FórumDiskuze stížnostíSweepslots.com neprovádí výměny

Sweepslots.com neprovádí výměny

před 4 týdny od tylerdurden6091
|
720 zobrazení 17 odpovědí |
|
před 4 týdny

Snažím se zde podat stížnost/vstupenky, ale neprošlo mi to.


7.10.2024 podávám reedem 700


Řekli 5 až 10 dní a máme za sebou 10. den. Zablokovaní nepožádali o žádné informace a když se zeptám, co se děje nebo jestli něco nepotřebují, dostanu odpověď, omlouvám se, stále probíhá.




Právě jsem měl úspěšný reddem 4. září, který vyžadoval w9 a tak dále. 2000 usd.


Proto říkám, že mají moje věci v evidenci

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

filefilefile důkaz file

Automaticky přeloženo:
tylerdurden6091
před 4 týdny

Bohužel jsme v posledních dnech zaznamenali určité technické potíže, které by již měly být vyřešeny, takže by to mohl být důvod, proč jste nemohli odeslat svou stížnost.

Pokud si ho přejete založit hned, zkuste to, prosím, a dejte nám vědět, zda vám vše fungovalo.

Mohu se jen zeptat, zda se jedná o sociální kasino?

Nemáme to v naší databázi, protože sem nezahrnujeme sociální kasina, protože si nemyslíme, že jsou bezpečná.

Jak dlouho tam hraješ?

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Zvládl jsem to, pane. Ale byl popřen, že je sc.


Byl jsem tam více než rok, ale vložil jsem pouze 10......


Přísahám, že rtp je nastaven vysoko, aby se lidé cítili jako vítěz a poté podrželi vyplacení dostatečně dlouho, abyste hru zrušili na nulu a vložili.


Zveřejňoval jsem tam sociální sítě a zdá se, že je to trend krátce po mém výběru 2 000


Dostal jsem nabídku 10 za 20 a dosáhl jsem 17 000x cukru 1 000. 3 700


700 pochází z bezplatného 15denního čipu

Upraveno autorem před 4 týdny
Automaticky přeloženo:
tylerdurden6091
před 3 týdny

Chápu to tedy správně, že jste dostali zaplaceno?🤔

Odkud jste se o tomto kasinu dozvěděli, pokud mohu?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mám pocit, že si ze mě dělají legraci, protože pořád dokola požadují stejné informace a já jim je posílám, buď jsou hloupí, nebo po nich chci jen to, aby mi poslali mé vykoupení, aby byli držení po všechny nejvíce dva měsíce jsem zaplatil své peníze a oni je stáhli z mé karty a vyhrál jsem, teď by mi měli zaplatit. Nyní hledám vás, abyste mi pomohli vyřešit tento problém, který jsem vyhrál v kasinu nebo hře sweepslots a 16. září 2024 jsem vyhrál 1400 stovek dolarů. Děkuju

Automaticky přeloženo:
cj1387222
před 3 týdny

Mohu se zeptat, zda jsou všechny dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě?

Mnohokrát je to problém, kdykoli to hráč pošle špatně a pak znovu požádá o dokumenty. Vždy je lepší to samozřejmě hráči vysvětlit.

Navrhoval bych, abyste zde podali stížnost a náš tým se pokusí pomoci, jakmile se do toho dostane.

Zde je odkaz pro vás .

co říkáš? Jste na to?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny
Ano, rád jezdím na vrchol file snímek obrazovky mé výhry a jakékoli další dokumenty, které byste mohli chtít, a poslal jsem vše, co kasino sweepslots požaduje, a odeslal jsem to v pořadí, blízko k tomu, neměli problém dát mi mých 300 set dolarů. Opravdu doufám, že ano 'všichni mi mohou pomoci. Děkuju
Automaticky přeloženo:
cj1387222
před 3 týdny

Teprve poté, co odešlete stížnost, budeme moci v tomto případě zasáhnout, víte.

Nemusíte nám tedy zatím zasílat žádné dokumenty; pouze pokud to bude nutné udělat později, náš tým pro stížnosti o ně požádá.

Pokud potřebujete pomoc s odesláním, dejte nám prosím vědět; jsme tady, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ano, potřebuji pomoc s odesláním, protože právě teď jsem frustrovaný kasinem sweepslots, protože mi prostě neodpovídají a já prostě nevím, co jiného mám dělat. Děkuju

Automaticky přeloženo:
cj1387222
před 3 týdny

Žádný problém, jsme tu, abychom vám pomohli.

Stačí kliknout na tento odkaz a pokusit se podrobně vysvětlit celou situaci našemu reklamačnímu týmu.

Pak nám určitě dejte vědět, jak to probíhá a jestli jste byli s podáním reklamace úspěšní.

Počkáme zde na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Jedna z nejhorších stránek, na kterých Iv hrál. Slyšel jsem o lidech, kteří čekají MĚSÍCE, aniž by byl zpracován výkup.

Automaticky přeloženo:
brandonsf415
před 2 dny

Dobrý den, máte nějaké problémy nebo jste jen slyšeli, co se děje s ostatními hráči? Asi bych byl šťastnější, kdybys neměl žádné problémy, ale pro jistotu se ptám, abych věděl. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 dny

Dobrý den, ano, měl jsem stejné problémy a před měsíci jsem kvůli tomu uzavřel svůj účet.

Automaticky přeloženo:
brandonsf415
před 23 hodinami

To je dobrý tah, věřím.

Našli jste nějaká bezpečnější kasina?


Automaticky přeloženo:
brandonsf415
před 23 hodinami

Oh, to je škoda, takže jsi nedostal žádné peníze, že? Předpokládám, že je to nějaké sociální kasino, mám pravdu? Pokud ano, pak v takových kasinech musí být obtížné vybrat peníze a nefungují úplně jako normální kasina.

Pokud se jedná o sociální kasino, mohu se s vámi podělit o vlákno, kde se o něm Radka snažila zjistit více informací a skvěle to shrnula. Zúčastnilo se tam několik hráčů a našli důležité informace, tak jen pro případ, že by vás to zajímalo. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 16 hodinami

ano je, a pracuji se svou bankou, abych dostal zpět své vložené peníze.

Automaticky přeloženo:
brandonsf415
před 31 minutami

Máte na mysli použití nějakého druhu refundace? 🤔

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky