Dobrý den a děkuji za rychlou odpověď, je velmi uklidňující vědět, že jste tam, abyste pomohli lidem, jako jsem já. Dokumentace pro ověření je něco jako problémová horská dráha. Mám ještě pár věcí, které bych chtěl zkusit a udělat se svou bankou, než budu formálně vyžadovat pomoc.
jen získat přehled ohledně dokumentace se specifiky. Hrál jsem a vyhrál peníze v pátek večer 7. února a můj výpis ukazuje všechny transakce v pondělí 10. února. To je běžné u bank. ale obávám se, že pokud se data neshodí, budu mít trochu problém. Půjdu si dnes sednout ke své bance a uvidíme, jestli najdeme způsob, jak to obejít, nebo prostě budu muset odeslat původní stažení mého výpisu s daty, která nejsou ve frontě.
Budu vás informovat, ale pokud máte nějaké dobré rady ohledně tohoto scénáře, rád si je poslechnu, díky
Hello and thank you for the quick response it's very comforting to know that you're out there to help people like myself. The documentation for the verification is kind of a Troublesome roller coaster. I have a few more things I would like to try and do with my bank before I formally require help.
just getting the runaround in regard to documentation with specifics. I was playing and won money on a Friday evening the 7th of February and my statement show all the transactions on the Monday the 10th. This is common for banks to do.but I'm worried that if the dates don't line up I will be having a bit of an issue. I'm going to go sit down with my bank today and see if we can find out a way around this or I just will have to submit my original download of my statement with the dates not lining up.
I'll keep you posted but if you have any good words of advice in regard to this scenario I would love to hear it thanks
Automaticky přeloženo: