FórumDiskuze stížnostíProblémy s výběrem v NATIONAL Casino

Problémy s výběrem v NATIONAL Casino

před 2 roky od quartasalvatore748
|
7631 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Můj zisk ve výši 780 eur je bohužel zadržován, protože na snímku mého online bankovnictví je zobrazen pouze můj Iban.

tj

Ale trvají na obou jménech s ibanem pod nimi, bohužel v mém online bankovnictví žádné není.


Prosím pomozte

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před 2 roky

Sakra, to se stává docela často. Kasina žádají hráče, aby poskytl něco, co hráč není schopen poskytnout, protože to prostě neexistuje.

Na to existuje řešení, ale museli byste navštívit místní banku a požádat ji o papír potvrzující výše uvedené informace, ale to je prostě příliš nepříjemné a některé banky to ani neposkytují.

Zkuste kasinu říct, že takovou stránku od vás nevyžadují a zeptejte se jich, jaký by měl být podle nich další krok.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji bylo hotovo, zaplatili jste ihned na bankovní účet

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před 2 roky

Ahoj,

mám z tebe radost!

Můžete mi prosím poradit, co tuto situaci vyřešilo? Jsem si jistý, že se s podobným problémem mohou občas potýkat i ostatní hráči, tak si pojďme nyní poradit. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, stáhl jsem si výpis z účtu z online bankovnictví, vytiskl na PC a barevnou fixou označil týmovou akci datem a následně nahrál do Národního kasina. Pak přišly peníze


Pozdrav



salva

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před 2 roky

Ahoj,

To je skvělé! 🙂

Až budete příště hrát v jiném kasinu, budete hned od začátku vědět, co dělat.

Zdá se mi, že platba byla odeslána okamžitě poté, co jste poskytli toto prohlášení - žádné zpoždění, mám pravdu?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je správně 👍

Nevím, jestli to pomohlo zadat to sem, pokud ano, napíšu to sem, až budu mít příště problém.

Ale v brzké době nebudu vkládat v National Casino. Takto odháníte své zákazníky.


Raději budu hrát dál v Blu Vegas

měli poslední ověření před 6-7 měsíci měli několik výplat a nechtěli žádné dokumenty, které nezpůsobují žádné problémy Platin Casino nahrálo dokumenty pouze jednou, pak žádné problémy s výplatami,



Top Blu Vegas a Platincasino 👍

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před 2 roky

Je nějaká konkrétní možnost platby, kterou byste doporučili hráčům z Německa, prosím?

Zdá se mi, že např. bankovní převod není momentálně nejhladší. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

No a ještě před půl rokem tam byla důvěra, peníze byly hned při výplatě na bankovním účtu

ale stále existují peněženky jako skrill, v současnosti mnohem lepší nebo nejlépe zimpler, které jdou rychle na účet jako Trustly😊


Jaké znáte OCasino, kde mohu získat bonusy bez vkladu nebo otočení zdarma?

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před 2 roky

Ahoj,

Děkuji za tipy!

Chcete-li zkontrolovat nejlepší bonusy bez vkladu pro hráče z Německa, podívejte se na tento odkaz:

https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino

Vše seřazené najdete v záložce s názvem "bonusy" 😉

Upravte filtry podle svých představ, abyste dosáhli nejlepších výsledků.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je skvělé díky


Včera jsem získal svůj platinový status

zavřeno v kasinu Platin

a dnes jsem uzavřel své dvouleté členství v Blu Vegas.


Na požádání nikdy bezplatná otočení nebo bonus

i když tam nechávám každý měsíc stovky eur

Minulý měsíc to bylo 1 000 € za jeden týden jen v kasinu Platin


A na požádání dostanete další


tvář

Podívám se na další kasina

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před 2 roky

Ahoj,

jsi oddaný hráč, že?

Dejte nám vědět, které vás chytnou za srdce. 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám problém s národním kasinem. Hrál jsem a vyhrál. A nedají mi peníze, které jsem hrál, řekli mi 1 milion lží. Poslal jsem jim všechny dokumenty, které chtějí, a oni je zrušili. Všichni mi říkají, abych nahrál fotky své karty. a udělal jsem všechno správně. a znovu a znovu mě odmítají, můžu něco udělat. Jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
aithram2009
před rokem

Ahoj,

zkuste se zaměřit na to, co je nyní důležité, musíte najít, co je ve vašich dokumentech špatně, a pokusit se vše poskytnout přesně.

Zeptejte se kasina a dejte mi prosím vědět oficiální odpověď. Pokusím se pomoci.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, stále jsem s kasinem neskončil.

Automaticky přeloženo:
aithram2009
před rokem

Ahoj,

mohu vědět, jaká je aktuální situace? Stále bojujete s dokumenty?

Uveďte více podrobností a pokusíme se něco vymyslet.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, i se záznamy!! a 1 stále čeká, píše mi???? Mám pár dní čekat??

Automaticky přeloženo:
aithram2009
před rokem

Pokud je některý z předložených dokumentů stále v revizi - čeká, chvíli bych počkal, ano.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, vlastně jsem dlouho čekal na schválení a nic se nedělo. Poslal jsem jim znovu, v čem je problém. je vidět prvních 6 číslic a poslední 3 a je vidět moje celé jméno. Poslal jsem je 1 milionkrát. takže skončíme s podvodem. a jak mám podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
aithram2009
před rokem

Předpokládám správně, že kasino nereaguje? Jde mi o to, zda jste dostali nějaké rady ohledně toho, jak přesně byste měli poskytnout dokumenty, abyste prošli ověřením.

Domnívám se, že předkládat stále stejnou verzi je nakonec zbytečné, i když si nejsem úplně jistý, jak se situace v průběhu času vyhrotila.

Chcete-li odeslat stížnost, přečtěte si tuto příručku a poté klikněte/klepněte na tento odkaz, aby se tak stalo .

Přeji brzké vyřešení. 🙏

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky