FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 263)

před rokem od kirekin
|
539565 zobrazení 5521 odpovědí |
|
1...262 263 264...280
paulmcewan05
před týdnem

Dozvím se z banky, jestli jsem vyhrál, nebo mi prostě vloží peníze na můj účet.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před týdnem

děkuji Pavle


Provedením opatření, která projdou výpisy z bankovního účtu, přimějte obchodníky a pošlete jim e-mail všechny jako první, takže banka bude až poslední možností

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před týdnem

Zavolají vám, aby vám řekli, že jsem je pronásledoval, jak jsem je čekal asi 7 týdnů, pak zavolali a platba byla zaplacena během několika dní, které jsem pronásledoval, protože jsem jich v té době zmeškal asi 50, ale nedostali žádnou odpověď a pak dostali omluva a vše uděláno ve stejnou dobu po asi 7 týdnech a okamžitá refundace, takže to musela být jejich chyba, budete tomu muset dát ještě několik týdnů. Dostal jsem rychle jednu zpět 500 £, museli právě vrátit peníze příslušnému obchodníkovi, ale já měl tuny hodně jich nikdy nedělali, protože byli výplatní. Myslím, že všechny moje byly dobré, kromě jednoho převodu peněz

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
craigtaylor9999
před týdnem

Ok, Craigu ano, začněte je vyzkoušet 1. vytvořte si z nich tabulku

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před týdnem

udělám, že od obou používaných bank mám všechny obchodníky a pošlu jim e-mailem jednotlivě


Také zasílám e-mailem přímo dotyčným kasinům


Bude aktualizován, pokud budu mít úspěch

Automaticky přeloženo:
craigtaylor9999
před týdnem

Dobře, podívejte se, jak to jde, pochybuji, že budete mít tak velkou radost, ale když půjdete do banky, máte všechny důkazy pro svůj případ, alespoň jednoduchý fakt je, že by od nás neměli brát ani cent

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Moje zpětná zúčtování byla bankou zvýšena před 13 dny, nic jsem neslyšela. Na odpověď obchodníkům zbývá 32 dní. Žádná zpráva je podle mě dobrá zpráva!

Jedna věc, která by mě zajímala, je rozdílná zpětná platba, když ji banky zvýší. Přes co to dávají?


Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Dt100
před týdnem

Pokud po 14 dnech nic, tak je to opravdu budiž, nejsem si jistý, že to nejsou služby, které nejsou popsány, což je to, co jsem zvýšil, když mi bylo řečeno, že používají technickou záležitost kvůli způsobu, jakým byly peníze odebrány, věc je, že potřebují zbavit Spojené království tohoto nesmyslu systém navržený k tomu, aby nás chránil jako neprůstřelný, kvůli těmto šmejdům hodně selhává, takže to musí jednou provždy zablokovat a ukončit!

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pokud po 14 dnech nic, tak je to opravdu budiž, nejsem si jistý, že to nejsou služby, které nejsou popsány, což je to, co jsem zvýšil, když mi bylo řečeno, že používají technickou záležitost kvůli způsobu, jakým byly peníze odebrány, věc je, že potřebují zbavit Spojené království tohoto nesmyslu systém navržený k tomu, aby nás chránil jako neprůstřelný, kvůli těmto šmejdům hodně selhává, takže to musí jednou provždy zablokovat a ukončit!

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Zavolal jsem do banky pro aktualizaci. Takže Goriwire a Fomiline oba zpochybnili platby, banka mi právě posílá dokumenty.

Quickbit mi poslal mé GDPR a dokument se všemi transakcemi provedenými přes ně a samozřejmě jen hrstka je bitsent EU, zbytek jsou společnosti výše. Opravdu nevím, jak to použít jako důkaz, protože kasino mi neposkytne moji historii transakcí a samozřejmě v tabulce za předpokladu, že můj quickbit není žádný obchodník, kterému to bude 🤷‍♂️

Jasně ukazuje příslušnost, kterou tuším. Tak těžké!

Musel jsi bojovat s nějakými obchodníky Paule?

Automaticky přeloženo:
Dt100
před týdnem

Ok v žádném případě! Nemusel jsem s nimi bojovat, nikdy jsem nedostal jedinou žádost o žádné, řekli, že ty, kde nakoupili bitcoiny, nebylo možné získat nebo převést peníze, ale vše bylo provedeno tak, jak jsem si myslel, že to bude záviset na tom, na jaké stránce jste použité a jak vzali peníze

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před týdnem

Jo, trochu bolí míč. Mám samozřejmě důkaz, že všechny jsou propojené s těmito webovými stránkami a že peníze šly do kasina, protože v e-mailu podpory bylo uvedeno „kontaktujte kasino" 🤷‍♂️, takže jsou si vědomi!

file

file

file

Toto jsou samozřejmě jejich vlastní podmínky na webu. Také jsem je požádal, aby mi zablokovali kartu o měsíc dříve, než se objeví velké množství transakcí!

Pokud jde o první obrázek, nikdy jsem si nezaložil účet, dokument GDPR má můj účet jako datum narození, za druhé tam nebyl žádný KYC (pokud jsem byl zákazník), za třetí byly peníze použity na praní špinavých peněz pro kasino podle jejich vlastní T&cs.

Tenhle boj vyhraju haha!!

Automaticky přeloženo:
Dt100
před týdnem

Ano, kontaktoval jsem sumup společnost regulovanou FCA ve Spojeném království, která zpracovávala platby, a oni mě zatemňují💁


Vypadá to, že je dostanete a pak jen otravné, musíte s tím v této fázi více bojovat.



Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před týdnem

Identifikujte FCA. Získejte svou historii transakcí pro kasina a dokažte to. Banka by je měla také ctít.


Jo, problém je, že kasino zakoupilo BTC s transakcemi, samozřejmě komunikace mezi mnou a nimi říká něco jiného. Bude to dlouhý proces!

Jakákoli rada by byla velmi oceněna

Automaticky přeloženo:
Dt100
před týdnem

Ok, nemám transakce na stránce kasina, protože účet je nyní zablokován, mohl bych zkusit poslat e-mail FCA a zkopírovat do sumyp, jak to jde! odrážet je od sebe.


Na vyřízení reklamace u banky čekám do 2. týdne.


Pokud jde o kryptoměny, zkoušel jsem zpětné zúčtování na Revolutu, které byly zamítnuty, ale kryptoměny jsem si koupil sám, takže bez šance! to, co se vám stalo, vypadá špatně, protože jste nikdy nesouhlasili s nákupem kryptoměn za kasinové kredity

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před týdnem

Právě jsem kontaktoval FCA, dostal jsem ref. číslo, do kterého jsem zatím nezkopíroval sumup, uvidím, co na to všechno řeknou.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ok, nemám transakce na stránce kasina, protože účet je nyní zablokován, mohl bych zkusit poslat e-mail FCA a zkopírovat do sumyp, jak to jde! odrážet je od sebe.


Na vyřízení reklamace u banky čekám do 2. týdne.


Pokud jde o kryptoměny, zkoušel jsem zpětné zúčtování na Revolutu, které byly zamítnuty, ale kryptoměny jsem si koupil sám, takže bez šance! to, co se vám stalo, vypadá špatně, protože jste nikdy nesouhlasili s nákupem kryptoměn za kasinové kredity

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Mohou vám posílat transakce, většina ne, protože jsou to kamarádi.


Ano, to si myslím, nemám nebo nikdy nebudu mít účet, takže moje DOB se používá jako uživatelské jméno a za druhé technicky použili moji kartu k nákupu kryptoměny! Velmi zlobivé

Automaticky přeloženo:
Dt100
před týdnem

Uvidím, jak to půjde, když jsem naposledy zkoušel FCA před lety, ale řekli, že s webem mimo Spojené království nemohou nic udělat.

Měl jsem několik takových, že používají vaši kartu k nákupu kryptoměny web s názvem immerion, který je nyní přejmenován, jsem si jist, že jsem je všechny dostal zpět přes banku, i když pokud právě neplatili debetní kartou, tato stránka byla opravdu stinná, vyplacena první kartou. začali říkat, že to nemohli udělat, plus dlouho odložené kontroly u poskytovatele, pokud tomu věříte! více než měsíc s výhrou 7 000 GBP, která mě žádala, abych to převedl na bitcoiny atd., to skončilo nikdy a já jsem jen zkontroloval, že se přejmenovali na ybets a ve skutečnosti udělali to, co by měl udělat zbytek, a web je nyní pro uživatele ve Spojeném království blokován jako za obrázek! file

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Omlouvám se, že jsem se zmocnil tohoto vlákna, ale co offshore obchodníci s regulovaným sázením, kteří nejsou pověřeni hazardními hrami, kteří se netají tím, že jsou hazardními stránkami. Playhub Casino (které jsem prohrál značné množství peněz) má své debetní platby VISA zpracovány v rámci PYD Processing, který má kód obchodníka 7995. Takže se netají tím, že je obchodníkem s hazardními hrami, přestože není regulováno UKGC a že tyto transakce jsou nezákonné.


Pomůže mi to hodně s případným pokusem o zpětné zúčtování? A mám pravdu, když si myslím, že je to nakonec sama VISA, kdo činí toto rozhodnutí o tom, zda mám nárok na jakoukoli refundaci, a oni sami neměli dovolit Playhub Casino přijímat platby britskou debetní kartou tímto způsobem?


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj lidi

neví někdo, jestli mám nějaké stažení se společností s názvem Spinsy - jsou zjevně regulovány poskytovatelem PAGCOR na Filipínách - ale můj bankovní výpis ukazuje transakce provedené do Nikósie? Díky

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Právě jsem dostal zprávu sumup bezpečnostní podpora vyšetřuje, že chtějí údaje o mé kartě a účtenky, které jsem určitě nedostal, toto je nyní jistá náhrada

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
1...262 263 264...280
Jít na stránkuz 280 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky