Vrátili mi všechny peníze
pošlete prosím své e-maily a já mohu přeposlat svou korespondenci, abyste věděli, co můžete očekávat
They refunded all mine
please send your emails and I can forward my correspondence so you know what to expect
To je úžasné, mám £1600 v hodnotě... Poslal jsem vám svůj e-mail.
That’s amazing, i have £1600 worth… I have sent my email to you.
lucediamond@hotmail.co.uk
Úžasné, čekám jen na tvůj email. Opravdu bych ocenil pomoc. Díky!!
Amazing, just waiting for your email. Would really appreciate the help. Thanks!!
Jak vám pomohl, smím-li se zeptat? Zaměstnávali jste ho nebo odkazovali na jeho „práci" na téma kasina na curacao? Podíváme se na všechny možnosti, protože ombudsmanovi trvalo téměř 4 měsíce, než mě kontaktoval, pokud jde o přidělení agenta
How did he help you may i ask? Did you employ him or reference his "work" on the subject of curacao casinos? Looking at all options here as the ombudsman has taken nearly 4 months to contact me back in regards to assigning me an agent
Dnes jsem konečně dostal první odpověď od ombudsmana, myslím, že na konci října
I finally got an ombudsman’s first response today after raising end of october i think
gratuluji! Jak vypadali, když vás kontaktovali? Poslali mi dva e-maily, že existuje čekací listina, a oni mě budou včas kontaktovat, aby mi přidělili agenta, takže můj případ přijali
Congrats! How did they seem when contacting you? They've sent me two emails stating that there's a wait list and they'll contact me in due course to assign me an agent, so they've accepted my case
Zeptali se mě na 5 otázek a jednou z nich byla 'Byli jste schopni využít prostředky, které jste vložili na svůj účet v kasinu?'
dal mi lhůtu 6. ledna na odpověď, takže předpokládejme, že moje banka bude mít stejnou lhůtu, což je nepříjemné a dlouhé
They asked me 5 questions, and one being ‘Were you able to make utilise the funds you had deposited into your casino account?’
gave me a deadline of 6th jan to reply so presume my bank will have the same deadline which is annoying and long
Jestli ti nevadí, že mi to předáš, ať můžu rozjet! Prosím x
Poslal jsem email
If you don’t mind getting that over to me so I can get the ball rolling! Please x
Ive sent the email
Kluci, jsem zotavující se závislý na hazardních hrách, který si v roce 2023 po registraci na gamstop otevřel účet mystake. Od té doby jsem ztratil více než 100 000 liber, z nichž hodně bylo ukradeno členům rodiny, které jsem podvedl. Naštěstí můj bratr dostal peníze z banky zpět, protože jsem mu kradl, což je nechutné, ale přiznávám, že mám problém. Hazardní hry jsou ohavný zlozvyk a já hledám odbornou pomoc proti závislosti. Pronásledují mě také akční podvody, protože jsem ukradl peníze i jiným lidem. Dluhy byly převedeny na mě a mystake uzavřel můj účet, než jej během několika dní znovu otevřel. Nyní je vše trvale zablokováno. Mohu požadovat tyto peníze zpět od bank?
Guys, I’m a recovering gambling addict who opened a mystake account in 2023 after registering with gamstop. Since then I’ve lost well over £100,000 which a lot was stolen from family members who I defrauded. Luckily, my brother received the money back from the bank as I stole from him which is disgusting but I admit I have a problem. Gambling is a disgusting habit and I’m seeking professional help against addiction. Action fraud are also after me as I’ve stolen money from other people too. The debts have been passed on to me and mystake closed my account before reopening it again within a few days. Now everything is permanently blocked. Can I claim this money back from the banks?
Přestaňte s vámi spamovat bs naštvaní lidé to nepotřebují slyšet!!! 🙄🙄🙄
Ps, všichni jsme dokázali, že se mýlíte, pokud jste četli mnoho stránek ve vláknu!
Stop spamming with you bs angry people don't need to hear it!!! 🙄🙄🙄
P.s we have all proven you wrong if you read the many pages on the thread!
Nebojte se. Příspěvky byly smazány, protože se tento uživatel snažil pouze propagovat a do tohoto vlákna vám všem nenapsal nic užitečného.
Do not worry. The posts were deleted as this user tried to only promote and didn't write anything useful to all of you in this thread.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.