Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíPan Bet mi neplatí

Pan Bet mi neplatí (strana 2)

 od rsouzaleblon
|
6 698 zobrazení 38 odpovědí |
|
1 2
Shephirot

Pane vsadím se....jen jsem se dostal k dokumentaci s konkrétními údaji. V pátek 7. února večer jsem hrál o jedny peníze a můj výpis ukazuje všechny transakce v pondělí 10. února. To je běžné u bank, ale protože to nemusí být v souladu s tím, že mají trochu problém

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den a děkuji za rychlou odpověď, je velmi uklidňující vědět, že jste tam, abyste pomohli lidem, jako jsem já. Dokumentace pro ověření je něco jako problémová horská dráha. Mám ještě pár věcí, které bych chtěl zkusit a udělat se svou bankou, než budu formálně vyžadovat pomoc.

jen získat přehled ohledně dokumentace se specifiky. Hrál jsem a vyhrál peníze v pátek večer 7. února a můj výpis ukazuje všechny transakce v pondělí 10. února. To je běžné u bank. ale obávám se, že pokud se data neshodí, budu mít trochu problém. Půjdu si dnes sednout ke své bance a uvidíme, jestli najdeme způsob, jak to obejít, nebo prostě budu muset odeslat původní stažení mého výpisu s daty, která nejsou ve frontě.

Budu vás informovat, ale pokud máte nějaké dobré rady ohledně tohoto scénáře, rád si je poslechnu, díky

Automaticky přeloženo:
jbowering82

Myslím, že ode mě radu nepotřebuješ, protože na to jdeš velmi rozumně. To je potřeba, zkusit to vyřešit s bankou a myslím nebo doufám, že budou schopni vystavit takový doklad, aby tam byly k danému datu vidět vaše transakce do kasina. Pokud ne, můžete od banky dostat nějaké oznámení, které byste mohli dát kasinu, ale není to nic neobvyklého pro banky, jak jste řekl. Viděl jsem takové případy a čas od času se to stává, ale většinou se to vždy vyřeší. Takže pokud si to nedokážeš vyřešit sám, tak jak jsem řekl, dej mi vědět.

Pokud se zatím něco změnilo, budu také rád.

Automaticky přeloženo:

file to byla odpověď od pana Beta.

Jen budu trochu trpělivější a budu všechny informovat

Automaticky přeloženo:
jbowering82

Tak uvidíme, jak dlouho jim to bude trvat. Pokud jsem to ještě nezmínil, dáváme kasinům 14 dní na KYC. Pokud tuto dobu překročí, rozhodně nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:

Jen aktualizace, dnes ráno jsem dostal výplatu a na splátky. Děkuji vám za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
jbowering82

Hej!

Moje gratulace! Takže vše bylo vyplaceno v plné výši? To bude pěkný víkend, co? 🙂

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, dobré odpoledne. Kasino neuvolňuje mé prostředky. Čekám více než dva týdny (7. března) a stále se zobrazuje nevyřízeno. Svůj výběr jsem provedl již minulý rok a ověření je dokončeno. Prostě mi nechtějí platit. nevím proč. Myslím, že to záměrně zdržují, abych mohl prohrát peníze, ale neudělám to. Budu jen čekat. file

Automaticky přeloženo:
racd1689

Poskytlo vám kasino nějaké vysvětlení ohledně tohoto zpoždění?

Možná by bylo dobré podat stížnost. co říkáš?

Pokud se domníváte, že by náš tým pro stížnosti měl zasáhnout, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi

Je velmi vyčerpávající jednat s týmem zákaznických služeb kasina. Dělám to každé dva dny a texty, které mi posílají, jsou vždy stejné; už je připravili. Říkají mi, že je vše v pořádku, že jsou jen přetížení a že mám být trpělivý. Obvykle to trvá 48 hodin, ale pokud mají hodně žádostí o výběr, může to trvat o něco déle. A píšu každých 48 hodin a oni mi říkají přesně to samé. A uplynulo 15 dní, aniž by mi řekli něco nového.

Automaticky přeloženo:
racd1689

A proto Romi doporučila reklamaci, kterou můžete podat. Čekali jste dost dlouho na to, abyste dostali stejnou odpověď znovu a znovu, takže náš tým se vám pokusí pomoci.

Mimochodem, hráli jste s nějakým bonusem?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Nepoužil jsem žádné bonusy za vklad nebo tak něco. Vložil jsem pouze běžné peníze, takže nechápu, proč to tak dlouho trvá. Vlastně rozumím; je to strategie, která vás unaví z čekání a nakonec prohraje vaše peníze. Protože každý den, kromě toho, že vám říkají, abyste byli trpěliví, opakují, že peníze jsou k dispozici pro pokračování ve hře.

Automaticky přeloženo:
racd1689

Ano, je možné, že to je to, co od vás kasino chce, hrát o své peníze.

A to je důvod, proč jsem vám řekl o funkci stížnosti.

Osobně bych už dlouho nečekal a pokud jste dole,použijte tento odkaz .

V minulosti jste s nimi řešili jednu stížnost, tak snad to zůstane stejné i tentokrát.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj, myslel jsem, že moje stížnost byla podána, ale nedá mi to. Zkoušel jsem to několikrát a píše to „captcha failed", ale nic o captcha se neobjevilo. Nerozumím a kasino stále nic neřeklo, i když uplynulo 18 dní.

Automaticky přeloženo:
racd1689

Bohužel jsme se s tímto problémem captcha v poslední době setkali mnohokrát, takže zkuste vymazat mezipaměť a soubory cookie ve svém počítači a k ​​odeslání stížnosti použijte jiný prohlížeč.

Pokud to nepomůže, určitě nám o tom dejte vědět zasláním e-mailu na adresu a něco spolu vymyslíme.

Automaticky přeloženo:
Romi

Problém je v tom, že ač mi to nedovolí, dny plynou dál! Dnes je to 19 dní, co jsem začal vybírat, a o kasinu nemám žádnou zprávu!

Automaticky přeloženo:
racd1689

K tomu však potřebujeme i vaši podporu: aby se to ostatním neopakovalo, rád bych vás požádal o pomoc:

zašlete nám prosím aktualizaci chyb e-mailem na adresu :


1) Udělejte screenshot celé obrazovky, kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví CAPTCHA.

2) Přidejte přesný čas a také nám sdělte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)

3) IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.


Zde je také několik tipů, jak se vypořádat s problémem od našeho hlavního vývojáře:

"Používáte VPN? A co plugin prohlížeče? Blokování může souviset s vaším používáním pluginu nebo programu prohlížeče Virtual Private Network (VPN).

Některé sítě VPN odesílají provoz, který porušuje zákon nebo podmínky služby webových stránek.

Zde jsou 3 nejlepší věci, které bych doporučil.

1. Zkontrolujte svou IP adresu – Pokud jsou z vaší IP adresy nějaké podezřelé aktivity a je označena jako spam, Google vyvolá zprávu reCAPTCHA a zastaví vás kvůli ověření.

2. Zkontrolujte svou síť – Někdy (většinou v zemích jako Čína) poskytovatel internetových služeb (ISP) maskuje IP adresu a sleduje vaše aktivity při prohlížení. To způsobí, že celá síť IP adres používaných daným ISP bude zablokována bezpečnostními systémy, jako je reCAPTCHA, kterou používá Google.

3. Zkontrolujte malware a rozšíření prohlížeče – Pokud se vám často zobrazuje zpráva „Nejsem robot", zkontrolujte, zda váš počítač neobsahuje škodlivé programy a odstraňte nepotřebná rozšíření prohlížeče. Vyzkoušejte oficiální nástroj Chrome Cleanup Tool"


Omlouvám se za ten nepořádek; mohli bychom použít jakoukoli pomoc při zjišťování a řešení problémů, ale většinou jsme dostávali velmi omezenou zpětnou vazbu. Děkuju!

Automaticky přeloženo:
Radka

Podařilo se mi zahájit stížnost ze svého počítače. Z mobilu mi to nešlo. Kasino stále nic neřeklo.

Automaticky přeloženo:
racd1689

Je dobře, že jste mohli podat stížnost a vidím, že náš tým už na tom začal pracovat.

Buďte prosím trpěliví a dbejte na časovač, protože každý den přicházíme spoustu stížností.

Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky