Zkuste prosím zůstat v jednom vlákně, protože určitě není potřeba psát o tom všem v obou, zvláště pokud se jedná o stejný problém ve stejném kasinu.
Odpověď jsem vám zde již zaslal.
Děkujeme za pochopení.
Please try to stay in one thread because there is surely no need to post regarding all this in both of them, especially if it is about the same issue at the same casino.
I have already posted a reply for you here.
Thank you for your understanding.
Moje stížnost byla uzavřena bez řešení. Několikrát jsem žádal Verde Casino, aby mi poslalo historii hry, abych mohl dokázat, že moje peníze byly zadrženy!!!
vše bez jakékoliv zpětné vazby🙁
My complaint was closed without a solution. I have asked Verde Casino several times to send me the game history so that I can prove that my money was withheld!!!
all without any feedback🙁
Meine Beschwerde wurde ohne einer Lösung geschlossen. Ich habe Verde Casino mehrmals gebeten mir den spielverlauf zu senden dann kann ich belegen dass mein Geld einbehalten wurde!!!
alles ohne einer Rückmeldung🙁
Nic se neřeší!!! Já jsem naopak ten hloupý!!!
Verde Casino má stále mé peníze, nebude mi posílat moji herní historii a jsem stále blokován!!!
moje stížnost zde byla uzavřena!!!
Hráči jsou ti hloupí, kteří ničemu nerozumí a kasino má vždy pravdu!!! Je to fér?????
Nothing is solved!!! On the contrary, I am the stupid one!!!
Verde Casino still has my money, won't send me my game history and I'm still blocked!!!
my complaint was closed here!!!
The players are the stupid ones who don't understand anything and the casino is always right!!! Is that fair?????
Nichts ist gelöst!!! Im Gegenteil ich bin die Dumme !!!
Verde Casino hat nach wie vor mein Geld einbehalten, sendet mir nicht mein Spielverlauf und bin immer noch blockiert!!!
meine Beschwerde wurde hier geschlossen!!!
die Spieler sind eh die Dummen die nichts verstehen und Casino ist wohl immer im Recht !!! Ist das fair ?????
Ahoj.
Dovolte mi vložit sem svou poslední odpověď zveřejněnou v jiném vlákně:
„Víme, že jste si nestěžovali na 75 €.
Těchto 75 € je maximální limit bonusu spojeného s částkou, na kterou si stěžujete.
To je důvod, proč nemůžete získat částku 1015 €.
Mohu vás ujistit, že vaše stížnost byla uzavřena kvůli výše uvedeným bonusovým událostem, nikoli „jednoduše uzavřeno".
Myslím, že důležitá část férovosti zní takto: Je spravedlivé, že kasino použilo bonusová pravidla, protože jste hráli s bonusem.
Hello.
Let me paste here my latest reply posted in the other thread:
"We are aware you were not complaining about 75€.
These 75€ are the max cap from the bonus associated with the sum you have been complaining about.
This is the reason you can't get the amount of 1015€.
Your complaint was closed due to the aforementioned bonus events, not "simply closed", I can assure you."
I think the important part about fairness goes like this: It is fair that the casino applied bonus rules because you played with a bonus.
Tyto dva bonusy jsem nemohl využít, protože jsem byl zablokován
Nemyslím si, že je fér, že mi není dána příležitost tyto peníze použít
Jak jsem to mohl použít, když jsem byl aktivován až 15.01.2025
Žádám o bonusový kredit/reaktivaci, protože jsem neměl přístup ke svému účtu a nemohl jsem jej implementovat
to je více než spravedlivé.
Takže jednoduše řečeno to byl 2krát dosažený bonus a byl jsem okamžitě zablokován na čtyři týdny
I couldn't use these two bonuses because I was blocked
I don't think it's fair that I'm not given the opportunity to use this money
How could I have used it if I was only activated on 15.01.2025
I request a bonus credit/reactivation because I did not have access to my account and could not implement it
that's more than fair.
So in plain language it was 2 times reached bonus and I was immediately blocked for four weeks
Ich konnte diese beiden Bonus nicht nutzen weil ich blockiert wurde
Ich finde es nicht fair dass man mir nicht die Möglichkeit gibt dieses Geld umzusetzen
Wie hätte ich es nutzen können wenn ich erst am 15.01.2025 freigeschaltet wurde
ich bitte um Bonus Gutschrift/ Reaktivierung da ich keinen Zugriff zu meinem Konto hatte und es nicht umsetzen konnte
das ist mehr als fair.
also im Klartext es war 2 Mal erreichter Bonus und man mich sofort für vier Wochen gesperrt hat
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.