náš tým se vám pokusí s vaší situací pomoci a doufejme, že bude spravedlivě vyřešena.
Thank you for describing the situation more. From everything I've read, I would recommend to lodge a complaint with us right away.
You can do so at this link. ⬅️
If you think the casino has falsely accused you of multiple accounts then that would be the best step. However, do you remember if you were registered here in the past ? When we talked about account verification, did you do it here or not ? I suppose in this process there could be such an accusation.
It also doesn't seem right to me to be told that you can't withdraw the money but to deposit and keep playing.
So you're going to go ahead and file a complaint ? Our team will try to help you with your situation and hopefully it will be resolved fairly.
Automaticky přeloženo: