Použitím našich stránek nebo služeb souhlasíte s používáním souborů cookie.Čtěte vícePřijímám
DomůFórumDiskuze stížnostíVýběr finančních prostředků kasino Verde

Výběr finančních prostředků kasino Verde (strana 3)

9 193 zobrazení 46 odpovědí |
před rokem
|
12 3
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Získali jsme několik roztočení zdarma a proměnili je na peníze.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už jste požádali o odstoupení od smlouvy? jak to jde?

Automaticky přeloženo:
Lane příspěvek smazal/a
Lane
před 8 měsíci

Zkuste prosím zůstat v jednom vlákně, protože určitě není potřeba psát o tom všem v obou, zvláště pokud se jedná o stejný problém ve stejném kasinu.

Odpověď jsem vám zde již zaslal.

Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
Lane příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Moje stížnost byla uzavřena bez řešení. Několikrát jsem žádal Verde Casino, aby mi poslalo historii hry, abych mohl dokázat, že moje peníze byly zadrženy!!!

vše bez jakékoliv zpětné vazby🙁

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Nic se neřeší!!! Já jsem naopak ten hloupý!!!

Verde Casino má stále mé peníze, nebude mi posílat moji herní historii a jsem stále blokován!!!

moje stížnost zde byla uzavřena!!!

Hráči jsou ti hloupí, kteří ničemu nerozumí a kasino má vždy pravdu!!! Je to fér?????

Automaticky přeloženo:
Lane
před 8 měsíci

Ahoj.

Dovolte mi vložit sem svou poslední odpověď zveřejněnou v jiném vlákně:

„Víme, že jste si nestěžovali na 75 €.

Těchto 75 € je maximální limit bonusu spojeného s částkou, na kterou si stěžujete.

To je důvod, proč nemůžete získat částku 1015 €.

Mohu vás ujistit, že vaše stížnost byla uzavřena kvůli výše uvedeným bonusovým událostem, nikoli „jednoduše uzavřeno".

Myslím, že důležitá část férovosti zní takto: Je spravedlivé, že kasino použilo bonusová pravidla, protože jste hráli s bonusem.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

file Tyto dva bonusy jsem nemohl využít, protože jsem byl zablokován

Nemyslím si, že je fér, že mi není dána příležitost tyto peníze použít

Jak jsem to mohl použít, když jsem byl aktivován až 15.01.2025

Žádám o bonusový kredit/reaktivaci, protože jsem neměl přístup ke svému účtu a nemohl jsem jej implementovat

to je více než spravedlivé.

Takže jednoduše řečeno to byl 2krát dosažený bonus a byl jsem okamžitě zablokován na čtyři týdny



Automaticky přeloženo:
Lane
před 8 měsíci

Nechme tento rozhovor v jednom vlákně, prosím. Svoji odpověď jsem vám zveřejnil zde .

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky