FórumDiskuze stížnostíVýběr finančních prostředků kasino Verde

Výběr finančních prostředků kasino Verde

před 3 měsíci od helenom807
|
2914 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Dobré odpoledne. Prosím, řekněte mi, nemohu vybrat prostředky z verde kasino. Je to vůbec skutečné? Nebo jsou to podvodníci?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jak mohu odstoupit

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dostanu své peníze?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nemohu také vybrat prostředky. Řekněte mi, jsou tito podvodníci nebo je na webu něco v nepořádku?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré odpoledne. Prosím, řekněte mi, nemohu vybrat prostředky z verde kasino. Je to vůbec skutečné? Nebo jsou to podvodníci?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, mohl byste mi prosím sdělit více o své situaci? Řeklo vám kasino také to, proč nemáte povoleno vybírat peníze? Hráli jste zde s nějakým bonusem nebo ne? Bylo také nutné ověřit účet, nebo kasino nepožadovalo žádné dokumenty?

Dejte mi vědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jak mohu odstoupit

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, to co jsem psal přehrávači před vámi platí i pro vás, takže klidně odpovězte na stejné otázky. Potřebuji vědět, co se děje, protože tohle je málo, takže mi určitě také napište, až budete mít problémy s odstoupením.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré odpoledne. Měl jsem bonusy, ale došly a já si na účet vložil 100 eur. Provozovatel kasina Verde mě požádal o účet, načež řekla, že jsou problémy s mou bankou, druhý den řekla, že je s bankou vše v pořádku, zkusil jsem znovu vybrat peníze, ale stále nemám na kartě žádné peníze .

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Napsal jsem operátorce, odpověděla, že mám dva účty (ale není to pravda) a mám jen jednu emailovou adresu. A napsala, že rozhodnutím komise jsou oba účty (ač mám jen jeden) zablokovány a prostředky budou odepsány na účet kasina. A když budu chtít, můžu dál vkládat nové peníze na jejich web a hrát. Ale když vyhraješ s Vovou, už mi to nevrátíš

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Říká, že projděte ověřením, vložte novou sázku a hrajte znovu. Rozhodnutím správy jsou vaše výhry odepsány ve prospěch kasina

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, a vyhrajete také peníze, které jsem vložil na tento účet.

Problém je ale v tom, že říkají, že dávám peníze na účet, ale já takový účet nemám. Na svém účtu na gmail.com jsem neměl žádné prostředky. Ale ona říká, že mám dva účty) a to prostě nemůže být). A že z mé karty (říká, že číslo mé karty je správné) jsem vložil prostředky na svůj účet skynet.com, ale nikdy jsem takový účet neměl. Jak jsem tam mohl dát peníze?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Před dvěma dny řekla, že peníze nebyly vybrány vinou mé banky, včera večer se mi zdálo, že jsem z karty odepsal 1600. A dnes ráno si otevřu účet, ale peníze nebyly odepsány. Otevřu to v poledne, ale nejde mi to otevřít, v poledne napíšu na chat podpory a tam mi řeknou, že účet je zablokovaný a kasino si peníze bere pro sebe, protože mám nějaký neznámý Skynet.com .

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Prosím, řekněte mi, možná někdo ví, jak potvrdit absenci účtu? Nemám účet na skynet.be. Jak to mohu potvrdit?

Automaticky přeloženo:
helenom807
před 3 měsíci

Děkuji za bližší popis situace. Ze všeho, co jsem se dočetl, bych doporučoval reklamaci ihned u nás.

Můžete tak učinit na tomto odkazu . ⬅️

Pokud si myslíte, že vás kasino falešně obvinilo z více účtů, pak by to byl nejlepší krok. Pamatujete si však, zda jste zde byli v minulosti registrováni? Když jsme mluvili o ověření účtu, udělali jste to tady nebo ne? Předpokládám, že v tomto procesu by mohlo dojít k takovému obvinění.

Také se mi nezdá správné říkat, že peníze nemůžete vybrat, ale vložit a hrát dál.

Takže budete pokračovat a podat stížnost? Náš tým se vám pokusí s vaší situací pomoci a doufejme, že bude spravedlivě vyřešena.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré odpoledne. Při vyplňování stížnosti pomocí vašeho odkazu nemohu zadat popis problému. Vše napsané okamžitě zmizí. Co dělat?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
helenom807
před 3 měsíci

Zkuste vymazat soubory cookie a mezipaměť v počítači a poté pomocí odkazu znovu podejte stížnost. Dejte nám prosím vědět, jestli to pomohlo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file Nemohu pokračovat v registraci

V tomto bodě se zastaví a neudělá další krok

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

A také nemohu napsat text při podání stížnosti a nemohu připojit soubor

Automaticky přeloženo:
helenom807
před 3 měsíci

Zkusili jste udělat vše, co jsem napsal v předchozím příspěvku a je to stále stejné?

Mohu se zeptat, jestli náhodou používáte VPN?🤔

Automaticky přeloženo:
helenom807
před 3 měsíci

Dostal jsem od kolegy tip, co by mohlo způsobovat problém. Zkuste tedy prosím vypnout automatický překlad v prohlížeči nebo překladatelské aplikaci v rozšíření prohlížeče a pak by to mělo fungovat.

Dejte nám prosím vědět, zda se vám podařilo problém vyřešit.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky