před týdnem
Dozvím se z banky, jestli jsem vyhrál, nebo mi prostě vloží peníze na můj účet.
will i hear off the bank if i have won or will they just deposit the money into my account.
0
Dozvím se z banky, jestli jsem vyhrál, nebo mi prostě vloží peníze na můj účet.
will i hear off the bank if i have won or will they just deposit the money into my account.
děkuji Pavle
Provedením opatření, která projdou výpisy z bankovního účtu, přimějte obchodníky a pošlete jim e-mail všechny jako první, takže banka bude až poslední možností
thank you Paul
Making arrangments to go through the bank statements get the merchants and email them all first making the bank the last resort
Zavolají vám, aby vám řekli, že jsem je pronásledoval, jak jsem je čekal asi 7 týdnů, pak zavolali a platba byla zaplacena během několika dní, které jsem pronásledoval, protože jsem jich v té době zmeškal asi 50, ale nedostali žádnou odpověď a pak dostali omluva a vše uděláno ve stejnou dobu po asi 7 týdnech a okamžitá refundace, takže to musela být jejich chyba, budete tomu muset dát ještě několik týdnů. Dostal jsem rychle jednu zpět 500 £, museli právě vrátit peníze příslušnému obchodníkovi, ale já měl tuny hodně jich nikdy nedělali, protože byli výplatní. Myslím, že všechny moje byly dobré, kromě jednoho převodu peněz
They will call you to tell you I chased them as had waited about 7 weeks then they called and it was paid in over a few days I had been chasing as I found 50 or so they missed at the time but got no reply then got an apology and all done the same time after about 7 weeks and instant refund so it must have been their fault you will need to give it another few weeks I did get one back £500 fast they must have just did a refund the merchant involved but I had tonnes of them a lot they never did as they were payop I think all mine were good apart from one was a money transfer
Ok, Craigu ano, začněte je vyzkoušet 1. vytvořte si z nich tabulku
Ok Craig yes make a start try them 1st make a spreadsheet of them all
udělám, že od obou používaných bank mám všechny obchodníky a pošlu jim e-mailem jednotlivě
Také zasílám e-mailem přímo dotyčným kasinům
Bude aktualizován, pokud budu mít úspěch
done that from both banks used i have all the merchants and will email them individually
I am also emailing the casinos in question directly as well
Will update if i get success
Dobře, podívejte se, jak to jde, pochybuji, že budete mít tak velkou radost, ale když půjdete do banky, máte všechny důkazy pro svůj případ, alespoň jednoduchý fakt je, že by od nás neměli brát ani cent
Ok see how that goes I doubt you will get much joy that way but when you go to the bank you have all the evidence for your case at least the simple fact is they should not be taking one penny from us
Moje zpětná zúčtování byla bankou zvýšena před 13 dny, nic jsem neslyšela. Na odpověď obchodníkům zbývá 32 dní. Žádná zpráva je podle mě dobrá zpráva!
Jedna věc, která by mě zajímala, je rozdílná zpětná platba, když ji banky zvýší. Přes co to dávají?
My chargebacks were raised by the bank 13 days ago, heard nothing. 32 days left to respond for the merchants. No news is good news in my opinion!
One thing I'm wondering is the chargeback different when the banks raise it. What do they put it through as?
Pokud po 14 dnech nic, tak je to opravdu budiž, nejsem si jistý, že to nejsou služby, které nejsou popsány, což je to, co jsem zvýšil, když mi bylo řečeno, že používají technickou záležitost kvůli způsobu, jakým byly peníze odebrány, věc je, že potřebují zbavit Spojené království tohoto nesmyslu systém navržený k tomu, aby nás chránil jako neprůstřelný, kvůli těmto šmejdům hodně selhává, takže to musí jednou provždy zablokovat a ukončit!
If nothing after 14 days that is it really bud im not sure its not services as not described which is what I raise as I got told they use a technicality because of the way the money has been taken the thing is they need to rid the Uk of this nonsense the system designed to protect us as being bullet proof is failing big time due to these scumbags so they need to block and end it once and for all !
Pokud po 14 dnech nic, tak je to opravdu budiž, nejsem si jistý, že to nejsou služby, které nejsou popsány, což je to, co jsem zvýšil, když mi bylo řečeno, že používají technickou záležitost kvůli způsobu, jakým byly peníze odebrány, věc je, že potřebují zbavit Spojené království tohoto nesmyslu systém navržený k tomu, aby nás chránil jako neprůstřelný, kvůli těmto šmejdům hodně selhává, takže to musí jednou provždy zablokovat a ukončit!
If nothing after 14 days that is it really bud im not sure its not services as not described which is what I raise as I got told they use a technicality because of the way the money has been taken the thing is they need to rid the Uk of this nonsense the system designed to protect us as being bullet proof is failing big time due to these scumbags so they need to block and end it once and for all !
Zavolal jsem do banky pro aktualizaci. Takže Goriwire a Fomiline oba zpochybnili platby, banka mi právě posílá dokumenty.
Quickbit mi poslal mé GDPR a dokument se všemi transakcemi provedenými přes ně a samozřejmě jen hrstka je bitsent EU, zbytek jsou společnosti výše. Opravdu nevím, jak to použít jako důkaz, protože kasino mi neposkytne moji historii transakcí a samozřejmě v tabulce za předpokladu, že můj quickbit není žádný obchodník, kterému to bude 🤷♂️
Jasně ukazuje příslušnost, kterou tuším. Tak těžké!
Musel jsi bojovat s nějakými obchodníky Paule?
I have phoned the bank for an update. So Goriwire and Fomiline have both disputed the payments, the bank are in the process of sending me the documents.
Quickbit sent me over my GDPR and a document with all the transactions made thru them, and obviously only a handful are bitsent EU the rest are the companies above. I don't really know how to use it as evidence though because the casino won't give me my transactions history, and obviously on the spreadsheet provided my quickbit there is no merchants who it's going to 🤷♂️
Clearly shows the affiliation I'm guessing. So difficult!
Did you have to fight any merchants Paul?
Ok v žádném případě! Nemusel jsem s nimi bojovat, nikdy jsem nedostal jedinou žádost o žádné, řekli, že ty, kde nakoupili bitcoiny, nebylo možné získat nebo převést peníze, ale vše bylo provedeno tak, jak jsem si myslel, že to bude záviset na tom, na jaké stránce jste použité a jak vzali peníze
Ok no way ! I did not have to fight any off them never got a single request about any they did say ones where they bought bitcoin were not possible though to raise or money transfer but they were all done as I thought they would it must depend on what site you used and how they took the money
Jo, trochu bolí míč. Mám samozřejmě důkaz, že všechny jsou propojené s těmito webovými stránkami a že peníze šly do kasina, protože v e-mailu podpory bylo uvedeno „kontaktujte kasino" 🤷♂️, takže jsou si vědomi!
Toto jsou samozřejmě jejich vlastní podmínky na webu. Také jsem je požádal, aby mi zablokovali kartu o měsíc dříve, než se objeví velké množství transakcí!
Pokud jde o první obrázek, nikdy jsem si nezaložil účet, dokument GDPR má můj účet jako datum narození, za druhé tam nebyl žádný KYC (pokud jsem byl zákazník), za třetí byly peníze použity na praní špinavých peněz pro kasino podle jejich vlastní T&cs.
Tenhle boj vyhraju haha!!
Yeah bit of a ball ache. I have proof obviously, they are all linked these websites and that the money went to a casino because the support email said "contact the casino" 🤷♂️ so they are aware!
These are obviously their own t&Cs on the website. I also asked them to block my card a month earlier before the large amount of transactions came out!
In regards to the first picture I never made an account the GDPR document has my account as a Date of Birth, secondly there was no KYC (if I was a customer), thirdly the money was used to money launder for a casino as per their own t&cs.
I'm going to win this fight haha!!
Ano, kontaktoval jsem sumup společnost regulovanou FCA ve Spojeném království, která zpracovávala platby, a oni mě zatemňují💁
Vypadá to, že je dostanete a pak jen otravné, musíte s tím v této fázi více bojovat.
Yes I have contacted sumup a Uk FCA regulated company who processed payments and they are blanking me💁
It looks like you will get them then just annoying you need to fight it more at this stage.
Identifikujte FCA. Získejte svou historii transakcí pro kasina a dokažte to. Banka by je měla také ctít.
Jo, problém je, že kasino zakoupilo BTC s transakcemi, samozřejmě komunikace mezi mnou a nimi říká něco jiného. Bude to dlouhý proces!
Jakákoli rada by byla velmi oceněna
Id ring the FCA. Get your transactions history for the casinos and prove it. The bank should also honor them.
Yeah well problem is the casino purchased BTC with the transactions, obviously communications between me and them state otherwise. Going to be a long process!
Any advice would be greatly appreciated
Ok, nemám transakce na stránce kasina, protože účet je nyní zablokován, mohl bych zkusit poslat e-mail FCA a zkopírovat do sumyp, jak to jde! odrážet je od sebe.
Na vyřízení reklamace u banky čekám do 2. týdne.
Pokud jde o kryptoměny, zkoušel jsem zpětné zúčtování na Revolutu, které byly zamítnuty, ale kryptoměny jsem si koupil sám, takže bez šance! to, co se vám stalo, vypadá špatně, protože jste nikdy nesouhlasili s nákupem kryptoměn za kasinové kredity
Ok ive not got transactions on the Casino site as the account is blocked now I might try an email to the FCA and copy in sumup see how that goes ! bounce them off each other.
I am waiting on a complaint outcome with the bank into the 2nd week.
Regarding the crypto ones I have tried chargebacks myself on Revolut that got rejected but I bought the crypto myself so no chance ! what happened to you looks wrong though as you never consented to them buying crypto for casino credits
Právě jsem kontaktoval FCA, dostal jsem ref. číslo, do kterého jsem zatím nezkopíroval sumup, uvidím, co na to všechno řeknou.
I just contacted the FCA got a ref number I did not copy sumup in for now will see what they say about it all.
Ok, nemám transakce na stránce kasina, protože účet je nyní zablokován, mohl bych zkusit poslat e-mail FCA a zkopírovat do sumyp, jak to jde! odrážet je od sebe.
Na vyřízení reklamace u banky čekám do 2. týdne.
Pokud jde o kryptoměny, zkoušel jsem zpětné zúčtování na Revolutu, které byly zamítnuty, ale kryptoměny jsem si koupil sám, takže bez šance! to, co se vám stalo, vypadá špatně, protože jste nikdy nesouhlasili s nákupem kryptoměn za kasinové kredity
Ok ive not got transactions on the Casino site as the account is blocked now I might try an email to the FCA and copy in sumup see how that goes ! bounce them off each other.
I am waiting on a complaint outcome with the bank into the 2nd week.
Regarding the crypto ones I have tried chargebacks myself on Revolut that got rejected but I bought the crypto myself so no chance ! what happened to you looks wrong though as you never consented to them buying crypto for casino credits
Mohou vám posílat transakce, většina ne, protože jsou to kamarádi.
Ano, to si myslím, nemám nebo nikdy nebudu mít účet, takže moje DOB se používá jako uživatelské jméno a za druhé technicky použili moji kartu k nákupu kryptoměny! Velmi zlobivé
They might be able to send you the transactions, most won't tho cos they are cronies.
Yeah that's my thinking, I dont have or never will have an account hence my D.O.B being used as a username and secondly they technically used my card to purchase the crypto! Very naughty
Uvidím, jak to půjde, když jsem naposledy zkoušel FCA před lety, ale řekli, že s webem mimo Spojené království nemohou nic udělat.
Měl jsem několik takových, že používají vaši kartu k nákupu kryptoměny web s názvem immerion, který je nyní přejmenován, jsem si jist, že jsem je všechny dostal zpět přes banku, i když pokud právě neplatili debetní kartou, tato stránka byla opravdu stinná, vyplacena první kartou. začali říkat, že to nemohli udělat, plus dlouho odložené kontroly u poskytovatele, pokud tomu věříte! více než měsíc s výhrou 7 000 GBP, která mě žádala, abych to převedl na bitcoiny atd., to skončilo nikdy a já jsem jen zkontroloval, že se přejmenovali na ybets a ve skutečnosti udělali to, co by měl udělat zbytek, a web je nyní pro uživatele ve Spojeném království blokován jako za obrázek!
Will see how it goes last time I tried FCA years ago they said they could not do anything about a non Uk based site though.
I had a few like that they use your card to buy crypto a site called immerion now renamed im sure I got them all back through the bank though unless they had just took debit card payments that site was really shady paid out at 1st to card then started saying they could not do it plus long delayed checks with provider if you believe that ! over a month on a win of £7000 asking me to convert it to bitcoin etc ended up never got it out and ive just checked they renamed as ybets and have actually done what the rest should do and the site is now blocked to Uk users as per picture !
Omlouvám se, že jsem se zmocnil tohoto vlákna, ale co offshore obchodníci s regulovaným sázením, kteří nejsou pověřeni hazardními hrami, kteří se netají tím, že jsou hazardními stránkami. Playhub Casino (které jsem prohrál značné množství peněz) má své debetní platby VISA zpracovány v rámci PYD Processing, který má kód obchodníka 7995. Takže se netají tím, že je obchodníkem s hazardními hrami, přestože není regulováno UKGC a že tyto transakce jsou nezákonné.
Pomůže mi to hodně s případným pokusem o zpětné zúčtování? A mám pravdu, když si myslím, že je to nakonec sama VISA, kdo činí toto rozhodnutí o tom, zda mám nárok na jakoukoli refundaci, a oni sami neměli dovolit Playhub Casino přijímat platby britskou debetní kartou tímto způsobem?
Sorry to hijack this thread but what about offshore, non-gambling commissioned regulated betting merchants who don't hide the fact they are gambling sites. Playhub Casino (who I have lost a considerable amount of money to) have their VISA Debit payments processed under PYD Processing which has the merchant code 7995. So they aren't hiding the fact they are a gambling merchant despite not being regulated by UKGC and that those transactions are illegal.
Does that help me much with a potential chargeback attempt? And am I right in thinking it's ultimately VISA themselves who make this decision on whether I'm due any kind of refund and they themselves shouldn't have allowed Playhub Casino to take UK Debit card payments in this way?
Ahoj lidi
neví někdo, jestli mám nějaké stažení se společností s názvem Spinsy - jsou zjevně regulovány poskytovatelem PAGCOR na Filipínách - ale můj bankovní výpis ukazuje transakce provedené do Nikósie? Díky
Hi guys
does anyone know if I have any recall with a company called Spinsy - they are apparently regulated by a provider PAGCOR in the Philippines - but my bank statement shows transactions made to Nicosia ? Thanks
Právě jsem dostal zprávu sumup bezpečnostní podpora vyšetřuje, že chtějí údaje o mé kartě a účtenky, které jsem určitě nedostal, toto je nyní jistá náhrada
Just got a message sumup security support are investigating they want my card details and receipts which ive not got surely this is a certain refund now
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.