Danyo, všechno jsem vyčistil, VPN nepoužívám. A omlouvám se, ale nerozumím tomu, co mám s prohlížečem dělat
Danya, I cleaned everything, I don’t use VPN. And I'm sorry, but I don't understand what I need to do with the browser
Даня я все почистил, vpn я не использую. И простите, но я не понимаю что мне нужно сделать с браузером
Jen ve svém prohlížeči nepoužívejte žádný automatický překlad. Mohl bys to zkusit zvládnout?
Just do not use any automatic translation in your browser. Could you try to manage that?
Zrušený automatický překlad stránky. Napsal jsem stížnost, ale další krok nefunguje. Nepřidává soubor s fotografií
Canceled automatic page translation. I typed a complaint, but the next step is not working. Doesn't add photo file
Отменил автоматический перевод страницы. Напечатал жалобу, но следующий шаг не получается. Не добавляет файл с фотографией
Ahoj. Pokud problém stále zůstává stejný a nemůžete podat stížnost, napište prosím e-mail na complaints@casino.guru vysvětlení celé situace. Doufejme, že budou schopni pomoci. Dejte nám prosím vědět, jak to jde.
Hello. If the issue still remains the same and you are unable to file a complaint, please write an email to complaints@casino.guru explaining the whole situation. Hopefully, they will be able to help. Let us know, please, how it goes.
Ahoj!
Pozorně jsem si toto vlákno přečetl, a protože zatím nebyla zaregistrována žádná stížnost, myslel jsem si, že se vás zeptám, zda ještě potřebujete pomoc nebo zda byl problém s kasinem vyřešen.
Neváhejte a dejte nám vědět. I zde se snažíme pomoci i s technickými problémy.
Hi there!
I read this thread carefully, and since there has been no complaint registered so far, I just thought I would ask you whether you still need help or whether the problem with the casino has been overcome.
Don't hesitate to let us know, please. We aim to help even with technical issues here.
Odeslal jsem stížnost pomocí odkazu, který jsem dostal výše. Ale už více než týden mi nepřicházejí žádné zprávy týkající se mé stížnosti.
I posted a complaint using the link that was given to me above. But I haven’t received any messages regarding my complaint for more than a week now.
Я разместил жалобу по ссылке которую мне давали выше. Но уже более недели не получаю ни каких сообщений по поводу моей жалобы
Omlouváme se za to, ale nemáme zde od vás žádné stížnosti. Pokud jej stále potřebujete podat, použijte prosím tento odkaz a dejte nám co nejdříve vědět, zda byl úspěšný nebo zda potřebujete s něčím pomoci.
Sorry for that, but we do not have any complaints submitted by you here. If you still need to file one, please use this link and let us know as soon as possible if it was successful or if you need any help.
,Zveřejnil jsem stížnost na Verde Casino. Uvedl jsem své jméno Gregory Gregoire a můj email gregori.gregoire02@gmail.com . Zkoušel jsem reklamaci odeslat znovu, ale píše to chyba, vypnul jsem automatický překlad prohlížeče, ale stále nemohu odeslat reklamaci
,I published a complaint about Verde Casino. Indicated my name Gregory Gregoire and my email gregori.gregoire02@gmail.com . I tried to resend the complaint, but it says an error, I turned off automatic translation of the browser, but I still can’t send my complaint
,я публиковал жалобу на Верде казино. Указал мое имя Gregory Gregoire и мой имейл gregori.gregoire02@gmail.com . Пытался повторно отправить жалобу, но пишет ошибку, я отключил автоматический перевод браузера, но все равно не могу отправить свою жалобу
Stále nevidím žádnou stížnost pod vaším uživatelským jménem. Zkuste prosím napsat e-mail našemu týmu pro stížnosti, complaint@casino.guru a dejte nám vědět, zda bude problém vyřešen a zda můžete podat stížnost.
I still can not see any complaint under your username. Please try to write an email to our complaints team, complaint@casino.guru, and let us know if the issue gets resolved and whether you're able to submit a complaint.
Toto není kasino, lžou lidem. Nikdy vám nezaplatí peníze. Vždy zablokují účty a najdou něco (jiná IP, 2 účty, špatné jméno, co každý), aby zablokovali váš účet. Nehrajte tam
This isn't casino they arę lie to people. They will never pay You money. They always block accounts and find somethink ( difrent IP , 2 accounts , wrong name , what every) just to block Your account . Dont Play there
Dobrý den, již jsem vám odpověděl zde v tomto vláknu: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644
Takže by bylo dobré se držet jednoho a nepsat to víc, díky! 😉
Hello, I already answered you here in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644
So it would be good to stick to one and do not write it in more, thanks ! 😉
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.