DomůFórumDiskuze stížnostíTlusté pirátské kasino

Tlusté pirátské kasino (strana 2)

 od Grantf73
|
2 435 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2

Ahoj, mohli byste mi prosím pomoci získat můj poslední výběr 17. dne, je tam uvedeno 3 dny, ale mám další špatný pocit, že výběr znovu nedostanu Čekal jsem 2 týdny minule Chci také svůj účet uzavřít, jakmile ho obdržím, četl jsem recenze a téměř všichni říkají, že neradi vyplácejí a zdržují prostředky a nikdy neuzavírají účty, jakmile je požádáte

Automaticky přeloženo:
Frosty02

Mohli bychom vám pomoci, ale protože čekáte jen pár dní, náš tým by zatím nechal kasinu mít svůj čas. Pokud jsem to ještě nezmínil, dáváme kasinům také 14 dní na to, aby hráči poslali peníze, a pokud ne, kontaktujeme kasino. Takže reklamaci by ti asi zatím neprospělo. Šel bych možná na 10 dní, protože náš tým musí vždy věci zkontrolovat a zeptat se vás na situaci, aby mohl kasino kontaktovat. Ale kdybyste to nastavili teď, mezi námi a nimi by zatím žádná komunikace neprobíhala.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky