DomůFórumDiskuze stížnostíPan Bet mi neplatí

Pan Bet mi neplatí (strana 2)

 od rsouzaleblon
|
5 870 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Shephirot

Pane vsadím se....jen jsem se dostal k dokumentaci s konkrétními údaji. V pátek 7. února večer jsem hrál o jedny peníze a můj výpis ukazuje všechny transakce v pondělí 10. února. To je běžné u bank, ale protože to nemusí být v souladu s tím, že mají trochu problém

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den a děkuji za rychlou odpověď, je velmi uklidňující vědět, že jste tam, abyste pomohli lidem, jako jsem já. Dokumentace pro ověření je něco jako problémová horská dráha. Mám ještě pár věcí, které bych chtěl zkusit a udělat se svou bankou, než budu formálně vyžadovat pomoc.

jen získat přehled ohledně dokumentace se specifiky. Hrál jsem a vyhrál peníze v pátek večer 7. února a můj výpis ukazuje všechny transakce v pondělí 10. února. To je běžné u bank. ale obávám se, že pokud se data neshodí, budu mít trochu problém. Půjdu si dnes sednout ke své bance a uvidíme, jestli najdeme způsob, jak to obejít, nebo prostě budu muset odeslat původní stažení mého výpisu s daty, která nejsou ve frontě.

Budu vás informovat, ale pokud máte nějaké dobré rady ohledně tohoto scénáře, rád si je poslechnu, díky

Automaticky přeloženo:
jbowering82

Myslím, že ode mě radu nepotřebuješ, protože na to jdeš velmi rozumně. To je potřeba, zkusit to vyřešit s bankou a myslím nebo doufám, že budou schopni vystavit takový doklad, aby tam byly k danému datu vidět vaše transakce do kasina. Pokud ne, můžete od banky dostat nějaké oznámení, které byste mohli dát kasinu, ale není to nic neobvyklého pro banky, jak jste řekl. Viděl jsem takové případy a čas od času se to stává, ale většinou se to vždy vyřeší. Takže pokud si to nedokážeš vyřešit sám, tak jak jsem řekl, dej mi vědět.

Pokud se zatím něco změnilo, budu také rád.

Automaticky přeloženo:

file to byla odpověď od pana Beta.

Jen budu trochu trpělivější a budu všechny informovat

Automaticky přeloženo:
jbowering82

Tak uvidíme, jak dlouho jim to bude trvat. Pokud jsem to ještě nezmínil, dáváme kasinům 14 dní na KYC. Pokud tuto dobu překročí, rozhodně nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:

Jen aktualizace, dnes ráno jsem dostal výplatu a na splátky. Děkuji vám za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
jbowering82

Hej!

Moje gratulace! Takže vše bylo vyplaceno v plné výši? To bude pěkný víkend, co? 🙂

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, dobré odpoledne. Kasino neuvolňuje mé prostředky. Čekám více než dva týdny (7. března) a stále se zobrazuje nevyřízeno. Svůj výběr jsem provedl již minulý rok a ověření je dokončeno. Prostě mi nechtějí platit. nevím proč. Myslím, že to záměrně zdržují, abych mohl prohrát peníze, ale neudělám to. Budu jen čekat. file

Automaticky přeloženo:
racd1689

Poskytlo vám kasino nějaké vysvětlení ohledně tohoto zpoždění?

Možná by bylo dobré podat stížnost. co říkáš?

Pokud se domníváte, že by náš tým pro stížnosti měl zasáhnout, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi

Je velmi vyčerpávající jednat s týmem zákaznických služeb kasina. Dělám to každé dva dny a texty, které mi posílají, jsou vždy stejné; už je připravili. Říkají mi, že je vše v pořádku, že jsou jen přetížení a že mám být trpělivý. Obvykle to trvá 48 hodin, ale pokud mají hodně žádostí o výběr, může to trvat o něco déle. A píšu každých 48 hodin a oni mi říkají přesně to samé. A uplynulo 15 dní, aniž by mi řekli něco nového.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky