Přestaňte s vámi spamovat bs naštvaní lidé to nepotřebují slyšet!!! 🙄🙄🙄
Ps, všichni jsme dokázali, že se mýlíte, pokud jste četli mnoho stránek ve vláknu!
Stop spamming with you bs angry people don't need to hear it!!! 🙄🙄🙄
P.s we have all proven you wrong if you read the many pages on the thread!
Hej
je to ta samá osoba, kterou jsi zmínil? Pokud ano, můžete mi prosím pomoci?
Hey
this is the same person you mentioned? If so please can you help me?
Právě jsem si povídal s Tesco bankou, řekli, že od srpna 2024 změnila Mastercard svá pravidla kvůli vysokému počtu případů zpětného zúčtování v souvislosti s hazardními hrami, v podstatě se zbavila kódu, který se počítá jako nesprávný Mcc. kód, zatímco vízum má stále toto. To je důvod, proč mají lidé problémy s Mastercard, online a na webových stránkách Mastercard jsem našel toto: Mastercard pravidlo kód 4846, což je „
Obchodníci, kteří obdrží zpětné zúčtování za transakci provedenou kartou Mastercard, se mohou setkat s kódem důvodu 4846, který označuje nesprávně zpracovanou transakci, o níž se držitel karty domnívá, že by za její platbu neměl nést odpovědnost."
So I’ve just had a chat with Tesco bank, they have said that since August 2024, Mastercard have changed their rules due to the high number of chargeback cases to do with gambling, basically getting rid of the code that is counted as wrong Mcc code, whereas visa still has this. Thats why people are having problems with Mastercard, online and on Mastercard website I’ve found this: Mastercard rule code 4846, which is "
Merchants who receive a chargeback for a transaction placed with a Mastercard card may encounter reason code 4846, which indicates an improperly processed transaction that the cardholder does not believe they should be responsible for paying"
To je opravdu smutné, že pokračují a odstraňují něco kvůli objemu, o kterém byste si mysleli, že kvůli objemu by s tím něco udělali. Šílenství! Můj jen řekl, že to neudělali, ne že to změnili velmi záludně, vlastně mi řekl, že bych to mohl předložit ombudsmanovi, jen ukazuje, že nemají dostatečné školení nebo rady, protože by to měl vědět tato informace 😞
That's really sad that they go ahead and remove something because of the volume you would think because of the volume they would do something about it. Madness! Mine just said they didn't do it not that they had an changed it very sneaky he actually said to me I could bring it up to be put forward to ombudsman just shows they don't get enough training or guidance because he should of known this information 😞
Ahoj kámo, vzpomínám si, že jsi zmiňoval získání peněz zpět od Kingshill kvůli omezení hráčů z Velké Británie.
víte, jestli je to stejné pro jejich sesterské stránky a mohli byste mi pomoci, jak se vám podařilo získat peníze zpět?
Hi mate I remember you mentioning getting money back from Kingshill due to UK players being restricted here.
do you know if it is the same for their sister sites and could you help me out how u managed to get the money back?
Sakra. Udělal jsem více s jokabet (jejich sesterská stránka), která se snaží získat tyto peníze zpět, protože nepřijímají britské hráče.
Oh shit. I done more with jokabet (their sister site) looking to now get that money back due to them not accepting UK players.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.