před týdnem
Je to obecná zpráva, kterou jsem si nechal poslat stejnou od všech obchodníků a poté mě vymazali
It’s a generic message mate I have had the same from all merchants send it over and the have blanked me after that
0
Je to obecná zpráva, kterou jsem si nechal poslat stejnou od všech obchodníků a poté mě vymazali
It’s a generic message mate I have had the same from all merchants send it over and the have blanked me after that
Omlouvám se, že jsem se zmocnil tohoto vlákna, ale co offshore obchodníci s regulovaným sázením, kteří nejsou pověřeni hazardními hrami, kteří se netají tím, že jsou hazardními stránkami. Playhub Casino (které jsem prohrál značné množství peněz) má své debetní platby VISA zpracovány v rámci PYD Processing, který má kód obchodníka 7995. Takže se netají tím, že je obchodníkem s hazardními hrami, přestože není regulováno UKGC a že tyto transakce jsou nezákonné.
Pomůže mi to hodně s případným pokusem o zpětné zúčtování? A mám pravdu, když si myslím, že je to nakonec sama VISA, kdo činí toto rozhodnutí o tom, zda mám nárok na jakoukoli refundaci, a oni sami neměli dovolit Playhub Casino přijímat platby britskou debetní kartou tímto způsobem?
Sorry to hijack this thread but what about offshore, non-gambling commissioned regulated betting merchants who don't hide the fact they are gambling sites. Playhub Casino (who I have lost a considerable amount of money to) have their VISA Debit payments processed under PYD Processing which has the merchant code 7995. So they aren't hiding the fact they are a gambling merchant despite not being regulated by UKGC and that those transactions are illegal.
Does that help me much with a potential chargeback attempt? And am I right in thinking it's ultimately VISA themselves who make this decision on whether I'm due any kind of refund and they themselves shouldn't have allowed Playhub Casino to take UK Debit card payments in this way?
Usoftgaming - 7995 je univerzální kód, který by měl legitimní hazardní byznys používat. Vaším jediným argumentem je, že vás přijali jako hráče ve Spojeném království, když k tomu nemají licenci – museli byste zkontrolovat jejich podmínky a skutečnou licenci na hazardní hry (pravděpodobně GCB nebo Curacao E-Gaming). Pokud jste použili kreditní kartu, můžete mít případ podle § 75, ale pokud jde o debetní karty, může to být složité. Usoftgaming také údajně zpochybní všechna a jakákoli zpětná zúčtování proti nim. Myslím, že na procesoru, který použili, bylo něco nazvaného Pulsion Processing na jiném webu – zpochybnili všechna zpětná zúčtování v tomto konkrétním případě.
Usoftgaming - 7995 is the universal code a legitimate gambling business should use. Your only argument is that they accepted you as a UK player when they are not licenced to do so - you would have to check their T&Cs and their actual gambling licence(probably GCB or Curacao E-Gaming). If you had used a credit card then you might have a Section 75 case but it could be tricky when it comes to debit cards. Also, Usoftgaming allegedly will challenge all and any chargebacks against them. Think there was something on a processor they used called Pulsion Processing on another site - they challenged all the chargebacks in that particular case.
Dobře, chápu, že s těmito riskantními zahraničními poskytovateli, ale toto je britský poskytovatel akreditovaný FSA, ale není jisté, zda to souvisí, ale dříve jsem si stěžoval FCA
Ok I get that with these dodgy foreign providers but this is an FSA accredited Uk provider bud its odd not sure if it is related but I complained to the FCA earlier
Pokusili se zpochybnit i můj, požádal jsem je, aby bance poskytli GDPR a poslal jsem bance několik důkazů, abych prokázal, že od nich žádnou službu nemám. Vsadím se, že řekli, že jsi koupil nft art? Požádejte banku, aby vám poskytla adresu / peněženku, na kterou vám ji poslala, a zeptejte se na datum narození, jakékoli podrobnosti, které by měla mít, pokud jste se zaregistrovali na jejich webových stránkách a provedli nákup atd.
They tried disputing mine too, I asked them to provide the bank with GDPR and I sent the bank a little bits of evidence to prove I didn’t have any service from them. I bet they said you purchased nft art? Ask the bank to provide you with the address/ wallet they sent it to and ask the date of birth, any details they should have if you signed up to their website to make a purchase ect
Ahoj
Ví někdo následující, jak se zobrazují na prohlášeních
Značka pro Ameriku (pak ukáže phn phn, co to znamená)
Nebo
Pulzní zpracování na Kypru
Díky za jakoukoli pomoc
Hi
Does anyone know the following as they show on statements
Brand for America (then shows phn phn whatever that means)
Or
Pulsion processing in Cyprus
Thanks for any help
Děkuji za opravdu podrobnou odpověď na Playhub. Pokud napadnou zpětné zúčtování, není na společnosti Visa, aby bez velkého boje vrátila peníze z důvodu, že platby vzali nezákonně? Jako by Visa tyto platby účinně podporovala, pokud by to neudělala a to je v rozporu se zákonem?
Thank you for the really detailed reply on Playhub. If they do contest the chargeback, is it not up to Visa to refund without much of a fight on the grounds they took the payments illegally? Like Visa would be endorsing these payments effectively if they didn't do that and that's against the law?
měl někdo AI glyph / AI glyph logo? Existuje několik webových stránek s podobným názvem, které se pokusím kontaktovat, pokud to nikdo neví jistě
anyone had AI glyph/AI glyph logo? There is a couple of websites with similar name that I will try to contact if nobody knows for sure
Ahoj,
Playhub Casino (s platbami odcházejícími jako PYD Processing) svou aktivitu nemaskují, protože používají kód obchodníka 7995.
Jak je to legální? Myslel jsem, že zákazníci ze Spojeného království nemohou využívat sázkové společnosti na Curacau, a společnost Visa proto nepovolí platby debetními kartami? Viděl jsem, jak se tyto společnosti maskují jako jiné typy společností. Jak jim to projde?
Stejně zpochybňuji platby u své banky, protože Playhub Casino se mnou porušilo své T&C, ale když jsem to dělal, byl jsem překvapen tímto kódem obchodníka.
Hi,
Playhub Casino (with payments going out as PYD Processing) are not masking their activity as they are using merchant code 7995.
How is that legal? I thought UK customers were not able to use betting companies in Curacao and Visa would therefore not allow debit card payments for it? I've seen these companies masking as other types of companies. How are they getting away with it?
I'm disputing the payments with my bank anyway as Playhub Casino have broke their T&C with me but as I was doing so was surprised by this merchant code.
Dnes jsem se vrátil z FCA a položil jsem několik otázek, na které jsem odpověděl.
Vyžádáno více informací
Rádi bychom získali další podrobnosti o této situaci, a proto bychom ocenili, kdybyste nám mohli poskytnout následující informace:
Máte účet u SumUp? - Ne
Jaký typ účtu máte u The Royal Bank of Scotland Plc? - Běžný účet
Kontaktovali jste je ohledně podvodu, pokud ano, co vám bylo řečeno? - Ano, odpověděli teprve včera po několika týdnech čekání a požádali o číslo mé karty a potvrzení o transakcích, které nemám, protože jsem za ně nikdy nic nedostal, poslal jsem jim vše, co jsem měl.
Povolili jste tyto platby? - Já ano
Pokud jste platby schválili, zeptala se vás vaše banka, s čím se tyto platby týkají? - Ano, řekl jsem jim, co to bylo, měl jsem zapnutý hazardní blok a jsem registrován na gamstopu a dříve mi také přidělili poradce pro hazardní hry. Pokusil jsem se vznést zpětná zúčtování, které odmítli, a vznesl jsem stížnost, která je téměř dva týdny stará (v minulosti jsem měla úspěšná zpětná zúčtování za stejnou věc s nesprávným kódováním banky MCC a praním transakcí
I head back from the FCA today asked a few questions which I answered.
More info requested
We’d be interested in having some further details about this situation, and so would appreciate it if you were able to provide us with the following information:
Do you have an account with SumUp? - No
What type of account do you have with The Royal Bank of Scotland Plc? - Current account
Have you contacted them regarding the scam, if so what have you been told? - Yes they only replied yesterday after a couple of weeks wait asking for my card number and receipts of the transactions which I do not have as I never got anything for them, I sent all I had to them.
Did you authorise these payments? - I did
If you did authorise the payments did your bank ask you what these payments were in relation to? - Yes I have told them what it was, I had a gambling block on and I am registered on gamstop and they also allocated me a gambling advisor previously. I tried to raise chargebacks they refused and I have raised a complaint which is nearly two weeks old(have had successful chargebacks previously for the same thing with the bank miscoding of MCC and transaction laundering
Jo. Vyhrál jsem 4 zpětná zúčtování proti následujícímu
zimáky
pixeleum
legrační
a lunu.io mi vrátil peníze přímo
Továrna Panama mi vrátila peníze přímo
Yeah. I’ve won 4 chargebacks against the following
wintermads
pixeleum
funnart
and lunu.io refunded me directly
Panama we factory refunded me directly
Je to podobné tomu, že sumap bere platby, jak dlouho trvalo vrácení peněz
Is this similar to sumup taking payments how long did the refund take
Trvalo to asi 60 dní, mluvil jsem se svou bankou a řekl jsem, že jde o hazardní transakce a že dotyčná kasina jsou podvody a nemají licenci ve Spojeném království, pak jsem řekl, že předali moje data a nemám od nich žádné zboží ani služby.
It took about 60days, I spoke to my bank said they were gambling transactions and that the casinos in question were scams and not licensed in the uk, I then said they passed on my data and I had no goods or services from them.
to je dobré vědět, že moje jsou pouze s pixeleum a finnart, s čím se vrátili, když zpochybnili zpětné zúčtování, jen ze zvědavosti
thats good to know mine are with pixeleum and finnart only, what did they come back with when they disputed the chargeback just out if curiosity
vrátili se s tím, že jsem přinesl nft art pomocí kryptoměny, požádal jsem o všechny své osobní údaje, které jsem použil, když jsem se zaregistroval na jejich webové stránky a doklad o tom, že jsem se zaregistroval, požádal jsem také o GDPR, což je ochrana dat pro lidi v Evropě
they came back with I brought nft art using crypto, I asked for all my personal details that I used when I signed up to their website and proof of me signing up, I also asked for a GDPR, which is data protection for people in Europe
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.